Jep! Neem maar contact met me op. Ik moet ze wel verzenden per post.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:01 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik zou er heeeeel graag gebruik van willen maken!! Heb je nog een voucher? Kan ik met mn 2 kids gaan
Aahw, dat is zondequote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:12 schreef Rumbling het volgende:
Wat leuk!
Heb net gebeld maar kan geen rolstoel reserveren helaas..
Hopelijk maak je er iemand blij mee
Haha :-)!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:54 schreef Ireth het volgende:
Als je ze niet kwijt raakt, dan zou ik er mijn dochter erg blij mee kunnen maken![]()
Ow laat maar we kunnen dit weekend helemaal niet![]()
![]()
Helaas. Hij heeft alleen een scootmobiel en die past niet in de auto. Heb ook al rondgevraagd.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:00 schreef Unites het volgende:
[..]
Aahw, dat is zonde! Is het niet mogelijk om zelf een rolstoel mee te nemen?
Ik heb nog 1 voucher over :-)quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:58 schreef applemoose het volgende:
Ik wil ook wel, als we adressen uitwisselen kan ik een souvenirtje opsturen, mits je er nog niet doorheen bent natuurlijk
Stuur maar een DM :-)!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:50 schreef applemoose het volgende:
Daar neem ik genoegen mee, we zijn met zijn tweetjes
Ik zou t toch maar checken als je dat bericht zo leest..quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 02:32 schreef Unites het volgende:
Neem aan dat je niet wordt geweigerd met een voucher. Dit zijn namelijk gewoon toegangskaartjes.
Dit ja. Ik zou Apenheul eerst maar eens bellen of je naar binnen kan..quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 06:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik zou t toch maar checken als je dat bericht zo leest..
(bron : http://www.apenheul.nl/nieuws/drukte-verwacht/ )quote:Drukte verwacht
Geplaatst op donderdag 16 oktober 2014
Wij verwachten veel drukte dit weekend. Om die reden verkopen we geen kaarten meer. Iedereen die al geldige toegangsbewijzen heeft, is natuurlijk van harte welkom!
Geldige toegangsbewijzen zijn alle kaarten waarmee je zo het park in kunt zonder betaling. Dus bijvoorbeeld e-tickets of (cadeau)kaarten van Apenheul of kaarten die via partners zijn verkregen (bijv. Nationale Postcodeloterij, BankGiroloterij, Vakantieveilingen).
Wil je weten hoe druk het is? Check #drukteapenheul op Facebook en Twitter.
Die vouchers zijn gewoon 4 toegangsbewijzen per stuk.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:45 schreef frederik het volgende:
Hoewel. een belletje zo gedaan is natuurlijk (en het je een teleurstelling zou voorkomen) zou je naar aanleiding van het volgende wel denken dat je naar binnen kunt:
[..]
(bron : http://www.apenheul.nl/nieuws/drukte-verwacht/ )
Het zou wel raar zijn als die vouchers waardebonnen ouden zijn die nog ingewisseld moeten worden voor echte toegangsbewijzen, inwisselen wat dan niet meer zou kunnen lukken. In dat geval zou je de tekst op de site van apenheul anders verwachten (namelijk dat reeds verzilverde kaarten van partners gewoon toegang geven).
Maar een belletje is misschien toch aan te raden, vooral als die bonnen zelf geen toegangsbewijs zijn (hoewel proberen in te wisselen in dat geval misschien al een antwoord geeft)
quote:
Lok-quote en zo.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:01 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik zou er heeeeel graag gebruik van willen maken!! Heb je nog een voucher? Kan ik met mn 2 kids gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |