eeuh, klopt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 06:59 schreef r8v2 het volgende:
Dan heeft Powerflux alleen maar op het knopje "nieuw deel openen" gedrukt en niet de OP vanuit de wiki gekopieerd.
Ik zie het zo voor mequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:56 schreef IrishBastard het volgende:
Vandaag de vrijlooppoelie van de dynamo vervangen. Wat een wereld van verschil in geluid Vorige eigenaar claimde wel dat hij klapperde en was wel aan de riem te zien, maar dit had ik niet verwacht Heerlijk stil weer Wel een set speciaalgereedschap voor aan moeten schaffen, maar dat gaat ook wel weer een leven mee vooral omdat je het amper zult gebruiken De poelie hebben we met twee man los moeten halen trouwens: mijn vriendin hing met d'r volledige gewicht op het (met een 30cm pijp verlengde) wringijzer, ik met volle kracht op de sleutel. Pas na echt volle bak kracht zetten kwam het kreng los. Way to go for luchtsleutel Nieuwe netjes volgens instructie met 85nm vast gezet
Verder maar weer een Parrot CK3100 op de kop getikt omdat ik vrij veel bel in de auto. Er zit nog een microfoon en montageplaat gemonteerd, hopelijk kan ik dat zo gebruiken. Met wat mazzel zitten de iso2car stekkers er ook nog in. Morgenochtend maar eens bekijken
Mja,ben al een tijdje aan het kijken op MP en zo maar dat valt vies tegen..Boy ken ik wel maar is ook stevig aan de prijs.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:48 schreef r8v2 het volgende:
Marans Veldhoven: duur
Boy Geenacker Nijmegen: schijnbaar iets goedkoper
Maar het is beste is natuurlijk wat lokale slopen aflopen (whehe) en zoeken....
Thnx voor de tip,zal eens kijken of ik er wat kan vinden,hoe is het met de jouwe?quote:Op donderdag 6 november 2014 17:54 schreef IrishBastard het volgende:
Autorima in Druten is ook prijzig, maar reageren wel goed met prijzen via mail meen ik
Da's dus een probleempje...tijd..heb ik te weinig van de laatste tijd.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:55 schreef r8v2 het volgende:
Wat ik al zeg: vieze kleren aan, gereedschap mee en een rondje slopen doen.
Hoef ik de sleutelkleding ook niet aan te trekken...scheelt ook weer.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:02 schreef r8v2 het volgende:
Dan moet je gewoon betalen met je hoofd .
Waarom in z'n 2 dan en niet in z'n 1?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:30 schreef r8v2 het volgende:
Ik zet hem altijd in z'n 2. Handrem alleen als ik een stuk heb lopen gassen en ie op de parkeerplaats nog even af moet koelen.
Rij je dan ook in z'n 2 weg?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:35 schreef r8v2 het volgende:
Weet ik veel. Ik vind het een "logischere" versnelling .
Haha maar je zou dus geen reden weten waarom het slecht zou zijn om een auto in z'n versnelling te laten staan?quote:
Ik weet niet of dat slechter zou zijn daarom vroeg ik het ook .quote:Op donderdag 6 november 2014 20:04 schreef r8v2 het volgende:
Waarom zou dat slechter zijn? De reden dat de dealer dat heeft is omdat "normale" mensen de auto altijd braaf op de handrem en uit de versnelling zetten omdat ze dat zo geleerd hebben tijdens hun rijlessen en daar dus aan gewend zijn bij het wegrijden.
Geen olie doorstroom meer gehad ofzo?quote:Op zondag 9 november 2014 23:54 schreef r8v2 het volgende:
Eh juist. Even de turbo checken van een 945 om te kijken of het asje niet teveel speling heeft en erachter komen dat dat niet zo is. Omdat het hele ding muurvast zit en niet eens meer draait .
Mijn auto is in de 1 wel eens van een helling af gerold, dat was minder handig. Sindsdien op een helling dus in de versnelling en op de handrem. Op een vlak stuk altijd alleen de versnelling.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:17 schreef Hyman het volgende:
Ik had het idee dat de amazon bij ons op een schuine parkeerplek niet altijd goed stilstond in de 2e versnelling, in de 1e heb ik daar nooit last van.
Had je 'm dan niet beter in z'n achteruit kunnen zetten?quote:Op maandag 10 november 2014 07:59 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Mijn auto is in de 1 wel eens van een helling af gerold, dat was minder handig. Sindsdien op een helling dus in de versnelling en op de handrem. Op een vlak stuk altijd alleen de versnelling.
Geen idee. Als ie erafkomt weet ik meer .quote:Op maandag 10 november 2014 07:41 schreef Hyman het volgende:
[..]
Geen olie doorstroom meer gehad ofzo?
Ik heb laatst ook mijn M90 vervangen (ja in een 850 heet ie anders ). Was niet zo heel duur hier .quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:10 schreef CasB het volgende:
Zo, mijn 850 rijdt weer als nieuw. Kost wat, maar dan heb je wel een nieuwe koppeling.
Ik weet toevallig dat de geartronics rond de 250k km nogal eens de geest willen geven. Geen idee of dat bij de wat nieuwere ook zo is. Verder redelijk probleemloze wagens.quote:Op maandag 24 november 2014 00:04 schreef eXplorer1 het volgende:
Hoi Volvo jongens,
vraagjuh, iemand ervaring met de S80 van MY2002? ik heb er een op het oog, gaat om de 2.4T met prins VSI installatie erin, hij heeft uiteraard alles erop en eraan samen met de 5 traps automaat.
behalve de stomme vaste klepstoters weet ik dat de throttle bodies slecht zijn, maar dat was alleen vanaf MY98 tot MY00 ?
zijn er nog meer punten waar ik op moet letten? de standaard punten ken ik al (heb al een S70 T5 en een 10V gehad).
ik ben niet van plan om deze heftig te tunen zoals ik heb gedaan met de Saab, wil er een stage 1 op gooien en mischien stage 2 in de toekomst (als de automaat dat kan hebben).
ohja, S80 heeft Motronic 4.3/4.4 geloof ik he? ik wil dan ook zelf gaan chippen! is bij de 4 serie relatief makkelijk.
Ik dacht dat die 5 bakken van aisin Warner waren en robuust waren, ik ga ff searchen...quote:Op maandag 24 november 2014 17:22 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik weet toevallig dat de geartronics rond de 250k km nogal eens de geest willen geven. Geen idee of dat bij de wat nieuwere ook zo is. Verder redelijk probleemloze wagens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |