Ik kijk vaker op Fok.nl maar het is voor mij nooit nodig geweest om een account aan te maken. Nu mede door deze vraag toch maar besloten dat wel te doen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:04 schreef Boca_Raton het volgende:
Als je je alleen hiervoor registreert ga ik niet meedenken, sorry.
Nou gezellig, welkomquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:07 schreef Zara023 het volgende:
[..]
Ik kijk vaker op Fok.nl maar het is voor mij nooit nodig geweest om een account aan te maken. Nu mede door deze vraag toch maar besloten dat wel te doen.
Eens moet de eerste keer zijn toch
Wel beetje eens, maar ik vind dat je ondernemerschap nooit de grond in moet praten. Als TS dit wil moet zij dat doen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:11 schreef Fleauris het volgende:
Wat ga je bieden wat andere betaalbare winkels/merken niet bieden?
Heb je een USP, of hoop je dat jouw ontwerpen toevallig aansluiten bij de wensen van de consument?
Een pakkende naam is leuk, maar de markt waar jij in wilt is volgens mij verzadigd.
KOMT HIJ FF INTERESSANT DOENquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:11 schreef Fleauris het volgende:
Wat ga je bieden wat andere betaalbare winkels/merken niet bieden?
Heb je een USP, of hoop je dat jouw ontwerpen toevallig aansluiten bij de wensen van de consument?
Een pakkende naam is leuk, maar de markt waar jij in wilt is volgens mij verzadigd.
Zeker waar, maar de kledingbusiness zal niet makkelijk zijn dus vooraf goed je huiswerk doen, dan maak je je kans op succes al een stuk groter.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:12 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Wel beetje eens, maar ik vind dat je ondernemerschap nooit de grond in moet praten. Als TS dit wil moet zij dat doen.
Er is net een haarlems kledingmerk opgericht. Haerlemsch nogwat.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:10 schreef Zara023 het volgende:
[..]
Jazeker, vandaar 023! (Net-nummer regio Haarlem)
Grappig dat er inderdaad pas geleden in de buurt een kledingmerk is gestart. (Deze kende ik nog niet)quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:18 schreef Skv het volgende:
http://www.haerlemsbodem.nl/haarlem/van-haarlemsche-gronden/
Ben bang dat Diesel de naam Benzine niet op prijs gaat stellen. (En G-star natuurlijk H-star niet)quote:
Heb je ook in gedachte waar de naam LNG vanaf geleid is?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:30 schreef fathank het volgende:
LNG, als je dan alleen trucks op aardgas laat rijden voor transport kun je er nog een groen labeltje aan hangen ook.
leipe neger gespotquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:32 schreef Zara023 het volgende:
[..]
Heb je ook in gedachte waar de naam LNG vanaf geleid is?
450 (met eventueel iets ervoor/erna)?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:18 schreef Zara023 het volgende:
Bedankt voor het welkom heten!
Uiteraard is het goed Fleuris dat je kritisch bent op het idee. Ik kan mij goed voorstellen dat het op dit moment klinkt als een kansloos plan maar je kan er vanuit gaan dat het idee erg goed is uitgedacht.
Uiteraard begrijp ik ook dat een merknaam door veel herhalen pas echt fantastisch zal worden. Maar veel namen zijn helaas al bezet ook met het oog op uitbreiden naar het buitenland.
Jaa daar ben ik mee bezig geweest maar mijn inspiratie was op!quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:38 schreef Yaros het volgende:
Schrijf wat kenmerken, gedachten en dergelijke op een rij die je linkt aan je kledingmerk.
Ga vervolgens tussen die woorden spelen en hoppa daar heb je een naam!
Zit basic kleding tussen maar wel altijd met een unieke touch.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:43 schreef Azorius het volgende:
Op welke groep jongeren richt je kledinglijn zich eigenlijk? De #YOLO #SWAG gangsters? Of is het wat netter en strakker?
quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:18 schreef Skv het volgende:
http://www.haerlemsbodem.nl/haarlem/van-haarlemsche-gronden/
quote:De ondernemer
Damn… Super strak! Dit getuigd van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |