Jullie soort mensen zouden afgeschaft moeten wordenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:39 schreef Arias1913 het volgende:
Afschaffen die handel..
Daarna die prent op de gouden koets verwijderen en de PVV opheffen!
Behoudt Onzer Tradities ende Behoudt den Witten Piet!quote:Op 1 minuut precies meert de stoomboot aan. Vervolgens zien wij wat publiek en daar begint de optocht. Eerst wat politie te paerd. Gevolgd door: 4 WITTE Pieten. Een leuk muziekkorpsje der Amsterdamse politie met om 1:28 een vlag met het wapen van Amsterdam. En direct daarna 3 WITTE pieten.
Op 1:30 Alweer 3 witte Pieten. 1:33 2 witte Pieten. 1:36 een soort doodgraver. 1:38 Ah, daar hebben we de goede Sint. Stop de tijd op 1:38 zien wij daer 1 ZWARTE Piet helemaal onderin in beeld? 1:39 Neen, ook dit betreft een WITTE Piet. Als het al een Piet is; het kan ook jan met de pet zijn.
1:48 Drie witte Pieten. 1:51 Vier Witte Pieten. Deze laatste zien we nog even terugkomen helemaal op het einde met op het laatst nog 2 doodgravers. Dat maakt 16 WITTE Pieten en 0 Zwarte Pieten.
Tja, vroeger...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:53 schreef DarkSkywise het volgende:
Sinterklaasintocht 1935, vastgelegd op Heusche Zwart-Wit Film, toen mannen nog mannen waren, vrouwen nog vrouwen en filmcamera's nog van origineel Hollandsch Eickenhardthoudt:
[..]
Behoudt Onzer Tradities ende Behoudt den Witten Piet!![]()
voor filmpjuh & meer: http://www.krapuul.nl/ove(...)terklaastraditie-af/
Ze zitten alleen maar hier!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:48 schreef NaturalScience het volgende:
Zitten zelfs hier serieus anti-zwarte piet lui?
3/4 fanatiekelingen hier, o.a. Cerberut.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:48 schreef NaturalScience het volgende:
Ik ben ook links, ik ben echter erg pro-ZP en erg anti-immigratie-van-kanslozen en problemen-van-kutMarokkanen-met-de-mantel-der-liefde-bedekken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:55 schreef Mani89 het volgende:
FOK! is van oudsher een links haatbolwerk, dat weet iedereen.
Fascismequote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:39 schreef Arias1913 het volgende:
Afschaffen die handel..
Daarna die prent op de gouden koets verwijderen en de PVV opheffen!
Dat klopt en in dit soort topics worden we nog eens met de neus op de feiten gedrukt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:55 schreef Mani89 het volgende:
FOK! is van oudsher een links haatbolwerk, dat weet iedereen.
Ik vermaak me vooral dat mensen als whateverwhatever zich hier zo druk om kunnen makenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:48 schreef NaturalScience het volgende:
Ik ben niet anti-zwarte piet, maar ik heb echt geen moeite met eventuele veranderingenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:48 schreef NaturalScience het volgende:
Mensen die in de Grachtengordel wonen en niet met de kutMarokkanen in aanraking komen. Gemakkelijk praten dan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:54 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ze zitten alleen maar hier!
[ afbeelding ]
Waar blijven de shirts met Zwarte Piet is racisme?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Ik kan me er wel druk over maken. Omdat er gewoon een enorm aandeel autisten in dit land rondlopen die er op geilen moeilijk te doen en dwars te liggen tegen de menigte en zichzelf puur daarom aanpraten dat ze een probleem hebben met zwarte piet.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vermaak me vooral dat mensen als whateverwhatever zich hier zo druk om kunnen maken
Daarom hoop ik wel dat er een zwarte pietenverbod komt ja. Heerlijk genieten van huilende henk en ingrids op de teevee.
Het hangt er van af wat er verandert. De kleur mag van mij niet veranderen, hier zijn meerdere goede redenen voor: de naam (Zwarte Piet), de licht-luister dichtomie, het contrast (mooier) en het feit dat zwartgekleurde mensen in het echt niet bestaan. Bij mijn weten is 'zwart' toch echt een heel andere 'kleur' dan bruin.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:59 schreef Moppert het volgende:
[..]
Ik ben niet anti-zwarte piet, maar ik heb echt geen moeite met eventuele veranderingen
Het zijn echt niet alleen maar Henks en Ingrids die ZP graag willen behouden.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vermaak me vooral dat mensen als whateverwhatever zich hier zo druk om kunnen maken
Daarom hoop ik wel dat er een zwarte pietenverbod komt ja. Heerlijk genieten van huilende henk en ingrids op de teevee.
Vast niet, maar dit zijn wel de mensen die voor de camera worden getrokkenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:05 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het zijn echt niet alleen maar Henks en Ingrids die ZP graag willen behouden.
Alsof het voor de kinderen iets veranderd aan het feest als je zwarte piet vervangt. En zelfs als wel, binnen 5 jaar heeft ieder kind dat in sinterklaas geloofd nooit anders geweten.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:02 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik kan me er wel druk over maken. Omdat er gewoon een enorm aandeel autisten in dit land rondlopen die er op geilen moeilijk te doen en dwars te liggen tegen de menigte en zichzelf puur daarom aanpraten dat ze een probleem hebben met zwarte piet.
Daarnaast is het gewoon kinderachtig bezig zijn met een kinderfeest waar tot op heden bij ieder Nederlands kind mooie herinneringen aan heeft overgehouden.
Maar uiteraard moet ik mezelf ook op deze reactie aanspreken want ik weet ook wel dat deze mensen negeren en geen aandacht geven (want dat is precies waar ze op geilen) de beste methode is. Dus dit was mijn enige bijdrage in dit topic.
Wat kan jou het als volwassen kerel in godsnaam schelen als er wat dingen anders zullen gaan in de toekomst en er dan ook zo enorm over janken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Het hangt er van af wat er verandert. De kleur mag van mij niet veranderen, hier zijn meerdere goede redenen voor: de naam (Zwarte Piet), de licht-luister dichtomie, het contrast (mooier) en het feit dat zwartgekleurde mensen in het echt niet bestaan. Bij mijn weten is 'zwart' toch echt een heel andere 'kleur' dan bruin.
Lippen, oorringen en zo zijn bespreekbaar. De kleding dan weer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |