SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik kan wel even meekijken met Team Viewer als je wil.quote:
Heeft zij een externe schijf?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
NTFS dus. Okee, je loopt niet tegen de max filesize van het FAT32-bestandssysteem aan.
Die max filesize is zeg maar minder groot dan 13 cm.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
NTFS dus. Okee, je loopt niet tegen de max filesize van het FAT32-bestandssysteem aan.
als het niet lukt is laatst optie Team viewerquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kan wel even meekijken met Team Viewer als je wil.
NTFS klinkt goed. Kan zo snel even niets bedenken, behalve dat je browser het bestand niet goed kan handlen. Of dat het bestand inderdaad corrupt is.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die max filesize is zeg maar minder groot dan 13 cm.
Even uitleggen aan Stimo aan haar taal, Syl!
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik lees al die vragen met een seksueel ondertoon nu..
aah i see....quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik lees al die vragen met een seksueel ondertoon nu..
extern is vaak FAT32 ipv NTFS..miss daardoor.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:12 schreef Stimorol- het volgende:
Volgens mij is het bestandje niet goed trouwens...... Bestand staat ook op externe schijf en die kan het ook niet uitpakken..
Nein. NTFS.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:13 schreef Montelly het volgende:
[..]
extern is vaak FAT32 ipv NTFS..miss daardoor.
Rustig man, laat hem even in je broekje pc kijken met team viewquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:13 schreef Stimorol- het volgende:
Flikker op met je seksuele ondertoon. DIT ZIJN MIJN JAREN 00 FOTO'S. MIJN BESTE JAREN. WEG FOTO'S VAN MIJN BESTE JAREN.
Externe schijf is gedoe bij grote bestanden... Zou dat bestand eerst verplaatsen naar je lokale schijf.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:12 schreef Stimorol- het volgende:
Volgens mij is het bestandje niet goed trouwens...... Bestand staat ook op externe schijf en die kan het ook niet uitpakken..
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
Rustig man, laat hem even in je broekje pc kijken met team view
Que?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Externe schijf is gedoe bij grote bestanden...
Kopiëren lijkt mij verstandiger.quote:Zou dat bestand eerst verplaatsen naar je lokale schijf.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee. Tis 23.00 u geweest zie ik ineens. Moet slapenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
Waarom zip je foto's trouwens?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Tis 23.00 u geweest zie ik ineens. Moet slapen
Het was net nog 21.45.
Het kopiëren/verplaatsen van 1 groot bestand (zip) is sneller dan het kopiëren/verplaatsen van duizenden kleinere bestanden. Althans, dat is mijn ervaring.quote:
- Beveiligen met een wachtwoord.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Goede vraag. Het had een reden, ama unuttum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |