Reverse cowboy.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:29 schreef Herqules het volgende:
als jullie friekin_ aan het volpompen zijn, welke standje dan hihi?
quote:
quote:
Liever jezelf openhalen aan wat botten dan verdwijnen in het vet.quote:
''verdwijnen in het vet'', dramaqueenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
[..]
[..]
Liever jezelf openhalen aan wat botten dan verdwijnen in het vet.
Logisch. PSV moet het spel maken.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
Het zegt wel genoeg over de wedstrijd dat de afgelopen 6 topics niet over de wedstrijd gingen.
Nee, jozefzoonsvader.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
De vader van jozefzoon heet Jozef.
Ik ben ook liever half verlamd dan dood, maar dat maakt half verlamd zijn niet minder kut.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
[..]
[..]
Liever jezelf openhalen aan wat botten dan verdwijnen in het vet.
In De Kuip noemt men dat 'sfeer' heb ik me laten vertellen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:31 schreef Zipportal het volgende:
Heel die tribune gaat los.Wat een mongolen club.
Lijkt op een kleuter man.quote:
En in de ArenA struikelt men leip de gracht in. Feestje.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
In De Kuip noemt men dat 'sfeer' heb ik me laten vertellen.
Weet niet ik doe alleen stiekem FOK! :S :Squote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:32 schreef Herqules het volgende:
Moeten jullie ook altijd jullie reactie laten controleren door je vader voordat je die post?
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Lijkt op een kleuter man.
Ik zie het probleem nietquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Lijkt op een kleuter man.
Dat is het logo.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:34 schreef Rabieluh het volgende:
Dat klavertje drie is wel leuk op het shirt.
Toen Ronaldo naar Real ging was ik 11quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Leef jij onder een steen? Dat gifje is ouder dan Ronaldo zelf
Beter dat ze snel op 9 punten staan dan dat het nog lang spannend is in de poule.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:36 schreef hafcfan het volgende:
Dat Dinamo heeft te veel geluk. Eerst tegen PSV en nu weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |