Ik vind het dus niet erg. Er kan tenminste een andere serie van Joss Whedon komen nl. Firefly
quote:pssst: SMG = Buffy
Op dinsdag 29 oktober 2002 16:18 schreef Sennaistop het volgende:
En van Buffy....
Hopelijk niet, Buffy is gewoon erg leuk.
quote:psst ik weet het, vond het wel toepasselijk....
Op dinsdag 29 oktober 2002 16:24 schreef DaRealMac het volgende:[..]
pssst: SMG = Buffy
quote:huh? dan snap ik hem niet, la maar zitten...
Op dinsdag 29 oktober 2002 16:30 schreef Sennaistop het volgende:[..]
psst ik weet het, vond het wel toepasselijk....
quote:Nou, iedereen heeft een contract voor ook nog een 8ste season getekend, behalve Emma (Anya) en SMG (Buffy zelf). Dus ik ben benieuwd hoe het nu allemaal afloopt
Op dinsdag 29 oktober 2002 18:57 schreef Weakling het volgende:
Erg jammer ... maar nog jaren doorsudderen zoals bijvoorbeeld de X-files gedaan heeft wens ik BtVS niet toe, dan maar stoppen wanneer het nog een goeie serie is ... en ik hoor allemaal geruchten dat ze willen proberen de serie voort te zetten zelfs als SMG ermee stopt ... dan zou Dawn de hoofdrol overnemen ... kweenie of ik daarop zit te wachten ...
quote:straks krijgen we dan gewoon Buffy the retired vampire slayer...
Op woensdag 30 oktober 2002 23:12 schreef Witchfynder het volgende:
Is een achtste seizoen wel een goed idee? Zal de kwaliteit niet erg naar beneden gaan?
en wonder boven wonder weet het scum buffy toch weer te vinden
voila.. heeft ik spontaan even een nieuwe serie bedacht
quote:Ach, zal wel aan mij liggen, de insteek: er is maar 1 buffy en dat is Buffy (SMG uiteraard) . MAW Er is geen andere Buffy There is only 1 !
Op dinsdag 29 oktober 2002 16:37 schreef DaRealMac het volgende:[..]
huh? dan snap ik hem niet, la maar zitten...
quote:Klopt, maar ja, omdat er na TNG er een beetje een standaard van gemaakt is hoeft dat toch niet overal zo te zijn? Zolang de serie nog leuk is, en dat vind ik van wel, hoor je mij niet klagen als er een 8ste seizoen komt hoor.
Op dinsdag 29 oktober 2002 22:28 schreef Witchfynder het volgende:
Uhm, dit is al een tijdje bekend. Het is trouwens een gegeven dat series na 7 seizoenen moeten stoppen. Vooral na TNG was dit al bekend. Nee, zoals Hawaii Five-O vroeger, 13 seizoenen meen ik, maakt men ze niet meer.
quote:Me too
Op woensdag 30 oktober 2002 20:09 schreef Neejoh het volgende:[..]
Nou, iedereen heeft een contract voor ook nog een 8ste season getekend, behalve Emma (Anya) en SMG (Buffy zelf). Dus ik ben benieuwd hoe het nu allemaal afloopt
Ik hoop elke dag nog dat SMG de krabbel zet
quote:En Kristy Swanson natuurlijk ... de uber-Buffy ... maar waarschijnlijk ben ik de enige die de originele film wel leuk vind (zelfs Joss Whedon heeft erop afgegeven) ...
Op donderdag 31 oktober 2002 13:11 schreef Sennaistop het volgende:
[..]
Ach, zal wel aan mij liggen, de insteek: er is maar 1 buffy en dat is Buffy (SMG uiteraard) . MAW Er is geen andere Buffy There is only 1 !
[..]
quote:Oppassen.
Op dinsdag 29 oktober 2002 22:28 schreef Witchfynder het volgende:
Uhm, dit is al een tijdje bekend. Het is trouwens een gegeven dat series na 7 seizoenen moeten stoppen. Vooral na TNG was dit al bekend. Nee, zoals Hawaii Five-O vroeger, 13 seizoenen meen ik, maakt men ze niet meer.
quote:Tuurlijk heb ook ik er een hard hoofd in, als SMG nog niet eens getekend heeft, maar toch blijkt wel weer wat een onzin er soms in het nieuws komt, toch?
Interviewer: Last year Buffy, is it a heartbreaker for ya?
SMG: Well i read that in the paper, it's the first time i read it as well. There have been absolutely no decisions made, conversations haven't even begon...
quote:Het zou natuurlijk ook kunnen dat SMG niet helemaal de waarheid spreekt, het lijkt me namelijk sterk dat er nog nooit is gesproken over een 8e seizoen.
Op zaterdag 2 november 2002 18:41 schreef Neejoh het volgende:
Hehe, nu blijkt wel weer wat een geweldige bron nu.nl wel niet is! Zo heb ik een interview van SMG bij Access Hollywood (Oct-29-2002), zelfde dag als het bericht dus:
[..]Tuurlijk heb ook ik er een hard hoofd in, als SMG nog niet eens getekend heeft, maar toch blijkt wel weer wat een onzin er soms in het nieuws komt, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |