SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
[ Bericht 2% gewijzigd door DarkSonic2 op 24-10-2014 14:23:11 ]![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:56 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
zie alle dagen ditniks te loods trapz
Wel even de onbewerkte foto laten zien he.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:56 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
zie alle dagen ditniks te loods trapz
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wie moest er donderdag uit? Ik keek EL..quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:00 schreef OmniRocket het volgende:
van het weekend maar weer FIFA 15 gaan proberen....![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
Wel even de onbewerkte foto laten zien he.
[ afbeelding ]![]()
lachen jullie allemaal maarondertussen zijn de zaakjes best goed voor elkaar hier
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ahjoh niet zo snel op je pielemuis getrapt zijn joh. doen we bij loetmoenen ook.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]![]()
lachen jullie allemaal maarondertussen zijn de zaakjes best goed voor elkaar hier
ik doelde op het keetje, lekker bakkie koffie dat altijd pruttelt, Tosti apparaatje voor de pauze, mooie naakte dame aan de wand. en natuurlijk om 4 uur naar huisquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ahjoh niet zo snel op je pielemuis getrapt zijn joh. doen we bij loetmoenen ook.
#FreeTrapz![]()
Hoe laat begin je danquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik doelde op het keetje, lekker bakkie koffie dat altijd pruttelt, Tosti apparaatje voor de pauze, mooie naakte dame aan de wand. en natuurlijk om 4 uur naar huis![]()
in de keet of gewoon op mijn werk?quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nou perfect tochquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik doelde op het keetje, lekker bakkie koffie dat altijd pruttelt, Tosti apparaatje voor de pauze, mooie naakte dame aan de wand. en natuurlijk om 4 uur naar huisZou ik wel willen hoor
Ik had wel genoeg punten om te mogen afstuderen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:03 schreef Jorwol het volgende:
Hey maar DS2, hoe kan het dat je nog een tentamen moet halen als je aan het afstuderen bent?![]()
Helaas moet ik het doen met een kantoorpand, cappucino, verzorgde gezonde lunch en een secretaresse i.p.v. een naakte dame. 4 uur naar huis is al helemaal een utopie.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nou perfect tochZou ik wel willen hoor
was ik maar nooit naar school gegaan
#FreeTrapz![]()
Collega's die alleen maar aan het discussiëren zijn en niks oplossen![]()
Wat een mongooltjes.
Zitten ze te ruziën maar ze hebben allebei geen gelijk. *gniffel*
Bohhh die Belg heeft het vroeger "bij zijn oude baas" ook meegemaakt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zal het wel iets doms zijn.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Collega's die alleen maar aan het discussiëren zijn en niks oplossen![]()
Wat een mongooltjes.
Zitten ze te ruziën maar ze hebben allebei geen gelijk. *gniffel*
Bohhh die Belg heeft het vroeger "bij zijn oude baas" ook meegemaakt.
#belgenzijndom
inb4 POTS, dat is niet zoPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |