abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6523905
Onder het motto van "ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom" vroeg ik mij af wie de politicus is met het hoogste IQ (niet EQ)

Mijn stem gaat naar Bomhoff omdat:
-Cum Laude afgestudeert op priemgetallen in de wiskunde(Dit terwijl hij tijdens zijn studententijd alk voorzitter was van de landelijke studentenbond).
-Cum Laude gepromoveerd in de economie
-Hoogleraar geweest in Rotterdam dam, nu Neyenrode en gasthoogleraar oa in Japan en Duitsland
-Directereur Nyfer
-wordt door collega's op de universiteit als briljant omschreven
(dit allemaal uit een artikel uit de volkskrant)

Nu jullie?

dinsdag 29 oktober 2002 @ 16:39:18 #2
22386 the_RAVEN
Radioactieve Raaf
pi_6523938
misschien is hij wel een goeie kontenkussen
pi_6523948
Bomhof zou het wel eens kunnen zijn.

Balkenende was toch ook prof of hoogleraar of zoiets?

pi_6523978
Volgens mij heeft Rob Oudkerk de nationale IQ-test gewonnen. Toch?
  dinsdag 29 oktober 2002 @ 16:42:08 #5
36038 Shaman
retro-progressief
pi_6523998
Jan Marijnissen, nooit een universiteit van binnen gezien, geen enkel diploma cum laude en lult op veel punten Bomhoff en de hele kamer er met zijn ijzersterke logica/redenatie uit...
pi_6524019
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 16:41 schreef Substitute het volgende:
Volgens mij heeft Rob Oudkerk de nationale IQ-test gewonnen. Toch?
Hij had een IQ van 138 volgens die test. Niet bijzonder hoog dus.
Keeping an eye on the world going by my window.
pi_6524051
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 16:42 schreef Shaman het volgende:
Jan Marijnissen, nooit een universiteit van binnen gezien, geen enkel diploma cum laude en lult op veel punten Bomhoff en de hele kamer er met zijn ijzersterke logica/redenatie uit...
Marijnissen verliet voortijdig het gymnasium om worsten te gaan draaien in een fabriek. Erg slim.
pi_6524087
hij zit nu anders wel in het kabinet en lult zoals gezegd de rest van het kabinet er ongeveer uit.
Kapitalisatie is de beste remedie tegen ideologische inhoud. - Zodiakk.
FA Jump: webicon weggehaald wegens wachtwoord beveiliging
pi_6524102
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 16:44 schreef Substitute het volgende:

[..]

Marijnissen verliet voortijdig het gymnasium om worsten te gaan draaien in een fabriek. Erg slim.

Omdat hij voor z'n moeder en broer moest zorgen geloof ik.
Verstandig dus.
pi_6524118
quote:
Hij had een IQ van 138 volgens die test. Niet bijzonder hoog dus.
Ah, jij hebt een hoger iq?
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  dinsdag 29 oktober 2002 @ 16:47:16 #11
36038 Shaman
retro-progressief
pi_6524143
quote:
Wat ik bedoelde aan te geven is dat of je een universiteit doorlopen hebt of cum laude afgestudeerd bent geen zak te maken heeft met je IQ, meer met je leervermogen.. IQ is logica, en ja, daar doet Marijnissen niet voor de rest onder....
pi_6524155
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 16:44 schreef Substitute het volgende:

[..]

Om vervolgens naar de tweedde kamer te gaan en daar een mooi salaris zou kunnen binnehalen als hij niet zo slim was geweest dit steeds in de partijkas te storten (wel symphatiek, maar slim...ik weet het niet)
pi_6524195
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 16:46 schreef wonko het volgende:

[..]

Ah, jij hebt een hoger iq?

Volgens die test had ik hetzelfde IQ.
Maar daar gaat het niet om. De meest intelligente politicus heeft een veel hoger IQ, want er zijn velen te vinden met een IQ van om en nabij de 138.
  dinsdag 29 oktober 2002 @ 16:50:23 #14
29890 Graveworm
All is Silent
pi_6524221
-bomhoff
-balkenende
-fortuyn
-bonke
[b]De oorlog is voorbij, tijd voor het proces. Chirac, Schroder en Putin in de beklaagdenbank in Den Haag[/b]
pi_6524264
Staat het hoogste wereldrecord IQ niet op een vent die straatveger is?
IQ zegt niets over je ambitie en motivatie.
pi_6524271
Rick van de Ploeg, was volgens mij ook al heel vroeger hoogleraar enzo...

onder politici is "cum laude" afstuderen trouwens redelijk normaal geloof ik (LPF uitgezonderd natuurlijk (waarbinnen Bomhoff weer uitgezonderd natuurlijk ) )

pi_6524287
Iemand die gelijke rechten schrijft en gelijk geld en ongelijke plichten bedoeld heeft in mijn ogen niet erg veel logica of sociaal gevoel. De man had in een worstfabriek moeten blijven werken.
TRUE
pi_6524294
quote:
Volgens die test had ik hetzelfde IQ.
Maar daar gaat het niet om. De meest intelligente politicus heeft een veel hoger IQ, want er zijn velen te vinden met een IQ van om en nabij de 138.
Veel hoger iq...wat moet ik me daarbij voorstellen? Iets van 200 ofzo? Of nog meer? velen te vinden...in de politiek of bij de burgerij zelve?
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_6524299
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 16:38 schreef cic het volgende:
Onder het motto van "ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom" vroeg ik mij af wie de politicus is met het hoogste IQ (niet EQ)

Mijn stem gaat naar Bomhoff omdat:
-Cum Laude afgestudeert op priemgetallen in de wiskunde(Dit terwijl hij tijdens zijn studententijd alk voorzitter was van de landelijke studentenbond).
-Cum Laude gepromoveerd in de economie
-Hoogleraar geweest in Rotterdam dam, nu Neyenrode en gasthoogleraar oa in Japan en Duitsland
-Directereur Nyfer
-wordt door collega's op de universiteit als briljant omschreven
(dit allemaal uit een artikel uit de volkskrant)

Nu jullie?

niet alle mensen met een hoog iq hebben hoge opleidingen. een vriend van mijn moeder heeft een iq van 150+ maar heeft havo gedaan omdat hij zich te plkeuris verveelde op t vwo en niet gemotiveerd was. het is juist vaak zo dat iemand met een extreem hoog iq niet de beste opleidingen doet.
eten!!!
pi_6524332
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 16:53 schreef wonko het volgende:

[..]

Veel hoger iq...wat moet ik me daarbij voorstellen? Iets van 200 ofzo? Of nog meer? velen te vinden...in de politiek of bij de burgerij zelve?

een iq van 200????? volgens mij houd t wel zo'n beetje op bij de 170.....
eten!!!
  dinsdag 29 oktober 2002 @ 16:55:00 #21
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_6524335
DoctorB bleef zitten op de middelbare school, maakte verschillende studies niet af......
....uitslag laatste IQ test..... na een avond stappen en een heel zwaar ontbijt..... 150.
Dus dat wat Boem!hof gedaan heeft wil niet zeggen dat ie een hoog IQ heeft, het betekent dat ie een streber is. Da's iets heel anders.
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
  dinsdag 29 oktober 2002 @ 16:57:18 #22
36038 Shaman
retro-progressief
pi_6524379
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 16:52 schreef e.wuister het volgende:
Iemand die gelijke rechten schrijft en gelijk geld en ongelijke plichten bedoeld heeft in mijn ogen niet erg veel logica of sociaal gevoel. De man had in een worstfabriek moeten blijven werken.
Nou is een recht geen plicht, heeft ie helemaal gelijk in. Voorts sociaal gevoel valt onder EQ. En logica, misschien heb je gelijk, laten we het erop houden dat hij meer logica heeft dan de hele LPF, hij zit er tenslotte nog NA de verkiezingen....
pi_6524383
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 16:46 schreef Thelonious het volgende:

[..]

Omdat hij voor z'n moeder en broer moest zorgen geloof ik.
Verstandig dus.

Nou ik vind hem niet echt slim meer! hij loopt voortaan overal tegen aan te schoppen en wil niet luisteren en doet net of ie het niet begrijpt en dat ie het makkelijker wil maken voor de gewonen bevolking maar eigenlijk is ie gewoon aan het mierenneuken.

Waar maak ik dat uit op... Volg de Politiek eens!

dinsdag 29 oktober 2002 @ 16:58:47 #24
36038 Shaman
retro-progressief
pi_6524405
quote:
een iq van 200????? volgens mij houd t wel zo'n beetje op bij de 170.....
Ik geloof dat aan Einstein een IQ van 180 is toegeschreven, maar idd dan houdt het volgens mij wel zo'n beetje op....
  dinsdag 29 oktober 2002 @ 17:01:17 #25
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_6524447
EQ is bedacht door domme mensen die zich ook wel eens op de borst wilden kloppen. Net zoals lelijke mensen altijd roepen: "Het gaat niet om je uiterlijk, het gaat om je innerlijk"
EQ is quatsch!
IQ is rock 'n Roll!
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')