SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
moet je doen vanaf volgend jaarquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ook heel veel films gezien maar ik heb het nergens bijgehouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
ZES films?????quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:10 schreef Amarantha het volgende:
Serie's kijk ik wel weer vaak opzich
Neequote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:09 schreef supersof het volgende:
ben je naar pijnstillers geweest johannes
Gasten die dood gaan en anderen die daar een schat zoeken en shit maar wel boeiendquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat tie over?
De serie Utopia schijnt ook goed te zijn.
De andere Utopia dan
Ja britse seriequote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Gasten die dood gaan en anderen die daar een schat zoeken en shit maar wel boeiend![]()
Utopia? Ken alleen die sbs6 meuk![]()
oh ik welquote:
Wonderbroeders lijkt me ook wel leuk jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:11 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik welga je naar dansen op de vulkaan? en wonderbroeders? of ben je geen nederlandse film fan?
meh weet nietquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wonderbroeders lijkt me ook wel leuk ja
Jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Leo was ook zeer goed in Titanic uiteraard.
dan lees je toch alleen de eerste?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:11 schreef Elan het volgende:
Heb die boeken gedownload van Divirgent maar durf niet te lezen omdat bang ben dat vervolgfilm(s) dan niet meer leuk zijn
Wonderbroeders heb ik wel gezien ja.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:11 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik welga je naar dansen op de vulkaan? en wonderbroeders? of ben je geen nederlandse film fan?
Na die opmerkingen over je achterkant en je roze kamer beetje dubieuze opmerking dit vriend.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Leo was ook zeer goed in Titanic uiteraard.
ja kloptquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wonderbroeders heb ik wel gezien ja.
Dansen op de vulkaan gaat toch over die jongen met stofwisselingziekte?
Weet nog niet of ik daar heen ga.
Kan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:12 schreef supersof het volgende:
[..]
dan lees je toch alleen de eerste?
boek is beetje anders, maar veel meer detailsquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan.
Maar is het anders dan de film anders weet je al hoe het loopt toch?
Komt nauwelijks seks in voor hequote:
die draait niet meer hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |