iddquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:15 schreef Donder het volgende:
[..]
Die moeten onwijs gelachen hebben..
ditquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:16 schreef tralalala het volgende:
OP kan wel een opfrisbeurtje gebruiken
owja, thanxquote:
Zou iedereen doen in zo'n ding. 'Moeaaahaaahaa ze stressen 'm totaal. Kom, zet ook nog ff de sirene aan.'quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:15 schreef Donder het volgende:
[..]
Die moeten onwijs gelachen hebben..
Mag de volgende doen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:16 schreef tralalala het volgende:
OP kan wel een opfrisbeurtje gebruiken
Het voordeel van de verhuizing.quote:
Olav Molquote:
Gaat ie mijn idee jattenquote:
Nog nooit zoveel overtredingen in 2 minuten gezien, ongelofelijkquote:
wtf....quote:
ditquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:20 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Die wil je toch gewoon in het water zien gaan, en dan vanaf de kant toekijken.
Jezus manquote:
Zouden die nog in leven zijn.quote:
Die linkse niet meer las ik net een half uurtje geledenquote:
Gestorven door een verkeersongeluk?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:24 schreef WcPot het volgende:
[..]
Die linkse niet meer las ik net een half uurtje geleden
Geen idee zou heel goed mogelijk zijnquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:24 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Gestorven door een verkeersongeluk?
jup, ff dragracenquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:24 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Gestorven door een verkeersongeluk?
quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:28 schreef Chai het volgende:
Volgens google wel, die vult 'overleden' of 'dood' aan als je typt 'gek op de weg jeroen'.
daaromquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:28 schreef Chai het volgende:
Volgens google wel, die vult 'overleden' of 'dood' aan als je typt 'gek op de weg jeroen'.
hij hijgt alquote:
ik mis gewoon de scherpe opmerkingenquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:31 schreef tralalala het volgende:
Sjon heeft dit achteraf ingesproken, wat slecht.
Ja, je ziet ook steeds die camera recht op z'n gezicht maar bij een overview shot is die camera voor z'n neus er steeds nietquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:31 schreef tralalala het volgende:
Sjon heeft dit achteraf ingesproken, wat slecht.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik mis gewoon de scherpe opmerkingen
hij is voor emo-tv, niet voor entertainmentquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:33 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]![]()
John is een goede presentator, maar niet in dit soort programma's.
en sms- en belspelletjesquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hij is voor emo-tv, niet voor entertainment
quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:35 schreef Peterselieman het volgende:
Het camera en montagewerk was bij BNN ook stukken beter
twitter:StephanieNL twitterde op maandag 20-10-2014 om 21:51:37Hee Liesbeth, speelde we ooit niet in een film? #actrice #DSCVNL #okedoei http://t.co/5EtJpkF5DN reageer retweet
Ligt eraan hoe hoog je criteria ligt. Ik ga het nog wel uitkijken, maar op BNN was het een stuk beter. + geen reclames.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
was het wat? Ik lees alleen maar tegenvallend commentaar.
Daarbij zal het wel meer worden gescript dan ooit.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:35 schreef SEMTEX het volgende:
Er zitten verschillende mensen in die al vaker op tv zijn geweest, daarom wantrouw ik enkele kandidaten (oa die Barbie). De echte mensen die van zichzelf denken dat ze geweldig kunnen rijden (Shanta, Pim, Opa Jean, Timo, Iris die die oldtimer aan gort reed) zijn juist het leukst. Ik heb mijn interesse verloren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |