Ik zelf ben sinds paar weken ook aan het schrijven en ga mee doen aan:quote:Ik ben van plan om wat vaker verhalen te gaan inzenden voor schrijfwedstrijden. Echter, als ik ze al tegenkom online, dan ben ik alweer veel te laat om nog iets in te schrijven of in te zenden
Daarom leek het me een leuk idee om hier een topic te openen, waarin de schrijvers op Fok! elkaar op de hoogte kunnen houden van op handen zijnde wedstrijden. Volgens mij zijn er hier namelijk vast wel meer mensen die dat interessant vinden.
De onderstaande heb ik kunnen vinden:
Woordenstroom Iedere twee maanden een wedstrijd, volgende deadline: 30 juni 2005
De Nieuwegeinse Literatuurprijs Deadline: 1 september 2005.
Post 'm dan hier in plaats van 'weg te flikkeren'.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:27 schreef Toekito het volgende:
Damn dat is nog best moeilijk, verhaal in 220 woorden.....heb de eerste af maar denk dat ik die wegflikker. Want is niks. 2de is bijna af en is al stuk beter.
hmmmm daar moet ik nog even over denken...gisterochtend vond ik hem wel nice maar nu....een gedrocht zeg ik je.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:09 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Post 'm dan hier in plaats van 'weg te flikkeren'.
Vooruit dan maarquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:55 schreef Toekito het volgende:
Koning Mart kan jij ff de OP pimpen?
[ afbeelding ]
helemaal bovenin aub!
[ afbeelding ]
deze boven te vullen kalender
Mijn dank is groot
Niet geschoten is altijd mis.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:41 schreef DaMart het volgende:
Ik heb twee zeer korte verhalen geschreven, maar twijfel nog of ik ze ga inzenden. Gelukkig heb ik nog een paar dagen om erover na te denken.
Ik heb ze nog een keer geredigeerd en toch ingezondenquote:Op zondag 9 november 2014 09:56 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Niet geschoten is altijd mis.
Ik vind het wel een onhandig systeem met dat inloggen. En dan nog zo'n publieksprijs waarbij je stemmers zou moeten ronselen. Alsof die zin hebben om zich dan eerst helemaal te registreren. Veel te veel gedoe.
Schrijfwedstrijden in het algemeen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 02:33 schreef DeHovenier het volgende:
Gaat dit topic alleen om deze wedstrijd? Of ook over schrijfwedstrijden in het algemeen?
Spannunnddd, wanneer is de uitslag?quote:Op woensdag 12 november 2014 19:28 schreef DaMart het volgende:
De kans om de A.L. Snijdersprijs te winnen is inmiddels kleiner dan 0,2%... meer dan 1.000 inzendingen al.
Ok. Dan is dit nog een leuke wedstrijd voor de komende koude wintermaandenquote:Op vrijdag 14 november 2014 02:37 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Schrijfwedstrijden in het algemeen.
http://treksagae.wordpress.com/quote:Trek Sagae 2014
Trek Sagae is een verhalenwedstrijd voor de genres sciencefiction, fantasy en horror (en alles wat daartussen ligt).
Wij zijn op zoek naar jouw beste, originele verhaal tussen de 2.000 en 4.000 woorden.
Lever je verhaal in uiterlijk op 31 december 2014, 23:59 uur.
Meer informatie? Kijk bij De wedstrijd voor het reglement en de prijzen.
Vragen? Kijk of jouw vragen al beantwoord zijn bij de veelgestelde vragen (FAQ).
https://120w.nl/120wedstrijd/mosterd/quote:Van 16 tot en met 30 november 2014 organiseert 120w voor de zevende maal een schrijfwedstrijd. Iedereen mag meedoen en er valt te winnen!
Meedoen en spelregels
Je inzending moet voldoen aan de volgende verplichte spelregels, lees deze goed door:
1) De lengte van je inzending is exact 120 woorden;
2) je inzending is een pure dialoog, zonder verdere uitleg, narratie en/of omschrijvingen (dus ook geen ‘zegt hij’, ‘Boos slaat hij de deur dicht’ en “De kamer is donker” et cetera. Voorbeeld.);
3) je inzending bevat, op een of andere manier, het woord ‘mosterd‘.
De 120w schrijfwedstrijd loopt van 16 november tot en met 30 november 2014. Uiteraard mag elke schrijver zo vaak meedoen als hij/zij wil. Insturen kan vanaf 16 november en doe je hier of via het schrijverskabinet. Na inzending zal de redactie controleren of aan alle spelregels is voldaan en bij goedkeuring zal je inzending onderaan deze pagina verschijnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |