SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.![]()
![]()
Maver is een scammerd![]()
Die gejatte fiets (door die tyfesnegers) was zijn verdiende loon
Ik loop hier nu naar de schade-afdeling voor gejatte fietsen, we gaan die kneus helemaal geen nieuwe fiets cadeau geven
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Maver is een scammerd![]()
Die gejatte fiets (door die tyfesnegers) was zijn verdiende loon
Ik loop hier nu naar de schade-afdeling voor gejatte fietsen, we gaan die kneus helemaal geen nieuwe fiets cadeau gevenIs hij echt bij jullie verzekerd?
![]()
Geen idee manquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:39 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]Is hij echt bij jullie verzekerd?
Er staat in ieder geval geen meneer met de naam Maver in onze verzekeringstechnische administratie
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zou wel tof zijnquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen idee man
Er staat in ieder geval geen meneer met de naam Maver in onze verzekeringstechnische administratieEven een nieuwe fiets door zijn neus geboord door een of andere gast die wat tweetjes verstuurd.
![]()
Ik neem aan dat die shit met de fietsverzekering van mavertje wel geregeld is een jaar ofzo na dato
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Gisteravond was er ook al een andere gast he. Dit is volgens mij al nummer 2quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:41 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Zou wel tof zijnEven een nieuwe fiets door zijn neus geboord door een of andere gast die wat tweetjes verstuurd.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zou liever een tientje extra betalen dan elke week (maand?) dat stuk aids op de matHaha de boodschap is duidelijk. Wat ik al zei, had 15 jaar geleden een abonnement en toen was het volgens mij niet heel slecht. Laatste tijd hoor ik er wat minder goede dingen over.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De PU is het papier waarop het gedrukt staat nog niet waard en CoD is sowieso aids, dus ik zou het niet doen.Ik zal er over nadenken. Heb AC wel eerder gespeeld maar verder dan 25% van de storyline heb ik nooit gekomen. Ren daarheen doe dat, ren daarheen doe dat...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:29 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Beter koop je gewoon AC Unity samen met Crook. Kunnen we Frankrijk onveilig maken![]()
Sssssshtquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:42 schreef Tim86 het volgende:
Ik neem aan dat die shit met de fietsverzekering van mavertje wel geregeld is een jaar ofzo na dato
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
MaverOnze regering en onschuldige FIFA spelers scammen
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hebben jullie ook die team of the week bug op de console? Bij mij komt er altijd het team van de tegenstander te staan.![]()
![]()
Ik geloof ook geen flikker van al zijn deals die hij postquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
MaverOnze regering en onschuldige FIFA spelers scammen
nog nooit een plaatje gezien
![]()
Jij was toch die gast die een paar maanden geleden nog riep dat hij een baas was?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:45 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik geloof ook geen flikker van al zijn deals die hij postnog nooit een plaatje gezien
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Net zoals hij met alle legends heeft gespeeld.. ik heb echt nog nooit een team van hem gezien..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:45 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik geloof ook geen flikker van al zijn deals die hij postnog nooit een plaatje gezien
Misschien sarcastisch, anders nee..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij was toch die gast die een paar maanden geleden nog riep dat hij een baas was?![]()
Ik heb geen sarcastische PI erbij gezien.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:46 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Misschien sarcastisch, anders nee..NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vraag me sowieso af of hij weleens online speelt. Je hoorde hem ook nooit over gameplay of wedstrijden posten. Iedereen hier heeft toch weleens de behoefte om te zeiken op het spel of het wedstrijdverloop. Of om te zeggen dat je een mooie overwinning pakte of een ziek team tegenkwam. Zeker iemand die hier dag en nacht zit net als hij eerder.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Net zoals hij met alle legends heeft gespeeld.. ik heb echt nog nooit een team van hem gezien..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Jammer darksonicquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb geen sarcastische PI erbij gezien.![]()
AC1/2/Brotherhood behoren tot mijn all-time favorites (en waren de reden dat ik überhaupt een PS3 kocht). Revelations was minder en AC 3 was kut. Gisteren toevallig Black Flag binnen gekregen (30 euro voor PS4 bij Dixons, elders is die nog 40 of meer), hopelijk is die beter, maar sowieso lijkt Unity mij weer geweldig met die setting in Parijs / Franse revolutie. Stuk interessanter dan indianen en piraten.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:43 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[..]
Haha de boodschap is duidelijk. Wat ik al zei, had 15 jaar geleden een abonnement en toen was het volgens mij niet heel slecht. Laatste tijd hoor ik er wat minder goede dingen over.
[..]
Ik zal er over nadenken. Heb AC wel eerder gespeeld maar verder dan 25% van de storyline heb ik nooit gekomen. Ren daarheen doe dat, ren daarheen doe dat...![]()
dan zou dat 400-?-800 record wel heel triest zijnquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vraag me sowieso af of hij weleens online speelt. Je hoorde hem ook nooit over gameplay of wedstrijden posten. Iedereen hier heeft toch weleens de behoefte om te zeiken op het spel of het wedstrijdverloop. Of om te zeggen dat je een mooie overwinning pakte of een ziek team tegenkwam. Zeker iemand die hier dag en nacht zit net als hij eerder.![]()
Als je zo'n record als hem hebt en dan alleen offline seasons (amateur) speelt dan is het wel treurig met je gesteld.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vraag me sowieso af of hij weleens online speelt. Je hoorde hem ook nooit over gameplay of wedstrijden posten. Iedereen hier heeft toch weleens de behoefte om te zeiken op het spel of het wedstrijdverloop. Of om te zeggen dat je een mooie overwinning pakte of een ziek team tegenkwam. Zeker iemand die hier dag en nacht zit net als hij eerder.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Waar hebben jullie het nou weer over. Ik koop nooit geen coins en ik scam ook niemand. Weet niet hoe jullie erbij komen. Stelletje mafkezen.![]()
Yeah right. Je moet iemand nog 30 euro dokken voor coins. Hopelijk doet hij aangifte.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:49 schreef Maver24 het volgende:
Waar hebben jullie het nou weer over. Ik koop nooit geen coins en ik scam ook niemand. Weet niet hoe jullie erbij komen. Stelletje mafkezen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
WB markiequote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:49 schreef Maver24 het volgende:
Waar hebben jullie het nou weer over. Ik koop nooit geen coins en ik scam ook niemand. Weet niet hoe jullie erbij komen. Stelletje mafkezen.![]()
Lurker gespotquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:49 schreef Maver24 het volgende:
Waar hebben jullie het nou weer over. Ik koop nooit geen coins en ik scam ook niemand. Weet niet hoe jullie erbij komen. Stelletje mafkezen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als je tegen TOTW speelt is dat je tegenstander, dus logisch ? Of wat bedoel je ?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:44 schreef HugoohAFCA het volgende:
Hebben jullie ook die team of the week bug op de console? Bij mij komt er altijd het team van de tegenstander te staan.![]()
Inb4 Happy4uquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:49 schreef Maver24 het volgende:
dubbele ontkenning = bekentenisquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:49 schreef Maver24 het volgende:
Hahaha. Wat een troll is dat zeg. Geen idee waar die tweet vandaan komt maar jullie zijn echt gek. Ik koop geen coins en heel die gast van twitter ken ik niet eensquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Yeah right. Je moet iemand nog 30 euro dokken voor coins. Hopelijk doet hij aangifte.![]()
Volgens mij heb ik nr 2 & 4 gespeeld maar zoals ik al eerder zei, helemaal niet zo vaak. Komt waarschijnlijk omdat ik ze via dat games for gold kreeg, een paar jaar nadat ze uitkwamen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
AC1/2/Brotherhood behoren tot mijn all-time favorites (en waren de reden dat ik überhaupt een PS3 kocht). Revelations was minder en AC 3 was kut. Gisteren toevallig Black Flag binnen gekregen (30 euro voor PS4 bij Dixons, elders is die nog 40 of meer), hopelijk is die beter, maar sowieso lijkt Unity mij weer geweldig met die setting in Parijs / Franse revolutie. Stuk interessanter dan indianen en piraten.![]()
Het is jammer dat ik sherlock niet werkt want ik weet zeker dat je coins gekocht hebt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hahaha. Wat een troll is dat zeg. Geen idee waar die tweet vandaan komt maar jullie zijn echt gek. Ik koop geen coins en heel die gast van twitter ken ik niet eens
Je bent erbij, chef.
Ik sprak vorig jaar nog met M. af op het station om coins te verkopen. Dankzij mijn vermomming had hij geen idee met wie hij zaken deed.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik koop geen coins dus ga maar lekker zoeken. Wat een grap zegquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Het is jammer dat ik sherlock niet werkt want ik weet zeker dat je coins gekocht hebt.
Je bent erbij, chef.
[ afbeelding ]![]()
Godver...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:59 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Sommige mensen moesten zich echt niet mogen voortplanten![]()
fuck de haters, ik haat ze ook___!
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:59 schreef Tim86 het volgende:
Ik sprak vorig jaar nog met M. af op het station om coins te verkopen. Dankzij mijn vermomming had hij geen idee met wie hij zaken deed.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:59 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
het staat op twitter dus het is waarquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:00 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik koop geen coins dus ga maar lekker zoeken. Wat een grap zegAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
pas maar opquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:59 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hoe kom je hier aan?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:59 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Sommige mensen moesten zich echt niet mogen voortplanten![]()
fuck de haters, ik haat ze ook![]()
Sommige mensen zouden 24/7 een internetslot moeten hebben.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Geef nou gewoon maar toe. Volgens ben jij gewoon een Nigeriaan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:00 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik koop geen coins dus ga maar lekker zoeken. Wat een grap zeg
Ewansiha24Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Iemand die nog Zon seks en je ouders in shock kijkt?
Die achterlijke condoomanoniem reclames steeds
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
De praktijken van Maver zijn schokkend. Vind net een website op internet over fishing: http://www.maver.net. Dat EA hier niets aan doet?!![]()
Zhano had het daar ook over gisteren.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Iemand die nog Zon seks en je ouders in shock kijkt?
Die achterlijke condoomanoniem reclames steeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |