SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.![]()
![]()
Markt overreact lekker op de afwezigen bij Arsenal zeg. Mooie value imo @ 2.07Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
ach in een opwelling natuurlijk weer veel te veel aan packs uitgegeven. 100K er door heen
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
aubaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ronaldo gaat Johnson alle hoeken van het veld laten zien![]()
Leverkusen genaaidhad een mooie goal kunnen zijn
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
wake me up, before you Aogoquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:56 schreef Zhano het volgende:
Should I stay or should I [ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Plausibel. Maar vooralsnog nietquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:57 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Het is niet dat ik Ronaldo fan ben hoor, maar het gaat wel gebeuren ben ik bang.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Glen (zo mocht ik hem noemen) heeft hem wel onder controle.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:57 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Het is niet dat ik Ronaldo fan ben hoor, maar het gaat wel gebeuren ben ik bang.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik hoop het voor hem. Ik hoop ook dat Rah (zo mag ik hem noemen) een lekkere doelpuntje maakt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Glen (zo mocht ik hem noemen) heeft hem wel onder controle.![]()
Ik zie je maar weinig posten over eten. Ben je aan het diëten zodat je hoofd wel helemaal op je ui past?quote:![]()
Eitje voor Auba steedsAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
maak even een meme andersquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:03 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik zie je maar weinig posten over eten. Ben je aan het diëten zodat je hoofd wel helemaal op je ui past?![]()
Hij kwam net voor jou de hoek omquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij kwam net voor jou de hoek om
[ afbeelding ]![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
past gewoonquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:03 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik zie je maar weinig posten over eten. Ben je aan het diëten zodat je hoofd wel helemaal op je ui past?![]()
bohhhAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Fresh Prince natuurlijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
tick tick tick tick tick tick BOOM!
(wie herkent het)NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |