SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Denk dat iedereen de ramen al aan het barricaderen is. Rustig hierDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Iedereen de winterslaap in jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
Denk dat iedereen de ramen al aan het barricaderen is. Rustig hier
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Boh Trapziequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Boom boom boom Shake the room.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Rossiquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:26 schreef Kiid het volgende:
Zijn we allemaal bronzeceptions aan het doen?
Manneh leverde 11k op![]()
![]()
Gisteren arsenal Tula in een 400 coin packquote:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat zijn die kits afschuwelijk zegquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gisteren arsenal Tula in een 400 coin pack![]()
![]()
Ben bezig met een BBVA team, wat raden jullie aan;
Ik wil Cerci en Dos santos in mijn team. Nu zat ik te denken aan Cerci als cam met dos santos + benzema ervoor. Of James Rodriguez cam met cerci+dos santos ervoor.![]()
Fifa technisch is de eerste optie beterquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:39 schreef MeneerLogica het volgende:
Ben bezig met een BBVA team, wat raden jullie aan;
Ik wil Cerci en Dos santos in mijn team. Nu zat ik te denken aan Cerci als cam met dos santos + benzema ervoor. Of James Rodriguez cam met cerci+dos santos ervoor.![]()
Jup lijkt wel of iemand met bloed door zijn pis er overheen heeft staan zeiken.quote:
Vast een kit voor BEAST FC en KSI ARMYquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jup lijkt wel of iemand met bloed door zijn pis er overheen heeft staan zeiken.![]()
U MAD BRO FCquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vast een kit voor BEAST FC en KSI ARMYRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
GET DEFOE KUYTquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Rodrigo + Benzema, Rodriguez erachter.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:39 schreef MeneerLogica het volgende:
Ben bezig met een BBVA team, wat raden jullie aan;![]()
![]()
Zal pittig duur wordenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:57 schreef DutchSL het volgende:
Gewoon Suarez in de spits, die zal wel weer in de packs komen deze week ?![]()
Heb ik geen geld voorquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:51 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Rodrigo + Benzema, Rodriguez erachter.Het zal benzema of rodriguez moeten worden. Wil mijn BPL team niet verkopen
![]()
Benzema dan en Rodrigo ernaast lijkt me beter dan Dos Santos (beiden overigens linkspoten, iets om rekening mee te houden).quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:01 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Heb ik geen geld voorHet zal benzema of rodriguez moeten worden. Wil mijn BPL team niet verkopen
![]()
ik ga hem pullenquote:weet het zeker
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hopelijk ook andere spelers zoals Layun.. o wacht.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:57 schreef DutchSL het volgende:
Gewoon Suarez in de spits, die zal wel weer in de packs komen deze week ?![]()
Het enige wat jij gaat pullen is je voorhuidje.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En dan cerci erachter?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Benzema dan en Rodrigo ernaast lijkt me beter dan Dos Santos (beiden overigens linkspoten, iets om rekening mee te houden).![]()
LayunluffeltjeluffeltjewithDS2quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hopelijk ook andere spelers zoals Layun.. o wacht.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ga dan sowieso voor Benzema met Rodrigo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:01 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Heb ik geen geld voorHet zal benzema of rodriguez moeten worden. Wil mijn BPL team niet verkopen
![]()
Dat is al helemaal een baasquote:heb hem al first owner
nog een paar ajacieden en dan is het spel uitgespeeld.
#FreeTrapz![]()
Ik moet alleen Ronaldo nog een keertje packen om het uit te spelen, voor de rest heb ik alle grootheden wel eens gehad in 1 of andere versie de afgelopen jaren.![]()
M'Bia.. maar die zit niet in het spel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:11 schreef MeneerLogica het volgende:
En volgende probleem, CDM. Waarom zijn ze allemaal zo belachelijk traag![]()
EA hates BBVAquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:11 schreef MeneerLogica het volgende:
Daarom hybriden.![]()
Waarom niet?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
M'Bia.. maar die zit niet in het spel.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hoezo nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
M'Bia.. maar die zit niet in het spel.![]()
![]()
Totaal geen probleem, ga voor Khedira. Absoluut monster.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:11 schreef MeneerLogica het volgende:
![]()
Alsof dat zo heel erg is voor een CDM. Ik vond Xabi vorig jaar een baas.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:11 schreef MeneerLogica het volgende:
En volgende probleem, CDM. Waarom zijn ze allemaal zo belachelijk traagNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Verkoop het spel maar nu.quote:Uitgespeeld.
LayunluffeltjeluffeltjewithDS2quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat weet niemand.. om dezelfde reden dat Layun er niet in zit. inb4 TimmyRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mijn eerste 400c pack van vandaag is weer dikke aids.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Verkoop het spel maar nu.Uitgespeeld.
![]()
![]()
En Alejandro Gomez en Marcelo Estigarribiaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat weet niemand.. om dezelfde reden dat Layun er niet in zit. inb4 Timmy![]()
![]()
Bohhhquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:16 schreef Freire het volgende:
[..]
Mijn eerste 400c pack van vandaag is weer dikke aids.
[ afbeelding ]![]()
Er is geen scripting, wel iets van momentum denk ik.
Sta 3-0 voor in de rust, niks aan de hand, hij krijgt uit het niks een goal. Plotseling voelen mijn spelers wat zwaarder aan en je voelt het gewoon aankomen. 84e min een doelpunt en als laatste een corner in de 90e min..
Blijf ik apart vinden![]()
inb4 Zhanoquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:16 schreef Freire het volgende:
[..]
Mijn eerste 400c pack van vandaag is weer dikke aids.
[ afbeelding ]
O net te laat.
750c packs leveren nu veel shiny spelers op. Net die 85 pace CB.![]()
hihihiquote:![]()
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
TOO SLOWquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
inb4 Zhano
O net te laat.
750c packs leveren nu veel shiny spelers op. Net die 85 pace CB.![]()
Wat heb je ze in de rust te eten gegeven dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:16 schreef Pino0 het volgende:
Er is geen scripting, wel iets van momentum denk ik.
Sta 3-0 voor in de rust, niks aan de hand, hij krijgt uit het niks een goal. Plotseling voelen mijn spelers wat zwaarder aan en je voelt het gewoon aankomen. 84e min een doelpunt en als laatste een corner in de 90e min..
Blijf ik apart vindenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Piemelsquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat heb je ze in de rust te eten gegeven dan?![]()
caring is sharing tochquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jouw dieet was zo goed bevallen dat je het ook je spelers geeft?!'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
ik heb van de grote 4 nog niemand gepacked,quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:12 schreef DutchSL het volgende:
Ik moet alleen Ronaldo nog een keertje packen om het uit te spelen, voor de rest heb ik alle grootheden wel eens gehad in 1 of andere versie de afgelopen jaren.
To pull lijstje is nog lang: Cr7, Messi, Zlatan, Bale, Robben, Ribery, Toure,
van de echt dure normale spelers eigenlijk alleen 3 keer neymar gepacked. En vorig jaar natuurlijk IF chikhaouia 3.5M
#FreeTrapz![]()
Suck skill. much appreciation. wowquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:21 schreef FCsuarez het volgende:
ik heb van de grote 4 nog niemand gepacked,
van de echt dure normale spelers eigenlijk alleen 3 keer neymar gepacked. En vorig jaar natuurlijk IF chikhaoui a 3.5MRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Many luck. much awesome. wowquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
van de echt dure normale spelers eigenlijk alleen 3 keer neymar gepacked. En vorig jaar natuurlijk IF chikhaouia 3.5M
![]()
Het is kwestie van tijd dat ik dat rijtje spelers allemaal heb gepulled in 400 coins packs.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb me dus serieus al een keer 5 of moeten inhouden om die grap te maken, omdat ik hem zo slecht vindquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, in Fifa 25 is Neymar misschien wel een bronze of silver.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is kwestie van tijd dat ik dat rijtje spelers allemaal heb gepulled in 400 coins packs.![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb me dus serieus al een keer 5 of moeten inhouden om die grap te maken, omdat ik hem zo slecht vind![]()
![]()
![]()
Ik had hem in mijn stream gemaakt toen, alleen met een andere coach (die heet Pan, get it, Pan Rijst hihaho)quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb me dus serieus al een keer 5 of moeten inhouden om die grap te maken, omdat ik hem zo slecht vind![]()
Goed om te weten. Dank.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan 1 speler in ieder geval van de lijst strepen. Castelen.
[ afbeelding ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ronan The Accuserquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan 1 speler in ieder geval van de lijst strepen. Castelen.
[ afbeelding ]![]()
Eeuwig zonde dat ik daar niet bij was. Of nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had hem in mijn stream gemaakt toen, alleen met een andere coach (die heet Pan, get it, Pan Rijst hihaho)
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Beste speler die ik ooit gepulled heb is Tots Nene![]()
![]()
En Messi in Fut WC maar daar heb je ook geen drol aanDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Mijn beste pull is IF Tevez dit jaar (vorig jaar TOTS Baines), speel al vanaf fifa 10
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Mijn beste pull in 4 jaar FUT:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zeg: hou maar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En ik had Ssewankambo voor de 2e keer in een pack.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
twitter:lieuwewestra twitterde op dinsdag 21-10-2014 om 09:28:3027000 volgers voor iemand die alleen kan fietsen en stenen leggen 👍 reageer retweet
![]()
Nu we toch slechte grappen aan het maken zijn: ik pull atm de zweterigste back uit de MLS.
http://wefut.com/en/player/12048NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mijn beste pull ooit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mijn beste pull ooit:Ziet er nog niet eens zo slecht uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Stays notedquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Nu we toch slechte grappen aan het maken zijn: ik pull atm de zweterigste back uit de MLS.
http://wefut.com/en/player/12048![]()
zo heb ik ook heel veel spelers in mijn club dat ik denk waaaat, that pace, en dan maar 200cquote:
#FreeTrapz![]()
Al je geld moet al naar Wynne natuurlijk.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
PS prijzenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zo heb ik ook heel veel spelers in mijn club dat ik denk waaaat, that pace, en dan maar 200c![]()
![]()
een patchquote:- Adjustments and improvements to shooting and goalkeepers.
- (PS4) Fix for fans experiencing stuttering during online and offline gameplay.
- Added ability to call out the keeper in Pro Clubs.
- Fix for instances where Player Instructions in Seasons mode were not carrying over into gameplay via Team Management.
- Further improvements to Player Search in Career Mode.
- Adjusted Legendary difficulty in gameplay.
- Improvements to Goal Line Technology.
- Fix for match length issues in FIFA Ultimate Team Single Player Seasons matches.
- Updated real-world injuries and suspensions in Match Day Live.
- Improvements to ‘Looking Ahead’ audio in Career.
- Fixes to Player selection in Team Management in multiplayer matches.
- Tuned player specific audio speech in all modes.
- (XB1) Improvements to motion blur effects.
- (XB1) Fix to the display of FIFA Ultimate Team Legend players in the EA SPORTS Football Club widget.![]()
Dat bronzes veel duurder zijn op de Xbox. Dit is slechts 1 van de voorbeelden.quote:
Pack only teampje bohh![]()
![]()
Op de xbox zijn prijzen van Shiny Golds dan weer veeeeeel lagerDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Daar ging het over.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zo heb ik ook heel veel spelers in mijn club dat ik denk waaaat, that pace, en dan maar 200c![]()
Oke. Bronzes zijn veel duurder op de Xbox. Ik voel alleen nog niet direct de neiging om daarvoor naar de Intertoys te rijden voor die pauperconsole.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat bronzes veel duurder zijn op de Xbox. Dit is slechts 1 van de voorbeelden.
Pack only teampje bohh
[ afbeelding ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
met clubs vannacht bleek trouwens wel dat die keepers nog net zo achterlijk zijn als pre patch. gewoon nog steeds blunder na blunder'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
En dat bronzes goedkoop zijn, heeft ook zijn voordelen. Ik heb voor 5k in totaal 2 stuks bronsteams in elkaar gedraaid, en had binnen 4 wedstrijdjes die bronze cup binnen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
Op de xbox zijn prijzen van Shiny Golds dan weer veeeeeel lagerNAC Breda
Rèsbaarge![]()
eerste 400c pack een heal all kaartit's going to be a good good day
#FreeTrapz![]()
400.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:51 schreef Zhano het volgende:
Hoeveel is bronze armhealing waard?#dtv
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Weinig 250/300quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:51 schreef Zhano het volgende:
Hoeveel is bronze armhealing waard?#dtv
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Normaal gesproken krijg ik dit soort dingen alleen tegen... Nu ook nog tegen Messi, heerlijkt dit! Een duel met Messi kan twee kanten op gaan... Of hij is er in 1x voorbij of hij krijgt een vrije trap mee waar vervolgens een doelpunt uit voort komt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 03:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
je tegenstander heeft daarna hard op zijn xbox geslagen denk ikHaha nee dit was gewoon pure controle. Je ziet het misschien niet goed maar de keeper was helemaal naar de zijlijn gelopen en die geeft de eerste pass die je ziet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 06:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een mislukt fake shot dat in de goal belandtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik blijf gewoon bij de 360 omdat ik die markt beter vind (en het bespaart me een hoop geld)quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke. Bronzes zijn veel duurder op de Xbox. Ik voel alleen nog niet direct de neiging om daarvoor naar de Intertoys te rijden voor die pauperconsole.![]()
Je leeft in ouwe tijdenquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon bij de 360 omdat ik die markt beter vind (en het bespaart me een hoop geld)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Elke dag![]()
Niet direct verkocht, maar er is altijd wel een blind konijn die hem oppiktquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:52 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha nee dit was gewoon pure controle. Je ziet het misschien niet goed maar de keeper was helemaal naar de zijlijn gelopen en die geeft de eerste pass die je ziet.Ah, dat verklaart een hoopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb hem 2x gelist voor 300/350 om hem vervolgens voor 250 te zien gaan bij 250/300 vanochtendquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet direct verkocht, maar er is altijd wel een blind konijn die hem oppikt
Elke dag![]()
hoeveel bronze players zijn er eigenlijk, en zal ik ze al bijna allemaal first owner hebben
#dtvPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
gewoon in de club zetten en tussen half 4 en half 8 verkopenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb hem 2x gelist voor 300/350 om hem vervolgens voor 250 te zien gaan bij 250/300 vanochtend
#FreeTrapz![]()
6177quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:53 schreef FCsuarez het volgende:
hoeveel bronze players zijn er eigenlijk, en zal ik ze al bijna allemaal first owner hebben
#dtv![]()
![]()
oke dan ben ik er dus nog lang nietquote:
goed dat blind verkocht is, hij had gehakt van hem gemaakt
#FreeTrapz![]()
http://www.bumperz.nl/quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Waar is Fokke?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:00 schreef DePresident. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]l
Nee, lijkt me ook geniaal om een keer te doen.![]()
345 euro per uur is wel duur voor een luchtbal om je heen
Elke dag![]()
Hihi ik joinde per ongeluk jouw feestjequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:50 schreef poker4lifee het volgende:
met clubs vannacht bleek trouwens wel dat die keepers nog net zo achterlijk zijn als pre patch. gewoon nog steeds blunder na blunder![]()
iddquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hihi ik joinde per ongeluk jouw feestje
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Jij speelt ook 4312 toch? Hoe ziet jouw teampje met Lacazette er uit?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:10 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hmmmm nog best wel duur. Wel echt vet om een keer te doen!![]()
![]()
Dat klopt ja maar had ook niet verwacht dat het zoveel zou kostenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:10 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hmmmm nog best wel duur. Wel echt vet om een keer te doen!Moet je wel al met een man of 12 zijn om het een beetje leuk te houden qua kosten
Elke dag![]()
Mehh posities zijn allemaal kut en denk niet dat er wat leuke discards inzitten :/quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
TOTW predictions zien er wel tof uitDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
En dan geen linkje plaatsen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
TOTW predictions zien er wel tof uit
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
IF Gourcuff moet ik hebben (ongetwijfeld om er achter te komen dat hij niet zo goed is als vorig jaar, maar ok)
![]()
Tadic hoop ikquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mehh posities zijn allemaal kut en denk niet dat er wat leuke discards inzitten :/
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nou echt een gay totw.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Stakkertjes zijn jullie ook...
http://news.futhead.com/p(...)w-predictions-week-6Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik vind die van het EA forum beter meestalquote:Kloppen de posities ook
Elke dag![]()
wowquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Echt iets voor jou, lijkt me.![]()
Als je de tekst lees dan zie je dat futhead ook de juiste posities vermeldt, alleen niet in het plaatje.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind die van het EA forum beter meestalKloppen de posities ook
En die van EA zijn kutter om te vinden, geen zin om dat forum door te spitten (überhaupt al de link naar het forum vinden, zou niet weten hoe er te komen zonder Google)..![]()
Dit dus jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als je de tekst lees dan zie je dat futhead ook de juiste posities vermeldt, alleen niet in het plaatje.
En die van EA zijn kutter om te vinden, geen zin om dat forum door te spitten (überhaupt al de link naar het forum vinden, zou niet weten hoe er te komen zonder Google)..
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Tekst lezenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als je de tekst lees dan zie je dat futhead ook de juiste posities vermeldt, alleen niet in het plaatje.
En die van EA zijn kutter om te vinden, geen zin om dat forum door te spitten (überhaupt al de link naar het forum vinden, zou niet weten hoe er te komen zonder Google)..
Gewoon bij general discussion Team of the week 6 invullen en tis de eerste (bij elke Totw te doen dus)Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dankjequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Stakkertjes zijn jullie ook...
http://news.futhead.com/p(...)w-predictions-week-6Alsnog bedanktquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
http://news.futhead.com/p(...)w-predictions-week-6
edit.8 seconden te laat
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dingen invullenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tekst lezen
Gewoon bij general discussion Team of the week 6 invullen en tis de eerste (bij elke Totw te doen dus)
Waar dan? Bij zoeken? Dingen zoeken
edit. en moet je ook nog weten welke week het is![]()
General discussion en dan search this forum? zo'n balkje boven de topics iig. Dat invullen en je vindt hetquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dingen invullen
Waar dan? Bij zoeken? Dingen zoeken
Elke dag![]()
Zo ziet het er nu uit.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:16 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Jij speelt ook 4312 toch? Hoe ziet jouw teampje met Lacazette er uit?
2e teamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lacazette is denk ik wel de eerste die ik ga vervangen, daar komt Benzema met Modric erachter. 4312 speelt een stuk lekkerder dan 433, er is minder ruimte tussen de spelers en daardoor kan je makkelijker erdoorheen tikken. Over het middenveld ben ik er nog niet helemaal uit. Ik vind De Rossi (of Nainggolan) misschien wel fijner voor de centrale positie dan bijvoorbeeld Marchisio of Vidal.
Totti speelt ook wel erg lekker op de CAM, alleen moet je echt niet met hem proberen te rennen. In de rust zet ik zijn instelling vaak anders en dat komt hem echt ten goede (alleen aanvallen, rond de box blijven hangen bij crosses en free-roamen).
Tevez begint langzaam op gang te komen. Na 6 wedstrijden had hij pas 2x gescoord. Sindsdien, 4 wedstrijden, loopt hij 1 op 1. Ook heeft hij in 10 wedstrijden al 7 assists.![]()
Leuk, zo'n programma wat niet werkt, je niet kunt repairen en ook niet deinstallerenJe zal het maar nodig hebben voor een tentamen volgende week
![]()
![]()
Voor hoeveel gaan die +1 heal all kaarten?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:37 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ziet het er nu uit.
[ afbeelding ]
2e teamBen ik de enige die de indruk heeft dat jij zo ongeveer dagelijk min of meer dezelfde teams post?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lacazette is denk ik wel de eerste die ik ga vervangen, daar komt Benzema met Modric erachter. 4312 speelt een stuk lekkerder dan 433, er is minder ruimte tussen de spelers en daardoor kan je makkelijker erdoorheen tikken. Over het middenveld ben ik er nog niet helemaal uit. Ik vind De Rossi (of Nainggolan) misschien wel fijner voor de centrale positie dan bijvoorbeeld Marchisio of Vidal.
Totti speelt ook wel erg lekker op de CAM, alleen moet je echt niet met hem proberen te rennen. In de rust zet ik zijn instelling vaak anders en dat komt hem echt ten goede (alleen aanvallen, rond de box blijven hangen bij crosses en free-roamen).
Tevez begint langzaam op gang te komen. Na 6 wedstrijden had hij pas 2x gescoord. Sindsdien, 4 wedstrijden, loopt hij 1 op 1. Ook heeft hij in 10 wedstrijden al 7 assists.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
1000-1200.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Voor hoeveel gaan die +1 heal all kaarten?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
In dit geval zelfs 2x hetzelfde team in 1 post..quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ben ik de enige die de indruk heeft dat jij zo ongeveer dagelijk min of meer dezelfde teams post?![]()
![]()
Was even vergeten de quote erbij te zetten. DannyDeko vroeg eromquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ben ik de enige die de indruk heeft dat jij zo ongeveer dagelijk min of meer dezelfde teams post?![]()
![]()
![]()
Ik zat echt 1 minuut te kijken...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
In dit geval zelfs 2x hetzelfde team in 1 post..![]()
Haha ja dat kwam denk ik doordat ik het forum op twee tabs open had staan, daardoor ging er iets fout ergens. Ach af en toe weer naar mijn eigen teampje kijken vind ik minder erg dan de random bullshit die hier normaal wordt gepostquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
In dit geval zelfs 2x hetzelfde team in 1 post..![]()
![]()
Ik zei verder niks negatiefs hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:43 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha ja dat kwam denk ik doordat ik het forum op twee tabs open had staan, daardoor ging er iets fout ergens. Ach af en toe weer naar mijn eigen teampje kijken vind ik minder erg dan de random bullshit die hier normaal wordt gepost![]()
![]()
Narcism FTWquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:43 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ach af en toe weer naar mijn eigen teampje kijken vind ik minder erg dan de random bullshit die hier normaal wordt gepost![]()
![]()
Kabul danquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:51 schreef Freire het volgende:
[..]
Dan is zijn anaconda jizz hybrid kapot![]()
Oja derp.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:52 schreef Freire het volgende:
[..]
Als je je CB's omdraait heeft Konko geen 9 chem![]()
Zo ver weg is dat niet:quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Laat de hoofdstad van Afghanistan er anders ff buiten.
@1:02![]()
Generalsquote:
hoe de fuck kunnen er 6100 bronze spelers zijn, en ik nu aldoor al dubbele krijg. klopt geen fuck van.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
JBGSquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:58 schreef FCsuarez het volgende:
hoe de fuck kunnen er 6100 bronze spelers zijn, en ik nu aldoor al dubbele krijg. klopt geen fuck van.![]()
Maak je niet druk Sjon.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:58 schreef FCsuarez het volgende:
hoe de fuck kunnen er 6100 bronze spelers zijn, en ik nu aldoor al dubbele krijg. klopt geen fuck van.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Er zijn 366 ieren dus klopt toch welquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:58 schreef FCsuarez het volgende:
hoe de fuck kunnen er 6100 bronze spelers zijn, en ik nu aldoor al dubbele krijg. klopt geen fuck van.
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:58 schreef FCsuarez het volgende:
hoe de fuck kunnen er 6100 bronze spelers zijn, en ik nu aldoor al dubbele krijg. klopt geen fuck van.= spelers
= keepers
![]()
even wefut geraadpleegd, 217 pagina's waar er 25 op een pagina staan.
5425 incl IF's dus. betekend 5400, nog maar 4000 te gaan.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wat moet je nou met die pauper bronzesquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:01 schreef FCsuarez het volgende:
5425 incl IF's dus. betekend 5400, nog maar 4000 te gaan.sla jij serieus alles op in je club?
Ja hij denkt daar nog iets mee teverdienen, maar wss is de 1400x discard meer coins dan die ene speler die miss ooit nog wat waard wordtquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat moet je nou met die pauper bronzessla jij serieus alles op in je club?
Elke dag![]()
Niet gewoon naar het aantal spelers kijken wat er naast al aangegeven staatquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:01 schreef FCsuarez het volgende:
5425 incl IF's dus. betekend 5400, nog maar 4000 te gaan.![]()
![]()
Dit jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:03 schreef Freire het volgende:
[..]
Niet gewoon naar het aantal spelers kijken wat er naast al aangegeven staat![]()
![]()
Ik sla alleen Ieren op en Eredivisie spelers. De rest gaat for sale, of discard.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat moet je nou met die pauper bronzessla jij serieus alles op in je club?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ook Noord Ierenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik sla alleen Ieren op en Eredivisie spelers. De rest gaat for sale, of discard.
Elke dag![]()
ga echt al die packs niet nalopen wat er wel of niet iets waard is. fitness en healing kaarten gaan de TP op, training kaarten discard. rest gaat zo de club in.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik verkoop die Ieren ook gewoon nu voor 150/200, paar maanden wachten tot ze 400 a 600 waard worden is de moeite niet waard. Bovendien kun je ze in januari/februari gewoon opkopen voor 200.
Maar ik doe sowieso nauwelijks een bronze packs.![]()
De dubbele discard ik gewoon. Maar als ik ze nog niet heb, gaan ze de club in.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:06 schreef DutchSL het volgende:
Ik verkoop die Ieren ook gewoon nu voor 150/200, paar maanden wachten tot ze 400 a 600 waard worden is de moeite niet waard.
Bovendien kun je ze in januari/februari gewoon opkopen voor 200.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
waarom dan de eredivisie kaarten wel bewaren
#FreeTrapz![]()
Godverdomme maken ze Nuenen even belachelijk bij DWDD![]()
![]()
Maar we krijgen wel een tof fietspad van van Gogh
En zeggen dat Zundert bij Nuenen ligt!
Elke dag![]()
Voor een mooi teampjequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:07 schreef FCsuarez het volgende:
waarom dan de eredivisie kaarten wel bewaren
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bewaar alleen de Ieren. Scroll wel langs de spelers en kits om te kijken of er wat tussen zit. Kwam net deze tegen:
Zag dat er twee voor 400 BIN stonden en daarna pas weer voor 2200. Even kijken of ik er wat mee kan verdienenVolgens mij pas de eerste keer dat ik iets koop om weer verder te verkopen, ben een beetje lui geworden...
![]()
Ik wacht nog op een Eredivisie RW en RCM en een Engelse CM/CAM, dan heb ik een pack only team compleet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:07 schreef FCsuarez het volgende:
waarom dan de eredivisie kaarten wel bewaren![]()
Thanks. Even die van mij erop gezet voor 600c.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:13 schreef Tobi-wan het volgende:
Bewaar alleen de Ieren. Scroll wel langs de spelers en kits om te kijken of er wat tussen zit. Kwam net deze tegen:
[ afbeelding ]
Zag dat er twee voor 400 BIN stonden en daarna pas weer voor 2200. Even kijken of ik er wat mee kan verdienenVolgens mij pas de eerste keer dat ik iets koop om weer verder te verkopen, ben een beetje lui geworden...
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Kan je beter al die franse Ligue 2 pace sletjes bewarenquote:
#FreeTrapz![]()
Jij raakt ze niet kwijt voor 200c.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Thanks. Even die van mij erop gezet voor 600c.![]()
![]()
*chirp chirp*quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
Godverdomme maken ze Nuenen even belachelijk bij DWDD![]()
![]()
Maar we krijgen wel een tof fietspad van van Gogh
En zeggen dat Zundert bij Nuenen ligt!
![]()
Arsenal tula badge in een packblijft balen.
#FreeTrapz![]()
Ajacied7 krijgt constant de badge en de away kit in een pack.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:39 schreef FCsuarez het volgende:
![]()
Cultuur wordt hier nooit serieus genomen, zal het opgeven voortaanquote:
Elke dag![]()
hij komt alleen uit packs met howard er op.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ajacied7 krijgt constant de badge en de away kit in een pack.
word tijd dat EA even een nieuwe cup er in gooit. is er miss nog wat handel te halen
#FreeTrapz![]()
Dat pack leverde me bij golds geluk op.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hij komt alleen uit packs met howard er op.
word tijd dat EA even een nieuwe cup er in gooit. is er miss nog wat handel te halen![]()
![]()
Toch 200c waardquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:39 schreef FCsuarez het volgende:
Elke dag![]()
poeh poeh, daar doen we het voorquote:
ik ben niet zo van het leuren met bronze spelers en andere shit die pas na 15125x verkooptPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dan moet je gewoon constant gold packs openen en daar coins mee proberen te verdienenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
poeh poeh, daar doen we het voor
ik ben niet zo van het leuren met bronze spelers en andere shit die pas na 15125x verkooptDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Jan Mulder kijkt nooit een hele voetbalwedstrijd. Fijn zo'n analist elke week
Elke dag![]()
Afschaffen dan!quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Misschien. Maar je zou zeggen dat op enig moment iemands TP volstaat, zoals bij mij het geval is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Omdat iedereen bronze packs opent?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bohh nice, 25k ofzo tochquote:?
Elke dag![]()
Paar weken terug had ik hem ook, leverde 20k op. Schat zo maar dat hij nu weer iets gedaald is.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Paar weken terug had ik hem ook, leverde 20k op. Schat zo maar dat hij nu weer iets gedaald is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:17 schreef Toefjes het volgende:
Goedkoopste BIN 27KKnee healing dekt de tax
Elke dag![]()
Godverquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:17 schreef Toefjes het volgende:
Goedkoopste BIN 27KKnee healing dekt de tax
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja wat? Verkopen voor 20k is toch best prima dan? Je moet ook nog wat over laten voor een anderquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat je dacht dat ie gedaald wasquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja wat? Verkopen voor 20k is toch best prima dan? Je moet ook nog wat over laten voor een ander
Elke dag![]()
Is dat zo heel vreemd? Bronze packs worden massaal geopend nu, in mijn beleving. Meer aanbod, gelijkblijvende vraag. Volgens mij leraar economie dalen dan de prijzen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat je dacht dat ie gedaald wasNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Meer geld op de markt, grotere vraag naar duurdere spelers.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is dat zo heel vreemd? Bronze packs worden massaal geopend nu, in mijn beleving. Meer aanbod, gelijkblijvende vraag. Volgens mij leraar economie dalen dan de prijzen.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Geen ceteris paribus dusquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Meer geld op de markt, grotere vraag naar duurdere spelers.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Idd, maar sowieso is de futmarkt een markt waar Marx en zijn vriendjes stijl van achterover zouden slaanquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ceteris park the bus?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zal de grap maar niet meer maken.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Maak me gek Stewie.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zal de grap maar niet meer maken.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Niet van je transfer profit iigquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die van 200 is gewoon van een sukklquote:
Elke dag![]()
Mjah maar toch 1800 ipv 8000quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die van 200 is gewoon van een sukkl
Klopt. En jij hebt meer winst uit je bronze packs.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het is niet eerlijk. Jullie kunnen al die spelers veel goedkoper halen...![]()
[ afbeelding ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wie is die 2e dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
2 helden in een pack
[ afbeelding ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wie heeft er een tantoe nissa team voor 50k?
Mohamed. je weet wel.. die gozer uit de koran.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
De profeet ongelovig varkenquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die van die berg? Dat is toch geen held joh. Die levert momenteel meer problemen dan oplossingen hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mohamed. je weet wel.. die gozer uit de koran.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het is maar van welke kant je het bekijkt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die van die berg? Dat is toch geen held joh. Die levert momenteel meer problemen dan oplossingen hoorRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nou, leg jij maar eens uit van welke kant jij het dan bekijkt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Het is maar van welke kant je het bekijkt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
De achterkant. gr grquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou, leg jij maar eens uit van welke kant jij het dan bekijkt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zal ik eens even Prinsebeekse Jambon reepjes van je snijdenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kom sprinten dan, stuk Nuenens uitschot.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Het is Prinsenbeek, Peelse graftak dat je er bent.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zal ik eens even Prinsebeekse Jambon reepjes van je snijdenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maandag gehaktdag. En dinsdag moeten de restjes de deur uit.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:47 schreef Apekoek het volgende:
Waarom zijn coins bij vipcoinsfifa maandag/dinsdag veel goedkoper?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Omdat er meer mensen FUT in het weekend spelen. Meer vraag, hogere prijzen. Maandag is dat precies andersom. Deze tendens is me al een tijdje opgevallen trouwens.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:47 schreef Apekoek het volgende:
Waarom zijn coins bij vipcoinsfifa maandag/dinsdag veel goedkoper?![]()
Dacht al zoiets, maar wist niet zeker. Ok duidelijk! En goed om te weten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Omdat er meer mensen FUT in het weekend spelen. Meer vraag, hogere prijzen. Maandag is dat precies andersom. Deze tendens is me al een tijdje opgevallen trouwens.![]()
Had ik het goed gegoktquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is Prinsenbeek, Peelse graftak dat je er bent.?
Elke dag![]()
Blijf het vooral schandalig vinden dat zo'n site inkoopt voor 4.70 en verkoopt voor 14.19 per 100k maja
Elke dag![]()
Dan zijn de AB's voor silvers blijkbaar actief.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:47 schreef Apekoek het volgende:
Waarom zijn coins bij vipcoinsfifa maandag/dinsdag veel goedkoper?![]()
Podverdriedrubbeltjesquote:
Je komt toch niet uit Oosterhout he
Edit : ohnee dorpje laatmaarDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dorst vind ik wel iets voor Pots, maar zal wel Teteringen zijnDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Oosterhoutquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Podverdriedrubbeltjes
Edit : ohnee dorpje laatmaarwat een pauperzooi is dat daar....
Je had het serieus echt al lang geweten moeten hebben hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Podverdriedrubbeltjes
Edit : ohnee dorpje laatmaar
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Sorry er zijn weleens posts van jou die ik overslaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je had het serieus echt al lang geweten moeten hebben hoorDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik denk Made.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je had het serieus echt al lang geweten moeten hebben hoorRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wostrhoutquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oosterhoutwat een pauperzooi is dat daar....
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: