quote:
Op woensdag 22 oktober 2014 10:00 schreef Loj het volgende:Ja idd, hij krijgt een abbo, maar is zelf gratis

Blijdorp is iets van 75 euro, dus dat is ook goed te doen!
Is safari trouwens ook echt leuk voor de dreumes. In mijn herinnering (van toen ik 10 was ofzo

) zat je alleen maar in de auto...
En wij willen ook met Ow naar de winterefteling. Maar dan wacht ik ff totdat ik Js kan achterlaten bij de oppas

Safaripark is heel erg veranderd. Je kunt nog steeds met de auto, maar dat doen wij eigenlijk nooit. Je kunt gewoon lopen, route van totaal 2km denk ik, langs alle dieren in grote ruime verblijven, met overal kleine speeltuintjes tussendoor, supergaaf. Er is ook een bootsafari (vindt J ook tof), daarmee kom je aan het andere eind van het park uit. Dat doen we ook wel eens, dan lopen we terug.
Tophit zijn hier trouwens de geitjes
en de leeuwen (welpjes) ------- O, mosterd zie ik...

De efteling vind ikzelf geweldig. Maar goed, misschien ben ik bevooroordeeld. Wij hadden toen ik klein was zelf een abonnement, ik ben er als kind dus erg vaak geweest. Als scholier/student heb ik er zelfs nog een jaar of 4 gewerkt in de weekenden en vakanties.
Ik wil dus graag een keer per jaar gaan. Laatste keer is al bijna 3 jaar geleden, dus ik heb al een beetje afkickverschijnselen. Het wordt iig dit jaar de winterefteling, en we nemen hoogstwaarschijnlijk mijn ouders mee, als kadootje/bedankje voor het vele oppassen.
En degene die Jokie en Jet laatst als tip gaf: het is hier een hit! J. is helemaal wild van de luchtballon van Jokie, en hij komt dan ook steeds vragen om de luchtballon op TV (hij heeft kaarten met voertuigen er op, komt ie dan mee aanslepen, wijzend op de TV). CD met eftelingmuziekjes is ook een succes, jammer alleen dat dat carnavalfestivaldeuntje ook in mijn hoofd blijft hangen
[ Bericht 11% gewijzigd door mousemicky op 22-10-2014 11:26:18 ]