Mwah, terecht.. terecht.. geef me even een blowjobquote:
Bapple = real moederneukende letter geequote:
Vraag je moeder.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:59 schreef Bapple het volgende:
[..]
Mwah, terecht.. terecht.. geef me even een blowjob
BAks.quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Baksen is slaan/stoten, denk dat de 2e optie boekdelen spreektquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:19 schreef krioro het volgende:
[..]![]()
Baks de kikker betekent iets heel anders heur.
ib4 zal jou eens...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Baksen is slaan/stoten, denk dat de 2e optie boekdelen spreekt. Mag ik 2NutZ niet een boks geven ofzo
?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Baksen is slaan/stoten, denk dat de 2e optie boekdelen spreekt. Mag ik 2NutZ niet een boks geven ofzo
?
Mooi fanoende.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ayy lmao, sta alleen in de kauna, join je?
Daarom zou ik nooit trouwenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Daarom zou ik nooit trouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Daarom zou ik nooit trouwen.
![]()
Ik heb het idee dat trouwen en kinderen krijgen merendeels aan vrouwen ligt
#opendeurdeel1Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
#jijkanjezelfnognieteensopvoedenlaatstaaneenkoterquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
#opendeurdeel1![]()
ORLY 4BEinstein?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
#opendeurdeel1![]()
de caven leven toch ook nog?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
#jijkanjezelfnognieteensopvoedenlaatstaaneenkoter
Forum Opties Forumhop: Hop naar: