SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
[ Bericht 2% gewijzigd door DarkSonic2 op 24-10-2014 14:23:11 ]![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:56 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
zie alle dagen ditniks te loods trapz
Wel even de onbewerkte foto laten zien he.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:56 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
zie alle dagen ditniks te loods trapz
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wie moest er donderdag uit? Ik keek EL..quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:00 schreef OmniRocket het volgende:
van het weekend maar weer FIFA 15 gaan proberen....![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
Wel even de onbewerkte foto laten zien he.
[ afbeelding ]![]()
lachen jullie allemaal maarondertussen zijn de zaakjes best goed voor elkaar hier
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ahjoh niet zo snel op je pielemuis getrapt zijn joh. doen we bij loetmoenen ook.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]![]()
lachen jullie allemaal maarondertussen zijn de zaakjes best goed voor elkaar hier
ik doelde op het keetje, lekker bakkie koffie dat altijd pruttelt, Tosti apparaatje voor de pauze, mooie naakte dame aan de wand. en natuurlijk om 4 uur naar huisquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ahjoh niet zo snel op je pielemuis getrapt zijn joh. doen we bij loetmoenen ook.
#FreeTrapz![]()
Hoe laat begin je danquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik doelde op het keetje, lekker bakkie koffie dat altijd pruttelt, Tosti apparaatje voor de pauze, mooie naakte dame aan de wand. en natuurlijk om 4 uur naar huis![]()
in de keet of gewoon op mijn werk?quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nou perfect tochquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik doelde op het keetje, lekker bakkie koffie dat altijd pruttelt, Tosti apparaatje voor de pauze, mooie naakte dame aan de wand. en natuurlijk om 4 uur naar huisZou ik wel willen hoor
Ik had wel genoeg punten om te mogen afstuderen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:03 schreef Jorwol het volgende:
Hey maar DS2, hoe kan het dat je nog een tentamen moet halen als je aan het afstuderen bent?![]()
Helaas moet ik het doen met een kantoorpand, cappucino, verzorgde gezonde lunch en een secretaresse i.p.v. een naakte dame. 4 uur naar huis is al helemaal een utopie.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nou perfect tochZou ik wel willen hoor
was ik maar nooit naar school gegaan
#FreeTrapz![]()
Collega's die alleen maar aan het discussiëren zijn en niks oplossen![]()
Wat een mongooltjes.
Zitten ze te ruziën maar ze hebben allebei geen gelijk. *gniffel*
Bohhh die Belg heeft het vroeger "bij zijn oude baas" ook meegemaakt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zal het wel iets doms zijn.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Collega's die alleen maar aan het discussiëren zijn en niks oplossen![]()
Wat een mongooltjes.
Zitten ze te ruziën maar ze hebben allebei geen gelijk. *gniffel*
Bohhh die Belg heeft het vroeger "bij zijn oude baas" ook meegemaakt.
#belgenzijndom
inb4 POTS, dat is niet zoPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Even wat geld verscheept?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Bohh je ziet zelfs de rode kaarten.![]()
![]()
Netjes, alleen die verdediging lijkt me niet erg bohhhquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ja die premier league kant lijkt me wel nutteloos'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ah vandaar, succes met je toets alvast in ieder gevalquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had wel genoeg punten om te mogen afstuderen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Netjes, alleen die verdediging lijkt me niet erg bohhhGa het gewoon eens maken en dan uit proberen. Zou ook nog Vertonghen kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:35 schreef poker4lifee het volgende:
ja die premier league kant lijkt me wel nutteloos![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:26 schreef leoon. het volgende:
[..]
Even wat geld verscheept?
[ afbeelding ]
Heb zelf een aantal teams in 4312 gehad, maar kwam er in de hoge divisies echt niet meer met weg. Ben toch iemand die over de flanken gaat. Hoe bevalt Ramos?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:41 schreef FCsuarez het volgende:
Heb hem zelf zo, bevalt goed op janmaat na. dat moet nog even walker worden denk ik.
ook immobile>mkh
Fer>fellaini
[ afbeelding ]![]()
Godver kom ik terug van mijn rookpauze zitten ze nog als Waldorf and Statler te schreeuwen.
Allebei even een paar kk klapjes gevenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Godver kom ik terug van mijn rookpauze zitten ze nog als Waldorf and Statler te schreeuwen.
Of ik neuk jullie allebei de moeder kan ook werken.![]()
Zabaleta rbquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:41 schreef FCsuarez het volgende:
Heb hem zelf zo, bevalt goed op janmaat na. dat moet nog even walker worden denk ik.
ook immobile>mkh
Fer>fellaini
[ afbeelding ]GRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:45 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Allebei even een paar kk klapjes gevenjij snapt het bruv.
Welkom! Al een team? Dan meteen even posten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:48 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Gegroet aardbeien! ik ben nieuw in FUT en op FOK.![]()
Ja. En 66 IF'squote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:49 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Welkom! Al een team? Dan meteen even posten.Maar diep van binnen lach ik.![]()
so why the new account?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
The boys are back in town komt pas over 2 nummers. gr grquote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Budget?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:55 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe afmaken? (minstens 2 silvers, geen Buttner/Douglas/Greg Wiel/ Virgil)Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
30kquote:Maar op Kompany (vorig jaar) na heb ik nooit echt gemerkt dat duurdere CB's beter waren ofzo...
![]()
Het is uit met je vriendin, die ook wel eens op fok posten? En je geen zin hebt dat ze alles mee gaat zitten lezen?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
30kMaar op Kompany (vorig jaar) na heb ik nooit echt gemerkt dat duurdere CB's beter waren ofzo...
Volgens mij zei Lindje laatst dat dm wel werkt bij b4n, maar gewoon posten niet?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:00 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Hoe lang duurt het voordat ik weer mag DM'en?
Test anders maar bij mij
GRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Het is uit met je vriendin, die ook wel eens op fok posten? En je geen zin hebt dat ze alles mee gaat zitten lezen?Jij snapt hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Godverquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Waar zijn die silvers nou dan?Tijd voor een leesbrilletje Trapzie
[..]
Chem Manuel
Geloof er niks van. Maar bij mij was dit echt de redenquote:wel 3 jaar geleden nu ondertussen. Denk ook niet dat ze nog op fok komt maar oke. Weet mijn wachtwoord van mijn oude account niet meer.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Under_Hedge?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Geloof er niks van. Maar bij mij was dit echt de redenwel 3 jaar geleden nu ondertussen. Denk ook niet dat ze nog op fok komt maar oke. Weet mijn wachtwoord van mijn oude account niet meer.
Mash_quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Klopt. Sinds fut 10 of zo.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:06 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Met die Username heb je hier toch ook nog wel eens gepost?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik zeg doen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kan trouwens wel als ik deze [ afbeelding ] op de plek van Manuel zetGRAAG VERWIJDEREN![]()
Wat is b4n?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:02 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Volgens mij zei Lindje laatst dat dm wel werkt bij b4n, maar gewoon posten niet?
Test anders maar bij mijMaar diep van binnen lach ik.![]()
Ik dacht straks komt 3happy4u weer langs om deze vriendelijke, doch soms harde meneer te bannen. Sorry hoorquote:
GRAAG VERWIJDEREN![]()
3 games over, alle 3 nodig om te niet te relegaten. Speel een potje tegen iemand, 1 minuut in het spel en mijn tegenstander besluit dat hij geen zin meer heeft, geen puntjes, en ik val een divisie omlaag.![]()
![]()
Led Zeppelin #jizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ah ah ah ah ah ah ah ahhhhhhhhhquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Led Zeppelin #jizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
En dan zo'n ebolanummer erachteraan![]()
![]()
De aankomende nummers zijn allemaal ebolaquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
ah ah ah ah ah ah ah ahhhhhhhhh
En dan zo'n ebolanummer erachteraan
235 U2 - With Or Without You
234 Lynyrd Skynyrd - Simple Man
233 Within Temptation - Ice Queen
232 The Band - Weight
231 Free - All Right Now
230 Foo Fighters - Learn To Fly
229 Rolling Stones - Time Waits For No One
228 Killing Joke - Love Like Blood
227 Grand Funk Railroad - Some Kind Of Wonderful
226 Lenny Kravitz - California
225 Blue Oyster Cult - Don't Fear The ReaperRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Haten op Foo Fighters en BOCquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
De aankomende nummers zijn allemaal ebola
235 U2 - With Or Without You
234 Lynyrd Skynyrd - Simple Man
233 Within Temptation - Ice Queen
232 The Band - Weight
231 Free - All Right Now
230 Foo Fighters - Learn To Fly
229 Rolling Stones - Time Waits For No One
228 Killing Joke - Love Like Blood
227 Grand Funk Railroad - Some Kind Of Wonderful
226 Lenny Kravitz - California
225 Blue Oyster Cult - Don't Fear The ReaperVerder wel gelijk ja..
Edit: En wat Stewie zegt idd, alleen je moet m eigenlijk maar 1 keer per jaar horen.![]()
Foo Fighters zijn wel tof maar ik vind Dave Grohl beter bij Nirvana of Queens of the stone age.
Lenny Kravitz heeft wel betere nummers dan California
229 is wel tof dan
224 Jefferson Airplane - White Rabbit
223 Toto - Africa
222 Rory Gallagher - Going To My Hometown
221 Stevie Ray Vaughan - Tin Pan Alley
Hier ga ik natuurlijk wel even keihard jizzen over mijn bureau.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Alleen Toto zegt me zo iets, maar wss herken ik de nummers wel straks als ze ze draaienquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
224 Jefferson Airplane - White Rabbit
223 Toto - Africa
222 Rory Gallagher - Going To My Hometown
221 Stevie Ray Vaughan - Tin Pan Alley
Hier ga ik natuurlijk wel even keihard jizzen over mijn bureau.![]()
![]()
Die wordt hier elke dag wel gedraaid.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Alleen Toto zegt me zo iets, maar wss herken ik de nummers wel straks als ze ze draaien![]()
Foo fightersBijna nieuwe album.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nirvana en die betere nummers van LK staan dan ook hoger dan +- 230equote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Foo Fighters zijn wel tof maar ik vind Dave Grohl beter bij Nirvana of Queens of the stone age.
Lenny Kravitz heeft wel betere nummers dan California
229 is wel tof dan
Beste (bekende) nummer van FF zal ook wel hoger staan (The Pretender)![]()
White Rabbit niet kennen..:') (Ken het ook alleen maar omdat mijn moeder daar vroeger fan van was en ik helemaal gek werd in de auto als weer dat kut bandje erin ging)quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Alleen Toto zegt me zo iets, maar wss herken ik de nummers wel straks als ze ze draaien
Ken ze alleen van Somebody To Love (dankzij Jim Carreyquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
White Rabbit niet kennen..:') (Ken het ook alleen maar omdat mijn moeder daar vroeger fan van was en ik helemaal gek werd in de auto als weer dat kut bandje erin ging))
![]()
Ook een bazennummer en ook vaak gecovered (meeste bekenende volgens mij met die babies die via parachutes naar van die tieten toe zweven)quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ken ze alleen van Somebody To Love (dankzij Jim Carrey)
Wat ik al zei, nu ik het luister ken ik het wel. Wat een zaadnummerquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
White Rabbit niet kennen..:') (Ken het ook alleen maar omdat mijn moeder daar vroeger fan van was en ik helemaal gek werd in de auto als weer dat kut bandje erin ging)![]()
![]()
![]()
Volgens mij ook uit een paar van die Vietnamoorlog films.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:44 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wat ik al zei, nu ik het luister ken ik het wel. Wat een zaadnummer
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:48 schreef wieisboos het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_speelgoed_zien.html![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gheghequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:48 schreef wieisboos het volgende:
![]()
![]()
wacht maar tot toefjes komt, die maakt gehakt van nieuwelingen zoals jij.quote:
verdomme man zelfs tadic is nog 16K
[ Bericht 10% gewijzigd door FCsuarez op 24-10-2014 12:03:42 ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
http://www.tubantia.nl/extra/datajournalistiek/voetbalkaart
Vet
Random NAC gebied bij mij in de buurt... misschien een bedrijf die NAC sponsort.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
PABO gr grquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://www.tubantia.nl/extra/datajournalistiek/voetbalkaart
Vet
[ afbeelding ]
Random NAC gebied bij mij in de buurt... misschien een bedrijf die NAC sponsort.![]()
FC Utrecht in mijn Nijmeegse wijk de tweede club, hoe random
edit. zelfs Cambuur en fucking Almere City nog boven Ajax / PSV![]()
![]()
Az en Ajax hier, nog een beetje Fc Volendam en Sc Cambuur
#FreeTrapz![]()
Zo dicht bij Amsterdam en nog zoveel Feyenoordersquote:![]()
Ik hoop dat ze je opzoeken en neerknuppelen.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Geen PI dus geen troll. TR gemachtquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze je opzoeken en neerknuppelen.![]()
Ik heb net Sturridge gekocht en wil er een chill team omheen bouwen.. wie kan me helpen? nog ongeveer 80 k te besteden en het liefste een 4 3 3 variant..![]()
Snap er nog vrij weinig van eigenlijkquote:
O wacht PABO die NAC sponsort*kwartje viel maar een half uur*
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:48 schreef wieisboos het volgende:
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Iemand ervaringen met IF Chiellini? Miss dat ik die maar haal ipv BonucciDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:37 schreef sesamstraat4 het volgende:
Ik heb net Sturridge gekocht en wil er een chill team omheen bouwen.. wie kan me helpen? nog ongeveer 80 k te besteden en het liefste een 4 3 3 variant..
Haha nice!quote:Ik weet nog steeds niet of ik IF Menez of IF Gourcuff minder lekker vind spelen. Hoe is Luiz? Die scoort altijd corners tegen mij.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Laat maar, al gedaan![]()
[ afbeelding ]
Bohhhhh![]()
Huh wat bedoel je? Menez is iig dikke primaquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha nice!
[..]
Ik weet nog steeds niet of ik IF Menez of IF Gourcuff minder lekker vind spelen. Hoe is Luiz? Die scoort altijd corners tegen mij.Luiz gaat bij mij nooit mee met corners dus ik weet het niet
Maar als verdediger beste CB die ik dit jaar gebruikt hebt. Wat een eindbaas
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wat Hugooh zegt , echt een baasje.quote:
Ik vond Menez niet echt heel fijn spelen. Heb nu Gourcuff daar staan maar die lijkt een stuk trager dan zijn 69 pace. Lijkt wel even snel als Totti, alleen Totti scoort vaker.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Huh wat bedoel je? Menez is iig dikke primaLuiz gaat bij mij nooit mee met corners dus ik weet het niet
Maar als verdediger beste CB die ik dit jaar gebruikt hebt. Wat een eindbaas
![]()
Oke dan ga ik het eens proberen!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:58 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
5* wf 4* skills. Echt een beestige cam.![]()
guys ik heb nu 2 keer een conditiekaart gekocht en ze waren beiden keren nergens meer te vinden in mijn club? weet iemand hoe dit kan?Deathlift or Die.![]()
Unassigned list gekeken?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:07 schreef Ethanolic het volgende:
guys ik heb nu 2 keer een conditiekaart gekocht en ze waren beiden keren nergens meer te vinden in mijn club? weet iemand hoe dit kan?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Daar zitten ze niet in. Had echt 'bewaar in club' oid gedaan en het kaartje verplaatste toen ook daar heenquote:Maar ze zijn gewoon spoorloos
Deathlift or Die.![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Buttnerquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:09 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie op LB? Buttje, van Aanholt, Willems op Emanuelson.
vorig jaar ook gehad volgens mij, stond er dat ik er 7 in de club had terwijl dat er 20 waren ofzo. volgens mij moest ik toen een andere kleur kaart in de club hebben om mijn gouden te kunnen zienquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Daar zitten ze niet in. Had echt 'bewaar in club' oid gedaan en het kaartje verplaatste toen ook daar heenMaar ze zijn gewoon spoorloos
#FreeTrapz![]()
Buttnerquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:09 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie op LB? Buttje, van Aanholt, Willems op Emanuelson.en alvarado op doel
![]()
![]()
Willems voor de skillz.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:09 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie op LB? Buttje, van Aanholt, Willems op Emanuelson.![]()
Jizzinker.quote:
Kan je nou trouwens coop in FUT doen?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mooi toch, lekker met Menez speed dribbelend het strafschopgebied van de tegenstander in hopen dat hij instaptquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:12 schreef Ethanolic het volgende:
Ik word echt gestoord van die onterechte penalties trouwens.maakt niet uit hoe je valt je krijgt m toch wel mee
#FreeTrapz![]()
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jizzinker.
Kan je nou trouwens coop in FUT doen?
Weekendje jaar Brussel. Vergeten dat je eigenlijk wel een paspoort bij hoort te hebben
Rijbewijs zal wel genoeg zijn toch?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
![]()
!
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nope ID of paspoortquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:16 schreef DuTank het volgende:
Weekendje jaar Brussel. Vergeten dat je eigenlijk wel een paspoort bij hoort te hebben
Rijbewijs zal wel genoeg zijn toch?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Een weekend elk jaar of een jaar elk weekend?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:16 schreef DuTank het volgende:
Rijbewijs zal wel genoeg zijn toch?![]()
Ja lijkt me ook. Was ook niet van plan voortaan voor elk wissewasje me paspoort mee te nemenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:16 schreef DuTank het volgende:
Rijbewijs zal wel genoeg zijn toch?Hou het ook bij rijbewijs
Elke dag![]()
Totdat je gepakt wordtquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook. Was ook niet van plan voortaan voor elk wissewasje me paspoort mee te nemenHou het ook bij rijbewijs
dikke boete hoor..
Voortaan toch maar een paspoort meenemen met werk.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Totdat je gepakt wordtdikke boete hoor..
Pomp je die koekwous gewoon recht voor zijn bakkes.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
en rennen maar
#FreeTrapz![]()
Ja als naar het buitenland gaat wel.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:19 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Voortaan toch maar een paspoort meenemen met werk.maar dat lijkt me logisch.
Mijn rijbewijs verloopt volgens mij over een half jaar... Krijg ik ook een pasje, weg vodje![]()
Het is een wonder dat hij zo lang mee is gegaan, al denk ik wel dat meneer agent een bonnetje voor me schrijft als ik hem nu als identiteitsbewijs laat zien...![]()
Nee joh ik heb een half jaar met 3 gescheurde bladzijde gereden.. 4x een waarschuwing gehad en bij de 5e keer moest ik hem toch maar een keer gaan vervangen en op het politiebureau laten zienquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:20 schreef Tobi-wan het volgende:
Mijn rijbewijs verloopt volgens mij over een half jaar... Krijg ik ook een pasje, weg vodje![]()
Het is een wonder dat hij zo lang mee is gegaan, al denk ik wel dat meneer agent een bonnetje voor me schrijft als ik hem nu als identiteitsbewijs laat zien...![]()
gewoon een paar kk klapjes geven ja.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Pomp je die koekwous gewoon recht voor zijn bakkes.
en rennen maarRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Haha dan hoef ik me nergens zorgen over te maken. Ben de afgelopen 9½ jaar volgens mij 4x aangehouden waarvan 3x in dezelfde week, 6 jaar geleden. Denk dat ik het laatste half jaartje ook wel onder de radar blijf.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee joh ik heb een half jaar met 3 gescheurde bladzijde gereden.. 4x een waarschuwing gehad en bij de 5e keer moest ik hem toch maar een keer gaan vervangen en op het politiebureau laten zien
In de trein?quote:![]()
ik heb me voor een aangifte gelegitimeerd op het politiebureau met een ID kaart die al 4 jaar verlopen wasquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee joh ik heb een half jaar met 3 gescheurde bladzijde gereden.. 4x een waarschuwing gehad en bij de 5e keer moest ik hem toch maar een keer gaan vervangen en op het politiebureau laten zien![]()
#FreeTrapz![]()
Mijn eerste 2 auto's waren van die afgetrapte golfjes en daar werd ik echt elke week aangehouden (blazen, papier controlle enz enz) maar toen ik een gloednieuwe auto kocht ben ik maar 1 of 2 keer aangehouden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:24 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha dan hoef ik me nergens zorgen over te maken. Ben de afgelopen 9½ jaar volgens mij 4x aangehouden waarvan 3x in dezelfde week, 6 jaar geleden. Denk dat ik het laatste half jaartje ook wel onder de radar blijf.
[..]
In de trein?
Eigenlijk mag dat toch niet? Of is dat alleen bij arriva zo?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:28 schreef Ajacied7 het volgende:
Patat van Smullers eten in de trein.Zulke mensen verdienen straf
![]()
Mag je serieus niet eten in de bus?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Eigenlijk mag dat toch niet? Of is dat alleen bij arriva zo?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Eigenlijk mag dat toch niet? Of is dat alleen bij arriva zo?Er staat toch vrij duidelijk in de trein....quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mag je serieus niet eten in de bus?![]()
Ik las Arriva en dacht dat het een busmaatschappij was.. De rest van normaal nederland rijdt toch met de NS? 8 jaar geleden voor het laast met het openbaar vervoer gegaan dus zal best wat veranderd zijnquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Er staat toch vrij duidelijk in de trein....
Ja gewoon NS en daar mag je in de trein friet enzo etenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik las Arriva en dacht dat het een busmaatschappij was.. De rest van normaal nederland rijdt toch met de NS? 8 jaar geleden voor het laast met het openbaar vervoer gegaan dus zal best wat veranderd zijn
DS2 zat gewoon weer dom te doen met zijn Arriva, maar dat zijn we van hem gewend he.![]()
Bij ons hebben ze arriva treinen en NS treinen.. en in de arriva treinen staat een bordje dat je geen 'sterk geurend eten' mag hebben in de trein.![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bij ons hebben ze arriva treinen en NS treinen.. en in de arriva treinen staat een bordje dat je geen 'sterk geurend eten' mag hebben in de trein.______________________________!
laatst met het OV gegaanman man man, dan kan je beter een half uurtje file hebben hoor
#FreeTrapz![]()
Gelukkig is alles tot aan Leeuwarden NS, Arrivaquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bij ons hebben ze arriva treinen en NS treinen.. en in de arriva treinen staat een bordje dat je geen 'sterk geurend eten' mag hebben in de trein.![]()
![]()
OV is sowieso voor paupers en studenten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:41 schreef FCsuarez het volgende:
laatst met het OV gegaanman man man, dan kan je beter een half uurtje file hebben hoor
Waarom gaat FCsuarez er dan niet mee?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
OV is sowieso voor paupers en studenten.![]()
![]()
Ik wilde gisteren om de keeper heen. Die keeper haalt mij en krijgt alleen geel.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:12 schreef Ethanolic het volgende:
Ik word echt gestoord van die onterechte penalties trouwens.
Legt die scheids ook die bal nog buiten de zestien.
Vandaag op kantoor nog wel een discussie over gehad... (speelde tegen collega )![]()
Hij is toch laatst gegaan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarom gaat FCsuarez er dan niet mee?
Ach vergadering op stadskantoor Utrecht , parkeren is daar sowieso een helquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
OV is sowieso voor paupers en studenten.dus maar met de trein.
#FreeTrapz![]()
Echte paupers kunnen het ov niet meer betalen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
OV is sowieso voor paupers en studenten.
Auto is vaak goedkoper![]()
![]()
Ik moest laatst ook met het OV, want de auto had een grote beurt. Paupers klopt. Allemaal negers enzo. Alleen als je richting Dijkzicht moet..quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
OV is sowieso voor paupers en studenten.Die Hoge School Rotterdam heeft daar 2 vestigingen
Ik had gewoon met de auto gegaan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ach vergadering op stadskantoor Utrecht , parkeren is daar sowieso een heldus maar met de trein.
Ik was niet van plan de boel op stelten te zetten in Brussel. Maar als het hotel het maar oké vindt. En we zitten in de hoofdstad van Europa. Ze accepteren mijn pasje met hun logo erop maar gewoon.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Vroegah toen ik nog studeerde kon je gewoon eten kopen in de trein, kwamen ze langs met zo'n karretje. Niet dat ik er iets kocht (overpriced crap)![]()
Weet je het zeker met die benzinekosten, verzekering en wegenbelasting?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:47 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Echte paupers kunnen het ov niet meer betalen.
Auto is vaak goedkoperRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wel terecht overigens. Maar dan mag ik ook geen energy drink drinken in de trein.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]______________________________!
![]()
hoopte op sexy studentes in de trein. maar waren verlepte huismoeders.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik had gewoon met de auto gegaan.
alles is slechter aan de trein
#FreeTrapz![]()
Hier in het Noorden moeten de negers in een aparte coupequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:48 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik moest laatst ook met het OV, want de auto had een grote beurt. Paupers klopt. Allemaal negers enzo. Alleen als je richting Dijkzicht moet..Die Hoge School Rotterdam heeft daar 2 vestigingen
![]()
![]()
Scheelt volgens mij erg weinigquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Weet je het zeker met die benzinekosten, verzekering en wegenbelasting?![]()
![]()
Bohh toen ik op Hoge School Rotterdam zat liep ik altijd met een grote anacondatent in mijn broek.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:48 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik moest laatst ook met het OV, want de auto had een grote beurt. Paupers klopt. Allemaal negers enzo. Alleen als je richting Dijkzicht moet..Die Hoge School Rotterdam heeft daar 2 vestigingen
maar als je dan weer richting CS gaat dan moet je oppassen dat je niet thuis komt met 4 vlindermessen in je rug.
Niet zeker.... ik ga al een tijdje niet meer met het ov.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Weet je het zeker met die benzinekosten, verzekering en wegenbelasting?
Ik ken wel mensen die met ov gaan en daar belachelijk veel voor moeten betalen.![]()
Kijkt alleen naar benzinekosten natuurlijk, aanschaf afschrijving onderhoud en wegenbelasting vergeten we gewoon.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Weet je het zeker met die benzinekosten, verzekering en wegenbelasting?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nou ja enkeltje Eindhoven- Utrecht is 14 euro. Denk dat je dat met een auto wel goedkoper kan doen...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Is dat serieus zo duur geworden?![]()
Jezusquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou ja enkeltje Eindhoven- Utrecht is 14 euro. Denk dat je dat met een auto wel goedkoper kan doen...![]()
![]()
Auto rijden hoeft niet duur te zijn....quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Kijkt alleen naar benzinekosten natuurlijk, aanschaf afschrijving onderhoud en wegenbelasting vergeten we gewoon.
mijn eerste auto was een oude opel corsa..
amper wegen belasting enzo.![]()
Zonder korting is dat ja, 40% kan er nog afquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou ja enkeltje Eindhoven- Utrecht is 14 euro. Denk dat je dat met een auto wel goedkoper kan doen...![]()
Als k een abonnement neem voor het traject woon werk ben ik ongeveer het zelfde kwijt als benzine kosten. doe er alleen wel 2 uur langer over op een dag.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou ja enkeltje Eindhoven- Utrecht is 14 euro. Denk dat je dat met een auto wel goedkoper kan doen...Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wegenbelasting staat er netjes bij maar die afschrijving zou mij mijn reet roesten want ik ruil hem toch in over 2 jaar want dan heb ik geen zak te maken met het onderhoud.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Kijkt alleen naar benzinekosten natuurlijk, aanschaf afschrijving onderhoud en wegenbelasting vergeten we gewoon.
Onderhoud zit de eerste 3/4 jaar bij de aanschaf van de auto
Met het OV reizen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:55 schreef Kiid het volgende:
Niet 24/7 gratis kunnen reizen met een NS pas
kk sloeberspaupersloeber.
dan heb je toch evengoed afschrijving. of is je auto na 2 jaar nog steeds het aankoop bedrag waard?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wegenbelasting staat er netjes bij maar die afschrijving zou mij mijn reet roesten want ik ruil hem toch in over 2 jaar want dan heb ik geen zak te maken met het onderhoud.
Onderhoud zit de eerste 3/4 jaar bij de aanschaf van de autoPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Een volkswagen Polo kost all-in per jaar 8000 euro. Dat is inclusief brandstof voor 50.000 km per jaar.
Dus inclusief afschrijving,verzekering,belasting en brandstof etc.
50.000 km staat gelijk aan 500x Eindhoven- Utrecht en dat zou dan dus 7000 euro kosten.
Scheelt 1000 euro maar dan ga je wel uit van een NIEUWE volkswagen polo, als je een tweedehands auto koopt ben je dus al goedkoper uit.![]()
Ja dat klopt maar daar ga ik me niet druk om zitten maken want op het moment dat ik mijn sleutel in het stopcontact steek bij de dealer is er al 2000 euro weg.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dan heb je toch evengoed afschrijving. of is je auto na 2 jaar nog steeds het aankoop bedrag waard?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
50K kilometers per jaar is wel erg veel hoor, is dat wat men gemiddeld rijdt?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:57 schreef Kamikazie het volgende:
Een volkswagen Polo kost all-in per jaar 8000 euro. Dat is inclusief brandstof voor 50.000 km per jaar.
Dus inclusief afschrijving,verzekering,belasting en brandstof etc.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Ik moest vorige week bij de Keizersgracht zijn...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:58 schreef wieisboos het volgende:
Ik ga overal op de fiets naar toe. Amsterdam
niet te doen met de auto....
Amsterdam is wel mooi, daar niet van.![]()
Ik rij +/- 20.000KMquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:58 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
50K kilometers per jaar is wel erg veel hoor, is dat wat men gemiddeld rijdt?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
dat jij je er druk om maakt of niet maakt het niet goedkoperquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja dat klopt maar daar ga ik me niet druk om zitten maken want op het moment dat ik mijn sleutel in het stopcontact steek bij de dealer is er al 2000 euro weg.dus auto is duurder dan trein. conclusie.
#FreeTrapz![]()
Ga eens gauw je mond wassen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:59 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik moest vorige week bij de Keizersgracht zijn...
niet te doen met de auto....
Amsterdam is wel mooi, daar niet van.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik iets van 10 tot 15K. Maar doe aan carpoolen, dat scheelt een aardige berg kilometersquote:
Klopt als een zwerende puist.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat jij je er druk om maakt of niet maakt het niet goedkoperdus auto is duurder dan trein. conclusie.
Rij woon-werk alleen al 25K per jaar.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Daarnaast is het parkeren tering duurquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:59 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik moest vorige week bij de Keizersgracht zijn...
niet te doen met de auto....parkeerplaats onder mijn appartementencomplex kost 70k
![]()
![]()
Ja dat scheelt zeker veel, jammer dat ik dat niet kan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:00 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik iets van 10 tot 15K. Maar doe aan carpoolen, dat scheelt een aardige berg kilometers
Ik zit al op 25K kilometers sinds 27 december 2013.Zit wel een trip naar Turkije bij.
quote:quote:Amsterdam is wel mooi, daar niet van.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Parkeren was voor mij gratisquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:00 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Daarnaast is het parkeren tering duurparkeerplaats onder mijn appartementencomplex kost 70k
omdat bedrijf dit dat.
anders betaal je volgens mij 5 euro per uur ofzo![]()
![]()
Is ook idioot veelquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:58 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
50K kilometers per jaar is wel erg veel hoor, is dat wat men gemiddeld rijdt?
Een tweedehands Seat Ibiza kan je voor 3200 euro per jaar rijden. Kan je er 20.000 mee rijden zoals Trapz doet.![]()
Nee dat is dus niet zo. Als je een afgetrapte auto koopt is een auto goedkoper dan de trein.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat jij je er druk om maakt of niet maakt het niet goedkoperdus auto is duurder dan trein. conclusie.
![]()
haha je typte per ongeluk 70 ipv 7quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:00 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Daarnaast is het parkeren tering duurparkeerplaats onder mijn appartementencomplex kost 70k
![]()
Wat kost een abo dan van Utrecht naar Eindhoven?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee dat is dus niet zo. Als je een afgetrapte auto koopt is een auto goedkoper dan de trein.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
OV kost me 4.46 per dag. Auto (minstens) 5,53 Dat is met 0.19 cent per km. En daar haal je het waarschijnlijk niet eens mee.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Bij een seat Ibiza uit 2006 is het 0,16 cent per kilometer. All-in prijs.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
OV kost me 4.46 per dag. Auto (minstens) 5,53 Dat is met 0.19 cent per km. En daar haal je het waarschijnlijk niet eens mee.![]()
Geen flauw idee maar dat is geen reële vergelijking omdat je met de auto veel meer mogelijkheden hebt zoals naar vrienden/familie voor een feestje etc, anders zou je dat allemaal los met het OV moeten doen en wordt het lastig...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat kost een abo dan van Utrecht naar Eindhoven?![]()
auto uit 2006quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bij een seat Ibiza uit 2006 is het 0,16 cent per kilometer. All-in prijs.
quote:
Alsnog luxer dan de trein.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik heb nooit gezegd dat het luxe is o.i.d.![]()
Dan moet ik die maar kopen. Dan maak ik 3 cent per km winstquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bij een seat Ibiza uit 2006 is het 0,16 cent per kilometer. All-in prijs.
Deed ik om Ozz te pestenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik heb nooit gezegd dat het luxe is o.i.d.
Denk dat ik qua opties wel goed zit.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik heb nooit gezegd dat het luxe is o.i.d.
Ja, al is de prijs wel wat gedaald de afgelopen jarenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij woont midden in Amsterdam of wat?
In centrum Eindhoven is een parkeerplaats +/- 18k.![]()
En 2013?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
2006 is een pauperjaar voor auto's.![]()
heb er een uit 2014 en een uit 2007 maakt mij dat dan een rijke pauper ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:06 schreef Kamikazie het volgende:
Sowieso een auto rijden die niet uit 2014 komtPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat hangt van auto's af niet van het jaar.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb er een uit 2014 en een uit 2007 maakt mij dat dan een rijke pauper ?![]()
Een Suzuki Alto uit 2014 en 2007 is nog steeds pauper.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb er een uit 2014 en een uit 2007 maakt mij dat dan een rijke pauper ?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
weet je het zeker net ging het nog om het jaartalquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:09 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Dat hangt van auto's af niet van het jaar.
#FreeTrapz![]()
Hi ha ho ik ben FCsuarez en doe even grappig.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
weet je het zeker net ging het nog om het jaartal![]()
zeg hij met zijn multipla uit 2006quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:09 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Een Suzuki Alto uit 2014 en 2007 is nog steeds pauper.
#FreeTrapz![]()
Net nog wel maar nu niet meer.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
weet je het zeker net ging het nog om het jaartal
Ik maak de regels niet, ik voer ze alleen maar uit.![]()
Je moeder in een Multipla met je kozijnen uitstekend.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zeg hij met zijn multipla uit 2006Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Mooi zo anders moesten we een paar tyfes stompjes geven. gr grquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:08 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Rotterdam is ook wel aardig hoor.
wilde je niet boos maken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
voor geen goud dat mijn moeder in zo'n turkenwagen gaat zitten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:11 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je moeder in een Multipla met je kozijnen uitstekend.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Oh snap nu is het aan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
voor geen goud dat mijn moeder in zo'n turkenwagen gaat zitten.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
bohhh volgend jaar een nieuwe uit zoekenquote:gaat het worden ?
#FreeTrapz![]()
Ze zit wel altijd bij mij op schoot, dus zo'n wagen zou ze ook niet erg vinden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
voor geen goud dat mijn moeder in zo'n turkenwagen gaat zitten.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ze zou ook niet zitten, ik zou haar laten liggen....quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
voor geen goud dat mijn moeder in zo'n turkenwagen gaat zitten.![]()
![]()
wacht even, ik zeg dat Amsterdam mooi is en Rotterdam wel aardig.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mooi zo anders moesten we een paar tyfes stompjes geven. gr gr
Hoezo hap je niet?![]()
Hij is nog geen jaar oud dus moet nog heel even wachtenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
bohhh volgend jaar een nieuwe uit zoekengaat het worden ?
Ik maak aardbeienjam van je hoor. gr grquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:13 schreef 44rdbei het volgende:
wacht even, ik zeg dat Amsterdam mooi is en Rotterdam wel aardig.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat is dit Weer voor achterlijke opmerkingquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
voor geen goud dat mijn moeder in zo'n turkenwagen gaat zitten.![]()
![]()
hier net een nieuwequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij is nog geen jaar oud dus moet nog heel even wachtennog weer 2 jaar wachten dus
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hier net een nieuwenog weer 2 jaar wachten dus
ik wil ook weer een andere. went zo snel
Wat verwacht je anders van zo'n grafmongool.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is dit Weer voor achterlijke opmerking
TR gemacht want geen PI.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:15 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wat verwacht je anders van zo'n grafmongool.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat heb je nu dan ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]ik wil ook weer een andere. went zo snel
#FreeTrapz![]()
A3, maar had een ander gewild te kleinquote:
#FreeTrapz![]()
te klein?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
A3, maar had een ander gewild te klein
Wat, je moet wel eens wat meenemen aan hout enzo past niks in dat ding.quote:
Prive auto past ook al weinig in.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
O ja dan is hij niet zo groot. Volgende auto wil ik ook graag een A3 maar dan die limousinequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Wat, je moet wel eens wat meenemen aan hout enzo past niks in dat ding.
Prive auto past ook al weinig in.
Heb je een team met David Luiz en IF Chiellini, scoort Lacazette altijd uit de corners
Elke dag![]()
waarom dan niet gewoon de A4, en naast de golf 7 ook nog een auto of dat niet ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
O ja dan is hij niet zo groot. Volgende auto wil ik ook graag een A3 maar dan die limousinePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat is toch een 3 deurs. das inderdaad niet echt ruim.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
A3, maar had een ander gewild te klein
maar voor de rest wel een ok auto.![]()
Nee nog niet ik ben aan het kijken voor een auto voor mijn vriendin maar geen idee nog wat voor iets.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom dan niet gewoon de A4, en naast de golf 7 ook nog een auto of dat niet ?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
hee een post over FUT.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
Heb je een team met David Luiz en IF Chiellini, scoort Lacazette altijd uit de corners
Scoor je veel uit hoekschoppen dan? Ik echt zeer zelden.
![]()
we wijken een beetje af inderdaad.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
hee een post over FUT.
ik kan me het laatste doelpunt uit een hoekschop niet meer herinneren....
misschien doe ik wat verkeerd?![]()
Elke dag 1 ongeveerquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
hee een post over FUT.
Kutdiscussie hier verderDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik reis zelden met het OV, maar als ik wil dan is het gratis.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Met het OV reizen.paupersloeber.
![]()
heb een veel te duur speeltje er naast. ga ik maar inruilen voor een C1 ofzo denkquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee nog niet ik ben aan het kijken voor een auto voor mijn vriendin maar geen idee nog wat voor iets.
#FreeTrapz![]()
Citroën fan? wat heb je nu dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb een veel te duur speeltje er naast. ga ik maar inruilen voor een C1 ofzo denk
Forum Opties Forumhop: Hop naar: