SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Denk dat iedereen de ramen al aan het barricaderen is. Rustig hierDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Iedereen de winterslaap in jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
Denk dat iedereen de ramen al aan het barricaderen is. Rustig hier
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Boh Trapziequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Boom boom boom Shake the room.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Rossiquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:26 schreef Kiid het volgende:
Zijn we allemaal bronzeceptions aan het doen?
Manneh leverde 11k op![]()
![]()
Gisteren arsenal Tula in een 400 coin packquote:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat zijn die kits afschuwelijk zegquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gisteren arsenal Tula in een 400 coin pack![]()
![]()
Ben bezig met een BBVA team, wat raden jullie aan;
Ik wil Cerci en Dos santos in mijn team. Nu zat ik te denken aan Cerci als cam met dos santos + benzema ervoor. Of James Rodriguez cam met cerci+dos santos ervoor.![]()
Fifa technisch is de eerste optie beterquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:39 schreef MeneerLogica het volgende:
Ben bezig met een BBVA team, wat raden jullie aan;
Ik wil Cerci en Dos santos in mijn team. Nu zat ik te denken aan Cerci als cam met dos santos + benzema ervoor. Of James Rodriguez cam met cerci+dos santos ervoor.![]()
Jup lijkt wel of iemand met bloed door zijn pis er overheen heeft staan zeiken.quote:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Vast een kit voor BEAST FC en KSI ARMYquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jup lijkt wel of iemand met bloed door zijn pis er overheen heeft staan zeiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |