SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:47 schreef Class het volgende:
[..]
Wie is die negert met #2? Sterk, snel & goede paas![]()
De A1 is dit. Alleen Mirani, van Bruggen en Muric spelen regelmatig in Jong Ajax.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:46 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dit is toch Jong Ajax? Die hebben ook week in week uit moeite met clubs als MVV, Telstar etc etc. Barcelona is ook gewoon een favoriete tegenstander van Ajax, ideaal voor hun systeem. Ajax speelt niet graag tegen clubs als Salzburg die vroeg druk zetten, Barcelona doet dat niet (of zelden) en wil vooral zelf voetballen, waardoor er veel ruimte komt. Ik verwacht vanavond ook geen walk-over, hooguit een 2/3-0 voor Barcelona.quote:Precies...
![]()
Sanniezquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:47 schreef Class het volgende:
[..]
Wie is die negert met #2? Sterk, snel & goede paas
http://www.uefa.com/uefay(...)250064567/index.html![]()
Mirani doet het ook erg leuk de laatste tijd, had niet verwacht dat hij nog echt een goede speler voor Ajax 1 zou kunnen worden.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Hij was natuurlijk wel talent van het jaar he, jaartje of 2 geleden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:49 schreef Seam het volgende:
Mirani doet het ook erg leuk de laatste tijd, had niet verwacht dat hij nog echt een goede speler voor Ajax 1 zou kunnen worden.![]()
Jong Ajax?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:46 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dit is toch Jong Ajax? Die hebben ook week in week uit moeite met clubs als MVV, Telstar etc etc. Barcelona is ook gewoon een favoriete tegenstander van Ajax, ideaal voor hun systeem. Ajax speelt niet graag tegen clubs als Salzburg die vroeg druk zetten, Barcelona doet dat niet (of zelden) en wil vooral zelf voetballen, waardoor er veel ruimte komt. Ik verwacht vanavond ook geen walk-over, hooguit een 2/3-0 voor Barcelona.
Spelen zelfs nog jongens in die in de A2 mogen spelen. Dit is een geweldige lichting. Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren voor een Nouri, Muric, Cerny en Van de Beek hun debuut in Ajax1 gaan maken. Stuk voor stuk kunnen deze jongens de wereldtop halen.
Ik weet niet voor welke club jij bent, maar kennis van de jeugd van Ajax heb je in ieder geval niet.![]()
Waarom zijn Ajax' rechtsbacks bijna altijd bruin/zwart?
Reiziger, Trabelsi, Van der Wiel, Van Rhijn, Ligeon, Sanniez![]()
![]()
Tete en Owusu ook nog.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:50 schreef PicoMMP het volgende:
Reiziger, Trabelsi, Van der Wiel, Van Rhijn, Ligeon, Sanniez![]()
Alleen Tobiasen was witquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:50 schreef PicoMMP het volgende:
Reiziger, Trabelsi, Van der Wiel, Van Rhijn, Ligeon, SanniezRED ONS HENNIEGOD![]()
Ja maar ik vond hem vorig jaar wat stilstaan in z'n ontwikkeling. Maar nu lijkt hij het toch goed te doen. Sowieso een goed gastje, toffe persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:50 schreef HamburgerHenk het volgende:
[..]
Hij was natuurlijk wel talent van het jaar he, jaartje of 2 geleden.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Wat lult die commentator nou dat niet veel mensen dit verwacht hadden? Vanaf het begin is uitgesproken dat we met deze lichting voor niets minder dan de winst in de Youth League willen gaan. Ik ben hier niet verbaasd over in ieder geval.![]()
Nou wat ik ook al zei bij Unibet dacht ook iedereen Barcelona. Als je nu op winst 2e helft inzet levert Ajax nog 4 keer zoveel op als Barcaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:53 schreef S15 het volgende:
Wat lult die commentator nou dat niet veel mensen dit verwacht hadden? Vanaf het begin is uitgesproken dat we met deze lichting voor niets minder dan de winst in de Youth League willen gaan. Ik ben hier niet verbaasd over in ieder geval.![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: