abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_420929
Duidelijk d8 ik zo!

Roelen dat die man doet, en geef hem het eerbetoon dat hij verdient!!

  vrijdag 27 oktober 2000 @ 01:58:25 #2
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_420930
Ja, Ali Salami roelt!
Het werkwoord hoeren betekent hetzelfde als hoereren..(ontuchtig leven leiden)De meest logische vertaling voor ophoeren is dus"Weg hier en ga een ontuchtig leven leiden.."Beetje raar advies;ga slapen of ga hier weg om een ontuchtig leven te leiden
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 27 oktober 2000 @ 02:00:21 #3
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_420932
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 02:01:25 #4
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_420933
TARAraboemdijee roelt ook!
Het werkwoord hoeren betekent hetzelfde als hoereren..(ontuchtig leven leiden)De meest logische vertaling voor ophoeren is dus"Weg hier en ga een ontuchtig leven leiden.."Beetje raar advies;ga slapen of ga hier weg om een ontuchtig leven te leiden
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 27 oktober 2000 @ 02:02:50 #5
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_420935
quote:
Op 27 oktober 2000 02:01 schreef Oxazepam het volgende:
TARAraboemdijee roelt ook!
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 02:03:20 #6
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_420936
Maar Ali Salami roelt nog meer!
Het werkwoord hoeren betekent hetzelfde als hoereren..(ontuchtig leven leiden)De meest logische vertaling voor ophoeren is dus"Weg hier en ga een ontuchtig leven leiden.."Beetje raar advies;ga slapen of ga hier weg om een ontuchtig leven te leiden
pi_420945
zeg!
we blijven toch wel on-topic:
Hier roelt Ali en niemand anders!! 8)
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 02:11:23 #8
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_420947
Snof roelt niet!

Ali Salami roelt wel!

Het werkwoord hoeren betekent hetzelfde als hoereren..(ontuchtig leven leiden)De meest logische vertaling voor ophoeren is dus"Weg hier en ga een ontuchtig leven leiden.."Beetje raar advies;ga slapen of ga hier weg om een ontuchtig leven te leiden
pi_420951
ik zou ook niet durven...
pi_423910
Ali... veel woorden, weinig daden.
Ed... veel woorden, en ook daden. Go Ed, de ultieme BB-bewoner die voor het eerste de regels aan zijn laars lapt. En Hieke moet d'r bek houden, want Ed wint toch niet meer... ze heeft er geen ENKEL nadeel aan en fuck het principe! En ooh ja, Ali sucks en ik blijf volhouden. Ed jongen... maak korte metten met die neushaar-knippende Turk als je het huis uit komt. Hij is gewoon de Turkse Lee Towers die met cheape covertjes de hitlijsten probeert te bestormen.
  zondag 29 oktober 2000 @ 23:24:12 #11
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_427776
Ali roelt (nu weer on-topic dus!)
  maandag 30 oktober 2000 @ 00:42:32 #12
6967 Aztjuh
Wat zal ik zeggen¿?
pi_427910
Nou zit ik te bedenken,... Had Ed en Alie er samen in gezet,... Ben benieuwd hoe dat was gegaan,..(whahahahaha K heb een binnuhpretjuh)
  maandag 30 oktober 2000 @ 00:50:02 #13
6541 Ritalin
Fok!t met je
pi_427918
degene die Ali is, roelt.

Ik vind het fijn dat we nu hier
ook kunnen beweren dat Ali roelt!

En omhoog met die roeler!!!

log uit, je bent internetverslaafd.
  † In Memoriam † maandag 30 oktober 2000 @ 01:13:00 #14
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_427934
Wat 'n onzinnig topic. Sl...
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_427946
...otje
  maandag 30 oktober 2000 @ 15:10:15 #16
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_428649
... en omhoog, for old times sake ...

Ali blijft roeleren!

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  maandag 30 oktober 2000 @ 15:52:39 #17
6541 Ritalin
Fok!t met je
pi_428735
Roelen of niet roelen,
dat is de vraag.
Al is het makkelijker voor Ali
om te lijden...

Roelen doet 'ie!

(Je kan nog altijd naar ali_roelt@hotmail.com mailen, als je intieme dingen wil mededelen over onze roelr...)


En omhoog!


Want Ali roelt, hij had moeten blijven.

log uit, je bent internetverslaafd.
pi_429132
quote:
Op 30 oktober 2000 01:13 schreef Cynix ® het volgende:
Wat 'n onzinnig topic. Sl...
WAAAATTTT....Cultuur barbaar!! Niets is zo zinnig als DE Ali!!
Ali roelt zeer grote tijd!.Denk maar eens aan z´n zeer krachtige scheet op het toilet die het geluid van een doortrekkende pot overtrof!

ALI ROELT!

Begin bij het begin en eindig nooit!
  maandag 30 oktober 2000 @ 22:17:12 #19
6541 Ritalin
Fok!t met je
pi_429882
'een keer door de mand vallen en je bodem is weg'.

Dat is een van de gevleugelde uitspraken van een man aan wie enkel kan worden gerefereerd als grote tijd roeler!

Geen misverstanden... Ali roelt!

en omhoooog!

log uit, je bent internetverslaafd.
  maandag 30 oktober 2000 @ 23:21:22 #20
6541 Ritalin
Fok!t met je
pi_430155
omhoog, omhoog voor de oerroelr!
log uit, je bent internetverslaafd.
pi_446771
Ik heb wel heel diep in de lijst "vergeten topics uit het oude vroeger" moeten zoeken om onze roeler weer te vinden.

Gelukkig kon ik hem, afgaande op de geur van neusgel en wenkbrauwhars al snel localiseren en jawel hoor......


Daar istie weer:
Omhoog met die roeler

pi_453061
Volgens mij vergeten we door die toestand met die geit helemaal waar het om gaat:

ALI!

* Snof geeft ALI een kontje omhoog

* ALI geeft Snof een hernia terug

  woensdag 8 november 2000 @ 20:18:54 #23
6541 Ritalin
Fok!t met je
pi_453331
hoera hoera hoera

Ali leeft nog steeds!

Hij is verbannen voor onze zonden (o.a. niet-roelen), om nu van boven te roelen.

Heeft iemand nog wat van onze ali vernomen? Misschien moeten we hem eens opzoeken ofzo.

Want ik weet zeker dat hij nog roelt!

log uit, je bent internetverslaafd.
pi_468362
quote:
In het interview van Veronica met Nico Dijkshoorn en Jolanda zei Jolanda het volgende:
In die live uitzending zat Mohammed Ali de boel op te fokken. Zelfs Ester werd daar nerveus van. Hij had bij mij een glas water in mijn kruis gegooid. Met de opmerking: "Als straks de uitzending begint dan zal ik je wel krijgen". Enigszins als grapje. Maar ik was het toch zat, dus ik zei: "Je gaat je gang maar dan krijg je een knal in je eikel, of het nu live of niet live is". En toen kwamen we er net weer live in. Toen had ik echt zoiets van Argh!! Als je dan nog vragen krijgt, wordt dat geen succes.
Ali roelt!!!!
pi_470244
Dacht dat dit bericht hier wel paste...

'DARIUS' HOEFT GEEN ERNST DANIEL SMIDT - Mohammed Ali, beter bekend als 'Darius', was de eerste BB'er die het pand in Almere noodgedwongen moest verlaten. Als troostprijs kreeg de geestdriftige zanger van Veronica een zangsessie of iets dergelijks bij operavirtuoos Ernst Daniel Smidt. Maar wat denk je? Dari heeft het aanbod afgeslagen! Reden: hij wil "niet de opera-kant uit gaan". Intussen ligt wel zijn CD-single in de winkels, "Bij Big Brother is Altijd Feest".

Bron: Showwereld

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')