Een aai over je bolquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:54 schreef artelligence het volgende:
Mijn record is twee weken. En wat win ik nu?
Troostprijs.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:54 schreef artelligence het volgende:
Mijn record is twee weken. En wat win ik nu?
Ik zei 'sterren', en niet 'zwart gat'.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
Trek je broek maar naar beneden en buk
maar je moest wel lachenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zei 'sterren', en niet 'zwart gat'.
Ik kon een glimlach niet onderdrukken neequote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik kon een glimlach niet onderdrukken nee
Mijn werk vroeg om aandachtquote:
PC updates voeren en dan eens kijken of mijn NVidia kaart wel zin heeft in nieuwere drivers. Draai nu de 310.90 versie en dat gaat zonder problemen. Bij de laatste drivers kreeg ik de hele tijd dat het stuurprogramma crashte ("Beeldschermstuurprogramma reageert niet meer en is hersteld"). Mag toch wel hopen dat dit opgelost is onderhand.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat is het rustig hier trouwens?
Meestal welquote:
Dat weet je nooit met drivers.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
PC updates voeren en dan eens kijken of mijn NVidia kaart wel zin heeft in nieuwere drivers. Draai nu de 310.90 versie en dat gaat zonder problemen. Bij de laatste drivers kreeg ik de hele tijd dat het stuurprogramma crashte ("Beeldschermstuurprogramma reageert niet meer en is hersteld"). Mag toch wel hopen dat dit opgelost is onderhand.
Daarom. Had op tweakers eens een post gevonden dat de 310.90 het beste zou werken met Windows 7 64-bit en dat is ook zo. Geen vastloper, crash of wat dan ook. Maar nieuwere games hebben blijkbaar baat bij betere drivers dus straks eens kijken of het wel werkt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Meestal wel
[..]
Dat weet je nooit met drivers.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
PC updates voeren en dan eens kijken of mijn NVidia kaart wel zin heeft in nieuwere drivers. Draai nu de 310.90 versie en dat gaat zonder problemen. Bij de laatste drivers kreeg ik de hele tijd dat het stuurprogramma crashte ("Beeldschermstuurprogramma reageert niet meer en is hersteld"). Mag toch wel hopen dat dit opgelost is onderhand.
of je doet het niet maar dat is soms wat riskantquote:
Had met mijn ati kaart zelfde gedoe.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom. Had op tweakers eens een post gevonden dat de 310.90 het beste zou werken met Windows 7 64-bit en dat is ook zo. Geen vastloper, crash of wat dan ook. Maar nieuwere games hebben blijkbaar baat bij betere drivers dus straks eens kijken of het wel werkt.
Ach, ben toch in januari hier weg.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
of je doet het niet maar dat is soms wat riskant
Ach, ik wil dadelijk vloeiend Nazi's over de kling/kogel/kanon/raket kunnen jagenquote:
NVidia man hier, en ik kan me voorstellen dat het dan ook irritant is. Nouja, deze kan nog een jaartje mee en dan komt er ook een andere.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:51 schreef Solique het volgende:
[..]
Had met mijn ati kaart zelfde gedoe.
Nu hele pc opnieuw opgebouwd en verse installatie en draait nu zelfs met alles up-to-date stabiel.
Hmm que?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ach, ik wil dadelijk vloeiend Nazi's over de kling/kogel/kanon/raket kunnen jagen
Slijmslijmquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar ik heb de hoofdprijs
/badum
quote:
Alsof Lovely dat gaat interesserenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |