Barney heeft die plastic troep van de World Grand Prix op e-bay gegooid en gooit nu met gloednieuw materiaal. Dat wordt gewoon een whitwash.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal iig van betere huizen moeten komen. Whitlock heeft iig de steun van het publiek, sowieso doet Whitlock het hier altijd wel goed.
Mwah een leg pakt Barney welquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Barney heeft die plastic troep van de World Grand Prix op e-bay gegooid en gooit nu met gloednieuw materiaal. Dat wordt gewoon een whitwash.
Was dit die eerste ronde partij tegen Mason die hij verloor? Toen hij nog opkwam met een return of the legend ADO sjaalquote:
ja.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Was dit die eerste ronde partij tegen Mason die hij verloor? Toen hij nog opkwam met een return of the legend ADO sjaal
Ja, kwam Barney wel goed weg toen. Miste Caven toen niet D12 voor 9 dartquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:40 schreef Nober het volgende:
Van Barneveld - Caven op het WK was toch ook spannend?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
#Viesdik en ik gaan averij oplopen in de bracket.
Volg de kenner. Ik heb alles tot nu toe goed.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
#Viesdik en ik gaan averij oplopen in de bracket.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |