oscar kazan ?quote:
Lijkt me maar niksquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is lekker hooren gezonder dan pinda
Wat veel paprikaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was een belangrijke toevoeging aan dit gerecht:
[ afbeelding ]
Alhoewel dat natuurlijk geen nasi is maar het lijkt er op.
Ach beter dan je kind Oscar noemen, dat is pas mishandelingquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn hond heet OscarPopulaire naam hoor.
Laten we nou niet gaan twijfelen aan de kwaliteiten van chef Paxcon want dan is het einde zoek.quote:
Even respect joh tiefuskindquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:02 schreef Snowbells het volgende:
Als ik iedereen met een bedoeling zou kwetsen die dood is gegaan aan ebola, aids, tering en tyfus als ik er mee scheld..
dan zijn dat er veel!!!!!!!!!!!
Insinueer je nu dat ik een donkere huidskleur heb?quote:
Laten we Kees van Probleemwijken dan ook maar gelijk verbannen, stel je voor dat mensen er aanstoot aan nemenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je gaat niet dood aan autisme. En iedereen is hypocriet. Ik ben dat ook weleens en jij ook dus dat gaat niet op.
Dus het gaat jou specifiek om het gebruik van het woord als scheldwoord?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:58 schreef supersof het volgende:
[..]
als mensen er moeite mee hebben mogen ze dat aangeven en probeer ik het niet te gebruiken.
In het echt zeg ik het ook gewoon of ze het niet willen zeggen.
Op een forum kan dat niet echt natuurlijk, maar daar ging het mij nu niet om.
wat is alliteratiequote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:04 schreef Adames het volgende:
het idee van een krachtterm is natuurlijk wel dat het een beetje moet choqueren. en kanker bekt ook wel lekker met die harde klanken en alliteratie
Deze manquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:04 schreef Adames het volgende:
het idee van een krachtterm is natuurlijk wel dat het een beetje moet choqueren. en kanker bekt ook wel lekker met die harde klanken en alliteratie
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ach beter dan je kind Oscar noemen, dat is pas mishandeling
Dit jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:04 schreef Adames het volgende:
Keesquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Laten we Kees van Probleemwijken dan ook maar gelijk verbannen, stel je voor dat mensen er aanstoot aan nemen
Ik wist het!quote:
In m`n broekje ben ik zwartquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wist het!
En hij doet zich voor als blanke.
Fokkie is een vieze whiteface racist.
Ik zei alleen veel paprika. Ziet er verder lekker uit hoor!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:04 schreef Paxcon het volgende:
Ik zie dat mijn heerlijke gerecht net is afgekraakt, maar moet ik nog ijsthee meenemen of is dat niet meer nodig? Iemand zei dat gister.
Dan zou ik naar de dokter gaan. Is niet gezond, zulke plekken.quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:06 schreef Adames het volgende:
[..]
moet je hem beter schoonmaken vieze bruinwerker
Dachtdat je deze Kees bedoeldequote:
ik wed dat hij ook wil dat we zwarte piet houden enzoquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wist het!
En hij doet zich voor als blanke.
Fokkie is een vieze whiteface racist.
quote:
Tuurlijk nie er is maar 1 kees kankerkachel.quote:
Ze was gruwelijk nat. Bohbohbhoquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Tuurlijk nie er is maar 1 kees kankerkachel.
http://wiki.fok.nl/index.php/Kankerkachel
en mensen die er wonen dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Mensen die Probleemwijken kijken hebben over het algemeen last van een psychische aandoening.
Lachen man.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Mensen die Probleemwijken kijken hebben over het algemeen last van een psychische aandoening.
Ik bedoelde iemand die vroeg of het voor de hond wasquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zei alleen veel paprika. Ziet er verder lekker uit hoor!
En wat vind je van mensen die rondlopen in een Geert Glas t-shirt zoals Monopoly?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |