Wat een racist!quote:
Denk dat ie hier wel wat centen voor heeft gevangen, ongeacht of hij nou wel of niet achter de boodschap staat. Het is op zijn minst opmerkelijk dat PowNews en Geenstijl dit filmpje als eerst de wereld in gooien. Hadden ze het beter eerst via andere wegen "viral" kunnen laten gaan, als dat al was gelukt. Nu ligt het er wel dik bovenop.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, en? Ik vind het verfrissend om zo'n geluid te horen van een exotische medelander. Of insinueer je dat hij is omgekocht door Powned?
Ja klopt Powned/Geenstijl hebben een agenda maar daar gaat het me verder niet om. Ik vind het gewoon leuk om zo'n geluid te horen van een niet-blanke, en ik hoop maar dat hij daar verder oprecht in is.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:43 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Denk dat ie hier wel wat centen voor heeft gevangen, ongeacht of hij nou wel of niet achter de boodschap staat. Het is op zijn minst opmerkelijk dat PowNews en Geenstijl dit filmpje als eerst de wereld in gooien. Hadden ze het beter eerst via andere wegen "viral" kunnen laten gaan, als dat al was gelukt. Nu ligt het er wel dik bovenop.
Edit: ik kom erop terug: https://www.facebook.com/OnsLandOnzeCultuur/posts/661717917214007 Dit is een post uit november 2013.
Troost je met de gedachte dat de meeste mensen niks tegen zwarte piet hebben.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja klopt Powned/Geenstijl hebben een agenda maar daar gaat het me verder niet om. Ik vind het gewoon leuk om zo'n geluid te horen van een niet-blanke, en ik hoop maar dat hij daar verder oprecht in is.
Waarom is PowNed en Geenstijl minderwaardig ten opzichte van al die stoffige Sowjet-staats-media.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:43 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Denk dat ie hier wel wat centen voor heeft gevangen, ongeacht of hij nou wel of niet achter de boodschap staat. Het is op zijn minst opmerkelijk dat PowNews en Geenstijl dit filmpje als eerst de wereld in gooien. Hadden ze het beter eerst via andere wegen "viral" kunnen laten gaan, als dat al was gelukt. Nu ligt het er wel dik bovenop.
Edit: ik kom erop terug: https://www.facebook.com/OnsLandOnzeCultuur/posts/661717917214007 Dit is een post uit november 2013.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:39 schreef Arias1913 het volgende:
Afschaffen die handel..
Daarna die prent op de gouden koets verwijderen en de PVV opheffen!
hey komt niet aan de pvv anders gaan we jou opheffen snap je even dimmen ja gewoon even dimmenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:39 schreef Arias1913 het volgende:
Afschaffen die handel..
Jullie soort mensen zouden afgeschaft moeten wordenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:39 schreef Arias1913 het volgende:
Afschaffen die handel..
Behoudt Onzer Tradities ende Behoudt den Witten Piet!quote:Op 1 minuut precies meert de stoomboot aan. Vervolgens zien wij wat publiek en daar begint de optocht. Eerst wat politie te paerd. Gevolgd door: 4 WITTE Pieten. Een leuk muziekkorpsje der Amsterdamse politie met om 1:28 een vlag met het wapen van Amsterdam. En direct daarna 3 WITTE pieten.
Op 1:30 Alweer 3 witte Pieten. 1:33 2 witte Pieten. 1:36 een soort doodgraver. 1:38 Ah, daar hebben we de goede Sint. Stop de tijd op 1:38 zien wij daer 1 ZWARTE Piet helemaal onderin in beeld? 1:39 Neen, ook dit betreft een WITTE Piet. Als het al een Piet is; het kan ook jan met de pet zijn.
1:48 Drie witte Pieten. 1:51 Vier Witte Pieten. Deze laatste zien we nog even terugkomen helemaal op het einde met op het laatst nog 2 doodgravers. Dat maakt 16 WITTE Pieten en 0 Zwarte Pieten.
Tja, vroeger...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:53 schreef DarkSkywise het volgende:
Sinterklaasintocht 1935, vastgelegd op Heusche Zwart-Wit Film, toen mannen nog mannen waren, vrouwen nog vrouwen en filmcamera's nog van origineel Hollandsch Eickenhardthoudt:
[..]
Behoudt Onzer Tradities ende Behoudt den Witten Piet!![]()
voor filmpjuh & meer: http://www.krapuul.nl/ove(...)terklaastraditie-af/
Ze zitten alleen maar hier!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:48 schreef NaturalScience het volgende:
Zitten zelfs hier serieus anti-zwarte piet lui?
3/4 fanatiekelingen hier, o.a. Cerberut.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:48 schreef NaturalScience het volgende:
Ik ben ook links, ik ben echter erg pro-ZP en erg anti-immigratie-van-kanslozen en problemen-van-kutMarokkanen-met-de-mantel-der-liefde-bedekken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:55 schreef Mani89 het volgende:
FOK! is van oudsher een links haatbolwerk, dat weet iedereen.
Fascismequote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:39 schreef Arias1913 het volgende:
Afschaffen die handel..
Dat klopt en in dit soort topics worden we nog eens met de neus op de feiten gedrukt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:55 schreef Mani89 het volgende:
FOK! is van oudsher een links haatbolwerk, dat weet iedereen.
Ik vermaak me vooral dat mensen als whateverwhatever zich hier zo druk om kunnen makenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:48 schreef NaturalScience het volgende:
Ik ben niet anti-zwarte piet, maar ik heb echt geen moeite met eventuele veranderingenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:48 schreef NaturalScience het volgende:
Mensen die in de Grachtengordel wonen en niet met de kutMarokkanen in aanraking komen. Gemakkelijk praten dan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:54 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ze zitten alleen maar hier!
[ afbeelding ]
Waar blijven de shirts met Zwarte Piet is racisme?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Ik kan me er wel druk over maken. Omdat er gewoon een enorm aandeel autisten in dit land rondlopen die er op geilen moeilijk te doen en dwars te liggen tegen de menigte en zichzelf puur daarom aanpraten dat ze een probleem hebben met zwarte piet.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vermaak me vooral dat mensen als whateverwhatever zich hier zo druk om kunnen maken
Daarom hoop ik wel dat er een zwarte pietenverbod komt ja. Heerlijk genieten van huilende henk en ingrids op de teevee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |