abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145807683
Een topic waar we weer verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarigen ... Voor zover mogelijk :P

pi_145807757
We hadden het over tandjes, Sint, veel te veel kado's, slapende kindjes, wakkere kindjes etc etc.

Loj: dierentuinabonnement, check! Voor vriend en mij dan, J. is natuurlijk nog gratis. En gelukkig is het safaripark niet zo duur (¤50 per volwassene).

Ik zou heel graag een Eftelingabonnement willen, maar dat vind ik echt heel erg veel geld (¤160 :o per volwassene dacht ik), dus voorlopig even niet. We gaan deze winter wel een keertje met kaartjes van de airmiles, ik ben zo benieuwd wat J. er van gaat vinden...
pi_145808160
Ja idd, hij krijgt een abbo, maar is zelf gratis ;)
Blijdorp is iets van 75 euro, dus dat is ook goed te doen!

Is safari trouwens ook echt leuk voor de dreumes. In mijn herinnering (van toen ik 10 was ofzo ;) ) zat je alleen maar in de auto...

En wij willen ook met Ow naar de winterefteling. Maar dan wacht ik ff totdat ik Js kan achterlaten bij de oppas :)
pi_145808550
Ik woon te ver weg voor een Efteling abo ;( Anders had ik het zeker gedaan.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_145808767
Nee hoor Loj, in het Safaripark kan je ook gewoon lopen, net als een gewone dierentuin. Stick vond het afgelopen zomer erg leuk iig :)
pi_145809209
Vloeken in de kerk, maar ik vind de Efteling nogal overschat. Het is leuk hoor, maar ik vind het zijn geld niet waard. Ik wil er wel ooit heen met de jongetjes, omdat ik het onderdeel vind van het cultureel erfgoed :7 maar elk jaar vind ik niet eens nodig.

Ik ben nog steeds overdonderd door onze goede nacht. Ik werd vannacht gewoon wakker om te plassen, NIET DOOR STICKER :D O+
pi_145809708
Efteling wil ik een keer heen voor die carnaval en de foto's bij de paddestoelen O+

En super zo'n goede nacht. Voor jou en Sticker O+
pi_145809766
Omen, gisteren is volgens mij twee keer gevraagd hoe het met jou gaat. Ontwijk je die vraag steeds, of mis ik steeds het antwoord? :@
pi_145809889
Ik heb telkens geantwoord dat ik nog steeds hoest. Maar geen koorts meer heb. En op emotioneel gebied merk ik dat het niet werken echt even nodig was. En dat ik op dat gebied verder moet werken. :@
pi_145809909
Ben je nu wel weer aan het werk? Is er de ruimte om even wat langer rust te nemen?
pi_145810046
Nee. Niet aan het werk. Nu zit ik thuis. Riley is op het kdv. En deze week blijf ik thuis. Volgende week ben ik nog niet over uit. Mijn gevoel zegt eigenlijk dat langer thuis blijven beter is. Maar dat vind ik zo moeilijk dat ik niet weet of ik die stap ook durft te nemen :@
pi_145810116
Dat begrijp ik wel, maar ik vind dat mentale gezondheid boven alles moet gaan hoor. Je moet alleen voor je dochter zorgen, dat is niet niks (ik heb het t-shirt nog :P het vraagt veel) en juist daarom is het van belang goed voor jezelf te zorgen. Kun je hier met je leidinggevende over praten?
pi_145810232
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 11:02 schreef Omentielvo het volgende:
Efteling wil ik een keer heen voor die carnaval en de foto's bij de paddestoelen O+

En super zo'n goede nacht. Voor jou en Sticker O+
Fee is gek op de carnaval en de indische waterlelies. Als ze het muziekje van de waterlelies hoor gaan die handjes op haar voorhoofdje en probeert ze rondjes te draaien O+

En ze kijkt ook graag Jokie en Jet (carnavalfestival) en deukt dan bij iedereen op de neus en roept: mepmep. O+
pi_145810258
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 11:13 schreef Omentielvo het volgende:
Nee. Niet aan het werk. Nu zit ik thuis. Riley is op het kdv. En deze week blijf ik thuis. Volgende week ben ik nog niet over uit. Mijn gevoel zegt eigenlijk dat langer thuis blijven beter is. Maar dat vind ik zo moeilijk dat ik niet weet of ik die stap ook durft te nemen :@
Je baas heeft er ook niets aan als je of op halve kracht werkt of na een aantal maanden weer thuis zit omdat je het echt niet meer ziet zitten.

Zorg goed voor jezelf :*
  woensdag 22 oktober 2014 @ 11:20:11 #15
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_145810274
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 10:00 schreef Loj het volgende:
Ja idd, hij krijgt een abbo, maar is zelf gratis ;)
Blijdorp is iets van 75 euro, dus dat is ook goed te doen!

Is safari trouwens ook echt leuk voor de dreumes. In mijn herinnering (van toen ik 10 was ofzo ;) ) zat je alleen maar in de auto...

En wij willen ook met Ow naar de winterefteling. Maar dan wacht ik ff totdat ik Js kan achterlaten bij de oppas :)
Safaripark is heel erg veranderd. Je kunt nog steeds met de auto, maar dat doen wij eigenlijk nooit. Je kunt gewoon lopen, route van totaal 2km denk ik, langs alle dieren in grote ruime verblijven, met overal kleine speeltuintjes tussendoor, supergaaf. Er is ook een bootsafari (vindt J ook tof), daarmee kom je aan het andere eind van het park uit. Dat doen we ook wel eens, dan lopen we terug. Tophit zijn hier trouwens de geitjes ;( en de leeuwen (welpjes)

------- O, mosterd zie ik... :(

De efteling vind ikzelf geweldig. Maar goed, misschien ben ik bevooroordeeld. Wij hadden toen ik klein was zelf een abonnement, ik ben er als kind dus erg vaak geweest. Als scholier/student heb ik er zelfs nog een jaar of 4 gewerkt in de weekenden en vakanties.

Ik wil dus graag een keer per jaar gaan. Laatste keer is al bijna 3 jaar geleden, dus ik heb al een beetje afkickverschijnselen. Het wordt iig dit jaar de winterefteling, en we nemen hoogstwaarschijnlijk mijn ouders mee, als kadootje/bedankje voor het vele oppassen.

En degene die Jokie en Jet laatst als tip gaf: het is hier een hit! J. is helemaal wild van de luchtballon van Jokie, en hij komt dan ook steeds vragen om de luchtballon op TV (hij heeft kaarten met voertuigen er op, komt ie dan mee aanslepen, wijzend op de TV). CD met eftelingmuziekjes is ook een succes, jammer alleen dat dat carnavalfestivaldeuntje ook in mijn hoofd blijft hangen }:|

[ Bericht 11% gewijzigd door mousemicky op 22-10-2014 11:26:18 ]
  woensdag 22 oktober 2014 @ 11:27:55 #16
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_145810515
Omen, als jij denkt dat thuisblijven beter is, dan is dat misschien nu ook echt het beste? Ik snap dat het moeilijk is, helemaal nu met de onzekere situatie op je werk, maar echt helemaal ziek worden/ opgebrand raken lijkt me nog veel vervelender toch...

Wat zegt je huisarts ervan? En heb je hierover contact gehad met je leidinggevende? Pas goed op jezelf! :*
pi_145810619
Hier staat de Eftelingcd dagelijks op. Beide vragen ze er om. Ik ben dit jaar al 6 keer geweest en ga aan het einde van het jaar nog een midweek. Gelukkig ben ik niet de enige die het leuk vind. De meisjes genieten echt O+ We zijn ook nog naar de musical geweest in September. De oudste vond het helemaal geweldig. De jongste heeft er nog geen rust voor :P
pi_145810654
Tally en L-E jullie hebben gelijk :*
Dat ik er doorheen zit, speelt al een tijdje (ik pieker weer enorm, voel me constant onzeker en huishouden is er een van lik me vestje) en met de ontwikkelingen van de laatste tijd erbij is het eigenlijk teveel geworden.
Ik ga inderdaad de moed verzamelen om mijn leidinggevende te bellen dat ik er echt doorheen zit.
Even voor de duidelijkheid. Riley is mij dus niet teveel. Zij maakt ook dat ik me zo vreselijk gelukkig kan voelen ook. Soms kijkt ze naar me met zoveel liefde dat ik echt een plasje ben.
pi_145810721
MM de huisarts zei ook dat ze zag dat ik opgebrand ben. En dat alleen zorgen voor een 20 maanden oude dreumes niet makkelijk is. Eigenlijk hetzelfde als hier dus en wat ik diep in mijn hart ook zelf weet
pi_145811510
Tijd voor wat rust denk ik. In je lijf, in je hoofd. :*
  woensdag 22 oktober 2014 @ 12:03:15 #21
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_145811607
Moeilijk he Omen.. ik ben ook nog steeds aan het werk, tegen beter weten en alle adviezen in. Dus ik bewonder je dat je je al wel ziekgemeld hebt. Dikke kudo's voor jou! :*
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 22 oktober 2014 @ 13:31:00 #22
171422 LadyBlack
paint it black
pi_145814212
Neem er een voorbeeld aan XM! Jij loopt volgens mij ook veel te hard door terwijl je even neer zou moeten ploffen :*

En Omen ik moest even slikken toen ik je stukje over Riley las O+ Je kleine zonnetje!
  woensdag 22 oktober 2014 @ 14:16:52 #23
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_145815557
Omen :*

En de Efteling O+ maar nog niet met Isabel, we komen in de knoei met haar slaapje en omdat ze al wagenziek is slaapt ze niet in de auto :{

Wij overwegen een museumjaarkaart voor het hele gezin, je kunt er zo veel mee doen! En ook leuk dat 'ie overal in Nederland geldig is enook bijv. bij het Muiderslot enzo.

En mijn kindjes zijn weer thuis *O* ze hebben het helemaal leuk gehad bij opa en oma maar als ze dan naar je toe komen hollen en je om de hals vliegen.. O+ *;
3!
pi_145817160
Sorry MM voor de tip ;)

En tnx voor de reacties op het safaripark...
Misschien over een maandje weer een leuk uitje :)

Inca, dat is ook gewoon O+

Omen, goedzo! Neem ff je tijd! :*
pi_145817185
omen :*

Inca, dat is zo lief he? Hier doen ze dat ook beide.

Wij zijn pas met oudste naar de Efteling geweest. Ik vind t voor de jongste niet zoveel meerwaarde hebben eigenlijk. Hij houdt niet van autorijden en dan duurt 2 uur in de auto heel lang.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')