dit soort fotos vind ik altijd verdacht, dadelijk is het een kerel ofzoquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
BB ook niet, kwam niet door de eerste 4 afleveringen heen, laat maar dan
Zou ik alsnog neukenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:05 schreef gers het volgende:
[..]
dit soort fotos vind ik altijd verdacht, dadelijk is het een kerel ofzo
GOT moet je even doorheenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
GOT vind ik geen reet aan
BB ook niet, kwam niet door de eerste 4 afleveringen heen, laat maar dan
Dexter wil ik nog aan beginnen, maar ik vind die hoofdrolspeler een irritant hoofd hebben
Walking dead moet ik nog aan beginnen
Homeland, BE, HC: nee![]()
Arrow, Blacklist Vikings niet gezien
Oh ik vergeet: Lost en Suits
nee is n plork..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:05 schreef gers het volgende:
[..]
dit soort fotos vind ik altijd verdacht, dadelijk is het een kerel ofzo
Hannibal is ook welquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:15 schreef Bapple het volgende:
[..]
Goede series, vind ik:
- Game of Thrones (5/5)
- Breaking Bad (5/5)
- Dexter (4/5)
- Sherlock (3.5/5)
- Walking Dead (4/5)
- Lost (4/5)
- Homeland (3.5/5)
- Arrow (3/5)
- Suits(5/5)
- House of Cards (3/5)
- Boardwalk Empire (4/5)
- Prison Break (4/5)
- Blacklist (4/5 ben ik nu bezig)
- Vikings (3/5)
got wil ik niet doorheen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:07 schreef Bapple het volgende:
[..]
GOT moet je even doorheen
BB moet je eerste seizoen even zien
dexter is mwah mwah goed wel iedere x hetzelfde
Boardwalk Empire is leuk tot seiz. 3
waarom nietquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
got wil ik niet doorheen.
bb wordt na het eerste seizoen gewoon slecht, toen ben ik ook afgehaakt.
inb4 shitstorm
Hannibal lukt mij dan weer niet ..quote:
Alsjeblieft zegquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:08 schreef gianni61 het volgende:
Nee, niet veruit.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Alsjeblieft zegEcht verruit de beste serie oooooooit.
ik ben niet zo van de fantasy dingenquote:
oke veerquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Alsjeblieft zegEcht verruit de beste serie oooooooit.
Grappenmakerquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mm, ook niet van LoTR?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben niet zo van de fantasy dingen
#delijstquote:
En jij komt op mijn bangalijst.quote:
gap ik breek jequote:
sorryquote:
nee oke, dan snap ik het.quote:
ik was niet op zoek naar een serie. ik kijk er al genoegquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:20 schreef Bapple het volgende:
[..]
nee oke, dan snap ik het.
kijk Suits.
welke dan allemaalquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was niet op zoek naar een serie. ik kijk er al genoeg
Het klokhuisquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
inb4 shitstorm
Echt hè, "mannen" kleiner dan 1,80m moeten gewoon opzouten. Overal.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:19 schreef Chai het volgende:
Wat is dat toch altijd met die manlets op FOK!
Omdat internet/anonimiteit.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:19 schreef Chai het volgende:
Wat is dat toch altijd met die manlets op FOK!
1.84 come at me.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Echt hè, "mannen" kleiner dan 1,80m moeten gewoon opzouten. Overal.
Nee hoor, maar irl zijn het niet stuk voor stuk van die trieste figuren met zelfmedelijden.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Echt hè, "mannen" kleiner dan 1,80m moeten gewoon opzouten. Overal.
Denk het wel hoor.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor, maar irl zijn het niet stuk voor stuk van die trieste figuren met zelfmedelijden.
Wel, alleen verbergen ze het irl beter.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor, maar irl zijn het niet stuk voor stuk van die trieste figuren met zelfmedelijden.
Jawel. Maar hier uiten ze het.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en als je dat doet dan is het vanzelf geen probleem meer, want dan lijkt het alsof je ruggengraat hebt en heb je gewoon succes bij de dames.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Wel, alleen verbergen ze het irl beter.
Nee Chai, nee. Uiteindelijk vallen ze allemaal door de mand.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en als je dat doet dan is het vanzelf geen probleem meer, want dan lijkt het alsof je ruggengraat hebt en heb je gewoon succes bij de dames.
" Ik houd echt van beffen " is meestal het eerste wat ze zeggen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee Chai, nee. Uiteindelijk vallen ze allemaal door de mand.
Theoretisch dan ook nogquote:
En dan denken ze door wat shitty pickup lines in te studeren dat ze meer kans maken ipv gewoon spontaan te zijnquote:
Het is allemaal erg treurig, jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En dan denken ze door wat shitty pickup lines in te studeren dat ze meer kans maken ipv gewoon spontaan te zijn
wheaueha egg hé wan losers.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is allemaal erg treurig, ja
Maja ni iedrren heeft sulke game als us ;p haha
Haha ja vrouwe hebbe da tog geen zin an zulkequote:
Aan voldoen? Ze moet een glas drinken hebben waar je roofies in kan gooienquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:31 schreef Chai het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)nd_aan_voldoen_.html
vrouwen hebben nergens zin an ;sss gewoon hommo worden ja toggquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha ja vrouwe hebbe da tog geen zin an zulke
Okeu.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
vrouwen hebben nergens zin an ;sss gewoon hommo worden ja togg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |