SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.![]()
![]()
Maver is een scammerd![]()
Die gejatte fiets (door die tyfesnegers) was zijn verdiende loon
Ik loop hier nu naar de schade-afdeling voor gejatte fietsen, we gaan die kneus helemaal geen nieuwe fiets cadeau geven
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Maver is een scammerd![]()
Die gejatte fiets (door die tyfesnegers) was zijn verdiende loon
Ik loop hier nu naar de schade-afdeling voor gejatte fietsen, we gaan die kneus helemaal geen nieuwe fiets cadeau gevenIs hij echt bij jullie verzekerd?
![]()
Geen idee manquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:39 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]Is hij echt bij jullie verzekerd?
Er staat in ieder geval geen meneer met de naam Maver in onze verzekeringstechnische administratie
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zou wel tof zijnquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen idee man
Er staat in ieder geval geen meneer met de naam Maver in onze verzekeringstechnische administratieEven een nieuwe fiets door zijn neus geboord door een of andere gast die wat tweetjes verstuurd.
![]()
Ik neem aan dat die shit met de fietsverzekering van mavertje wel geregeld is een jaar ofzo na dato
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Gisteravond was er ook al een andere gast he. Dit is volgens mij al nummer 2quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:41 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Zou wel tof zijnEven een nieuwe fiets door zijn neus geboord door een of andere gast die wat tweetjes verstuurd.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zou liever een tientje extra betalen dan elke week (maand?) dat stuk aids op de matHaha de boodschap is duidelijk. Wat ik al zei, had 15 jaar geleden een abonnement en toen was het volgens mij niet heel slecht. Laatste tijd hoor ik er wat minder goede dingen over.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De PU is het papier waarop het gedrukt staat nog niet waard en CoD is sowieso aids, dus ik zou het niet doen.Ik zal er over nadenken. Heb AC wel eerder gespeeld maar verder dan 25% van de storyline heb ik nooit gekomen. Ren daarheen doe dat, ren daarheen doe dat...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:29 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Beter koop je gewoon AC Unity samen met Crook. Kunnen we Frankrijk onveilig maken![]()
Sssssshtquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:42 schreef Tim86 het volgende:
Ik neem aan dat die shit met de fietsverzekering van mavertje wel geregeld is een jaar ofzo na dato
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
MaverOnze regering en onschuldige FIFA spelers scammen
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hebben jullie ook die team of the week bug op de console? Bij mij komt er altijd het team van de tegenstander te staan.![]()
![]()
Ik geloof ook geen flikker van al zijn deals die hij postquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
MaverOnze regering en onschuldige FIFA spelers scammen
nog nooit een plaatje gezien
![]()
Jij was toch die gast die een paar maanden geleden nog riep dat hij een baas was?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:45 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik geloof ook geen flikker van al zijn deals die hij postnog nooit een plaatje gezien
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Net zoals hij met alle legends heeft gespeeld.. ik heb echt nog nooit een team van hem gezien..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:45 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik geloof ook geen flikker van al zijn deals die hij postnog nooit een plaatje gezien
Misschien sarcastisch, anders nee..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij was toch die gast die een paar maanden geleden nog riep dat hij een baas was?![]()
Ik heb geen sarcastische PI erbij gezien.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:46 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Misschien sarcastisch, anders nee..NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vraag me sowieso af of hij weleens online speelt. Je hoorde hem ook nooit over gameplay of wedstrijden posten. Iedereen hier heeft toch weleens de behoefte om te zeiken op het spel of het wedstrijdverloop. Of om te zeggen dat je een mooie overwinning pakte of een ziek team tegenkwam. Zeker iemand die hier dag en nacht zit net als hij eerder.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Net zoals hij met alle legends heeft gespeeld.. ik heb echt nog nooit een team van hem gezien..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Jammer darksonicquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb geen sarcastische PI erbij gezien.![]()
AC1/2/Brotherhood behoren tot mijn all-time favorites (en waren de reden dat ik überhaupt een PS3 kocht). Revelations was minder en AC 3 was kut. Gisteren toevallig Black Flag binnen gekregen (30 euro voor PS4 bij Dixons, elders is die nog 40 of meer), hopelijk is die beter, maar sowieso lijkt Unity mij weer geweldig met die setting in Parijs / Franse revolutie. Stuk interessanter dan indianen en piraten.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:43 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[..]
Haha de boodschap is duidelijk. Wat ik al zei, had 15 jaar geleden een abonnement en toen was het volgens mij niet heel slecht. Laatste tijd hoor ik er wat minder goede dingen over.
[..]
Ik zal er over nadenken. Heb AC wel eerder gespeeld maar verder dan 25% van de storyline heb ik nooit gekomen. Ren daarheen doe dat, ren daarheen doe dat...![]()
dan zou dat 400-?-800 record wel heel triest zijnquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vraag me sowieso af of hij weleens online speelt. Je hoorde hem ook nooit over gameplay of wedstrijden posten. Iedereen hier heeft toch weleens de behoefte om te zeiken op het spel of het wedstrijdverloop. Of om te zeggen dat je een mooie overwinning pakte of een ziek team tegenkwam. Zeker iemand die hier dag en nacht zit net als hij eerder.![]()
Als je zo'n record als hem hebt en dan alleen offline seasons (amateur) speelt dan is het wel treurig met je gesteld.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vraag me sowieso af of hij weleens online speelt. Je hoorde hem ook nooit over gameplay of wedstrijden posten. Iedereen hier heeft toch weleens de behoefte om te zeiken op het spel of het wedstrijdverloop. Of om te zeggen dat je een mooie overwinning pakte of een ziek team tegenkwam. Zeker iemand die hier dag en nacht zit net als hij eerder.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Waar hebben jullie het nou weer over. Ik koop nooit geen coins en ik scam ook niemand. Weet niet hoe jullie erbij komen. Stelletje mafkezen.![]()
Yeah right. Je moet iemand nog 30 euro dokken voor coins. Hopelijk doet hij aangifte.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:49 schreef Maver24 het volgende:
Waar hebben jullie het nou weer over. Ik koop nooit geen coins en ik scam ook niemand. Weet niet hoe jullie erbij komen. Stelletje mafkezen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
WB markiequote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:49 schreef Maver24 het volgende:
Waar hebben jullie het nou weer over. Ik koop nooit geen coins en ik scam ook niemand. Weet niet hoe jullie erbij komen. Stelletje mafkezen.![]()
Lurker gespotquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:49 schreef Maver24 het volgende:
Waar hebben jullie het nou weer over. Ik koop nooit geen coins en ik scam ook niemand. Weet niet hoe jullie erbij komen. Stelletje mafkezen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als je tegen TOTW speelt is dat je tegenstander, dus logisch ? Of wat bedoel je ?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:44 schreef HugoohAFCA het volgende:
Hebben jullie ook die team of the week bug op de console? Bij mij komt er altijd het team van de tegenstander te staan.![]()
Inb4 Happy4uquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:49 schreef Maver24 het volgende:
dubbele ontkenning = bekentenisquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:49 schreef Maver24 het volgende:
Hahaha. Wat een troll is dat zeg. Geen idee waar die tweet vandaan komt maar jullie zijn echt gek. Ik koop geen coins en heel die gast van twitter ken ik niet eensquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Yeah right. Je moet iemand nog 30 euro dokken voor coins. Hopelijk doet hij aangifte.![]()
Volgens mij heb ik nr 2 & 4 gespeeld maar zoals ik al eerder zei, helemaal niet zo vaak. Komt waarschijnlijk omdat ik ze via dat games for gold kreeg, een paar jaar nadat ze uitkwamen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
AC1/2/Brotherhood behoren tot mijn all-time favorites (en waren de reden dat ik überhaupt een PS3 kocht). Revelations was minder en AC 3 was kut. Gisteren toevallig Black Flag binnen gekregen (30 euro voor PS4 bij Dixons, elders is die nog 40 of meer), hopelijk is die beter, maar sowieso lijkt Unity mij weer geweldig met die setting in Parijs / Franse revolutie. Stuk interessanter dan indianen en piraten.![]()
Het is jammer dat ik sherlock niet werkt want ik weet zeker dat je coins gekocht hebt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hahaha. Wat een troll is dat zeg. Geen idee waar die tweet vandaan komt maar jullie zijn echt gek. Ik koop geen coins en heel die gast van twitter ken ik niet eens
Je bent erbij, chef.
Ik sprak vorig jaar nog met M. af op het station om coins te verkopen. Dankzij mijn vermomming had hij geen idee met wie hij zaken deed.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik koop geen coins dus ga maar lekker zoeken. Wat een grap zegquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Het is jammer dat ik sherlock niet werkt want ik weet zeker dat je coins gekocht hebt.
Je bent erbij, chef.
[ afbeelding ]![]()
Godver...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:59 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Sommige mensen moesten zich echt niet mogen voortplanten![]()
fuck de haters, ik haat ze ook___!
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:59 schreef Tim86 het volgende:
Ik sprak vorig jaar nog met M. af op het station om coins te verkopen. Dankzij mijn vermomming had hij geen idee met wie hij zaken deed.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:59 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
het staat op twitter dus het is waarquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:00 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik koop geen coins dus ga maar lekker zoeken. Wat een grap zegAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
pas maar opquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:59 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hoe kom je hier aan?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:59 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
fuck de haters, ik haat ze ook![]()
Sommige mensen zouden 24/7 een internetslot moeten hebben.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Geef nou gewoon maar toe. Volgens ben jij gewoon een Nigeriaan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:00 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik koop geen coins dus ga maar lekker zoeken. Wat een grap zeg
Ewansiha24Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Iemand die nog Zon seks en je ouders in shock kijkt?
Die achterlijke condoomanoniem reclames steeds
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
De praktijken van Maver zijn schokkend. Vind net een website op internet over fishing: http://www.maver.net. Dat EA hier niets aan doet?!![]()
Zhano had het daar ook over gisteren.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die achterlijke condoomanoniem reclames steeds![]()
Zo weer is coop?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die achterlijke condoomanoniem reclames steeds![]()
Ik kocht op marktplaats een PS4 van ene Maver voor 100 euro en kreeg alleen een lege doos opgestuurd, wat een oplichter!![]()
Maverwat een flikker is het. De regering scammen is een ding, maar nu ook onschuldige FIFA gamers scammen.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ligt er aan van welk item.. Pisseks is alleen maar duurder geworden, zelfs het happy hour kreeg hem nauwelijks nog omlaag.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:11 schreef HugoohAFCA het volgende:
Liggen de prijzen nog steeds hoger in het weekend?![]()
Prijs van silvers en Van persie.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ligt er aan van welk item.. Pisseks is alleen maar duurder geworden, zelfs het happy hour kreeg hem nauwelijks nog omlaag.![]()
Ja daluk, ben ff met mijn Doumbia team aan het ownen.quote:
De driehoek Doumbia Costa en erachter Musa is echt te OP
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
3k te kort komen voor een mooie deal, omdat je biedingen op open bids hebt lopen die je toch niet gaat winnen![]()
![]()
![]()
Prima eerste wedstrijd dacht ik zo
Elke dag![]()
Die Bernard op CMquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Prima eerste wedstrijd dacht ik zo![]()
![]()
Moest van Potsiequote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Vind Doumbia nog beterquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:24 schreef Kamikazie het volgende:
Douglas Costa is trouwens wel een baas, heb hem in mijn Brazilianen team en scoort best veel![]()
Die Romulu is ook echt een beest zeg, wat een goede CM
#kleinesampleDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja Doumbia is ook idioot goed, vind het ook nooit chill om tegen hem te spelenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vind Doumbia nog beter![]()
Die Romulu is ook echt een beest zeg, wat een goede CM
#kleinesample![]()
![]()
Hij is goed he?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:30 schreef HugoohAFCA het volgende:
Is dit wel een goeie sample?
[ afbeelding ]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:32 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Echt een doelpunten machine. In welk team heb jij hem?
Jij?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Jaja en dan maak ik een team voor je en dan blijkt dat je alleen het grapje "Diego Wacostda?" wilde maken. I don't trap into this.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:33 schreef Kamikazie het volgende:
Nu wel ik ook een team met Costa maken
Post jullie teams eensAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sczesnyquote:
Gibbs-vertonghen-kosc-zaba
Dembele-Cabbela-fernandinho
Varela-costa-Navas
Maar ga mijn dure silver team weer verkopen en dan voor Cesc en schurrle.![]()
Diego wacostda?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:34 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Sczesny
Varela-costa-Navas
Maar ga mijn dure silver team weer verkopen en dan voor Cesc en schurrle.![]()
#opstellingenpostenalsds2quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:34 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Sczesny
Varela-costa-Navas
Maar ga mijn dure silver team weer verkopen en dan voor Cesc en schurrle.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee, met rechts en links omgedraaid bedoelde ikquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:35 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Net in een potje dus kon niet in webapp
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Aha on that bicycle, naja heb nu wel respect voor ds2. Er zijn echt wel bazige silver spelers, helaas geen tegenstanders in de cup.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, met rechts en links omgedraaid bedoelde ik![]()
Nou, wat let je?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee, wil er misschien iets mee maken om het te proberenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Let goed op de workrates. Zorg dat je Cam zeker High/med of low heeft. Anders staat je spits op een eilandje.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee, wil er misschien iets mee maken om het te proberen![]()
Ik wil een IF Alexis die spits/cam kan staan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bohhhh, je mist een stukje Bundesliga.quote:
Over eilandjes gesproken...dat is dus wat ik ervaar bij 4231. En helemaal als de CAM niet echt mee doet aanvallendquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:41 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bohhhh! Zal wel kut spelen na 3 potjes en dan alles weer verkopen met 30K verlies.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik vind Diego Costa echt matig steeds als ik hem tegenkom..draait echt als een vrachtwagen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
4231 is altijd al mijn favoriete formatie geweest, speelde alleen in de afgelopen twee FIFA's ontzettend kut.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Over eilandjes gesproken...dat is dus wat ik ervaar bij 4231. En helemaal als de CAM niet echt mee doet aanvallend
Prima gebalanceerd als je het zo bekijkt, spelers die het veld breed houden. Twee CDM's om de verdediging te helpen en een 10 die het spel kan maken.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Zit er wel echt aan te denken om Sanchez of Reus eens als spits te proberen. Mijn tegenstanders hebben er geen last van in ieder geval.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:45 schreef Kamikazie het volgende:
Of gewoon Robben in spits pleuren op 7 chem. Yolo.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
In FUT was het kut, maar bijv. in coop was het weer super chillquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:45 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
4231 is altijd al mijn favoriete formatie geweest, speelde alleen in de afgelopen twee FIFA's ontzettend kut.
Prima gebalanceerd als je het zo bekijkt, spelers die het veld breed houden. Twee CDM's om de verdediging te helpen en een 10 die het spel kan maken.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja ik ga het nu ook proberen met Robben, zal wel laten weten hoe het is gegaan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zit er wel echt aan te denken om Sanchez of Reus eens als spits te proberen. Mijn tegenstanders hebben er geen last van in ieder geval.![]()
Ik heb Boussoufa op CAM, maar die doet aanvallend net iets te weinig mee. En aan de LM (Danny) en RM (Tosic) heb ik soms echt helemaal niks, en in andere wedstrijden ineens weer wel.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:45 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
4231 is altijd al mijn favoriete formatie geweest, speelde alleen in de afgelopen twee FIFA's ontzettend kut.
Prima gebalanceerd als je het zo bekijkt, spelers die het veld breed houden. Twee CDM's om de verdediging te helpen en een 10 die het spel kan maken.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die hele facebook van die Wilhelmina is een grapquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:59 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
fuck de haters, ik haat ze ook
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Reus als spitta lijkt me ook welquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zit er wel echt aan te denken om Sanchez of Reus eens als spits te proberen. Mijn tegenstanders hebben er geen last van in ieder geval.![]()
![]()
Vorige week tegen IJsland was het nog "die kutvent"quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:47 schreef Kamikazie het volgende:
Nu nog een gaaf team bedenken met ons Arjen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heb ik dat gezegd ja?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vorige week tegen IJsland was het nog "die kutvent"![]()
![]()
RvP/Wijnaldum/El Kabir- Robbenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:47 schreef Kamikazie het volgende:
Nu nog een gaaf team bedenken met ons Arjen
IF Afellay
jizzAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan speel je tegen echt slechte mensen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:43 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind Diego Costa echt matig steeds als ik hem tegenkom..draait echt als een vrachtwagen.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Mja, pacehoertjes vooral. En dat gaat met hem wat minder soepel. Zeker met het snel wenden en keren.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dan speel je tegen echt slechte mensen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Een grap als in dat mens is compleet gestoord of als in het is een troll?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die hele facebook van die Wilhelmina is een grap![]()
Ik heb gister 2k aids tegen. In die 7e seed mag je naar max 3 gouden spelers hebben, kom ik tegen een full gold line-upquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:59 schreef ThadCastle het volgende:
Die chick van NBA 2kTV![]()
Rachel a DeMitaIk heb tevens Rondo gehaald als PG.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Ik heb nog maar 1 potje online gedaan. Dat was zo aids dat ik er voorlopig niet aan beginquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb gister 2k aids tegen. In die 7e seed mag je naar max 3 gouden spelers hebben, kom ik tegen een full gold line-upIk heb tevens Rondo gehaald als PG.
3 pointers gaan er altijd in, ongeacht de release. Schoot er 1 met Budinger (en hield release niet eens in) was very early maar ging er gewoon perfect in. Tegenstander had Calderon en zat alleen maar te zigzag cheesen. Perimeter verdedigen is onmogelijk. Sws met die bronzes spelen is kut als je een full gold lineup gewend bent.
Rondo vond ik echt dikke poep. Lief dat hij kan verdedigen maar zijn release is meh, hij is klein, zijn mid-range is meh en zijn FT is helemaal treurig. Een PG met 65 (?) FT rating.![]()
Ik had er ook zin in maar toen ik de trailer vorige week in de bios zag werd ik wel een beetje bang dat het echt een kutfilm is gewordenquote:
Elke dag![]()
Bedankt voor de anti-climax.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik had er ook zin in maar toen ik de trailer vorige week in de bios zag werd ik wel een beetje bang dat het echt een kutfilm is geworden
Naja miss issie daardoor alleen maar beter als ie wel goed isquote:
Elke dag![]()
Ik laat het scoren meer aan mijn SF,PF,SG overquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:15 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 1 potje online gedaan. Dat was zo aids dat ik er voorlopig niet aan begin
3 pointers gaan er altijd in, ongeacht de release. Schoot er 1 met Budinger (en hield release niet eens in) was very early maar ging er gewoon perfect in. Tegenstander had Calderon en zat alleen maar te zigzag cheesen. Perimeter verdedigen is onmogelijk. Sws met die bronzes spelen is kut als je een full gold lineup gewend bent.
Rondo vond ik echt dikke poep. Lief dat hij kan verdedigen maar zijn release is meh, hij is klein, zijn mid-range is meh en zijn FT is helemaal treurig. Een PG met 65 (?) FT rating.Zijn BBIQ is hoog en de overige stats. Ik had hem trouwens voor maar 5000 MT points dus ik mag niet klagen
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik kan echt niet makkelijk scoren met mijn SF. Heb Durant maar kan hem niet abusen haha.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik laat het scoren meer aan mijn SF,PF,SG overZijn BBIQ is hoog en de overige stats. Ik had hem trouwens voor maar 5000 MT points dus ik mag niet klagen
Klopt wel dat PG niet echt voor het scoren hoeft te zijn. Rondo is wel prima verdediger. Als er legends komen moet je Gary Payton kopen. Curry vind ik echt fijn, kan overal schietenRijst had een smoothie op?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:29 schreef Tim86 het volgende:
jezus
http://www.vkmag.com/maga(...)n_in_een_volle_metro![]()
![]()
gadverrquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:29 schreef Tim86 het volgende:
jezus
http://www.vkmag.com/maga(...)n_in_een_volle_metro![]()
Ik snap er niks van. Misschien zat zijn kraag te strakquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik kan echt niet makkelijk scoren met mijn SF. Heb Durant maar kan hem niet abusen haha.
Klopt wel dat PG niet echt voor het scoren hoeft te zijn. Hij is wel prima verdediger. Als er legends komen moet je Gary Payton kopen. Curry vind ik echt fijn, kan overal schieten
[..]
Rijst had een smoothie op?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:29 schreef Tim86 het volgende:
jezus
http://www.vkmag.com/maga(...)n_in_een_volle_metroquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik snap er niks van. Misschien zat zijn kraag te strak![]()
![]()
![]()
Elke dag![]()
Dat sws. Binnenkort zal er wel een review komen van die smoothiequote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik snap er niks van. Misschien zat zijn kraag te strak
ipv kankerlekker
laat hij dit filmpje zien![]()
Als er nou een medium was waarop docenten snel dingen konden doorgeven enzo.. Zoiets als post, maar dan via dat interweb ofzo of een soort digitaal bord waar iedereen op kan kijken..![]()
zal binnenkort vast wel naar Friesland komenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:57 schreef Zhano het volgende:
Als er nou een medium was waarop docenten snel dingen konden doorgeven enzo.. Zoiets als post, maar dan via dat interweb ofzo of een soort digitaal bord waar iedereen op kan kijken..'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
*danquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:03 schreef Freire het volgende:
NBA2K15 maar eens gehaald, maar ik kom niet verder als Heat - Spurs
Wat is deze..
Bij FIFA heb je de eerste keer ook zo'n wedstrijd (Pool - City). Daarna kan je toch gewoon door?
Is hij niet aan het installeren intussen? Was bij FIFA wel.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Verder danquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:03 schreef Freire het volgende:
Wat is deze..![]()
Ik vind dat veel makkelijke 3 punters bij mij niet zitten met Durant. Ik heb Howard en Kyrie/Curry en Gay/Iggy nodigquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik kan echt niet makkelijk scoren met mijn SF. Heb Durant maar kan hem niet abusen haha.
Klopt wel dat PG niet echt voor het scoren hoeft te zijn. Rondo is wel prima verdediger. Als er legends komen moet je Gary Payton kopen. Curry vind ik echt fijn, kan overal schieten
[..]
Rijst had een smoothie op?
Hala Madrid !
Pack met Jackson, Batshuayi en Fer net. Echt een Tim86 pack
Verder wel alleen maar troep
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wachten dan is hij aan het installeren. Had ik ook.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:03 schreef Freire het volgende:
Wat is deze..
Zeg wie je in je packs krijgt bij MyTeamHoward lijkt me wel een beast ja. Mijn beste center is atm Cousins, doet het ook goed maar heeft geen stamina. The Brow valt me echt tegen. Curry heb ik al 2x uit een pack gekregenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik vind dat veel makkelijke 3 punters bij mij niet zitten met Durant. Ik heb Howard en Kyrie/Curry en Gay/Iggy nodigGay is wel nice maar Iggy lijkt me chiller. George is ook wel goed alleen zijn 3pt faalt te vaak, krijg zijn release niet perfect
![]()
Hoe speelt De Bruyne ?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:09 schreef Tim86 het volgende:
Pack met Jackson, Batshuayi en Fer net. Echt een Tim86 pack
Verder wel alleen maar troep
Net gekocht, even een team bedenken![]()
![]()
Zwolle skkltjequote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zal binnenkort vast wel naar Friesland komen![]()
Bevalt tot nu toe wel goed als CF, maar heb niet meer gespeeld nadat ik het team had gekocht een paar dagen geleden. Toen tot 5 potjes gekomen en die waren prima.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hoe speelt De Bruyne ?
Net gekocht, even een team bedenkenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat zijn de voorspellingen mbt welke spelers in het team of the week gaan komen.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dankje.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat zijn de voorspellingen mbt welke spelers in het team of the week gaan komen.![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat zijn de voorspellingen mbt welke spelers in het team of the week gaan komen.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
*dan
Bij FIFA heb je de eerste keer ook zo'n wedstrijd (Pool - City). Daarna kan je toch gewoon door?
Is hij niet aan het installeren intussen? Was bij FIFA wel.quote:![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik hoop toch even op een IF Musa
Elke dag![]()
Pacesletje.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik hoop toch even op een IF Musa![]()
Al die CAM's die een IF krijgen op LW/RWquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2959593.page
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2959593.page
sneijder LW![]()
![]()
Jizzcuff gewoon CAMquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Al die CAM's die een IF krijgen op LW/RW![]()
Vorig jaar was hij > god.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:25 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wat was die ontzettend slecht bij mij. En elke wedstrijd kapot na 60 minuten![]()
Tadic is nog meer zonde imoquote:
Ik denk trouwens dat Baines er een krijgt, ipv Coleman.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
IF Jetro heeft meer kans dan IF Vargasquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Van Gaal interview'Chelsea is another cook. I don't know if that is ook so in English. They are another bisqet, maybe that's better.'
![]()
biscuitquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:27 schreef Ajacied7 het volgende:
Van Gaal interview'Chelsea is another cook. I don't know if that is ook so in English. They are another bisqet, maybe that's better.'
![]()
![]()
Moet nu een starter pack kiezen, welke is de beste?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wachten dan is hij aan het installeren. Had ik ook.
Zeg wie je in je packs krijgt bij MyTeam
[..]
Howard lijkt me wel een beast ja. Mijn beste center is atm Cousins, doet het ook goed maar heeft geen stamina. The Brow valt me echt tegen. Curry heb ik al 2x uit een pack gekregenGay is wel nice maar Iggy lijkt me chiller. George is ook wel goed alleen zijn 3pt faalt te vaak, krijg zijn release niet perfect
![]()
![]()
Goed engels man.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:27 schreef Ajacied7 het volgende:
![]()
Uthquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Jawohl! Einen Torfabrik in mein pack! Toll!![]()
![]()
hebben jullie wel eens van die zwarte player of the week kaarten getrokken?
Ik heb er zelf nog nooit 1 gehad maar als ik speler zoek in de transferlijst dan zijn er blijkbaar genoeg van uitgedeeld?![]()
Wil je ze afgerond op 10-tallen, of het exacte aantal?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:31 schreef 44rdbei het volgende:
Ik heb er zelf nog nooit 1 gehad maar als ik speler zoek in de transferlijst dan zijn er blijkbaar genoeg van uitgedeeld?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:31 schreef 44rdbei het volgende:
Ik heb er zelf nog nooit 1 gehad maar als ik speler zoek in de transferlijst dan zijn er blijkbaar genoeg van uitgedeeld?![]()
Zijn miljoenen mensen die dit spelen heDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Thad:
- James Jones
- Heat Logo
- 88-89' Bulls kit
- Kuzmic
- Coach van Rockets
E: o je krijgt er meer
Chalmers![]()
![]()
snap ik maar ik heb er echt nog nooit ook maar 1 gehad.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Zijn miljoenen mensen die dit spelen he
ben trouwens al lange tijd gestopt met packs kopen maar krijg er elke week 1 omdat ik die fut editie had gekocht.![]()
Chalmers is echt een pancakequote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:32 schreef Freire het volgende:
Thad:
- James Jones
- Heat Logo
- 88-89' Bulls kit
- Kuzmic
- Coach van Rockets
E: o je krijgt er meer
Chalmers![]()
De kans is dan ook erg klein.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:33 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
snap ik maar ik heb er echt nog nooit ook maar 1 gehad.
ben trouwens al lange tijd gestopt met packs kopen maar krijg er elke week 1 omdat ik die fut editie had gekocht.
Ik heb honderden pakjes geopend en ook maar 1 zwarte kaart (IF Rakitic).![]()
in echte eenheden.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wil je ze afgerond op 10-tallen, of het exacte aantal?![]()
Verstandig. Packs openen levert je doorgaans alleen maar verlies op.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:33 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
snap ik maar ik heb er echt nog nooit ook maar 1 gehad.
ben trouwens al lange tijd gestopt met packs kopen maar krijg er elke week 1 omdat ik die fut editie had gekocht.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ik weet, maar het is leuk, een soort surprise ei.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Verstandig. Packs openen levert je doorgaans alleen maar verlies op.![]()
Ik denk dat ik een stuk of 15 IF's heb gepulled, en een stuk of 3/4 TOTS/TOTY's/MOTM's. Verspreid over een jaar of 4, dat dan weer wel.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Sneijder- van Persie- Robben... prima voorhoede.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:35 schreef Apekoek het volgende:
Sneijder als LW, wtf hebben we daar aan...![]()
Dan zal ik er maar niet meer op hopen....quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De kans is dan ook erg klein.
Ik heb honderden pakjes geopend en ook maar 1 zwarte kaart (IF Rakitic).![]()
maar verder sparen om Tevez te kunnen kopen![]()
![]()
Heb je niet die hack dat je uit elk pakje ook 1 IF krijgt?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:35 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
ik weet, maar het is leuk, een soort surprise ei.![]()
Zegt onze non stop pack openerquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Verstandig. Packs openen levert je doorgaans alleen maar verlies op.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik ben een professionele amateur dus wil pace op de flanken en een dodelijke CAM a la Sneijder.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Sneijder- van Persie- Robben... prima voorhoede.![]()
Je moet niet langer op pace spelen maar combineren en zo de GOAL vinden.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:36 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik ben een professionele amateur dus wil pace op de flanken en een dodelijke CAM a la Sneijder.![]()
Doe godverdomme eens normaal tegen nieuwkomers johquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb je niet die hack dat je uit elk pakje ook 1 IF krijgt?
Straks heb ik hem weer weggejaagd zeker
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Alleen als Ox + Messi er op staan oidquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb je niet die hack dat je uit elk pakje ook 1 IF krijgt?![]()
![]()
Bronze ja. Wijsneus.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zegt onze non stop pack openerNAC Breda
Rèsbaarge![]()
TR gemaakt voor wegjagen van nieuwkomersquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Doe godverdomme eens normaal tegen nieuwkomers joh
Straks heb ik hem weer weggejaagd zeker![]()
![]()
Ik was al op googlequote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Doe godverdomme eens normaal tegen nieuwkomers joh
Straks heb ik hem weer weggejaagd zeker![]()
![]()
![]()
Je moet wat minder met je neus in de ketamine zittenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je moet niet langer op pace spelen maar combineren en zo de GOAL vinden.![]()
Bohhh nieuwe hack gevonden als je nu een Bonucci voor 25k koopt krijg je er 2![]()
![]()
![]()
Elke dag![]()
Sinds wanneer heet jouw moeders poesje ketamine? Dacht dat ik het altijd het grotje moest noemen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:38 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Je moet wat minder met je neus in de ketamine zitten![]()
Boh you got me!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Sinds wanneer heet jouw moeders poesje ketamine? Dacht dat ik het altijd het grotje moest noemen.![]()
Hij klonk beter in mijn hoofdquote:
Je bent toch niet nieuw hier he? Want dan mag ik je niet trollen.![]()
Zo weinigquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een stuk of 15 IF's heb gepulled, en een stuk of 3/4 TOTS/TOTY's/MOTM's. Verspreid over een jaar of 4, dat dan weer wel.had dit jaar al 10+ TOTS ..
Ja, maar jij bent dan weer gewoon slecht in dit spel.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zo weinighad dit jaar al 10+ TOTS ..
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Valt mee, ben hier alleen wat minder tegenwoordigquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij klonk beter in mijn hoofd
Je bent toch niet nieuw hier he? Want dan mag ik je niet trollen.![]()
![]()
Net Marktplaatsmocro's aan de deur. Bahbah.
Had een magnetron/oven combi voor gratiz erop gezet omdat hij in de weg stond en de ovenfunctie het niet meer deed. Hoopte er iemand blij mee te maken, maar er kon echt geen bedankje vanaf. Ik kreeg alleen 5x de vraag: Doet het? En na 2x uitgelegd te hebben dat de magnetron het deed en de oven niet (wat ook in de advertentie stond) heb ik het opgegeven. Had echt de neiging om hem weer uit de auto te pakken en terug naar binnen te sjouwen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
True true.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan weer gewoon slecht in dit spel.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Daarom gewoon wegpleuren.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:48 schreef Tim86 het volgende:
Had een magnetron/oven combi voor gratiz erop gezet omdat hij in de weg stond en de ovenfunctie het niet meer deed. Hoopte er iemand blij mee te maken, maar er kon echt geen bedankje vanaf. Ik kreeg alleen 5x de vraag: Doet het? En na 2x uitgelegd te hebben dat de magnetron het deed en de oven niet (wat ook in de advertentie stond) heb ik het opgegeven. Had echt de neiging om hem weer uit de auto te pakken en terug naar binnen te sjouwenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Als je er een kokusmakroon erbij doet wel.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als ik nu sorry zeg, houd je dan op?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kan niet bij het grof vuil, kan niet bij het vuilnis en heb geen auto. Dan is dit handigerquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik breng die meuk nog liever naar het stort dan het op marktplaats te zetten als vrienden het niet hoeven.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:48 schreef Tim86 het volgende:
Had een magnetron/oven combi voor gratiz erop gezet omdat hij in de weg stond en de ovenfunctie het niet meer deed. Hoopte er iemand blij mee te maken, maar er kon echt geen bedankje vanaf. Ik kreeg alleen 5x de vraag: Doet het? En na 2x uitgelegd te hebben dat de magnetron het deed en de oven niet (wat ook in de advertentie stond) heb ik het opgegeven. Had echt de neiging om hem weer uit de auto te pakken en terug naar binnen te sjouwen![]()
Dat stoorde me vorige keer ook al, maar toen heb ik het laten gaan. Maar daar kom je nu niet meer mee weg. Het is namelijk kokosmakroon.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als je er een kokusmakroon erbij doet wel.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gewoon uit het raam gooienquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan niet bij het grof vuil, kan niet bij het vuilnis en heb geen auto. Dan is dit handiger![]()
![]()
Of breng het naar het Leger des Heils. Of vraag of ze het ophalen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan niet bij het grof vuil, kan niet bij het vuilnis en heb geen auto. Dan is dit handigerNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wie zaten er in je preorder packs en je PS plus packs?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:49 schreef Freire het volgende:
Newcastle - Sunderland een dag verplaatst![]()
Ja, dat had ik ook gedaan als ik een auto hadquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik breng die meuk nog liever naar het stort dan het op marktplaats te zetten als vrienden het niet hoeven.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De fuck?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik breng die meuk nog liever naar het stort dan het op marktplaats te zetten als vrienden het niet hoeven.
Als je er andere mensen blij mee kan maken is dit toch een prima oplossing?![]()
Je hebt altijd de hoop dat iemand tenminste 2sec een beetje dankbaar kan reagerenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Of breng het naar het Leger des Heils. Of vraag of ze het ophalen.
Maar lesson learned. Volgende keer poep ik preventief in de oven.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hebben jullie geen mocros of turken die alle elektronica shit gratis komen ophalen? Die kan je hier altijd bellen zet je het voor de straat is het binnen 5 min wegquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan niet bij het grof vuil, kan niet bij het vuilnis en heb geen auto. Dan is dit handiger
Elke dag![]()
Wow zal er echt opletten. schaam me diep.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat stoorde me vorige keer ook al, maar toen heb ik het laten gaan. Maar daar kom je nu niet meer mee weg. Het is namelijk kokosmakroon.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik had Parker gekozen, verder kende ik niemandquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wie zaten er in je preorder packs en je PS plus packs?![]()
![]()
Een keer gaat het foutquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je hebt altijd de hoop dat iemand tenminste 2sec een beetje dankbaar kan reageren
Maar lesson learned. Volgende keer poep ik preventief in de oven.
Heb zeker al 4 keer mensen dankbaar aan de deur gehad.![]()
Geen PS Plus packs dus? Die kreeg ik ook niet :/quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:53 schreef Freire het volgende:
[..]
Ik had Parker gekozen, verder kende ik niemand![]()
In Rotterdam hoef je daar niet voor te bellen want alles wat je voor de deur zet is binnen 10 seconde weg.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hebben jullie geen mocros of turken die alle elektronica shit gratis komen ophalen? Die kan je hier altijd bellen zet je het voor de straat is het binnen 5 min wegRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Misschien zijn ze er wel, maar ken ik ze niet. Maar het waren nu ook mocro's. Op vrijdagmiddag rijden er overal door Utrecht oude Turkse/Marokkaanse baasjes rond op brommers om het grof vuil overal op straat te scouten. Als er iets bij is komen ze terug met een waggie en aanhangerquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hebben jullie geen mocros of turken die alle elektronica shit gratis komen ophalen? Die kan je hier altijd bellen zet je het voor de straat is het binnen 5 min weg
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik had dat 'Tony Parker' pack en 3 andere packs waar troep in zatquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Geen PS Plus packs dus? Die kreeg ik ook niet :/![]()
![]()
Ozz werkt dus helemaal niet als bezorger.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien zijn ze er wel, maar ken ik ze niet. Maar het waren nu ook mocro's. Op vrijdagmiddag rijden er overal door Utrecht oude Turkse/Marokkaanse baasjes rond op brommers om het grof vuil overal op straat te scouten. Als er iets bij is komen ze terug met een waggie en aanhanger
Daar hoef je ze hier niet eens voor te bellen..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hebben jullie geen mocros of turken die alle elektronica shit gratis komen ophalen? Die kan je hier altijd bellen zet je het voor de straat is het binnen 5 min weg![]()
Bij ons in het dorp heb je alleen een oud ijzerboer die door de straten banjert, op zoek naar wat handelt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien zijn ze er wel, maar ken ik ze niet. Maar het waren nu ook mocro's. Op vrijdagmiddag rijden er overal door Utrecht oude Turkse/Marokkaanse baasjes rond op brommers om het grof vuil overal op straat te scouten. Als er iets bij is komen ze terug met een waggie en aanhangerNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ali Ozzramquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ozz werkt dus helemaal niet als bezorger.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ozz werkt dus helemaal niet als bezorger.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En dan dat kut volk aan de deur? Thanks but no thanks.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
De fuck?
Als je er andere mensen blij mee kan maken is dit toch een prima oplossing?![]()
Aight. Wat ga je nu spelen?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:54 schreef Freire het volgende:
[..]
Ik had dat 'Tony Parker' pack en 3 andere packs waar troep in zatMyC?
![]()
Bohh voor het eerst iemand een head blessure getraptEcht uberhaupt een wonder dat die dingen voor 200 verkopen want die blessures komen echt nooit voor
Elke dag![]()
Het zijn ook jouw buren dus wat maakt dat uit?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dan dat kut volk aan de deur? Thanks but no thanks.![]()
Misschien offline wel? Die paar potjes die ik offline heb gespeeld (en die TOTW challenge) valt het me op dat blessures echt 100x erger zijn daarquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bohh voor het eerst iemand een head blessure getraptEcht uberhaupt een wonder dat die dingen voor 200 verkopen want die blessures komen echt nooit voor
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Litmaverquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dan dat kut volk aan de deur? Thanks but no thanks.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Gewoon al je oude elektronica opsparen voor oud en nieuw en dan voor de neus van zwervers die dingen opblazen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Oh dat zou wel kunnen ja, na die totw challenge had ik ook 3 blessuresquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien offline wel? Die paar potjes die ik offline heb gespeeld (en die TOTW challenge) valt het me op dat blessures echt 100x erger zijn daar
Elke dag![]()
Jup. Ik ben alleen nog een beetje noob qua posities enzo, maar daar kom ik gedurende de game wel achter. Ben nu als PG begonnen en mag kiezen bij welk team ik een Tryout wil doen. Denk dat ik voor de Hawks ga (interest 68% nu)quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Aight. Wat ga je nu spelen?MyC?
![]()
Zorg voor een betere kemistriequote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:58 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
team 1
[ afbeelding ]
team 2
[ afbeelding ]
En Kuyt.![]()
PSN: DePresident_![]()
en allemaal 4, 5 wedstrijdenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh dat zou wel kunnen ja, na die totw challenge had ik ook 3 blessures
Ook meteen afgeleerd om die challenge wekelijks te spelen omdat het "lucratief" zou zijn
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Team 2 is wel nicequote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:58 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
team 1
[ afbeelding ]
team 2
[ afbeelding ]
Team 1 zou ik blind wisselen sowieso
Zit je op ps4?![]()
Ik zie verbeterpuntjesquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:58 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
team 1
[ afbeelding ]
team 2
[ afbeelding ]![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Idd, die ging ik daarna ook niet meer spelenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
en allemaal 4, 5 wedstrijden
Ook meteen afgeleerd om die challenge wekelijks te spelen omdat het "lucratief" zou zijn
Online is max blessure volgens mij maar 2 weken, dat is nog wel prima op te vangen met je 2de teamDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja PG krijg je iig elke keer de balquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:58 schreef Freire het volgende:
[..]
Jup. Ik ben alleen nog een beetje noob qua posities enzo, maar daar kom ik gedurende de game wel achter. Ben nu als PG begonnen en mag kiezen bij welk team ik een Tryout wil doen. Denk dat ik voor de Hawks ga (interest 68% nu)Wel leuker. Ben ik ook bij Timberwolves maar ga daar na dit seizoen weg. Vanavond maar weer eens MyC doen.
![]()
Godver, ik had vanmiddag kip drumsticks alá Rijst gemaakt maar nu krijg ik de ovenschaal niet meer schoon![]()
![]()
2 weken!?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Idd, die ging ik daarna ook niet meer spelen
Online is max blessure volgens mij maar 2 weken, dat is nog wel prima op te vangen met je 2de team
Kan toch niet joh gek.![]()
Rijst heeft daar chinezen voor.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:00 schreef HugoohAFCA het volgende:
Godver, ik had vanmiddag kip drumsticks alá Rijst gemaakt maar nu krijg ik de ovenschaal niet meer schoon![]()
Ja wedstrijden solliequote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
2 weken!?
Kan toch niet joh gek.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Azijn gebruiken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:00 schreef HugoohAFCA het volgende:
Godver, ik had vanmiddag kip drumsticks alá Rijst gemaakt maar nu krijg ik de ovenschaal niet meer schoonRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hoe marineer je ze dan? Op deze manier? http://www.vkmag.com/maga(...)_in_een_volle_metro/quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:00 schreef HugoohAFCA het volgende:
Godver, ik had vanmiddag kip drumsticks alá Rijst gemaakt maar nu krijg ik de ovenschaal niet meer schoonAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Duurde even tot jullie het doorhadden.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ozz werkt dus helemaal niet als bezorger.
molfanhumor
Elke dag![]()
Van blind wil ik nog een linksback maken, Nederlands team maken is moeilijk.....weinig keuze enzo.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Team 2 is wel nice
Team 1 zou ik blind wisselen sowieso
Zit je op ps4?
ja zit op ps4.![]()
Gewoon de kruidenkast open trekken en van alles in een kom gooien.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe marineer je ze dan? Op deze manier? http://www.vkmag.com/maga(...)_in_een_volle_metro/
Maggi? Hup er in. Chilisaus? Hup er in. Sambal? Hup er in. Ga zo maar door.![]()
Ouwe ijzerboer van me.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:02 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Duurde even tot jullie het doorhadden.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik zou blind gewoon op zijn positie gebruiken of nietquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:03 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Van blind wil ik nog een linksback maken, Nederlands team maken is moeilijk.....weinig keuze enzo.
ja zit op ps4.
Elke dag![]()
Zit goed geld in.quote:
ik heb al 2 centrale middenvelders en een andere goede nederlandse back kan ik niet verzinnen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zou blind gewoon op zijn positie gebruiken of niet![]()
Je moet ook geen verzonnen spelers in je team gaan zetten johquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:04 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
ik heb al 2 centrale middenvelders en een andere goede nederlandse back kan ik niet verzinnen.![]()
![]()
Kuijt eruit halen, een Serie A rechtsback en rechtshalf erin toevoegen. Huntelaar als linkserspits...en Sneijder zou ik daar ook weghalen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:03 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Van blind wil ik nog een linksback maken, Nederlands team maken is moeilijk.....weinig keuze enzo.
ja zit op ps4.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dus zet je er maar iemand op kutchem neer?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:04 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
ik heb al 2 centrale middenvelders en een andere goede nederlandse back kan ik niet verzinnen.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Buttnerquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:04 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
ik heb al 2 centrale middenvelders en een andere goede nederlandse back kan ik niet verzinnen.
Urby
Jetro
Van Aanholt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vandaag bezorgen in Leeuwarden. Welke supermarkt heeft daar het grootste assortiment DS2? Coop, C1000 of toch de Jumbo?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
#yoloswag toch.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dus zet je er maar iemand op kutchem neer?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gewoon even bij DS2 aanbellen die heeft vast nog wel wat onder zijn bed liggen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:06 schreef Ozz-03 het volgende:
Vandaag bezorgen in Leeuwarden. Welke supermarkt heeft daar het grootste assortiment DS2? Coop, C1000 of toch de Jumbo?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
C1000 heeft de leukste kassameisjesquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:06 schreef Ozz-03 het volgende:
Vandaag bezorgen in Leeuwarden. Welke supermarkt heeft daar het grootste assortiment DS2? Coop, C1000 of toch de Jumbo?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Albert Heijn is maar kut heb ik gehoord in het hoge noorden.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
C1000 heeft de leukste kassameisjes
Parody lawquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]___________________________________________!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
tijdelijk ja.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dus zet je er maar iemand op kutchem neer?
Ik speel nu meer met team2, team 1 moet aan gekunsteld worden inderdaad![]()
Speltip1: speel om en om met 2 teams (en zet beiden bij elkaar op de bank), zodat je fitness altijd op orde blijft.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:13 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
tijdelijk ja.
Ik speel nu meer met team2, team 1 moet aan gekunsteld worden inderdaadNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hey dit is een privefoto, haal wegquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:08 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Albert Heijn is maar kut heb ik gehoord in het hoge noorden.
[ afbeelding ]![]()
![]()
kunnen Huntelaar, Blind en Sneijder niet in Italië gaan spelen.
Dat zou het een stuk makkelijker maken.![]()
Hij komt hier uit de buurt. Als het goed is spelen twee broers/broertjes van hem ook bij Fey. Zou zonde zijn als hij naar het buitenland vertrekt, zeg.quote:
PSN: DePresident_![]()
Wat voor team wil je dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:34 schreef 44rdbei het volgende:
kunnen Huntelaar, Blind en Sneijder niet in Italië gaan spelen.
Dat zou het een stuk makkelijker maken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zeker zonde van al die talenten aangezien je 9 van de 10 keer er niks meer van hoort.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:35 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Hij komt hier uit de buurt. Als het goed is spelen twee broers/broertjes van hem ook bij Fey. Zou zonde zijn als hij naar het buitenland vertrekt, zeg.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
het liefst alleen Nederlands maar omdat er niet zo veel goede Nederlanders zijn wou ik het mixen met Italianen.quote:![]()
Succes met het nog hoger liggende Ibarbo gehalte.quote:
Ik speel nu alleen nog maar cups.PSN: DePresident_![]()
Die klik ik gewoon weg; dan weet je al dat je geen leuk potje gaat krijgen. moest net ook tegen iemand die op alle spelers +10 attributes had gedaanquote:
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Doen ze allemaal sssshhh na een goal ook?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:38 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Succes met het nog hoger liggende Ibarbo gehalte.
Ik speel nu alleen nog maar cups.![]()
![]()
Maar welke spelers wil je graag?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:37 schreef 44rdbei het volgende:
het liefst alleen Nederlands maar omdat er niet zo veel goede Nederlanders zijn wou ik het mixen met Italianen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Vandaag niet 1x ibarbo tegen gekomenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:38 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Succes met het nog hoger liggende Ibarbo gehalte.
Ik speel nu alleen nog maar cups.
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Ja, lekker sssh'en.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Doen ze allemaal sssshhh na een goal ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: DePresident_![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:39 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Vandaag niet 1x ibarbo tegen gekomen![]()
Ik kom hem om de wedstrijd tegenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:39 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Vandaag niet 1x ibarbo tegen gekomen![]()
Op de PS4 zijn ze slim genoeg om gewoon 4-1-2-1-2 formatie te pakken en dan te wisselen naar 5-3-2.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:38 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Die klik ik gewoon weg; dan weet je al dat je geen leuk potje gaat krijgen. moest net ook tegen iemand die op alle spelers +10 attributes had gedaan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: