Over dat hun kippen écht vrijeuitloopkippen zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:39 schreef RacerDKB het volgende:
Welke aflevering was dat met eieren van Calvé? Zegt me even niks.
Mondgeblazenquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En de eieren van Calvé. En het handgeblazen glas van IKEA. Díe afleveringen waren wél verrassend!
Mwa, toch nog wel een redelijk verschilquote:
Nee ik vond het ook niet echt veel meerwaarde hebben eigenlijk.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:50 schreef CrashO het volgende:
[..]
Mwa, toch nog wel een redelijk verschil
Ik zie trouwens ook de meerwaarde niet in van dat mondgeblazen vs machinaal. Of een robot nou in een mal blaast, of een Chinees in een mal blaast... Wat die Roemeen deed met het volledig met de hand vormen en uitrollen van dat glas doet een stuk meer.
Ah ja mayonaise ken ik welquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Over dat hun kippen écht vrijeuitloopkippen zijn.Het plaatje op de verpakking klopte.
http://keuringsdienstvanw(...)everingen/07-10-2010
Bedoel je deze?quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:52 schreef Isegrim het volgende:
De muziek is geniaal ja. Zat er vorige week geen Wagner in, met de Duitse raszuivere spelt?
Tegen het achterbeen van het varken aan?quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:08 schreef golfer het volgende:
Vanavond over beenham.
Het is luxe en het zit ergens in een varken. Beenham. Maar wat is dat precies? Uw vleesfabriek heeft een simpele vraag bijzonder ingewikkeld gemaakt. De Keuringsdienst kijkt zijn ogen uit. Ham met een kunstbeen.
nieuwe aflevering?quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:08 schreef golfer het volgende:
Vanavond over beenham.
Het is luxe en het zit ergens in een varken. Beenham. Maar wat is dat precies? Uw vleesfabriek heeft een simpele vraag bijzonder ingewikkeld gemaakt. De Keuringsdienst kijkt zijn ogen uit. Ham met een kunstbeen.
Ja. Staat op het punt van beginnen.quote:
Ja wel mooi. Maar hij zegt er niet bij wie z'n producten kopen. Als Stegeman wordt genoemd als 'retailer' dan worden ze niet blijquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:57 schreef DJKoster het volgende:
Ach, hij is tenminste eerlijk met dat stalen pijpje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |