SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stevia, planten extract.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat moet ik als natuurlijk zoet zien?
Ik twijfel vaak aan zulke beweringen. Vaak gebruiken ze dan suiker uit fruit, maar zonder de vezels zijn ze nog steeds ongezond. Maar nog altijd beter dan een Mars natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Stevia, planten extract.
Quest waren echt de puurste repen die ik kon vinden gluten vrij enzo, dus ik heb redelijk hoge verwachten. Bitch better be good voor meer dan 2 euro per mini reep.
[ afbeelding ]
Als Dick Salfischberger zegt dat het zo is zal het vast waar zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik twijfel vaak aan zulke beweringen. Vaak gebruiken ze dan suiker uit fruit, maar zonder de vezels zijn ze nog steeds ongezond. Maar nog altijd beter dan een Mars natuurlijk.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:50 schreef Crip het volgende:
Bitch better be good voor meer dan 2 euro per mini reep.
Gebruik je whey of wil je dat? Als je niet vaak en intensief sport, heb je er volgens mij vrij weinig aan en kun je de stoffen net zo goed uit andere voedingsmiddelen halen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Wel goede timing want ik moest mezelf inhouden om naar de winkel te gaan en chocolade te kopen. Dus cookies and cream smaak ( wil de peanutbutter cups ook proberen) en whey protein.
Zometeen joggen
Heb ik ook besteld ja. Ik probeer elke dag min 2 uur te sporten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gebruik je whey of wil je dat? Als je niet vaak en intensief sport, heb je er volgens mij vrij weinig aan en kun je de stoffen net zo goed uit andere voedingsmiddelen halen.
Inshallah zuster, inshallahquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Als Dick Salfischberger zegt dat het zo is zal het vast waar zijn.
Dick Salfischberger - 14 oktober 2014 15:09
Beoordeling:
Beste eiwitreep dit er bestaat, lekker en geeft je de juiste eiwitten die je nodig hebt!
Dit is grappigerquote:
circumcise your chest. HAHA.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dit is grappiger
Ik voor de volgende meet. Je weet mijn tactieken dan.
Haram Crip.quote:
quote:
In dit geval wel, gezien de 'd'.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat is een hipstermoslima? Zijn die ook besneden?
Hey Sylvesterrr.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
In dit geval wel, gezien de 'd'..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |