Hahaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:04 schreef dodge_911 het volgende:
Zellf op m'n 27" imac moet ik 'm op 50% zetten om 'm er helemaal op te krijgen.
Maar dan zie je d'r weer geen drol van :/
Dude, ik vond het al heel wat met die formules en shit...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:06 schreef tokko1 het volgende:
Guy's, excelletjes.. kan er niet een appje/site gebouwd worden die automatisch een order overneemt? (gebaseerd op mail, of zelf inladen).
Lijkt me echt een markt voor
Ehh, neequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:12 schreef Goddelijker het volgende:
En alles komt automagisch onder het juiste kopje?
Okéquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:15 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Ehh, nee
Wordt netjes door mijzelf ingevuld :p dagen ertussen worden wel berekend, maar ik moet zelf de datum en order enz. ingeven
Ik zei toch : ik hou een Numbers bestand bij.
___quote:Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:36 schreef l0lownkill het volgende:
Ik ben van plan de Wltoys L959 te kopen; mooi dingetje voor z'n prijs. Was al een aantal jaartjes ooit van plan een RC-autootje te halen die niet al te duur is maar ook niet al te "blikkerig". Haal hem bij focalprice weg; http://www.focalprice.com(...)l_OffRoad_Buggy.html
30 euries goedkoper als bij BG, mooie deal dus. Iemand ervaringen ermee?
quote:› Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen nog wat verder schaven en verder de tabel opmaken.
[ Bericht 40% gewijzigd door Goddelijker op 22-10-2014 00:15:08 ]
Die heb ik al gezien, maar het verschil tussen de 2 is dusdanig groot.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:00 schreef shiznuts het volgende:
Wil niet heel lullig doen, meer er circuleert al een excel-bestand, hè. Geloof in de Google docs-sferen, moet je ff topicgeschiedenis op naslaan.
[..]
___
[..]
[..]Of een review over een budget RC autootje: GC / [Gadgets] Chinese webshops reviewtopic #2
Screenshot?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:19 schreef JortK het volgende:
Ik heb trouwens geen Excel sheet, maar een hendig sjieke website thingie gemaakt waarmee ik het kan bijhouden
Potverdomme, ipv dat je naar mij linkt..quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:41 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
techmoan.com, voor al uw camera reviews.
ik had bijna die sades 903 gekocht voor t gamen. Ben toen toch voor de somic g4/ec-10 gegaan op aanraden van shiz. Voor gamen bevalt hij erg goed, voetstappen e.d. erg goed te horen waar ze vandaan komen, voor muziek vind ik hem wat tegenvallen.(ik had een creative fatality)quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:54 schreef tokko1 het volgende:
Heeft iemand wel is van het merk SADES gehoord betreft sound equipment? (kopetelefoons etc).
Hoor van een chinees dat dat een populair merk is..
Specifiek hun USB 7.1 headsets.
Wel gezien, maar niet echt ervaring mee.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:54 schreef tokko1 het volgende:
Heeft iemand wel is van het merk SADES gehoord betreft sound equipment? (kopetelefoons etc).
Hoor van een chinees dat dat een populair merk is..
Specifiek hun USB 7.1 headsets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |