SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden."Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
Ach in GOT is ook niet iedereen even handig. Zo is Jamie Lannister een stuk minder handig!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:39 schreef avotar het volgende:
Had er van willen maken ... over imps, draken en trage schrijvers ... maar ja... handigheid is niet te koop .. of te leen bij de iron bank.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:54 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]Dat tweede linkje vind ik vrij opvallend moet ik zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cersei vond hem anders best hard handigquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach in GOT is ook niet iedereen even handig. Zo is Jamie Lannister een stuk minder handig!
Ik heb t 2 verjaardagen geleden gekregen, maar nog nooit gespeeldquote:Op donderdag 23 oktober 2014 07:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Zondag bordspel gespeeld van GoT!
Er staan wel filmpjes op YouTube die je kunt kijken als je tijd over hebt. Die leggen het grootste deel uit en maken het wat makkelijker. Het is wel echt een spel die 4-5 uur kan duren, maar wel heel gaaf!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb t 2 verjaardagen geleden gekregen, maar nog nooit gespeeld
Iedere keer als we willen spelen zien we die handleiding en kiezen we voor een ander spel
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb t 2 verjaardagen geleden gekregen, maar nog nooit gespeeld
Iedere keer als we willen spelen zien we die handleiding en kiezen we voor een ander spel
Er zijn wel enorm veel dingen die je in de gaten moet houden. Het is makkelijker te spelen met iemand die het al eens heeft gespeeld.quote:
Klinkt leukquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn wel enorm veel dingen die je in de gaten moet houden. Het is makkelijker te spelen met iemand die het al eens heeft gespeeld.
Allemaal fiches die je moet verzamelen en in moet zetten, veel opties iedere beurt die je kunt doen, supply lines in de gaten houden, maximale grootte van je troepen, verschillende soorten troepen, kastelen veroveren en vasthouden, de Wildlings, winter die komt, kaarten die je in kunt zetten tijdens veldslagen, ranglijsten voor de troon, het zwaard en nog iets. Er zijn enorm veel variabelen die je de eerste keer gewoon niet weet of onderschat.
Zeker. Een erg leuk spel. De verschillende huizen hebben hun voor- en nadelen, tijdelijke verbonden sluiten en verbreken wanneer het jou het beste uitkomt. Erg meeslepend, maar het duurt erg lang.quote:
Preciesquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn wel enorm veel dingen die je in de gaten moet houden. Het is makkelijker te spelen met iemand die het al eens heeft gespeeld.
Allemaal fiches die je moet verzamelen en in moet zetten, veel opties iedere beurt die je kunt doen, supply lines in de gaten houden, maximale grootte van je troepen, verschillende soorten troepen, kastelen veroveren en vasthouden, de Wildlings, winter die komt, kaarten die je in kunt zetten tijdens veldslagen, ranglijsten voor de troon, het zwaard en nog iets. Er zijn enorm veel variabelen die je de eerste keer gewoon niet weet of onderschat.
Kwestie van een keer een goede how-to-play op youtube kijken (zoals die link van Bart hierboven).quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
PreciesIk schrok van de handleiding en van de enorme zak aan fiches die er bij zat! En iedere keer met game night is t "O ja, GOT moeten we echt een keer doen" maar niemand heeft zin of tijd zich er goed in te verdiepen.
Ik weet t. Het wordt tijd. Winter is coming en zo.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Kwestie van een keer een goede how-to-play op youtube kijken (zoals die link van Bart hierboven).
Daarnaast heeft the Esoteric Order of Gamers hele handige quick-ref sheets:
http://www.orderofgamers.com/downloads/AGameofThrones_v1.1.pdf
*rent weer naar het bordspeltopic*
Er zaten afgelopen seizoen al dingen uit het laatste boek in de serie, maar de verhaallijnen lopen niet helemaal gelijk op, dus er zal deels voor de boeken uit gefilmd gaan worden, deels ook niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:59 schreef VeX- het volgende:
Hoeveel boeken zijn er nu nog onverfilmd?
Ik heb het idee dat de show de boeken in gaan halen.
2. Maar het volgende seizoen doet beide boeken in een keer van begin tot eind.. Dus na volgend seizoen staan de boeken en de serie gelijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:59 schreef VeX- het volgende:
Hoeveel boeken zijn er nu nog onverfilmd?
Ik heb het idee dat de show de boeken in gaan halen.
Nee, de serie gaat door, al houden ze wel intensief contact met de schrijver van de boeken (George). Het is nog niet officieel bekend of de serie zijn eigen weg in gaat of dat de serie de boeken gaat spoilen zeg maar.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:15 schreef VeX- het volgende:
Oke, dus ik neem aan dat we na volgend seizoen nog langer gaan moeten wachten omdat de verhaallijn nog geschreven moet worden.
Dat is wel een beetje jammer.
Hoe kom je daar bij?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:23 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
2. Maar het volgende seizoen doet beide boeken in een keer van begin tot eind..
ik dacht ze inderdaad wel tegelijkertijd doen maar wel over 2 series verdeeld. want de boeken die nog moeten verfilmd worden spelen zich tegelijkertijd af maar gaan over verschillende personen/locaties.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:23 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
2. Maar het volgende seizoen doet beide boeken in een keer van begin tot eind.. Dus na volgend seizoen staan de boeken en de serie gelijk.
Door de blog watchersonthewall.com en winteriscoming.net te volgen.quote:
Nee echt niet. Twee boeken in 1 seizoen. Ik ben er 100% zeker van.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:19 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
ik dacht ze inderdaad wel tegelijkertijd doen maar wel over 2 series verdeeld. want de boeken die nog moeten verfilmd worden spelen zich tegelijkertijd af maar gaan over verschillende personen/locaties.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:09 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Door de blog watchersonthewall.com en winteriscoming.net te volgen.Beide erg betrouwbare blogs. Ook door interviews met oa schrijvers en HBO komen daar op
[..]
Nee echt niet. Twee boeken in 1 seizoen. Ik ben er 100% zeker van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:11 schreef Norrage het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Niet helemaal waar, er zijn zelfs al stukken uit boek 5 verfilmd.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:23 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
2. Maar het volgende seizoen doet beide boeken in een keer van begin tot eind.. Dus na volgend seizoen staan de boeken en de serie gelijk.
Wel in 10 afleveringen? Dat wordt nog wat dan, 2 boeken in 1 seizoen proppen...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:23 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Dan krijg je gezeur over seriespoilers in het boektopic...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:33 schreef Rossdale het volgende:
Hebben we in ieder geval geen gezeik meer over boekspoilers
Sommige delen worden eruit geknipt geloof ik. Boek 3 was gewoon vol met actie en twists. Boeken 4 en 5 zijn een stuk rustiger. Maar omdat je niet wilt kijken naar tien "Arya reist met de Hound en Brienne met Podrick" verhalen hebben ze wat gegoocheld en weggeknipt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:34 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Wel in 10 afleveringen? Dat wordt nog wat dan, 2 boeken in 1 seizoen proppen...
Ik heb het niet bijgehouden, maar het voelde wel als 10 "Ayra reist met de Hound en Brienne met Podrick". 10 per koppel dus.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:46 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Sommige delen worden eruit geknipt geloof ik. Boek 3 was gewoon vol met actie en twists. Boeken 4 en 5 zijn een stuk rustiger. Maar omdat je niet wilt kijken naar tien "Arya reist met de Hound en Brienne met Podrick" verhalen hebben ze wat gegoocheld en weggeknipt.
Ik zou gewoon als ik GRRM was stoppen met de boeken schrijven en na aankomende seizoen regisseur worden en dan de twee seizoenen erna boek 6 en boek 7 laten worden dusquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:46 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Sommige delen worden eruit geknipt geloof ik. Boek 3 was gewoon vol met actie en twists. Boeken 4 en 5 zijn een stuk rustiger. Maar omdat je niet wilt kijken naar tien "Arya reist met de Hound en Brienne met Podrick" verhalen hebben ze wat gegoocheld en weggeknipt.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:20 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Als ik dit topic uiteindelijk sluit laat ik de TT ook gewoon staan.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:53 schreef planethugo het volgende:
die pedo tt mag wel weg ja na een paar maanden
17 en 18. Zo pedo inderdaadquote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:53 schreef planethugo het volgende:
die pedo tt mag wel weg ja na een paar maanden
Jij kan het aanpassen toch?quote:
Diegene die dit artikel heeft geschreven mag zich beter gaan inlezen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:32 schreef Fylax het volgende:
De hoofdrolspelers van Game of Thrones hebben een flinke verhoging van hun salaris gekregen. Als tegenprestatie hebben de sterren getekend voor een zevende seizoen.
Dat weet de Amerikaanse website The Hollywood Reporter. Hun contracten stopten na een zesde reeks.
Het vijfde seizoen Game of Thrones begint in het voorjaar. Hoeveel de hoofdcast erop vooruitgaat wil HBO, de Amerikaanse kabelzender die de fantasyserie uitzendt, niet kwijt.
De acteurs en actrices behoren door de loonsverhoging in ieder geval wel tot de bestbetaalde sterren op de Amerikaanse kabeltelevisie. De makers hebben voor een aflevering gemiddeld zo'n zes miljoen dollar te besteden.
De cast van Game of Thrones bevat ook twee Nederlanders: Carice van Houten en Michiel Huisman. Zij behoren echter niet tot de A-categorie waarover wordt bericht. De acteurs en actrices in de lagere klassen worden volgens The Hollywood Reporter echter ook extra beloond, maar minder dan hun tegenspelers.
vooral doenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:47 schreef kawotski het volgende:
Graag nog tien seizoenen van deze serie. Ik ben nu voor de 2e keer aan het kijken. Ik heb bij het zien van de serie steeds meer het idee dat e.e.a. nog wel wat uitgebreider verfilmd kon worden. Zit er zelfs over te denken om de boeken te gaan lezen en dat terwijl ik nooit een boek lees.
Hoezo?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:00 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Diegene die dit artikel heeft geschreven mag zich beter gaan inlezen.
die zwaardvechter voor een minor rolquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:26 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig al 3 Nederlandse acteurs in de serie.
Oh, ja precies. Het is echter afwachten hoe groot drie rol wordt..quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:26 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig al 3 Nederlandse acteurs in de serie.
O leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Wow het lijkt net echt.quote:Op maandag 17 november 2014 00:18 schreef Slayage het volgende:
'Eerste screenshots Game of Thrones-game gelekt'
de graphics zien er niet uit, ik hoop dat dit niet het eindresultaat isquote:
Kijk naar twd gamesquote:Op maandag 17 november 2014 00:31 schreef Slayage het volgende:
[..]
de graphics zien er niet uit, ik hoop dat dit niet het eindresultaat is
deze lijkt wel op de bastard of bolton trouwens
[ afbeelding ]
klopt, ook back to the future, wolf among usquote:
Best tofquote:Op maandag 17 november 2014 00:18 schreef Slayage het volgende:
'Eerste screenshots Game of Thrones-game gelekt'
Ik zou lekker doorlezen. Het boek is sowieso veel leuker dan de serie en de kans is groot dat de aanstaande seizoenen steeds minder te maken krijgen met de verhaallijn uit het boek, behalve wat key-happenings.quote:Op maandag 17 november 2014 17:21 schreef ganzenherder het volgende:
Dilemma. De eerste 4 boeken uit nu. Moet ik nu verder lezen of niet?![]()
Sommige verhaallijnen lopen al ver voor op de serie, terwijl andere verhaallijnen nog ver achter liggen op de serie. Dus ik vraag me af hoeveel 'schade' ik oploop als ik het vijfde boek nu ook meteen meepak. Maart is immers nog zo ver weg
Stiekem vind ik de serie beter dan de boekenquote:Op maandag 17 november 2014 17:23 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik zou lekker doorlezen. Het boek is sowieso veel leuker dan de serie en de kans is groot dat de aanstaande seizoenen steeds minder te maken krijgen met de verhaallijn uit het boek, behalve wat key-happenings.
Ik heb eerst de serie gekeken en hoewel ik het allemaal geweldig vind (met name het eerste seizoen)is de serie voor mij toch een stuk minder belangrijk geworden dan de boeken. Dus misschien ben ik de uitzondering van jou regelquote:Op maandag 17 november 2014 17:26 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Stiekem vind ik de serie beter dan de boeken(al blijf ik erbij dat de perceptie hiervan afhankelijk is wat je het eerst ervaart, het boek of de serie. In mijn geval dus de serie).
quote:Tegelijkertijd vind ik alle 'extra' wetenswaardigheden over alle verhaallijnen (al verschillen die soms wel heel veel van de verhaallijnen in de serie) helemaal geweldig en ga ik de boeken sowieso allemaal proberen te lezen...
Nee hoor, bijna iedereen die beide doet (zijn er uberhaupt lezers die geen kijkers zijn?quote:Op maandag 17 november 2014 17:34 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik heb eerst de serie gekeken en hoewel ik het allemaal geweldig vind (met name het eerste seizoen)is de serie voor mij toch een stuk minder belangrijk geworden dan de boeken. Dus misschien ben ik de uitzondering van jou regel
[..]sowieso doen. Of je nu boek 5 moet lezen moet je ook zelf maar beslissen. Geen haar op mijn hoofd die er twee keer over na moest denken toen ik in dezelfde positie zat als jij, tho
Daarom dus ben ik de uitzondering op z'n regelquote:Op maandag 17 november 2014 21:38 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Nee hoor, bijna iedereen die beide doet (zijn er uberhaupt lezers die geen kijkers zijn?), vind de boeken "belangrijker". De serie, hoe leuk ook, mist toch een beetje de diepte van de boeken.
Tell Talequote:Op maandag 17 november 2014 00:31 schreef Slayage het volgende:
[..]
de graphics zien er niet uit, ik hoop dat dit niet het eindresultaat is
deze lijkt wel op de bastard of bolton trouwens
[ afbeelding ]
Huh? De regel? Dat wat je eerst ervaart, je voorkeur heeft? Een een enorm aantal lezers begon als kijker (ik ook bijvoorbeeld), meeste daarvan boek>serie, geloof ik.quote:Op maandag 17 november 2014 21:55 schreef ems. het volgende:
[..]
Daarom dus ben ik de uitzondering op z'n regel
3 paar ogen? dat zijn er dus 6? Bran heeft er toch "3"?quote:Op woensdag 19 november 2014 21:43 schreef kawotski het volgende:
Heb nu voor de 2e keer alle 4 seizoenen gekeken en toch wel wat leuke details kunnen oppikken her en der. De meest interessante is volgens mij wanneer Arya Melisandre tegenkomt en Melisandre tegen haar zegt dat ze 3 paar ogen gaat verslaan. Wat de rol van Brandon Stark met z'n gift wordt is mij daardoor nog meer een raadsel geworden.
Nee, ze zegt in feite 'jij gaat veel mensen vermoorden'.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:43 schreef kawotski het volgende:
Heb nu voor de 2e keer alle 4 seizoenen gekeken en toch wel wat leuke details kunnen oppikken her en der. De meest interessante is volgens mij wanneer Arya Melisandre tegenkomt en Melisandre tegen haar zegt dat ze 3 paar ogen gaat verslaan. Wat de rol van Brandon Stark met z'n gift wordt is mij daardoor nog meer een raadsel geworden.
quote:Game of Thrones krijgt mogelijk een film
Acteur Charles Dance van Game of Thrones zegt dat er gesprekken zijn over een film, gebaseerd op de populaire televisieserie.
Dat zegt hij in gesprek met The Daily Beast.
De populaire HBO-serie verscheen in 2011 voor het eerst op televisie. In 2015 zal alweer het vijfde seizoen uitgezonden worden.
Dance, die de rol van Lord Tywin Lannister in de serie speelt, zegt dat er plannen zijn voor een film. "Ik kan zeggen dat er over een film gesproken wordt, maar ik weet niet welk verhaallijn in de film gevolgd zal worden", aldus de acteur. "Het verhaal is überhaupt al te groot voor een film."
Inmiddels is al bekend dat een aantal belangrijke personages ontbreekt in het vijfde seizoen van de hitserie Game Of Thrones.
Ik welquote:maar ik weet niet welk verhaallijn in de film gevolgd zal worden"
Ik vermoed dat ze de drie draken bedoelt want ze noemde er ook 3 verschillende kleuren bij die overeen komen met de draken. Ik zou de exacte tekst even moeten zoeken, was ergens in seizoen 2. Bran, maar dat was mijn eigen theorie, zou als warg 1 van de draken kunnen besturen, maar dat idee laat ik nu even voor wat het is.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:34 schreef Tanin het volgende:
[..]
3 paar ogen? dat zijn er dus 6? Bran heeft er toch "3"?
Welke roddels?quote:Op donderdag 20 november 2014 10:21 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik wel![]()
And it's going to be awesome
-Edit- Als ik de roddels mag geloven dan hè
Ah zo...de draken. Maar ik vind het lastig te geloven dat Bran en Arya tegenover elkaar komen te staan.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:36 schreef kawotski het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze de drie draken bedoelt want ze noemde er ook 3 verschillende kleuren bij die overeen komen met de draken. Ik zou de exacte tekst even moeten zoeken, was ergens in seizoen 2. Bran, maar dat was mijn eigen theorie, zou als warg 1 van de draken kunnen besturen, maar dat idee laat ik nu even voor wat het is.
Thanks, dat was 'mquote:Op donderdag 20 november 2014 15:54 schreef Re het volgende:
“I see a darkness in you. And in that darkness, eyes starring back at me. Brown eyes, blue eyes, green eyes. Eyes you will shut forever. We will meet again.”
Ik heb altijd een beetje het gevoel en de hoop dat het misschien anders gaat. En ik weet het, het slaat nergens op. Maar dan zit je zo in de serie dat dat gevoel toch een beetje opspeeltquote:Op vrijdag 21 november 2014 12:21 schreef kawa4 het volgende:
ik ben weer begonnen aan de serie.
ben nou weer bij aflvering 4 van seizoen 1.
vanaf afl. 3 zat ik er weer helemaal in, en is het gewoon weer een spannende serie.
al weet je na 5x al wel wat er gaat komen
ja zo zit ik zometeen met het feit,quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:09 schreef Cornelis83 het volgende:
heb altijd een beetje het gevoel en de hoop dat het misschien anders gaat. En ik weet het, het slaat nergens op. Maar dan zit je zo in de serie dat dat gevoel toch een beetje opspeelt
quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:09 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Ik heb altijd een beetje het gevoel en de hoop dat het misschien anders gaat. En ik weet het, het slaat nergens op. Maar dan zit je zo in de serie dat dat gevoel toch een beetje opspeelt
Ja deze man hield niet bepaald zijn hoofd erbijquote:
Arme Ned? Als je dit zo ziet verdiende hij t te stervenquote:Op maandag 24 november 2014 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme Ned.
RIP aan de nabestaanden.
Welke nabestaanden?quote:Op maandag 24 november 2014 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme Ned.
RIP aan de nabestaanden.
O leeft die nog ja?quote:
Hehehe, klopt. Hij weet dat wat hij doet niet handig is, maar het is het juiste om te doen.quote:Op maandag 24 november 2014 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Arme Ned? Als je dit zo ziet verdiende hij t te sterven
Bran, Sansa, Rickon, Arya, Jon.quote:
Ze falen wel een beetje, ja. Gelukkig hebben de Lannisters een klap op hun donder gehad het afgelopen seizoen, zodat de Starks weer kunnen herstellen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O leeft die nog ja?
Zie of hoor je echt niks meer van. En dan in seizoen 5 ook niks van Bran.... Ik mag hopen dat Sansa met haar nieuwe bitch-ass karakter de familie Stark weer ff terug op de kaart zet. Samen met Arya. Want die Stark mannen bakken er nisk van.
Eer brengt je maar halverwege. T is een spel. Applaus voor eervol sterven... maar je bent wel dood Ned.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe, klopt. Hij weet dat wat hij doet niet handig is, maar het is het juiste om te doen.
Northern honor.
Ik zet m'n geld nu in op Dark-Stark a.k.a. Sansa a.k.a. Allayne (of hoe je t schrijft).quote:[..]
Bran, Sansa, Rickon, Arya, Jon.
[..]
Ze falen wel een beetje, ja. Gelukkig hebben de Lannisters een klap op hun donder gehad het afgelopen seizoen, zodat de Starks weer kunnen herstellen.
Wat je mannen noemt. Bran en Rickon zijn nog jochies.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O leeft die nog ja?
Zie of hoor je echt niks meer van. En dan in seizoen 5 ook niks van Bran.... Ik mag hopen dat Sansa met haar nieuwe bitch-ass karakter de familie Stark weer ff terug op de kaart zet. Samen met Arya. Want die Stark mannen bakken er nisk van.
maar Bran is wel de LORD van (het afgebrande) Winterfellquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat je mannen noemt. Bran en Rickon zijn nog jochies.
En ik weet wat Rickon aan het doen is, maar dat mag ik hier niet zeggen omdat men dan huilt over spoilersquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:28 schreef kawa4 het volgende:
[..]
maar Bran is wel de LORD van (het afgebrande) Winterfell
Doktertje spelen met Osha?quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En ik weet wat Rickon aan het doen is, maar dat mag ik hier niet zeggen omdat men dan huilt over spoilers
Daar heb je dus helemaal geen kut aan.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:28 schreef kawa4 het volgende:
[..]
maar Bran is wel de LORD van (het afgebrande) Winterfell
Hehehe, Rickon, ouwe snoeper.quote:
Natuurlijk wel. Als Lord heb je je bannermen achter je staan. Dus heb je steun, en macht.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar heb je dus helemaal geen kut aan.
Ik doelde dan ook meer op Robb en Ned. En John zit ook nog maar wat te modderen en janken. De Stark vrouwen lijken sterker dan de mannen op dit moment.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat je mannen noemt. Bran en Rickon zijn nog jochies.
Arya vooral.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doelde dan ook meer op Robb en Ned. En John zit ook nog maar wat te modderen en janken. De Stark vrouwen lijken sterker dan de mannen op dit moment.
Ik denk dat Sansa een ommezwaai maakt. Ik hoop t.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Arya vooral.
Sansa laat zich ook maar overal voor gebruiken, benieuwd hoe zij Littlefinger onder de duim kan houden.
Zolang ze weer de sexy bitch word zoals uit de laatste episode word hetquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat Sansa een ommezwaai maakt. Ik hoop t.
Als ze weer teruggaat naar t zeurderige muisje dan mag ze echt door die moondoor heen.
the stubborn foolquote:Op maandag 24 november 2014 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Arme Ned? Als je dit zo ziet verdiende hij t te sterven
sexy bitch sansaquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zolang ze weer de sexy bitch word zoals uit de laatste episode word het![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ahumm, wie???quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
KING IN THE NORTH!
THE ONE TRUE KING!
zijn laatste woorden: "mother"quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
KING IN THE NORTH!
THE ONE TRUE KING!
roose boltonquote:
door wie dan de iron born? not verry likelyquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Hopelijk dikke revenge van de starks op al die naaiers.
ja, je weet het totaal niet wat er nog komen gaat,quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
I pitty the fool!!!quote:
The king who is pussywhipped bedoel je?quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:20 schreef Fylax het volgende:
STANNIS IS THE REAL KING
THE KING WHO CARED
Er zijn nog genoeg starks.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
door wie dan de iron born? not verry likely
quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
The king who is pussywhipped bedoel je?
Ik hoop ook dat eerste. Dat ze eerst met Littlefinger gaat plotten en wraak zal nemen, om dan na uitvoering hemzelf ook ff door de moondoor te schoppenquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:18 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ja, je weet het totaal niet wat er nog komen gaat,
ik hoop ook dat sansa een bitch wordt en iedereen en alles dood maakt. die de red wedding hebben gepland enzo.
maar voor het zelfde geldt wordt ze in aflevering 9 zelf vermoord.
wie zal het zeggen
Nou dat lijkt me stark. Eh, sterk.quote:
niks mis met een goede pussywhip!quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
The king who is pussywhipped bedoel je?
Wel als je koning wil wordenquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
niks mis met een goede pussywhip!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:05 schreef MAHL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]is fake toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fake niet maar dat is zij niet iigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 november 2014 06:44 schreef Luuksor het volgende:
Spoilers zijn oké nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zeg je nou, Rickon Was als het goed Is ook niet echt gezien in de boeken nadat hij van Bran splitste.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En ik weet wat Rickon aan het doen is, maar dat mag ik hier niet zeggen omdat men dan huilt over spoilers
Ik heb op de wiki gelezen waar hij hoogstwaarschijnlijk is/was, Ik weet alleen niet uit welk boek dat komt.quote:Op woensdag 26 november 2014 07:56 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Wat zeg je nou, Rickon Was als het goed Is ook niet echt gezien in de boeken nadat hij van Bran splitste.
speculatie volgensmijquote:Op woensdag 26 november 2014 08:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb op de wiki gelezen waar hij hoogstwaarschijnlijk is/was, Ik weet alleen niet uit welk boek dat komt.
Het staat in A Dance of Dragons, Het is inderdaad niet 100% zeker.quote:
Als in deze boeken iemand iets zegt die het niet zeker kan weten is het inderdaad niet zekerquote:Op woensdag 26 november 2014 08:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het staat in A Dance of Dragons, Het is inderdaad niet 100% zeker.
In aDwD staat alleen waar ie is, niet wat ie gedaan heeft.quote:Op woensdag 26 november 2014 08:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het staat in A Dance of Dragons, Het is inderdaad niet 100% zeker.
quote:Fans van HBO-serie Game of Thrones kunnen zich gaan verheugen op het vijfde seizoen. Er is namelijk een voorproefje verschenen.
Het voorproefje is woensdag op Twitter verschenen.
Waarschuwing: dit bericht bevat mogelijk spoilers
In de zogenoemde 'teaser' is Arya Stark te zien, waarvan eerder al gedacht werd dat ze een grotere rol in het nieuwe seizoen van de hitserie zal krijgen.
Video: Voorproefje Game of Thrones
http://www.zie.nl/video/ho7zcocfw4g7
Website
De website ThreeEyedRaven roept fans op omzich in te schrijven voor verdere aankondigingen over het vijfde seizoen, dat via zowel Twitter als sms wordt gedaan.
Indien je je inschrijft, krijg je gelijk een privébericht met daarin de tekst: "Je hebt nu de macht over '#TheSight'. Houdt de beelden uit de toekomst in de gaten"; mogelijk verwijzend naar een aankomende langere trailer van het vijfde seizoen.
Three Eyed Raven
Het is opvallend dat er een verband wordt gelegd met de 'Three Eyed Raven' uit Game of Thrones. De raaf komt namelijk tot nu toe alleen voor in de verhaallijn van Bran Stark.Dat onder de spoiler had ik niet willen weten. Maar nu.nl doet niet aan spoilertagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is vooralsnog niet bekend wanneer het vijfde seizoen van Game of Thrones uitgezonden zal worden.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Ja dat wist ik al uit tig nieuwsberichten, dat wta onder die spoiler staat.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:02 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dat onder de spoiler had ik niet willen weten. Maar nu.nl doet niet aan spoilertags
ja ik kan ook niet echt zeggen wat ik nou gezien hebquote:Op woensdag 26 november 2014 15:20 schreef Ang3l het volgende:
Verder vind ik t filmpje maar wazig eigenlijk. Haal er nog niet enorme dingen uit.
Stoere draakjes inderdaad. Voor de rest erbarmelijke scenequote:Op donderdag 27 november 2014 15:09 schreef kawa4 het volgende:
gisteren weer de laatste aflevering van seizoen 2 gekeken.
[ afbeelding ]
toen de draakjes nog wel schattig en lief ( voor sommige dan) waren
quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Roose Boltonquote:
Robb=Ned als het op moraal aankomt dus dat betwijfel ik.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:33 schreef Poesopstokje het volgende:
Komt allemaal doorCat
. Onder leiding van Ned was dat nooit gebeurd.
klopt, Robb heeft domme fouten gemaakt. Ook dat hij die karstark had onthoofd was oerdom.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:29 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
[..]
Roose Bolton![]()
Mensen die vergeten/niet snappen dat het allemaal Robb's eigen schuld is dat hij dood is.
Robb liep zijn lul achterna en daarom moeten zijn bannermen dus maar samen met hem ten onder gaan? Waarom zou je nog achter je leider gaan staan als hij het hebben van een knap meisje belangrijker vind dan het redden van zijn eigen mannen in een oorloog die hij zelf is begonnen...
Zelfs voor Walder Frey kan ik zijn acties nog wel begrijpen. Hij maakt een deal met Robb waar mee hij Robb een grote dienst verleend maar zichzelf wel vijand van de kroon maakt en dus zichzelf in een gevaarlijke positie zet. Als Robb hem dan verraadt heeft Walder zich dus voor niets vijand van de kroon gemaakt en heeft hij dus alleen de lasten en niet de lusten van de deal terwijl Robb even denkt dat hij daar mee weg komt.
Starks en hun 'double standards'. HONOUR! Maar uiteraard wel alleen als het hun uitkomt.
Klopt het is inderdaad niet erg eervol waarop Roose heeft gehandeld maar het was wel de enige manier om zichzelf en zijn eigen mannen te redden van de straf van Tywin die er hoe dan ook zat aan te komen voor de Northman want de oorlog was eigenlijk al verloren. En dat terwijl Roose in het begin zeker loyaal was aan Robb...quote:Op donderdag 27 november 2014 20:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
klopt, Robb heeft domme fouten gemaakt. Ook dat hij die karstark had onthoofd was oerdom.
Alleen dat die genaaid door self-claimed meest loyale persoon Roose Bolton en als gast vermoord is samen met zijn hele groep is not dun. Geen manier van verweer op die manier en dus uiterst laf.
Maar alsnog Stark family ftw
Volgens mij was het trouwen met het verkeerde meisje het enige echte oneervolle moment. Dat lijkt mij niet voldoende om die laatste uitspraak van je op te baseren. Zeker als je bedenkt dat Robb nog een jong ventje is.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:29 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
[..]
Roose Bolton![]()
Mensen die vergeten/niet snappen dat het allemaal Robb's eigen schuld is dat hij dood is.
Robb liep zijn lul achterna en daarom moeten zijn bannermen dus maar samen met hem ten onder gaan? Waarom zou je nog achter je leider gaan staan als hij het hebben van een knap meisje belangrijker vind dan het redden van zijn eigen mannen in een oorloog die hij zelf is begonnen...
Zelfs voor Walder Frey kan ik zijn acties nog wel begrijpen. Hij maakt een deal met Robb waar mee hij Robb een grote dienst verleend maar zichzelf wel vijand van de kroon maakt en dus zichzelf in een gevaarlijke positie zet. Als Robb hem dan verraadt heeft Walder zich dus voor niets vijand van de kroon gemaakt en heeft hij dus alleen de lasten en niet de lusten van de deal terwijl Robb even denkt dat hij daar mee weg komt.
Starks en hun 'double standards'. HONOUR! Maar uiteraard wel alleen als het hun uitkomt.
Vergeet Cat haar zus niet.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:33 schreef Poesopstokje het volgende:
Komt allemaal doorCat
Ik geloof absoluut niet dat Roose Bolton ooit loyaal is geweest aan Robb. Hij lijkt mij sowieso niet iemand die loyaal is, maar zeker niet aan een Stark.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:56 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Klopt het is inderdaad niet erg eervol waarop Roose heeft gehandeld maar het was wel de enige manier om zichzelf en zijn eigen mannen te redden van de straf van Tywin die er hoe dan ook zat aan te komen voor de Northman want de oorlog was eigenlijk al verloren. En dat terwijl Roose in het begin zeker loyaal was aan Robb...
Maar wat doe je als je onervaren leider al je advies negeert... hij zichzelf langzaam de dood injaagd en jou daar gewoon lomp in mee trekt... En dat voor een leuker meisje en wat misplaatste arrogantie? Neh...
Cat was er juist op tegen. Ze probeerde hem nog te overtuigen om toch met die Frey te trouwen.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:33 schreef Poesopstokje het volgende:
Komt allemaal doorCat
Cat is de hele oorlog begonnen remember? Door Tyrion te ontvoeren en valselijk te beschuldigen van poging tot moord.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:53 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Cat was er juist op tegen. Ze probeerde hem nog te overtuigen om toch met die Frey te trouwen.
Ik denk dat Robb gewoon jong en onervaren was, en overmoedig omdat hij het lekker deed op het slagveld. En Ned had hem toch niet genoeg geleerd over eer en politiek.
Op die manier. Ja, dat was wel een beetje dom.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:54 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Cat is de hele oorlog begonnen remember? Door Tyrion te ontvoeren en valselijk te beschuldigen van poging tot moord.
Jon is geen erfgenaam, Bran kan waarschijnlijk geen kindekes maken, Sansa en Arya hun claim gaat naar hun echtgenoten. Blijft Rickon over.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:09 schreef VeX- het volgende:
Hey, maar alle Starks en hun bannermen zijn nu toch zo goed als uitgeroeid?
Gaat dit betekenen dat de Stark bloedlijn geen rol van betekenis meer gaat spelen in de Seven Kingdoms?
Dat zou imo beetje raar zijn. Had het idee dat zij wel een beetje de voornaamste hoofdrolspelers\familie in GoT waren.
Waren*quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:23 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Jon is geen erfgenaam, Bran kan waarschijnlijk geen kindekes maken, Sansa en Arya hun claim gaat naar hun echtgenoten. Blijft Rickon over.
Dus tja, kleine kans.
Dat is nou het mooie van GoT, het is niet zo standaard 'de hoofdrolspelers blijven altijd leven'. De Starks speelden een grote rol, maar zijn nu zo goed als uitgeroeid, en nu zijn de Lannisters aan de beurt.
Bedoelt ze niet dat de Lannisters aan de beurt zijn om zo goed als uitgeroeid te worden?quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:37 schreef Romanus het volgende:
[..]
Waren*
Tywin dood (Hij stuurde alles aan)
Jaime hand er af, stuk minder goed in zwaardvechten. Maar nog steeds de erfgenaam.
Cersei die redelijk gestoord is.
Tyrion die vlucht.
Tommen en Myrcella zijn nog kinderen.
Nee iets zegt me dat de Lannisters het ook niet lang gaan volhouden
nou ja, eigenlijk dus littlefinger door die moordpoging in de schoenen te schuiven van tyrion...quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:54 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Cat is de hele oorlog begonnen remember? Door Tyrion te ontvoeren en valselijk te beschuldigen van poging tot moord.
Jaime heeft zijn claim opgegeven en Tommen en Myrcella zijn bastaarden.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:37 schreef Romanus het volgende:
[..]
Waren*
Tywin dood (Hij stuurde alles aan)
Jaime hand er af, stuk minder goed in zwaardvechten. Maar nog steeds de erfgenaam.
Cersei die redelijk gestoord is.
Tyrion die vlucht.
Tommen en Myrcella zijn nog kinderen.
Nee iets zegt me dat de Lannisters het ook niet lang gaan volhouden
Bastaarden maar wel 100% Lannisterquote:Op zondag 30 november 2014 11:39 schreef Kirov het volgende:
[..]
Jaime heeft zijn claim opgegeven en Tommen en Myrcella zijn bastaarden.
Nee. Baretheon. Tot nu toe is het alleen Stannis die de claim dat ze bastaarden zijn als waarheid aannneemt.quote:Op zondag 30 november 2014 13:57 schreef Karstman het volgende:
[..]
Bastaarden maar wel 100% Lannister
Ja ze heten Baretheon maar qua bloed zijn ze 100% Lannisterquote:Op zondag 30 november 2014 14:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Baretheon. Tot nu toe is het alleen Stannis die de claim dat ze bastaarden zijn als waarheid aannneemt.
Qua bloed doet er niet toe. It's all in the name. House Lannister is kwetsbaarder dan ooit nu.quote:Op zondag 30 november 2014 14:07 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ja ze heten Baretheon maar qua bloed zijn ze 100% Lannister
Mag ook wel een keer.quote:Op zondag 30 november 2014 16:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Qua bloed doet er niet toe. It's all in the name. House Lannister is kwetsbaarder dan ooit nu.
Nou en? Gaat toch niemand officieel erkennen, lijkt mequote:Op zondag 30 november 2014 14:07 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ja ze heten Baretheon maar qua bloed zijn ze 100% Lannister
Tijd is snel gegaan terwijl ik ziek ben. Was de release date helemaal vergeten. Meteen even checkenquote:
Ik vind het een leuk verhaal.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:05 schreef ems. het volgende:
[..]
Tijd is snel gegaan terwijl ik ziek ben. Was de release date helemaal vergeten. Meteen even checken
Qua verhaal heb ik er alle vertrouwen in. De walking dead games lopen qua storytelling en karakters mijlenver voor op de TV serie en ook A wolf among us vond ik erg tof.quote:
Episode 1 was tof.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:05 schreef ems. het volgende:
[..]
Tijd is snel gegaan terwijl ik ziek ben. Was de release date helemaal vergeten. Meteen even checken
in seizoen 3 zijn er ook al kleine hints over de Red Wedding.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:45 schreef Slayage het volgende:
er worden trouwens heel subtiel hints gegeven door de serie heen, dat hij het einde van het seizoen niet gaat redden, sterk gedaan
Ik moet S3 dan nog maar eens kijken.quote:Op vrijdag 5 december 2014 08:16 schreef kawa4 het volgende:
[..]
in seizoen 3 zijn er ook al kleine hints over de Red Wedding.
steekt geweldig in elkaar die serie.
ik heb hem nou voor de 5de keer gezien of zo
en hij is en blijft goed
Op zo ongeveer alle platformen (op die van nintendo na dan), dus pc, ps3/4 xbox, enz. Hij kost 27,99 (op steam in ieder geval, lijkt me dat dat op de consoles ook is) Let wel: het spel wordt uitgebracht in 6 episodes, dus als je hem nu koopt is alleen episode 1 speelbaar en krijg je de rest er in de komende maanden bij. Weet niet of je the walking dead/a wolf among us hebt gespeeld, maar dat is hetzelfde principe.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:40 schreef Funzel het volgende:
[..]
Hoeveel kost 'ie? En waarop kun je 'm spelen?
Via de torrent is hij te vinden. Echt een aanrader, je ziet een paar bekende gezichten voorbij komenquote:Op vrijdag 5 december 2014 10:40 schreef Funzel het volgende:
[..]
Hoeveel kost 'ie? En waarop kun je 'm spelen?
Ik zag hem zelfs beschikbaar op iPad. Eerste aflevering kost 5,99 ofzoquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:25 schreef CharlesZiBritannia het volgende:
[..]
Op zo ongeveer alle platformen (op die van nintendo na dan), dus pc, ps3/4 xbox, enz. Hij kost 27,99 (op steam in ieder geval, lijkt me dat dat op de consoles ook is) Let wel: het spel wordt uitgebracht in 6 episodes, dus als je hem nu koopt is alleen episode 1 speelbaar en krijg je de rest er in de komende maanden bij. Weet niet of je the walking dead/a wolf among us hebt gespeeld, maar dat is hetzelfde principe.
Dit gaat overigens over de telltale game, niet over de rpg van een paar jaar terug, die is vrij matig.
Dan doe ik het wel via de torrentboer.quote:Op zondag 7 december 2014 00:44 schreef karton2 het volgende:
[..]
Via de torrent is hij te vinden. Echt een aanrader, je ziet een paar bekende gezichten voorbij komen
quote:
GAM / [Telltale] Game of Thronesquote:Op zondag 7 december 2014 15:15 schreef Vault-Boy het volgende:
Hoe speelt die game?
TWD games vond ik iets te houterig spelen.
houterig en buggy, met crappy graphics, zelfs voor tell tale games, wel een leuke sfeerquote:Op zondag 7 december 2014 15:15 schreef Vault-Boy het volgende:
Hoe speelt die game?
TWD games vond ik iets te houterig spelen.
Zo vreemd niet. Probeer GoT maar eens legaal zonder HBO te kijken.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:02 schreef Slayage het volgende:
uiteraard
‘Game of Thrones’ Most Pirated TV-Show of 2014
With 2014 nearing its end we begin our yearly roundup of the most-pirated entertainment titles across various categories, starting today with TV-shows. Game of Thrones takes the crown for the third year in a row, followed by The Walking Dead and The Big Bang Theory.
Game of Thrones has taken the crown of most downloaded TV-show for the third consecutive year.
Hoe kunnen daar al spoilers staan, ook voor boekenlezers? Wie spoilt die info dan?quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb hier al een tijdje niet meegelezen, maar was net de wiki voor seizoen 5 aan het lezen voor een air-date, en dááámn, er staan een aantal flinke spoilers, ook voor de boekenlezers.
Beetje vaag gehouden, maar doe het toch maar in een spoilerquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:42 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Hoe kunnen daar al spoilers staan, ook voor boekenlezers? Wie spoilt die info dan?
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Beetje vaag gehouden, maar doe het toch maar in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 09:25 schreef Reddead het volgende:
[..]Dat was ook het eerste wat mij opvielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aan de andere kant; ze hebben het in de serie al duidelijk laten ''zien'', in de boeken bleef het allemaal vaag.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 09:25 schreef Reddead het volgende:
[..]NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:00 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste wat mij opviel![]()
Aan de andere kant; ze hebben het in de serie al duidelijk laten ''zien'', in de boeken bleef het allemaal vaag.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:39 schreef Reddead het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2014 19:36:20 ]
quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:36 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:32 schreef Gwywen het volgende:
[..]Ja, maar is dat een boekspoiler? Was al langer bekend namelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:05 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja, maar is dat een boekspoiler? Was al langer bekend namelijk.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:38 schreef Gwywen het volgende:
[..]Aha. Zo ver ben ik nog niet met lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker voor je, en je bent duidelijk hommo.quote:
Hmmm echt lekker is ze niet maar ze heeft wel iets geils om een of andere reden...quote:
Ik heb 1x gekeken via HBO, tenenkrommend slecht die ondertitelingquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:03 schreef PM-girl het volgende:
Ik ben opnieuw begonnen met kijken, dat is verre van saai. Alleen die nederlandse ondertitels...
Ik weet nog dat de eerste twee seizoenen en het begin van seizoen 3 echt intensieve aandacht van mij vroegen. Maar nu is het lekker casual achterover zitten en ontspannen kijken. Gewoon omdat ik nu helemaal thuis ben in de Thrones wereld.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:08 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer het vijfde seizoen begint, ik heb online gelezen in de lente van 2015 dus dat zal niet meer lang duren.
Ik vind het echt een top serie, en ik kijk dus ook graag Games of TronesMaar wat zijn de verhalen af en toe lastig te volgen, al was ik wel blij dat die Jeffrey eindelijk dood ging.
Je moet mij niet eens vragen wat er in de eerste seizoenen gebeurd isquote:Op zondag 4 januari 2015 15:30 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ik weet nog dat de eerste twee seizoenen en het begin van seizoen 3 echt intensieve aandacht van mij vroegen. Maar nu is het lekker casual achterover zitten en ontspannen kijken. Gewoon omdat ik nu helemaal thuis ben in de Thrones wereld.
Ik moest het ook even rewatchen voor seizoen 4 vorig jaar begon. Maar nu weet ik het allemaal perfect en hoef ik geen derde keer te rewatchen.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:38 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Je moet mij niet eens vragen wat er in de eerste seizoenen gebeurd isWant ik vind het zo lastig om te volgen dat ik veel gewoon vergeten ben, maar hoe dan ook blijft het leuk om op maandagavond lekker Games of Thrones te kijken.
Het begint elk jaar in april volgens mij.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:08 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer het vijfde seizoen begint, ik heb online gelezen in de lente van 2015 dus dat zal niet meer lang duren.
Ik vind het echt een top serie, en ik kijk dus ook graag Games of TronesMaar wat zijn de verhalen af en toe lastig te volgen, al was ik wel blij dat die Jeffrey eindelijk dood ging.
Klopt wel ja.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:44 schreef Reddead het volgende:
In mijn top 10 lijst van meest gehate karakters zijn de Freys en de bastaard Bolton toch bovenaan sinds de dood van Joff.
1. Daenerysquote:Op maandag 5 januari 2015 22:44 schreef Reddead het volgende:
In mijn top 10 lijst van meest gehate karakters zijn de Freys en de bastaard Bolton toch bovenaan sinds de dood van Joff.
Hoezo onwaardige Starks? Starks bakken er over het algemeen nog niet zoveel van.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:01 schreef Poesopstokje het volgende:
1) Cat
2) Bran
3) Sansa
Onwaardige Starks
Nu niet meer neequote:Op maandag 5 januari 2015 23:02 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Hoezo onwaardige Starks? Starks bakken er over het algemeen nog niet zoveel van.
Maar maar Bran is een wizardquote:Op maandag 5 januari 2015 23:01 schreef Poesopstokje het volgende:
1) Cat
2) Bran
3) Sansa
Onwaardige Starks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |