SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat dan? Ik ga voor een UP denk ik..quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb een veel te duur speeltje er naast. ga ik maar inruilen voor een C1 ofzo denkRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:25 schreef Kiid het volgende: [..] Ik reis zelden met het OV, maar als ik wil dan is het gratis.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Waarom die is echt heel klein.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat dan? Ik ga voor een UP denk ik..![]()
Heb nu een Leon uit 2006quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat dan? Ik ga voor een UP denk ik..zuipt nog harder dan bonnie st clair
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
De keuringsdienst van waarde van gisteren over dierenvoeding
Wat een smerig wereldjelijkt de maffia wel. En de voeding is ook niet meer dan een afgehakte paardenkop
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Voor mijn vriendin die hoeft alleen maar korte stukjes te rijden.. en qua ruimte aan de binnenkant valt dat best wel meequote:
UPquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Voor mijn vriendin die hoeft alleen maar korte stukjes te rijden.. en qua ruimte aan de binnenkant valt dat best wel meekan je gewoon met 4 grote kerels in zitten.
je kan alleen maar 2 kratten bier meenemen
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja die kofferbak is echt helemaal niks.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
UPkan je gewoon met 4 grote kerels in zitten.
je kan alleen maar 2 kratten bier meenemenmaar het comfort voor de passagiers is gewoon goed itt een Aygo
Serieus? kan ik me echt niet voorstellen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
UPkan je gewoon met 4 grote kerels in zitten.
je kan alleen maar 2 kratten bier meenemen![]()
Godverdomme er zit gewoon mest in dierenvoeding
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Niks van gemerkt en ik heb er vorig jaar toch een maand in gereden nadat ik mijn eigen auto in puin heb gereden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:33 schreef Kamikazie het volgende:
Die UP is echt een kut auto![]()
Hij ligt zo laag dat je vaak met je bumper drempels raaktRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Heldquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
Godverdomme er zit gewoon mest in dierenvoeding![]()
![]()
als die dieren er niet mee zitten....quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
Godverdomme er zit gewoon mest in dierenvoeding
maak ik me er ook niet druk om....![]()
Ja is toch sick. Heb je 5 verschillende smaken, zijn ze allemaal hetzelfde omdat van alle soorten vlees er een deel inzit omdat ze al dat slachtafval gewoon door elkaar flikkerenquote:
Elke dag![]()
Tjah zat jij ermee dat je paard at toen je het niet wist? Je vertrouwt dat je krijgt waar je voor betaalt of in het geval van dieren vertrouwen die beesten dat hun baasjes ze iets fatsoenlijks gevenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:36 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
als die dieren er niet mee zitten....
maak ik me er ook niet druk om....Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
http://www.geenstijl.nl/m(...)oem_vroem_vroem.htmlquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:33 schreef Kamikazie het volgende:
Die UP is echt een kut auto![]()
Hij ligt zo laag dat je vaak met je bumper drempels raakt
kut auto idd![]()
![]()
ik weet niet. ik zou de aflevering eerst eens moeten zien.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah zat jij ermee dat je paard at toen je het niet wist? Je vertrouwt dat je krijgt waar je voor betaalt of in het geval van dieren vertrouwen die beesten dat hun baasjes ze iets fatsoenlijks geven![]()
mensen zijn gewoon verwend.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)oem_vroem_vroem.html
kut auto idd
Volgens mij is er niet zoveel mis mee, behalve beejte klein misschien.![]()
Niet gekeken zeker?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:39 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
mensen zijn gewoon verwend.
Volgens mij is er niet zoveel mis mee, behalve beejte klein misschien.![]()
Dan mis je de clue. Het is ook eigenlijk NSFW, misschien ff bij moeten zeggenquote:Al zie je eigenlijk net niks.
![]()
oh ok.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dan mis je de clue. Het is ook eigenlijk NSFW, misschien ff bij moeten zeggenAl zie je eigenlijk net niks.
Had verwacht dat ze in die up gewoon aso gingen rijden en dan zeuren dat de auto daar niet voor geschikt is.
Maar dat was het dus niet....![]()
Zeiken op gs zonder uberhaupt verstand van zaken te hebbenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:44 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
oh ok.
Had verwacht dat ze in die up gewoon aso gingen rijden en dan zeuren dat de auto daar niet voor geschikt is.
Maar dat was het dus niet....
Elke dag![]()
Ik ga in Januari een auto kopen denk ik.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
ik heb er weleens wat van gezien maar ben er inderdaad geen fan van.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zeiken op gs zonder uberhaupt verstand van zaken te hebben![]()
Dat mag, misschien is de toon voor een aantal mensen te confronterend maar een site die op die manier het nieuws belicht en brengt is een welkome versterking van het verder zeer treurige niveau van De Nederlandse onderzoeksjournalistiekquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:47 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
ik heb er weleens wat van gezien maar ben er inderdaad geen fan van.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
In welke GH zat deze dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit nummer drumde ik heel vaak in GH.
Sloeg je toen nooit op de xbox?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit nummer drumde ik heel vaak in GH. (op Expert)Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ah ik had alleen 5 en World Tourquote:Hendrix
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Sloeg je toen nooit op de xbox?![]()
![]()
Purple Haze is het moeilijkste nummer op drums van dat spel (World Tour)quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ah ik had alleen 5 en World TourHendrix
Nee.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Vind je? Hot for a teacher was ook wel aardig pittig toch.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Purple Haze is het moeilijkste nummer op drums van dat spel (World Tour)
[..]
Nee.
Motorhead - Ace of Spades en System of a Down - BYOB op de gitaar
Hot for Teacher was moeilijk door de intro. Op gitaar Satch Boogiequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Vind je? Hot for a teacher was ook wel aardig pittig toch.
Motorhead - Ace of Spades en System of a Down - BYOB op de gitaar![]()
![]()
Kryptonite was ook wel tofquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hot for Teacher was moeilijk door de intro. Op gitaar Satch Boogieeven kijken of er een guitar hero op de PS4 uitkomt.
Ik wil ook wel weer Buzz Quiz halen want dat was ook altijd tof met een groepje vrienden.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Waarom haal jij hem dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kryptonite was ook wel tofeven kijken of er een guitar hero op de PS4 uitkomt.
Ik wil ook wel weer Buzz Quiz halen want dat was ook altijd tof met een groepje vrienden.![]()
is dat er überhaupt als op de 4 ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik wil ook wel weer Buzz Quiz halen want dat was ook altijd tof met een groepje vrienden.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Om het te spelen met een groepje vrienden.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Je hebt zon Rock iets ofzo volgens mij waar je een echte elektrische gitaar voor moet hebbenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik wil ook wel weer Buzz Quiz halen want dat was ook altijd tof met een groepje vrienden.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je hebt zon Rock iets ofzo volgens mij waar je een echte elektrische gitaar voor moet hebben![]()
Ik heb er zelfs 2even zoek.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |