quote:Nog 1 korte vraag: Hoe verpakken ze die virussen? Want op 8 kilometer is het zo koud dat die virussen niet onbeschermd het overleven.
Op dinsdag 29 oktober 2002 16:36 schreef M.ALTA het volgende:Chemtrails = Sporen virussen en chemicalien uitgeworpen door grote aantallen straaljagers zeer hoog in de lucht.
Iedereen kan het zien. Bij helder weer MOET je het zien.
En waarom vinden we dan nooit beschermingsmateriaal ?
quote:En vergeet de UV straling niet
Op woensdag 20 november 2002 23:39 schreef Joker1977 het volgende:[..]
Nog 1 korte vraag: Hoe verpakken ze die virussen? Want op 8 kilometer is het zo koud dat die virussen niet onbeschermd het overleven.
De hoeveelheid materiaal aan vliegtuigen,sprayinstalaties, tanken vol gif, modificaties aan de enorme hoeveelheid vliegtuigen (want het gebeurd op grote schaal), grondwerktuigkundigen, makers van het gif, bedenkers achter deze vergifigingsplannen plannen, makers van de sprayinstalaties, douane ambtenaren, de mensen die regelmatig vliegtuigen controleren (naast de grondwerktuigkundige), Luchtvaartmaatschappijen en alle andere aanverwante organisaties en vele mensen die in aanraking zullen komen met dit verdachte feit zitten allemaal in de coverup. Want sorry hoe mooi en beargumenteerd je, je er ook doorlult er zijn op de schaal waarover jullie en veel websites preken dus honderdduizende mensen in dit complot.
Ik kan je ook uit de droom helpen dat er bij lange na niet genoeg geschikt (straaljagers zijn dat dus NIET) militair materieel is om de plannen uit te voeren (of dat de enorme hoeveelheid ik noem het maar militair personeel wat dan bij de plannen betrokken zijn dit ook allemaal compleet geheim houden, het zijn immers militairen toch? --> allemaal weer leuk en aardig, theoretisch perfect maar in praktijk binnen de kortste keren ligt het op straat) maar er is dus nooit genoeg materieel dus moet het door particuliere organisaties (luchtvaartmaatschappijen) gedaan worden. Nu die zullen echt staan te springen on dit te doen. bijkomend feit dat er nog veeeel meer mensen mee te maken zullen krijgen. nu alle media hebben hier nog nooit serieus over gepraat --> oja die worden betaald --> yes sure --> wederon theoretisch goed mogelijk maar in de prakteik helaas echt toch anders.
Dan hebben we het nog niet gehad over de economische effecten, immers de KLM is aan het sprayen niet vracht of mensen aan't vervoeren en het is allemaal gratis. welja ze krijgen er voor betaald? dat zal voor een boekhouder toch wel een keertje vreemd opkijken (ironisch bedoelt) maar ik kom op het punt dat de hele boekhoudkundige staf, controle organen enz enz vele instantie die op dat punt weer werk verrichten ook nog nooit iets vreemds hebben waargenomen.
Tevens de hoeveelheid aan vrachtvervoer en personenvervoer is de komende jaren gestegen, aantal vliegtuigen nauwelijks. Hoe maken ze die vliegtuigen vrij.
Tevens zet ik toch ook serieuse vraagtekens bij sommige scheikundige argumenten.
En zo kun je nog wel 100 blz verdergaan, conclusie: practisch de hele wereld zit in het complot en heeft wel eens wat verdachts erover gezien.
Ik ben me er terdegen van bewust dat bovenstaande tekst erg overdreven en sarcastisch voorgesteld is (zit aan mijn tentamens en ben een beetje gaar) maar feit blijft dat de coverup van z'on actie simpel te groot voor woorden is. en er bestaan perfecte theorieen om dit te rectifiseren maar in praktijk werkt dit gewoon niet naar mijn mening.
Wat niet wegneemt dat ik er in princiepe niet zo sceptisch ben over het feit dat dit heus wel in enige vorm van waarheid bezit, maar manier waarop het wordt voorgesteld is dat niet
quote:leuk hoor in theorie ook wel in praktijk maar gaat toch niet op hoor
Men pikt niet graag in de hand die hen voert.
quote:
Meteorologen gehersenspoeld ?
In ieder geval krijgen ze hun salaris betaald om niet over Chemtrails te lullen. Doen ze dat wel, dan moeten ze een "nieuwe uitdaging " gaan zoeken.Wiens brood men eet, diens woord men spreekt
ps. ik zal er na mijn tentamens is wat dieper in gaan graven maar betwijfel of ik dan op ander standpunt kom.
quote:Inderdaad het zijn immers militairen.
Op donderdag 21 november 2002 11:45 schreef Dauntless het volgende:.Ik kan je ook uit de droom helpen dat er bij lange na niet genoeg geschikt (straaljagers zijn dat dus NIET) militair materieel is om de plannen uit te voeren (of dat de enorme hoeveelheid ik noem het maar militair personeel wat dan bij de plannen betrokken zijn dit ook allemaal compleet geheim houden, het zijn immers militairen .
Waarom niet zoveel vliegtuigen ? Ik heb het toch zelf gezien:
HEEL DUITSLAND op 1 dag besproeien
lukt alleen met honderden vliegtuigen.
Ik heb er zelfs foto's van !
Ga zelf kijken bij goed weer en ga de autobahn op richting Munchen !
quote:Ja, als er ergens duidelijk sprake is van een openlijke vorm van mind-control dan is het wel in het leger (is het trouwens echt zo ver gezocht dat de illuminatie de mogelijkheid hebben om een individu te programmeren om een moord uit te voeren terwijl al eeuwen lang hele massa,s worden gehersenspoeld om voor de autoriteiten mensen uit de weg te ruimen die die soldaatjes nooit persoonlijk hebben ontmoet alleen omdat de manipulatoren in de illuminatie-elite dat verlangen onder het mom van iets volkomen kunstmatig als landsbelang of (nog belachelijker)christenplicht/moslimplicht?)
Op donderdag 21 november 2002 19:09 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Inderdaad het zijn immers militairen.
Niet bepaald de meest intelligente diersoort.Waarom niet zoveel vliegtuigen ? Ik heb het toch zelf gezien:
HEEL DUITSLAND op 1 dag besproeien
lukt alleen met honderden vliegtuigen.
Ik heb er zelfs foto's van !
Ga zelf kijken bij goed weer en ga de autobahn op richting Munchen !
quote:Bij 40 graden onder nul zijn er nog heel wat virusjes die blijven leven.
Op woensdag 20 november 2002 23:39 schreef Joker1977 het volgende:[..]
Nog 1 korte vraag: Hoe verpakken ze die virussen? Want op 8 kilometer is het zo koud dat die virussen niet onbeschermd het overleven.
beschermingsmateriaal ?
wie moet wie beschermen ?
quote:Er staat nu op trufax.org een tekst dat precies beschrijft wat ik met bovenstaande bedoel, zie; "Blind obedience and questions" op;
Op donderdag 21 november 2002 19:40 schreef PHETEP het volgende:[..]
Ja, als er ergens duidelijk sprake is van een openlijke vorm van mind-control dan is het wel in het leger (is het trouwens echt zo ver gezocht dat de illuminatie de mogelijkheid hebben om een individu te programmeren om een moord uit te voeren terwijl al eeuwen lang hele massa,s worden gehersenspoeld om voor de autoriteiten mensen uit de weg te ruimen die die soldaatjes nooit persoonlijk hebben ontmoet alleen omdat de manipulatoren in de illuminatie-elite dat verlangen onder het mom van iets volkomen kunstmatig als landsbelang of (nog belachelijker)christenplicht/moslimplicht?)
quote:Dat is iets heel anders dan beweren dat er op een heldere dag in zuid duitsland honderden militaire vliegtuigen te zien zijn die aan het sproeien zijn? --> dat zou absoluut verdacht overkomen op heel veel personen incl de media en ik heb er nog nooit iets over gehoord.
Op donderdag 21 november 2002 19:40 schreef PHETEP het volgende:[..]
Ja, als er ergens duidelijk sprake is van een openlijke vorm van mind-control dan is het wel in het leger (is het trouwens echt zo ver gezocht dat de illuminatie de mogelijkheid hebben om een individu te programmeren om een moord uit te voeren terwijl al eeuwen lang hele massa,s worden gehersenspoeld om voor de autoriteiten mensen uit de weg te ruimen
Iemand moet die honderden vliegtuigen "bewapenen", er zijn elke dag vliegtuigspotters ook bij militaire vliegvelden--> zeker op heldere dagen. en die kunnen daar ook gewoon in de buurt komen. (heb het zelf ook een keer gedaan) Die hebben nog nooit althans naar mijn weten ook maar iets vreemds in die trend gezien of gemeld, terwijl vele spotters redelijke tot zeer veel kennis besckikken over het hoe en wat van vliegtuigen. En in Duitsland heb je niet zo als in de VS (waar het ook al erg moeilijk is) plaats voor zeer geheime vliegtuigbassisen, dus die mogelijkheid valt ook af. --> nu kan ik nog meer argumenten aandragen op dit vlak, zal dit zeker nog doen maar ik moet nu gaan. Conclusie: het bovenstaande geeft toch al genoeg aan dat op de schaal waarop jullie het aangeven het wederom erg moeilijk te verbergen is. (oke jullie zullen zeker met plausible tegenargumenten kunnen komen, maar als de schaal waarover jullie praten waar is, dan verdisconteren jullie mijn bovenstaande feiten erg gemakkelijk.)
ps. mijn voorgaande stukje tekst was wat sarcastisch, maar ik probeer gewoon een serieuze discussie te hebben. Misschien kunne jullie me overtuigen , tevens heb nog geen weerlegging gehad van veel van de argumenten in mijn vorige stuk je?
quote:Vooral over dichtbevolkte gebieden. Chiemsee is rustig.
Op vrijdag 22 november 2002 19:35 schreef Dauntless het volgende:[..]
Dat is iets heel anders dan beweren dat er op een heldere dag in zuid duitsland honderden militaire vliegtuigen te zien zijn die aan het sproeien zijn? --> dat zou absoluut verdacht overkomen op heel veel personen incl de media en ik heb er nog nooit iets over gehoord.
Nu zegt M.alta ga zelf eens kijken op een heldere dag? --> dit impliceerd op zijn minst dat het met zeer grote regelmaat moet gebeuren anders zeg je dit niet. Nu wil het geval dat ik er nog niet zo lang geleden ben geweest (Chiemsee nabij Munchen, het is daar heel weids) en heb ook heldere dagen gehad maar het is me niet opgevallen.
Ik heb op de foto's:
Kassel: 60 vliegtuigen
Ruhrgebied: 200 vliegtuigen
Keulen: 100 vliegtuigen
Frankfurt: 150 vliegtuigen
Neurenberg: 50 vliegtuigen
Dit alles op 1 dag ! Zeer hoog in de lucht. Straalblauwe hemel.
Continu chemtrails. Ik heb die dag meer dan 800 km gereden.
quote:Hoezo ?
Iemand moet die honderden vliegtuigen "bewapenen", er zijn elke dag vliegtuigspotters ook bij militaire vliegvelden--> zeker op heldere dagen. en die kunnen daar ook gewoon in de buurt komen. (heb het zelf ook een keer gedaan) Die hebben nog nooit althans naar mijn weten ook maar iets vreemds in die trend gezien of gemeld, terwijl vele spotters redelijke tot zeer veel kennis besckikken over het hoe en wat van vliegtuigen. En in Duitsland heb je niet zo als in de VS (waar het ook al erg moeilijk is) plaats voor zeer geheime vliegtuigbassisen, dus die mogelijkheid valt ook af.
quote:Mijn foto's liegen niet.
--> nu kan ik nog meer argumenten aandragen op dit vlak, zal dit zeker nog doen maar ik moet nu gaan. Conclusie: het bovenstaande geeft toch al genoeg aan dat op de schaal waarop jullie het aangeven het wederom erg moeilijk te verbergen is. (oke jullie zullen zeker met plausible tegenargumenten kunnen komen, maar als de schaal waarover jullie praten waar is, dan verdisconteren jullie mijn bovenstaande feiten erg gemakkelijk.)ps. mijn voorgaande stukje tekst was wat sarcastisch, maar ik probeer gewoon een serieuze discussie te hebben. Misschien kunne jullie me overtuigen
, tevens heb nog geen weerlegging gehad van veel van de argumenten in mijn vorige stuk je?
P.s. Om dichter bij huis te blijven:
op 31 okt j.l. was het helder weer in Nederland:
Chemtrails van Maastricht tot Den Helder;
Van Middelburg tot Groningen.
quote:Eerste zin is een erg kortzichtige weerlegging, zo kun je alles goedpraten, ten 2e plaats die foto's eens even?
Op vrijdag 22 november 2002 19:58 schreef M.ALTA het volgende:Spotters hoeven niet alles te zien, laat staan alles te weten.
[..]Mijn foto's liegen niet.
quote:Je hoeft mij niet te geloven hoor. Kan kan me geen ruk schelen.
Op vrijdag 22 november 2002 21:33 schreef Dauntless het volgende:[..]
Eerste zin is een erg kortzichtige weerlegging, zo kun je alles goedpraten, ten 2e plaats die foto's eens even?
Ten 3e de hoeveelheid vliegtuigen waarover jij praat is te enorm voor woorden, KAN gewoon niet waar zijn, je hebt gewone airliners gezien. wat jij per plaats en per tijdstip aan vliegtuigen die chemtrails achterlaten voorsteld vliegt er gemiddeld aan normale airliners. Het zou wederom betekenen dat heb op ZEEEEEEEEEEEEEEER grote schaal plaatsvind --> en niemand merkt wat op? --. het is gewoonweg niet mogelijk.
Ga maar door met ontkennen en beredeneren van .". ..het kan niet, want zus en zo.......".
Dat mag van mij best, want ik gun je een goede nachtrust.
Maar ik ga me niet meer uitslofen, ik heb al genoeg gewaarschuwd.
Meer dan 2800 views op deze thread, niet gek.
Iedergeval heb je met deze post inderdaad heel wat mensen bereikt
ps. het is de hele dag hier al verschrikkelijk helder en ik zie tot nu toe niks (Locatie: Rotterdam), kijk als ik nu ga chemtrail jagen dan zie ik ook door heel nederland vliegtuigen met strepen daar achter, maar dat zijn geen chemtrails. Iedergeval ik ga eens wat foto's proberen te nemen (heb een minolta dynax 7 met 500x zoom lens), zal kijken of er wat verdachts uitkomt want in iedergeval is je materie interessant, ik betwijfel de juistheid zeer ernsig maar het is interessant.
quote:Vandaag weer wat gezien.
Op zaterdag 23 november 2002 11:59 schreef Dauntless het volgende:
Een beetje, kindje kan het niet krijgen dus wordt maar boos reactie, het gaat hier in eerste instantie niet om geloven of niet, maar als jij iets voorsteld wat toch niet het eerste of de beste betekend en vervolgens kom ik met zeer serieuse vragen omdat wat voorgesteld wordt door jouw een aantal grote haken en ogen heeft. vervolgens worden met vragen weerlegt met kortzichtige antwoorden.Iedergeval heb je met deze post inderdaad heel wat mensen bereikt
ps. het is de hele dag hier al verschrikkelijk helder en ik zie tot nu toe niks (Locatie: Rotterdam), kijk als ik nu ga chemtrail jagen dan zie ik ook door heel nederland vliegtuigen met strepen daar achter, maar dat zijn geen chemtrails. Iedergeval ik ga eens wat foto's proberen te nemen (heb een minolta dynax 7 met 500x zoom lens), zal kijken of er wat verdachts uitkomt want in iedergeval is je materie interessant, ik betwijfel de juistheid zeer ernsig maar het is interessant.
Bespaar je fotocamera en je tijd.
Mijn foto's zagen er net zo uit.
Ben alleen nog benieuwd hoe jij van deze foto's "gewone" lijnvluchten kan maken:
s'avonds
quote:Waarom zouden dat dan geen gewone lijnvluchten kunnen zijn?
Op zaterdag 23 november 2002 15:29 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Vandaag weer wat gezien.
Ben alleen nog benieuwd hoe jij van deze foto's "gewone" lijnvluchten kan maken:[afbeelding]
s'avonds[afbeelding]
quote:Waarom zouden het geen normale lijnvluchten zijn ?
Vandaag weer wat gezien.
Ben alleen nog benieuwd hoe jij van deze foto's "gewone" lijnvluchten kan maken:[afbeelding]
s'avonds[afbeelding]
straaljagers die virussen over ons heen gooien
hoe verzin je het!
[Dit bericht is gewijzigd door bertrand op 23-11-2002 15:41]
quote:Omg, dat zijn gewoon lijnvluchten, kijk jij maar eens in een vluchtcontrole centrum hoe druk het daadwerkelijk in de lucht is! Iedere minuut land en stijgt er een vliegtuig op schiphol! Leef jij maar lekker verder in je alternatieve werkelijkheid. (Trouwens, die chemicalien werken niet zo best op jou M.A.L.T.A. heb je een serum ofzo gevonden?)
Vandaag weer wat gezien.
s'avonds[afbeelding]
quote:Ja, melissa en i-love-you virussen. M.A.L.T.A. gaat zelf niet eens goed in op de discussie, terijwl Dauntless het heeeeeeeeeel goed probeerde die aan te snijden met je. Waardeloos
Op zaterdag 23 november 2002 15:39 schreef bertrand het volgende:
User M.alta is een beetje paranoide lijkt me.
Dit is echt de grootste onzin die ik op fok gelezen heb "Dstraaljagers die virussen over ons heen gooien
hoe verzin je het
elvis leeft trouwens..
die strepen verklaren alles. Ik ben al jaren op zoek naar de reden, maar dit maakt alles duidelijk. Die chemicalien had ik al ontdekt in de lucht. Maar De strepen had ik er nog niet bij bedacht. Dit is de reden van de HERFST DEPRESSIE....
eindelijk zijn er harde bewijzen...
zoals Harm altijd zegt:"Gelukkig hebben we de foto's nog"
quote:Beste Dauntless,
Op zaterdag 23 november 2002 11:59 schreef Dauntless het volgende:
Een beetje, kindje kan het niet krijgen dus wordt maar boos reactie, het gaat hier in eerste instantie niet om geloven of niet, maar als jij iets voorsteld wat toch niet het eerste of de beste betekend en vervolgens kom ik met zeer serieuse vragen omdat wat voorgesteld wordt door jouw een aantal grote haken en ogen heeft. vervolgens worden met vragen weerlegt met kortzichtige antwoorden.
Die zit ! daar heb je me goed te pakken.
Dat wil niet zeggen dat ik niet sta achter mijn beweringen, maar dat
ik jouw vragen niet snel genoeg kon verwerken dus (en na 4 bier) heftig werd.
Dit is alleen maar goed denk ik, want met mensen als mvt en jou
heb ik dan in ieder geval al serieuze opponenten gevonden !
m.v.g.
quote:Ik trek mijn voorgaande voorbarige conclusie over M.A.L.T.A. terug en bied hem mijn nederige excuses aan (serieus bedoeld dus).
Op zaterdag 23 november 2002 15:52 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Beste Dauntless,
ik jouw vragen niet snel genoeg kon verwerken dus (en na 4 bier) heftig werd.Dit is alleen maar goed denk ik, want met mensen als mvt en jou
heb ik dan in ieder geval al serieuze opponenten gevonden !m.v.g.
quote:Ik Blijf natuurlijk open staan voor verdere discussie
Op zaterdag 23 november 2002 15:52 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Beste Dauntless,
ik jouw vragen niet snel genoeg kon verwerken dus (en na 4 bier) heftig werd.Dit is alleen maar goed denk ik, want met mensen als mvt en jou
heb ik dan in ieder geval al serieuze opponenten gevonden !m.v.g.
Oja.......
Biertje
quote:ok, geaccepteerd.
Op zaterdag 23 november 2002 15:54 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
Ik trek mijn voorgaande voorbarige conclusie over M.A.L.T.A. terug en bied hem mijn nederige excuses aan (serieus bedoeld dus).
Echt super!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |