SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Denk dat iedereen de ramen al aan het barricaderen is. Rustig hierDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Iedereen de winterslaap in jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
Denk dat iedereen de ramen al aan het barricaderen is. Rustig hier
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Boh Trapziequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Boom boom boom Shake the room.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Rossiquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:26 schreef Kiid het volgende:
Zijn we allemaal bronzeceptions aan het doen?
Manneh leverde 11k op![]()
![]()
Gisteren arsenal Tula in een 400 coin packquote:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat zijn die kits afschuwelijk zegquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gisteren arsenal Tula in een 400 coin pack![]()
![]()
Ben bezig met een BBVA team, wat raden jullie aan;
Ik wil Cerci en Dos santos in mijn team. Nu zat ik te denken aan Cerci als cam met dos santos + benzema ervoor. Of James Rodriguez cam met cerci+dos santos ervoor.![]()
Fifa technisch is de eerste optie beterquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:39 schreef MeneerLogica het volgende:
Ben bezig met een BBVA team, wat raden jullie aan;
Ik wil Cerci en Dos santos in mijn team. Nu zat ik te denken aan Cerci als cam met dos santos + benzema ervoor. Of James Rodriguez cam met cerci+dos santos ervoor.![]()
Jup lijkt wel of iemand met bloed door zijn pis er overheen heeft staan zeiken.quote:
Vast een kit voor BEAST FC en KSI ARMYquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jup lijkt wel of iemand met bloed door zijn pis er overheen heeft staan zeiken.![]()
U MAD BRO FCquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vast een kit voor BEAST FC en KSI ARMYRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
GET DEFOE KUYTquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Rodrigo + Benzema, Rodriguez erachter.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:39 schreef MeneerLogica het volgende:
Ben bezig met een BBVA team, wat raden jullie aan;![]()
![]()
Zal pittig duur wordenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:57 schreef DutchSL het volgende:
Gewoon Suarez in de spits, die zal wel weer in de packs komen deze week ?![]()
Heb ik geen geld voorquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:51 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Rodrigo + Benzema, Rodriguez erachter.Het zal benzema of rodriguez moeten worden. Wil mijn BPL team niet verkopen
![]()
Benzema dan en Rodrigo ernaast lijkt me beter dan Dos Santos (beiden overigens linkspoten, iets om rekening mee te houden).quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:01 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Heb ik geen geld voorHet zal benzema of rodriguez moeten worden. Wil mijn BPL team niet verkopen
![]()
ik ga hem pullenquote:weet het zeker
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hopelijk ook andere spelers zoals Layun.. o wacht.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:57 schreef DutchSL het volgende:
Gewoon Suarez in de spits, die zal wel weer in de packs komen deze week ?![]()
Het enige wat jij gaat pullen is je voorhuidje.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En dan cerci erachter?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Benzema dan en Rodrigo ernaast lijkt me beter dan Dos Santos (beiden overigens linkspoten, iets om rekening mee te houden).![]()
LayunluffeltjeluffeltjewithDS2quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hopelijk ook andere spelers zoals Layun.. o wacht.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ga dan sowieso voor Benzema met Rodrigo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:01 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Heb ik geen geld voorHet zal benzema of rodriguez moeten worden. Wil mijn BPL team niet verkopen
![]()
Dat is al helemaal een baasquote:heb hem al first owner
nog een paar ajacieden en dan is het spel uitgespeeld.
#FreeTrapz![]()
Ik moet alleen Ronaldo nog een keertje packen om het uit te spelen, voor de rest heb ik alle grootheden wel eens gehad in 1 of andere versie de afgelopen jaren.![]()
M'Bia.. maar die zit niet in het spel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:11 schreef MeneerLogica het volgende:
En volgende probleem, CDM. Waarom zijn ze allemaal zo belachelijk traag![]()
EA hates BBVAquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:11 schreef MeneerLogica het volgende:
Daarom hybriden.![]()
Waarom niet?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
M'Bia.. maar die zit niet in het spel.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hoezo nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
M'Bia.. maar die zit niet in het spel.![]()
![]()
Totaal geen probleem, ga voor Khedira. Absoluut monster.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:11 schreef MeneerLogica het volgende:
![]()
Alsof dat zo heel erg is voor een CDM. Ik vond Xabi vorig jaar een baas.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:11 schreef MeneerLogica het volgende:
En volgende probleem, CDM. Waarom zijn ze allemaal zo belachelijk traagNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Verkoop het spel maar nu.quote:Uitgespeeld.
LayunluffeltjeluffeltjewithDS2quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat weet niemand.. om dezelfde reden dat Layun er niet in zit. inb4 TimmyRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mijn eerste 400c pack van vandaag is weer dikke aids.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Verkoop het spel maar nu.Uitgespeeld.
![]()
![]()
En Alejandro Gomez en Marcelo Estigarribiaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat weet niemand.. om dezelfde reden dat Layun er niet in zit. inb4 Timmy![]()
![]()
Bohhhquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:16 schreef Freire het volgende:
[..]
Mijn eerste 400c pack van vandaag is weer dikke aids.
[ afbeelding ]![]()
Er is geen scripting, wel iets van momentum denk ik.
Sta 3-0 voor in de rust, niks aan de hand, hij krijgt uit het niks een goal. Plotseling voelen mijn spelers wat zwaarder aan en je voelt het gewoon aankomen. 84e min een doelpunt en als laatste een corner in de 90e min..
Blijf ik apart vinden![]()
inb4 Zhanoquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:16 schreef Freire het volgende:
[..]
Mijn eerste 400c pack van vandaag is weer dikke aids.
[ afbeelding ]
O net te laat.
750c packs leveren nu veel shiny spelers op. Net die 85 pace CB.![]()
hihihiquote:![]()
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
TOO SLOWquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
inb4 Zhano
O net te laat.
750c packs leveren nu veel shiny spelers op. Net die 85 pace CB.![]()
Wat heb je ze in de rust te eten gegeven dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:16 schreef Pino0 het volgende:
Er is geen scripting, wel iets van momentum denk ik.
Sta 3-0 voor in de rust, niks aan de hand, hij krijgt uit het niks een goal. Plotseling voelen mijn spelers wat zwaarder aan en je voelt het gewoon aankomen. 84e min een doelpunt en als laatste een corner in de 90e min..
Blijf ik apart vindenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Piemelsquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat heb je ze in de rust te eten gegeven dan?![]()
caring is sharing tochquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jouw dieet was zo goed bevallen dat je het ook je spelers geeft?!'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
ik heb van de grote 4 nog niemand gepacked,quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:12 schreef DutchSL het volgende:
Ik moet alleen Ronaldo nog een keertje packen om het uit te spelen, voor de rest heb ik alle grootheden wel eens gehad in 1 of andere versie de afgelopen jaren.
To pull lijstje is nog lang: Cr7, Messi, Zlatan, Bale, Robben, Ribery, Toure,
van de echt dure normale spelers eigenlijk alleen 3 keer neymar gepacked. En vorig jaar natuurlijk IF chikhaouia 3.5M
#FreeTrapz![]()
Suck skill. much appreciation. wowquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:21 schreef FCsuarez het volgende:
ik heb van de grote 4 nog niemand gepacked,
van de echt dure normale spelers eigenlijk alleen 3 keer neymar gepacked. En vorig jaar natuurlijk IF chikhaoui a 3.5MRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Many luck. much awesome. wowquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
van de echt dure normale spelers eigenlijk alleen 3 keer neymar gepacked. En vorig jaar natuurlijk IF chikhaouia 3.5M
![]()
Het is kwestie van tijd dat ik dat rijtje spelers allemaal heb gepulled in 400 coins packs.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb me dus serieus al een keer 5 of moeten inhouden om die grap te maken, omdat ik hem zo slecht vindquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, in Fifa 25 is Neymar misschien wel een bronze of silver.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is kwestie van tijd dat ik dat rijtje spelers allemaal heb gepulled in 400 coins packs.![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb me dus serieus al een keer 5 of moeten inhouden om die grap te maken, omdat ik hem zo slecht vind![]()
![]()
![]()
Ik had hem in mijn stream gemaakt toen, alleen met een andere coach (die heet Pan, get it, Pan Rijst hihaho)quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb me dus serieus al een keer 5 of moeten inhouden om die grap te maken, omdat ik hem zo slecht vind![]()
Goed om te weten. Dank.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan 1 speler in ieder geval van de lijst strepen. Castelen.
[ afbeelding ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ronan The Accuserquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan 1 speler in ieder geval van de lijst strepen. Castelen.
[ afbeelding ]![]()
Eeuwig zonde dat ik daar niet bij was. Of nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had hem in mijn stream gemaakt toen, alleen met een andere coach (die heet Pan, get it, Pan Rijst hihaho)
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Beste speler die ik ooit gepulled heb is Tots Nene![]()
![]()
En Messi in Fut WC maar daar heb je ook geen drol aanDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Mijn beste pull is IF Tevez dit jaar (vorig jaar TOTS Baines), speel al vanaf fifa 10
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Mijn beste pull in 4 jaar FUT:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zeg: hou maar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En ik had Ssewankambo voor de 2e keer in een pack.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
twitter:lieuwewestra twitterde op dinsdag 21-10-2014 om 09:28:3027000 volgers voor iemand die alleen kan fietsen en stenen leggen 👍 reageer retweet
![]()
Nu we toch slechte grappen aan het maken zijn: ik pull atm de zweterigste back uit de MLS.
http://wefut.com/en/player/12048NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mijn beste pull ooit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mijn beste pull ooit:Ziet er nog niet eens zo slecht uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Stays notedquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Nu we toch slechte grappen aan het maken zijn: ik pull atm de zweterigste back uit de MLS.
http://wefut.com/en/player/12048![]()
zo heb ik ook heel veel spelers in mijn club dat ik denk waaaat, that pace, en dan maar 200cquote:
#FreeTrapz![]()
Al je geld moet al naar Wynne natuurlijk.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: