Na een dag ben ik weggegaan.
quote:Waarom?
Op dinsdag 29 oktober 2002 16:28 schreef Ker_Plunk het volgende:
Wordt over 3 weken ontslagen
Daar gaat me relaxte ,goed betaalde ,dichtbije baan
quote:Contract loopt af en ze hebben 'geen geld' voor mij meer
Op dinsdag 29 oktober 2002 20:20 schreef Charys het volgende:[..]
Waarom?
quote:Dat heb ik heel vaak gehad met kantoor banen nu werk ik in de zorg sinds kort en dat bevalt me prima
Op dinsdag 29 oktober 2002 15:55 schreef Star666 het volgende:
Ik heb sinds een maand een nieuwe job. en het lijkt verdorie wel alsof ik in de verkeerde film meespeel nu. De mensen liggen me niet, het werk valt tegen, er is geen lol aan te beleven, en elke dag ga ik met een tegenzin van hier tot Tokio naar het werk.....wie herkent dit en heeft ook wel eens spijt van een jobswitch?
quote:Ja het is hard werken maar het is erg afwisselend, wat voor werk doe jij nu dan
Op woensdag 6 november 2002 15:39 schreef Star666 het volgende:
in de zorg lijkt me dat je best hard moet werken, en daar ben ik op zich
een beetje allergisch voor
quote:Ik heb dat al zo'n 16 keer eerder gehad
Op dinsdag 29 oktober 2002 15:55 schreef Star666 het volgende:
Ik heb sinds een maand een nieuwe job. en het lijkt verdorie wel alsof ik in de verkeerde film meespeel nu. De mensen liggen me niet, het werk valt tegen, er is geen lol aan te beleven, en elke dag ga ik met een tegenzin van hier tot Tokio naar het werk.....wie herkent dit en heeft ook wel eens spijt van een jobswitch?
maar nu ga ik een hele andere richting op dus ik hoop dat ik meer mazzel heb
Ik heb het zelfde gehad. Gelukkig had ik de schepen achter me niet verbrand en wilde m'n oude baas me erg graag terug. Ik heb toen voor dat de twee maanden "inwerktijd" erop zaten ontslag genomen en ben terug gegaan naar m'n oude baas.
JE MOET DOEN WAT JE LEUK VIND
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |