SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niemand geeft een neuk.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:41 schreef Peunage het volgende:
Helemaal vergeten, nieuwe EP van Walking Dead.
Ik zei niet wie dat mocht willen en je gaat gelijk van stimo uit. Waarom doe je zo lullig.. ik had dit echt niet gepikt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sanasoufi heeft dr tieten wel gecorrigeerd
echt zo rebels dit.quote:
Ik heb tenminste tieten.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik zei niet wie dat mocht willen en je gaat gelijk van stimo uit. Waarom doe je zo lullig.. ik had dit echt niet gepikt.
Nee, ik bedoelde dat niet zo maar ok ga door met stoken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik zei niet wie dat mocht willen en je gaat gelijk van stimo uit. Waarom doe je zo lullig.. ik had dit echt niet gepikt.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat niet zo maar ok ga door met stoken.
goede tieten..quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat ik ook. Hou mij erbuiten
OMG EN ZE GAAT MAAR DOORquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ging mij er om dat sanasoufi swso minder is dan Stim maok. Meteen iedereen haten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |