Wat voor gesprekken heb jij met je moeder joh? Of zit je stiekem in haar telefoon te neuzen? Smeerlap.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:05 schreef Montelly het volgende:
Toch wel benieuwd, bijna alle vrouwen die ik ken hebben een vorm van nudes selfies (borsten, billen, vagijn). Volgens mij heeft elke vrouw wel een nude van zichzelf op haar phone staan.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:18 schreef H0D3NPYL het volgende:
Niet alle, maar ze zijn wel zo ver te krijgen.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 02:18 schreef datismijnmening het volgende:
Nee, ik denk wel dat ze gemaakt worden maar dat veel vrouwen ze niet bewaren.
TS is duidelijk puber. Elke vrouw is bereid om een selfie van zich zelf te versturen! Hoe meer jij player of Casanova ben hoe meer je er krijgt. Een nerd als jij krijgt er waarschijnlijk 0.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:05 schreef Montelly het volgende:
Toch wel benieuwd, bijna alle vrouwen die ik ken hebben een vorm van nudes selfies (borsten, billen, vagijn). Volgens mij heeft elke vrouw wel een nude van zichzelf op haar phone staan.
quote:Stelling
Je bent wel jaloers op hem denk ik zo? Waarom niet voor jou dan?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:10 schreef James_R het volgende:
Van chicks in mijn directe omgeving alleen al weet ik van 5 van hen dat ze zich een keer voor de webcam gevingerd hebben voor een maat van mij![]()
Maar jij bent ook apartquote:
Dit soort jemoeder grappen zijn echt al op 1000 verschillende manieren door 1000 verschillende mensen gedaan. Net als je moeder...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:17 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat voor gesprekken heb jij met je moeder joh? Of zit je stiekem in haar telefoon te neuzen? Smeerlap.
picsquote:Op donderdag 23 oktober 2014 08:12 schreef Cat22 het volgende:
Why? Als ik een nude van mezelf wil zien kijk ik wel tijdens het douchen naar beneden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |