Is het leven niet één grote test voor mij of voor jou ?quote:
Jou neemt niemand serieus.quote:
Condoom. Dan zijn we het aids.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:48 schreef raptorix het volgende:
Moet ik nou de rode of de blauwe pil nemen?
Uhhquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:24 schreef tong80 het volgende:
.......waarom is er dan zoveel ellende op de wereld ?
Is het niet de duivel die de macht heeft gegrepen ?
Ik word helemaal gekquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is het leven niet één grote test voor mij of voor jou ?
Ben jij niet mijn test ?
Descartes........quote:
Oke man. Goede informatie van de volwassen man die zichzelf tot een karikatuur heeft verheven op een forum vol pubers.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jou neemt niemand serieus.
Hoe vaak je ook je kontgat gratis aanbiedt.
Liever een karikatuur dan een nitwit.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Oke man. Goede informatie van de volwassen man die zichzelf tot een karikatuur heeft verheven op een forum vol pubers.
En jij mag dat zeggen met meer dan 20000 posts?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Oke man. Goede informatie van de volwassen man die zichzelf tot een karikatuur heeft verheven op een forum vol pubers.
2.30quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:24 schreef tong80 het volgende:
quote:And [mention, O Muhammad], when your Lord said to the angels, "Indeed, I will make upon the earth a successive authority." They said, "Will You place upon it one who causes corruption therein and sheds blood, while we declare Your praise and sanctify You?" Allah said, "Indeed, I know that which you do not know."
quote:By time,
Indeed, mankind is in loss,
Except for those who have believed and done righteous deeds and advised each other to truth and advised each other to patience.
1 van de hoofdpersonen in het sprookje dat de bijbel heet.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:08 schreef scoober het volgende:
er is geen god.god is een verzinsel door mensen om angst te verzachten.
Goeienacht Vatta.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:45 schreef Vatta het volgende:
[..]
1 van de hoofdpersonen in het sprookje dat de bijbel heet.
Goedenavond overigens
Hoe stelt ik een vraag ? Of de mens in het algemeen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:01 schreef redelephant12345 het volgende:
een vraag die ik zovaak stelt he
wablief?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe stelt ik een vraag ? Of de mens in het algemeen.
Ook in de trein niet.quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:55 schreef De_Guidance het volgende:
Ben jij alleen homo in de trein en daarbuiten hetero?
Stom, ik had het hier laatst over met iemand..(niks voor mij trouwensquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:24 schreef tong80 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |