Tegen een club die vele malen beter is dan waar Feyenoord tegen moet.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zwolle ligt er al uit toch?
Ja, geld uit Chinaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Daarom ook BeNeliga of clubs in de verkoop zetten
Tegen wie spelen die nu dan in het hoofdtoernooi?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zwolle deed het minder slecht deze jaargang in Europa.
Ajax komt echter al 5 jaar geen steek verder in Europa terwijl dat volgens hun beleidsplan wel zou moeten.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:34 schreef Silenus het volgende:
En maar lachen om Ajax. Ik verlies toch liever met 3-1 van Messi en de zijnen dan in de blubber van een stel Kroatische prutsers.
Ajax kan er ook nog uitgaan tegen zo'n club in de EL.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:34 schreef Silenus het volgende:
En maar lachen om Ajax. Ik verlies toch liever met 3-1 van Messi en de zijnen dan in de blubber van een stel Kroatische prutsers.
Die spaart zich voor zondag.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:36 schreef GGMM het volgende:
Kazim stelde weer teleur
Caland Caland Caland
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:34 schreef Silenus het volgende:
Nee die is inmiddels overleden.quote:
net als Zivkovic bij ajaxquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Bilal zal wel blij zijn dat hij naar Feyenoord is gegaan. Krijgt veel speeltijd die jongen.
Zivkovic speelt iedere week 90 minuten.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
net als Zivkovic bij ajax
Bilal speelt misschien ook wel in het tweede?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zivkovic speelt iedere week 90 minuten.
hihi moest stiekem lachenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:36 schreef RensAjacied het volgende:
Komen wij uit Rotterdam?
Zie je dat niet aan het voetbal dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |