SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sick, ik zou dan doodgaan. Ik hou het niet bij maar zelfs in Ramadan at ik meer.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:58 schreef Crip het volgende:
Ga nog een appel en een glas volle melk straks nemen. En dan houd ik maar 13 kcal over wat ik kan aanvullen. Ik vind helemaal mooi.
Dan heb ik dus 1187 kcl gehad vandaag.![]()
Myfitnispal is echt een handige app c:
Nee joh, is gewoon gemiddeld wat ik nu eet. Ik honger mezelf niet uit ofzo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Sick, ik zou dan doodgaan. Ik hou het niet bij maar zelfs in Ramadan at ik meer.
Met 5 broodjes (zonder beleg) zit je al op de helft bijna. Vanmiddag bij de lunch aten de meeste mensen een halve kip, patat, appelmoes, salade en Ben&Jerry ijsquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee joh, is gewoon gemiddeld wat ik nu eet. Ik honger mezelf niet uit ofzo.
Maar wat at jij?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:22 schreef Peunage het volgende:
[..]
Met 5 broodjes (zonder beleg) zit je al op de helft bijna. Vanmiddag bij de lunch aten de meeste mensen een halve kip, patat, appelmoes, salade en Ben&Jerry ijs
Dan haal je dat heel snel ja.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:22 schreef Peunage het volgende:
[..]
Met 5 broodjes (zonder beleg) zit je al op de helft bijna. Vanmiddag bij de lunch aten de meeste mensen een halve kip, patat, appelmoes, salade en Ben&Jerry ijs
12000quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Dan haal je dat heel snel ja.
Ik heb brood bijna helemaal geschrapt uit mijn dieet.
Wtfquote:
Houden jullie van regen en storm? ☔quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gooi jij er eens een fris onderwerp in?
Alleen als ik mn huis niet hoef te verlaten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:42 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Houden jullie van regen en storm? ☔
Hhhh ja ik ken hem. Hijs awesome.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |