Ja het gebeurt ook hier ... Jij DM toch ook met al die dames? Of ben ik echt alleen ...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:25 schreef Kingstown het volgende:
[ afbeelding ]
Zouden jullie mij aub niet meer uit willen schelden? Ik word daar een beetje verdrietig van.
Ik DM alleen met mezelf, maar dat mag ik van jou niet meer vertellen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:34 schreef chufi het volgende:
Ja het gebeurt ook hier ... Jij DM toch ook met al die dames? Of ben ik echt alleen ...
Ja dat is zieligquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik DM alleen met mezelf, maar dat mag ik van jou niet meer vertellen.
Ja na 28 wordt alles beter , maar als je daar in blijft hangen houdt het een keer op ...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben ik zielig en dan gaan ze me nog pesten ook....man, man, man. Wat een zwaar leven.
Wat heeft dat met pesten te maken?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja het gebeurt ook hier ... Jij DM toch ook met al die dames? Of ben ik echt alleen ...
Waarom heb je het over? Af en toe een dm of pm noem jij stalken?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:45 schreef chufi het volgende:
achter de Schermen wordt gestalkt .. Ik probeer altijd netjes te blijven maar hoe de rest zich gedraagt
Meer in het algemeen... Tussen ons onderling en zo hier valt het mee.. Maar ik kan me voorstellen dat er andere zijn die wel lastig worden gevallen ...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom heb je het over? Af en toe een dm of pm noem jij stalken?
Dan begrijp ik niet waar jouw beschuldiging van stalken ineens vandaan komt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Meer in het algemeen... Tussen ons onderling en zo hier valt het mee.. Maar ik kan me voorstellen dat er andere zijn die wel lastig worden gevallen ...
Ik beschuldig niemand maar probeer het te verklaren.... maar dat is niet makkelijkquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan begrijp ik niet waar jouw beschuldiging van stalken ineens vandaan komt.
Vooral van jou begrijp ik dat niet.
Ze vergeten mij altijd.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:49 schreef chufi het volgende:
Maar ik kan me voorstellen dat er andere zijn die wel lastig worden gevallen ...
ik wil niet dat jij in een DM naar iemand iets over mij zegtquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:55 schreef chufi het volgende:
Kijk internet is nu gewoon de nieuwe wereld... Wat ik in een DM tegen iemand vertel over iemand bijvoorbeeld... Dat neem ie dan weer mee in zn eigen beoordeling over een bepaald persoon...
Daarvoor heb ik de "Oost-Indisch doof" knop.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij hebt al genoeg last van je eigen sores thuis
Als ik dat gedaan heb sorry, maar volgens mij niet dat ik het weetquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:45 schreef just me het volgende:
[..]
ik wil niet dat jij in een DM naar iemand iets over mij zegt
Niet zo serieus Chuufquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik dat gedaan heb sorry, maar volgens mij niet dat ik het weet
Nee ja tuurlijkquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:49 schreef just me het volgende:
[..]
Niet zo serieus Chuuf
ik kan toch niet weten met hoeveel mensen jij DM-t, ik dacht altijd dat ik de enige was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |