SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.![]()
![]()
dan kom je niet op swagerson uit. Jezus.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:58 schreef Dudeweiser het volgende:
Hij het godverdomme Andersen ja. Jezus.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Noem hem dan gewoon bij zijn naam, jezusquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dan kom je niet op swagerson uit. Jezus.![]()
![]()
Is te moeilijk voor hem.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Noem hem dan gewoon bij zijn naam, jezus![]()
Niet dagelijks naar zijn swag pics op instagram kijkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Noem hem dan gewoon bij zijn naam, jezus![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Zieke, zieke kans Apoel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Hij raakte zwaar geblesseerd eind vorig seizoen en is nu nog aan het revalideren geloof ik.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
lol dacht dacht al. Kon hem niet vinden in FUT.
Gek dat niemand hem wil hebben.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
net gediscard uit het 15K packquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Luiz Adriano
Toevallig niet verkocht voor 400c straks. Nu is hij wel verkocht.
[ afbeelding ]![]()
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Echt wat is er met schone aan de hand.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hij stijgt niet meer boven zichzelf uit.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:09 schreef over_hedge het volgende:
Echt wat is er met schone aan de hand.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee dat blijkt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij stijgt niet meer boven zichzelf uit.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hij denkt nu dat hij de vedette is ofzo. Met hard werken is hij nuttig voor Ajax en hij is daarnaast uberhaubt geen buitenspelerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij stijgt niet meer boven zichzelf uit.![]()
Het zou niet gek zijn als Ajax er 1 in legt zogaan we zo clubs?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:11 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij denkt nu dat hij de vedette is ofzo. Met hard werken is hij nuttig voor Ajax en hij is daarnaast uberhaubt geen buitenspeler![]()
Beter maakt Apoel eens een kans af
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik wil wel maar dan moeten we wel een any hebbenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:12 schreef Rijst het volgende:
Het zou niet gek zijn als Ajax er 1 in legt zo
[..]
gaan we zo clubs?![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:13 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik wil wel maar dan moeten we wel een any hebben![]()
twitter:Sjorrr twitterde op dinsdag 21-10-2014 om 22:12:03100.000 ofzo toeristen worden weggezongen door een paar duizend jongens die hun lievelingscavia verkracht zien worden. reageer retweet
![]()
![]()
![]()
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Patsy wil de D![]()
![]()
![]()
waar een wil is is een anyquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:18 schreef Freire het volgende:
Ik any wel maar dan moeten we wel een wil hebben![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:18 schreef Zhano het volgende:
Het is d'r wel geluktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Patsy wil de D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Clubben met rijst:
Eerste potje gaat alles goed.
Tweede potje begint die over een serie en begint die met spoilen.
Derde potje begint hij te denken wat hij gaat eten.
Vierde potje is die aan het eten.![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:20 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Het is d'r wel geluktGodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Poe poe, die is amper boven de laagste bin johquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ajax maar 2-0 achter. Valt nog alles mee.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:23 schreef Freire het volgende:
Roma 1-7 Bayern
Penalty voor shaktar
5-0 voor Chelsea
AjaxDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
hahaha ja klopt wel zo ongeveerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:21 schreef HugoohAFCA het volgende:
Clubben met rijst:
Eerste potje gaat alles goed.
Tweede potje begint die over een serie en begint die met spoilen.
Derde potje begint hij te denken wat hij gaat eten.
Vierde potje is die aan het eten.![]()
![]()
Dan valt 2-0 tegen Barca wel mee tochquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:23 schreef Freire het volgende:
Roma 1-7 Bayern
Penalty voor shaktar
5-0 voor Chelsea
Ajax
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat is denk ik de grapquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Poe poe, die is amper boven de laagste bin joh![]()
![]()
De tussenstand wel ja, maar er wordt wel met ze gespeeldquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ajax maar 2-0 achter. Valt nog alles mee.![]()
![]()
Dat is waarquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:24 schreef Freire het volgende:
[..]
De tussenstand wel ja, maar er wordt wel met ze gespeeld
Je drie beste spelers wisselen![]()
![]()
Anders gaan ze niet wegquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Poe poe, die is amper boven de laagste bin joh![]()
![]()
Zijn voornamelijk Belgen dit denk ik zoquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:23 schreef Kamikazie het volgende:
Het lijkt erop dat sommige mensen hier er nu pas achter komen hoe dom de gemiddelde Nederlander is.![]()
![]()
inb4 POTS rage.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zijn voornamelijk Belgen dit denk ik zoRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
jodeuhhhAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ghazi god
Als er geen Classico was komend weekend was het al 6-0..dit staat toch wat beter
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ze hebben wel de beste minuut uitgekozen om druk te zetten.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Geen PI dus geen grap.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Was maar een grapje. Maar toch El Ghazi(als hij er nog 1 maakt ben ik binnen)
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Doelsaldo is sowieso niet onbelangrijk weet Ajax...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:30 schreef Tim86 het volgende:
Ghazi god
Als er geen Classico was komend weekend was het al 6-0..dit staat toch wat beter![]()
Hazard
Zieke assist van Ake
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niks zeggen ik weet nog niks.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:33 schreef Dudeweiser het volgende:
wat een standenlijkt wel eerste ronde Carling Cup ofzo
![]()
![]()
kuthoerenpsgAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
3-1quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
kuthoerenbarcaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ook lekker veel goals in de Engelse 3 divisies.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:33 schreef Dudeweiser het volgende:
wat een standenlijkt wel eerste ronde Carling Cup ofzo
![]()
![]()
Ik jizz jou zo die divisies in dus kijk maar uit.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ook lekker veel goals in de Engelse 3 divisies.![]()
Nee helemaal niet. Maar toch jammer. Vooral zuur dat PSG nog wint terwijl Apoel zoveel dikke kansen had.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Verkeerde account.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik jizz jou zo die divisies in dus kijk maar uit.![]()
Hunter mag de pingels niet meer nemen bij Schalke
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
#ikhebeenbroertjepostquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:37 schreef Freire het volgende:
Broertje wint zn toto door de laatste goals bij PSG, Barca & Schalke![]()
![]()
Hoeveel heeft hij gewonnen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:37 schreef Freire het volgende:
Broertje wint zn toto door de laatste goals bij PSG, Barca & Schalke![]()
![]()
Maar Choupo wel. Choupoquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:36 schreef Tim86 het volgende:
Hunter mag de pingels niet meer nemen bij Schalke![]()
![]()
dan niet heaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:41 schreef Rijst het volgende:
weet niet of ik ga clubben. rush hour 2 is op tv![]()
ram hem op zijn muilquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:40 schreef Freire het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft ¤120,- gewonnen.![]()
no, iam mequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jij doet net alsof je die neger bent zeker?![]()
Denken jullie dat Maher zijn SIF gaat krijgen of eerder Willems een IF? Heb namelijk nog wat mahers..![]()
Denk niet dat ze Willems gaan belonen zonder goal.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:44 schreef leoon. het volgende:
Denken jullie dat Maher zijn SIF gaat krijgen of eerder Willems een IF? Heb namelijk nog wat mahers..
En Maher, misschien, maar er zijn betere kandidaten met twee goals zoals Gourcuff.![]()
Klopt het dat EA voortaan mensen banned als je coins koopt?
Bij 100k zullen ze dat toch niet zo snel doen.![]()
volgens mij is het nooit voorgekomen dat iemand een SIF binnen 2 weken kreeg.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:44 schreef leoon. het volgende:
Denken jullie dat Maher zijn SIF gaat krijgen of eerder Willems een IF? Heb namelijk nog wat mahers..![]()
Ze zeggen dat ze er meer op gaan letten, maar hoe serieus je dat moet nemen weet ik niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:45 schreef zerokil het volgende:
Bij 100k zullen ze dat toch niet zo snel doen.
100k zal minder opvallend zijn dan 1 miljoen inderdaad.![]()
jawelquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:45 schreef zerokil het volgende:
Bij 100k zullen ze dat toch niet zo snel doen.![]()
Juist wel, hard optreden, niks gedogen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:45 schreef zerokil het volgende:
Bij 100k zullen ze dat toch niet zo snel doen.
Dus je bent de lul hopelijk.![]()
nos
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Jack
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Met die rare stem van die gozerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit doet me denken aan die Belgische presentator toen.![]()
![]()
Dat gelach van Jackquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:48 schreef Kamikazie het volgende:
Doet dit DS2 denken aan die Belgische presentator?![]()
![]()
nu zegt die niet veel geks toch? van de 20x 19x verliezen lijkt me redelijk realistisch.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:51 schreef Kamikazie het volgende:
Ik vind Frank de laatste tijd veel minder realistisch in interviews...Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Denk niet dat ze Willems gaan belonen zonder goal.
En Maher, misschien, maar er zijn betere kandidaten met twee goals zoals Gourcuff.Dan hou ik ze gewoon in de etalage en gaan ze niet voor spotprijzen wegquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
volgens mij is het nooit voorgekomen dat iemand een SIF binnen 2 weken kreeg.. Tadic maakt ook grote kans op IF natuurlijk. 1 goal en vier assists
![]()
![]()
Nee maar hij zei ook dat het zo nog 2-2 had kunnen worden en gaf niet echt zijn mening over dat er in 4 jaar niks is veranderd. En gaat compleet voorbij aan wat Bert nu ook zegt.![]()
Als Neymar, de grote Neymar, op je af komt. Wat gebeurt er dan Ricardo? Wat gaat er door je heen op zo'n moment?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wat er door me heen gaat?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:56 schreef Tim86 het volgende:
Als Neymar, de grote Neymar, op je af komt. Wat gebeurt er dan Ricardo? Wat gaat er door je heen op zo'n moment?![]()
boobiesquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Fort BoyardDat hadden wij vroeger op de computer (met Windows 95)
![]()
![]()
Ik mag toch hopen dat Overmars nog wat gaat doen in januari en die Zimling terug naar mofrika stuurt
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
als ze echt van de beurs gaan heb je best kans dat er wat meer geld uitgegeven kan worden denk ik, zou wel mooi zijnquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:08 schreef dion_v_k het volgende:
Ik mag toch hopen dat Overmars nog wat gaat doen in januari en die Zimling terug naar mofrika stuurt![]()
Strootman zal wel blij zijn dat die er niet bij is.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Goh, elke aflevering van Zon, Seks en dinges komt er een pakje van condoom-anoniem op tafel. Das vast toeval.![]()
Wel een goede site.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:19 schreef Zhano het volgende:
Goh, elke aflevering van Zon, Seks en dinges komt er een pakje van condoom-anoniem op tafel. Das vast toeval.
Met Strootgod had Roma gewoon gewonnen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:11 schreef over_hedge het volgende:
Strootman zal wel blij zijn dat die er niet bij is.![]()
Dat veld van schalke
echt hilarischquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Of Chopou zoals de commentator zeiquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
wat lult Jack nou weerReal zal nauwelijks moeite hoeven doen om Liverpool over de knie te leggen hoor
![]()
Er hangt dus vanmorgen een plastic tasje aan m'n deur met 5 euro aan muntjes erin. Wat.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Haha je date van gisteren dacht dat je een hoertje was.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:44 schreef Lindgren. het volgende:
Er hangt dus vanmorgen een plastic tasje aan m'n deur met 5 euro aan muntjes erin. Wat.![]()
doesn't matter had sexquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Haha je date van gisteren dacht dat je een hoertje was.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Nu?quote:
Tevez - Aguero
Asamoah - DDR (7chem) - Toure - Navas
Alaba - Boateng - Sokratis - Piszeck
Neuer
442(2)
7 gewonnen, 2 verloren (waarvan 1 omdat ik werd gebeld voor een assessment) in D3
![]()
Nice!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:47 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Nice ik ook vanmiddag.
Mede door Diego costa die 31 uit 17 heeft.
Team?![]()
![]()
Wie is DDR?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:46 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Nu?
Tevez - Aguero
Asamoah - DDR (7chem) - Toure - Navas
Alaba - Boateng - Sokratis - Piszeck
Neuer
442(2)
7 gewonnen, 2 verloren (waarvan 1 omdat ik werd gebeld voor een assessment) in D3
![]()
Zabaleta is goed hequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:48 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Zaba-Kosc-Vertonghen-Gibbs
Fernadinho-Cabella-Dembele
Navas-Costa-Varela.![]()
![]()
Park die Mauerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Duitse Democratische Republiek, best veel man op een zon veld mja yolo.![]()
Inderdaad, niet doorheen te komen. Zeker als ze vanaf minuut 1 park the bus spelen. Wel vandaag een keer in de laatste minuut van zo'n team gewonnen. Dat is dan wel weer extra lekkerquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:15 schreef HugoohAFCA het volgende:
Echt tering veel 5atbs in divisie 2.![]()
![]()
klik ze weg danquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:15 schreef HugoohAFCA het volgende:
Echt tering veel 5atbs in divisie 2.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Laatste scherm voordat je de wedstrijd begint kun je de formatie van de tegenstander zien.quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ah thanks zal eens kijken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Voordat je de wedstrijd begint kun je de formatie van de tegenstander zien.![]()
Echt zwaar irritant. Altijd dezelfde standaard lucky goal, dezelfde irritante Chinese huppeldans en het standaard achterin rondtikkenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:19 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Inderdaad, niet doorheen te komen. Zeker als ze vanaf minuut 1 park the bus spelen. Wel vandaag een keer in de laatste minuut van zo'n team gewonnen. Dat is dan wel weer extra lekker
Had al een kwartier gezocht naar een tegenstander in de silver cup, en al 3 5atbs weggeklikt, deze klikte snel door en twijfelde een beetje of het er weer een was.quote:![]()
quote:Ik ken ze een voor een,
de heren van fatsoen,
ik zal ze nooit vergeten
zoals ze jou wel doen.
Ik heb het vaak gezien
wanneer zo'n stuk verdriet
voldaan naar buiten kwam
en jou daar achterliet![]()
Waar dan altijd staat: "making changes"?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Laatste scherm voordat je de wedstrijd begint kun je de formatie van de tegenstander zien.
Is me nog niet eens opgevallen
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Lol Thad zie net dat ik 2 keer de pre order bonus heb gekregen![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Wat een kneus is dit ook
Speelt op amateur en doet tof, en dan zet die alle spelers ook nog op verkeerde positiesSchaken linksback en dergelijke
![]()
![]()
Ja iedereen kreeg die zowat opnieuw omdat sommige hem niet gekregen hadden. Nog wat leuks eruit?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:00 schreef BDIL het volgende:
Lol Thad zie net dat ik 2 keer de pre order bonus heb gekregen![]()
![]()
Ja maar Schaken en Bilal zijn beide RB, en dus rechtsbackquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
Wat een kneus is dit ook
Speelt op amateur en doet tof, en dan zet die alle spelers ook nog op verkeerde positiesSchaken linksback en dergelijke
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat cursieve stuk...wat een amateurs! En dat je dat vervolgens ook nog gewoon op je je website durft te plaatsen![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 07:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ze hadden beter alleen dat cursieve stuk erop kunnen zetten, met als titel "NAC wil Gert-Jan Verbeek als nieuwe trainer"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat cursieve stuk...wat een amateurs! En dat je dat vervolgens ook nog gewoon op je je website durft te plaatsen![]()
'Openlijke vrijage op de nationale televisie'...dat verzin je toch niet?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 07:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ze hadden beter alleen dat cursieve stuk erop kunnen zetten, met als titel "NAC wil Gert-Jan Verbeek als nieuwe trainer"
Of het is bedoeld als sneer richting Verbeek...maar dat zou mijns inziens ook helemaal nergens op slaan
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
LA is linkeraanvaller, dat weet je toch welquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja maar Schaken en Bilal zijn beide RB, en dus rechtsbackHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Log ik uit op YouTube..
http://www.google.nl/acco(...)e.com&zx=-1292114703
YouTube/Google weet ook dat ik Doritos eet blijkbaar.![]()
de NSA ookquote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Log ik uit op YouTube..
http://www.google.nl/acco(...)e.com&zx=-1292114703
YouTube/Google weet ook dat ik Doritos eet blijkbaar.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Not sure if serious..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 07:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
LA is linkeraanvaller, dat weet je toch wel![]()
![]()
Iemand al een manier gevonden om die kk 5atb park the bus te verslaan? Ja, weg klikken, maar ik dacht een 4atb te zien..Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Geduld hebben en niet vol op de aanval spelen. Want daarmee spel je ze in de kaart. En soms dus genoegen nemen met een gelijkspel.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:46 schreef DuTank het volgende:
Iemand al een manier gevonden om die kk 5atb park the bus te verslaan? Ja, weg klikken, maar ik dacht een 4atb te zien..NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja dat werkte dus nietquote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geduld hebben en niet vol op de aanval spelen. Want daarmee spel je ze in de kaart. En soms dus genoegen nemen met een gelijkspel.2 counters (Ibarbo en Cuadrado), gingen erin. Controller weg gelegd.
Goedemorgen
Wat denken jullie hiervan?
Schitterend toch?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Prachtig mien jong... Niet beter Bocchetti LCB en dan Bonucci rechts en Buffon op goal ofzo? Garay lijkt me echtquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Goedemorgen
[ [url=http://s.wordpress.com/mshots/v1/http://wefut.com/en/squads/squadonly/183145/]afbeelding[/url] ]
Schitterend toch?(of kan dat niet?
)
![]()
Dat vind Garcia niet leuk. Ik dacht ik maak wel ff een Shaktar/ Russian League hybrid maar dat viel tegen, niet zoveel opties in deze opstellingquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Prachtig mien jong... Niet beter Bocchetti LCB en dan Bonucci rechts en Buffon op goal ofzo? Garay lijkt me echt(of kan dat niet?
)
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Misschien een tikkie aanvallender, maar Bernard >> Fernando.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Goedemorgen
[ [url=http://s.wordpress.com/mshots/v1/http://wefut.com/en/squads/squadonly/183145/]afbeelding[/url] ]
Schitterend toch?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ohjaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat vind Garcia niet leuk. Ik dacht ik maak wel ff een Shaktar/ Russian League hybrid maar dat viel tegen, niet zoveel opties in deze opstelling![]()
Bernard ja? Dan dacht ik eerder aan Taison.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien een tikkie aanvallender, maar Bernard >> Fernando.
Maar ik had allemaal haatreacties verwacht
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik vind 4* wf op die positie toch wel fijn...zeker aangezien beiden rechts zijn.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bernard ja? Dan dacht ik eerder aan Taison.
Maar ik had allemaal haatreacties verwacht
En waarom haat?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jij liep toch laatst te mopperen op Bocchetti toen ik hem in mijn team had?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Prachtig mien jong... Niet beter Bocchetti LCB en dan Bonucci rechts en Buffon op goal ofzo? Garay lijkt me echt(of kan dat niet?
)
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Musa en Doumbiaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind 4* wf op die positie toch wel fijn...zeker aangezien beiden rechts zijn.
En waarom haat?
Elke dag![]()
Had je hem niet rechts staan met zn linkspoot?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij liep toch laatst te mopperen op Bocchetti toen ik hem in mijn team had?Al weken niet gespeeld, dus idgafquote:![]()
![]()
O jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Had je hem niet rechts staan met zn linkspoot?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ga me nog langer frustreren om die gamequote:.
Stop die pot dan gewoon. Zo irritant om een potje van een paar minuten uit te smeren over een half uur.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ga me nog langer frustreren om die game.
![]()
![]()
Wat boeit mij dat nou?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:29 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Stop die pot dan gewoon. Zo irritant om een potje van een paar minuten uit te smeren over een half uur.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dit ja. Alsof die DNF nog niet verneukt isquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:29 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Stop die pot dan gewoon. Zo irritant om een potje van een paar minuten uit te smeren over een half uur.![]()
![]()
![]()
Dit kan ook
Elke dag![]()
Watquote:
I know en Diarree lijkt me ook wel goedquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Manuel Fernand is een ultrabaas.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
ach, ergens gun ik het die 5atb hoertjes ook welquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dit ja. Alsof die DNF nog niet verneukt isAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Corluka zou ik niet meer zo snel kiezen dit jaarquote:Mathieu is volgens mij links en high att workrate... Geen idee of dat boeit.
Word trouwens helemaal panisch van Visual Studio. Shit wil niet deinstalleren, wat ik ook probeer![]()
![]()
midget zonder strengthquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat
[..]
I know en Diarree lijkt me ook wel goedAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
2013? Ik kwam er na een week achter dat er 2 installaties stonden tussen mijn geinstalleerde programma's in Control panel... eerst de één en dan de ander proberenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Corluka zou ik niet meer zo snel kiezen dit jaarMathieu is volgens mij links en high att workrate... Geen idee of dat boeit.
Word trouwens helemaal panisch van Visual Studio. Shit wil niet deinstalleren, wat ik ook probeer
Centrum staat verkeerd om waarbij de enige met een beetje snelheid H/M workrates heeft, H/L back ernaast. Garantie voor veel tegengoals.quote:![]()
![]()
2012. Dat godverdomde ding wil niks.. Niet starten, niet repairen, niet uninstallenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
2013? Ik kwam er na een week achter dat er 2 installaties stonden tussen mijn geinstalleerde programma's in Control panel... eerst de één en dan de ander proberenHeb die shit volgende week nodig voor tentamen en als het zo doorgaat kan ik een schone Windows install gaan doen denk ik
![]()
![]()
nu de player instructions niet meer bugged zijn kan je dat wel instellen pre match.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:36 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Centrum staat verkeerd om waarbij de enige met een beetje snelheid H/M workrates heeft, H/L back ernaast. Garantie voor veel tegengoals.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb je het installatie bestand nog?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
2012. Dat godverdomde ding wil niks.. Niet starten, niet repairen, niet uninstallenHeb die shit volgende week nodig voor tentamen en als het zo doorgaat kan ik een schone Windows install gaan doen denk ik
Even CMD promptje openen en dan dir'ren naar de folder en dan <installatie file> /uninstall /forceRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Klopt maar daar moet je ook maar net zin in hebben zeg.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
nu de player instructions niet meer bugged zijn kan je dat wel instellen pre match.![]()
![]()
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb je het installatie bestand nog?
Even CMD promptje openen en dan dir'ren naar de folder en dan <installatie file> /uninstall /force![]()
![]()
truequote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:38 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Klopt maar daar moet je ook maar net zin in hebben zeg.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tja gaat erom dat ik er meer maak met die aanval hequote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:36 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Centrum staat verkeerd om waarbij de enige met een beetje snelheid H/M workrates heeft, H/L back ernaast. Garantie voor veel tegengoals.
Elke dag![]()
Laat installers meestal geen jaar op mn laptop staanquote:Heb trouwens een deel van het probleem al gevonden, mn Dreamspark account is verlopen
Dat je die shit dan ook niet meer mag deinstalleren is dan wel een beetje vaag..
![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Laat installers meestal geen jaar op mn laptop staanHeb trouwens een deel van het probleem al gevonden, mn Dreamspark account is verlopen
Dat je die shit dan ook niet meer mag deinstalleren is dan wel een beetje vaag..
________________!
Visual Studio 2013 is trouwens ook aids in een donut.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
BOHHHHHHHHHHHHHHDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zal wel idd. Wij moeten 12 blijven gebruiken omdat ze anders nieuwe opdrachten/tentamens enzo moeten bedenken, stel je voorquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]________________!
Visual Studio 2013 is trouwens ook aids in een donut.![]()
![]()
Is dat fijner ja?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En switchen naar 41212(2) is makkelijk mogelijk
Ook wel tof om eindelijk deze Fifa weer een tijdje op een squad builder te hebben gezeten omdat ik die competities niet helemaal ken
Elke dag![]()
Ik vind het prima spelen, maar ik ben dan weer niet zo bekend met deze formatie.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is dat fijner ja?
Ook wel tof om eindelijk deze Fifa weer een tijdje op een squad builder te hebben gezeten omdat ik die competities niet helemaal kenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Naja vind dit tot nu toe wel een prima formatie, maar kan idd zo switchen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind het prima spelen, maar ik ben dan weer niet zo bekend met deze formatie.
Dit team de deur uit![]()
Zag er veelbelovend uit
Was het nietDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wie is die troll
Elke dag![]()
Wakker gebeld worden door je werk, of je morgen de avonddienst wil draaien in plaats van vandaag. Vandaag dus vrij, morgen werken met een extra toeslag van 45% per uur. Even herprogrammeren, maar vooruit dan maar![]()
![]()
OK JA DAT KAN HEquote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geen idee waar dit over gaat...![]()
TIS CAPSLOCKDAY TRAPZIEDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
IK VIND SHIFT INGEDRUKT HOUDEN TERWIJL JE TYPT DAG LEUKERDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
BBVA team in de verkoop gesmeten. Kan hier iemand een leuke serie A/ ligue 1-bundesliga of bbva hybrid maken? Budget is 200-250k.![]()
O wow. spannend vandaag dan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
HAHA TIS TOCH WAT TRAPZ, DAT DEZE DOMME BRABOKUT JE MOET EDUCEREN...Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
GOOD BUSYquote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:39 schreef HugoohAFCA het volgende:
ZOALS JULLIE AAN DE TT KUNNEN ZIEN WAS IK AL VOORBEREID![]()
Ik heb capslock aan maar ik hou ook mijn shift ingedrukt. gr grquote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
bohhhquote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb capslock aan maar ik hou ook mijn shift ingedrukt. gr gr![]()
Lief dagboek,
Vandaag is dit mijn team:
Binnenkort hoop ik Modric te halen, maar ik heb er helemaal geen coins voor. Dat gaat lastig worden.
Doei.
P.s.: het is echt waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nvm. gr grquote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:55 schreef Tobi-wan het volgende:
Lief dagboek,
[ afbeelding ]
Binnenkort hoop ik Modric te halen, maar ik heb er helemaal geen coins voor. Dat gaat lastig worden.
Doei.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:55 schreef Tobi-wan het volgende:
Lief dagboek,
[ afbeelding ]
Doei.
P.s.: het is echt waarLEUK TEAM TOBI-WAN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lief dagboek,
[ afbeelding ]
Doei.
P.s.: het is echt waarPogba - Konko?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
als je echt shift ingedrukt hield stond er geen punt maar een groter dan teken gr gr kijk maar >>>quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb capslock aan maar ik hou ook mijn shift ingedrukt. gr gr![]()
Lief dagboek,
[ afbeelding ]
Doei.
P.s.: het is echt waarPotje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet je shift knop loslaten aan het begin en einde van een zin.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
als je echt shift ingedrukt hield stond er geen punt maar een groter dan teken gr gr kijk maar >>>
Pogba heb ik nog niet, eerst maar eens Modric halen. Gaat ook niet qua chemistry met Benzema. Of ik moet Messi en Suarez halen maar denk dat ik dan nog even door moet sparen.Moet weer even aan mijn scriptie gaan werken.quote:![]()
Maar ik had nog nooit van hem gehoord.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Volgens mij is het Philip Roberts.![]()
Een jaarabonnement op de Power Unlimited en CoD: Advanced Warfare voor 52 euro... Goedkoper kan je het spel niet krijgen volgens mij. Zal ik na 15 jaar weer een keer een abonnement nemen op de PU? MW2 was de laatste CoD die ik heb gespeeld, geen idee of het inmiddels al wat beter is geworden.![]()
Wat is dat nou, Philip Roberts niet kennen. Je SMLENO expert onwaardig.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar ik had nog nooit van hem gehoord.![]()
Zou liever een tientje extra betalen dan elke week (maand?) dat stuk aids op de matquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:24 schreef Tobi-wan het volgende:
Een jaarabonnement op de Power Unlimited en CoD: Advanced Warfare voor 52 euro... Goedkoper kan je het spel niet krijgen volgens mij. Zal ik na 15 jaar weer een keer een abonnement nemen op de PU? MW2 was de laatste CoD die ik heb gespeeld, geen idee of het inmiddels al wat beter is geworden.![]()
![]()
De PU is het papier waarop het gedrukt staat nog niet waard en CoD is sowieso aids, dus ik zou het niet doen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:24 schreef Tobi-wan het volgende:
Beter koop je gewoon AC Unity samen met Crook. Kunnen we Frankrijk onveilig makenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:24 schreef Tobi-wan het volgende:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: