abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 27 november 2014 @ 12:09:52 #26
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_147051302
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 09:32 schreef Individual het volgende:
Accountants hebben geen recht op leuke dingen. Studeren, studeren, werken, werken en op je 67e mag je wat seniorenreizen maken als je zo nodig moet reizen.
Eens. Als auditor kom ik echt nergens.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_147057031
Misschien kan je na je master eerst even tekenen (september het jaar daarop) en daarna pas vertrekken.
pi_147086082
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 15:32 schreef BellaChiCa het volgende:
Misschien kan je na je master eerst even tekenen (september het jaar daarop) en daarna pas vertrekken.
Ik wist niet dat ze al zover vooruit je een contract laten tekenen, maar daar ga ik dan zeker voor! :P
pi_147183592
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 09:32 schreef Individual het volgende:
Accountants hebben geen recht op leuke dingen. Studeren, studeren, werken, werken en op je 67e mag je wat seniorenreizen maken als je zo nodig moet reizen.
Juist een reden om het er voor nog te doen lijkt mij dan :')
pi_147183626
quote:
14s.gif Op donderdag 27 november 2014 12:09 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Eens. Als auditor kom ik echt nergens.
Hopelijk is dit sarcastisch haha ;(
pi_147184196
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 15:32 schreef BellaChiCa het volgende:
Dit is de allerbeste optie. Lekker rondtrekken zonder enige stress dan ook wetende dat je een baan hebt als je terugkomt. Daarbij is het tegenwoordig ook prima mogelijk om zaken op deze manier te regelen, ik ken namelijk mensen die tot wel een jaar voor hun afstuderen al een baan hadden geregeld.
  Moderator maandag 1 december 2014 @ 15:44:46 #32
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_147185926
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 14:33 schreef Jodenkoekj het volgende:

[..]

Hopelijk is dit sarcastisch haha ;(
Mod van travel.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_147187996
Geen idee hoe het zit met vacatures in je vakgebied, maar zou me geen zorgen maken, een lange reis maken kun je best na je studie doen, zeker als je nog geen woonruimte of werk hebt, je bent straks ook veel minder aan locatie gebonden qua werk, want dan kun je achteraf een woonruimte zoeken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_147201023
quote:
3s.gif Op maandag 1 december 2014 15:44 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Mod van travel.
Hahaha 8)7
pi_147233780
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 16:45 schreef raptorix het volgende:
Geen idee hoe het zit met vacatures in je vakgebied, maar zou me geen zorgen maken, een lange reis maken kun je best na je studie doen, zeker als je nog geen woonruimte of werk hebt, je bent straks ook veel minder aan locatie gebonden qua werk, want dan kun je achteraf een woonruimte zoeken.
Volgens mij zit het qua baanperspectief best wel prima. Gelukkig :P
pi_147233919
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:24 schreef Jodenkoekj het volgende:

[..]

Volgens mij zit het qua baanperspectief best wel prima. Gelukkig :P
Maar wat is er zo leuk aan de Big 4? Lijkt me echt verschrikkelijk om daar te moeten werken.
pi_147235060
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:27 schreef raptorix het volgende:

[..]

Maar wat is er zo leuk aan de Big 4? Lijkt me echt verschrikkelijk om daar te moeten werken.
Veel mogelijkheden om door te groeien, je komt bij veel verschillende aansprekende bedrijven en je leert er erg veel. Daarnaast biedt het ook goede mogelijkheden voor een latere carrière in het bedrijfsleven. Geloof best dat het werken bij een big 4 niet altijd over rozen gaat, maar ik kan me nogal wat ergere werkgevers voorstellen waar de mogelijkheden een stuk minder zijn :P
pi_147238263
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 23:42 schreef Jodenkoekj het volgende:

[..]

Veel mogelijkheden om door te groeien, je komt bij veel verschillende aansprekende bedrijven en je leert er erg veel. Daarnaast biedt het ook goede mogelijkheden voor een latere carrière in het bedrijfsleven. Geloof best dat het werken bij een big 4 niet altijd over rozen gaat, maar ik kan me nogal wat ergere werkgevers voorstellen waar de mogelijkheden een stuk minder zijn :P
Het lijkt me verschrikkelijk om als starter al gelijk in het oldboys netwerk te moeten starten, zal misschien wel aan mij liggen maar ik zou het geen dag volhouden ;)
pi_147238282
Waar haal je het geld vandaan? Lijkt mij niet dat je als student zoveel geld heb, dus eerst werken voor je centjes en dan pas op reis gaan lijkt mij een beter plan dan een beetje geld zitten te lenen.
pi_147239001
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 06:51 schreef Diqiu-Long het volgende:
Waar haal je het geld vandaan? Lijkt mij niet dat je als student zoveel geld heb, dus eerst werken voor je centjes en dan pas op reis gaan lijkt mij een beter plan dan een beetje geld zitten te lenen.
Volgens mij heeft hij al gemeld dat geld niet het probleem is. Daarnaast kun je het natuurlijk zo duur maken als je zelf wilt, als je als student thuis woont, en met een bijbaantje 200 euro per maand spaart kun je natuurlijk zo 10K sparen in 4 a 5 jaar tijd.
pi_147241888
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 08:21 schreef raptorix het volgende:

[..]

Volgens mij heeft hij al gemeld dat geld niet het probleem is. Daarnaast kun je het natuurlijk zo duur maken als je zelf wilt, als je als student thuis woont, en met een bijbaantje 200 euro per maand spaart kun je natuurlijk zo 10K sparen in 4 a 5 jaar tijd.
Precies dat dus, ik woon gewoon nog thuis en heb de afgelopen jaren veel gespaard. En daarbij nooit wat geleend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')