Seniele bejaarden die daarin rijden hebben dat nodig.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:10 schreef gebrokenglas het volgende:
zulke kleine autootjes en zelfs daarin parkeersensoren?

Om hem strak in het hoekje van je garage te parkeren?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:10 schreef gebrokenglas het volgende:
zulke kleine autootjes en zelfs daarin parkeersensoren?

Gelukkig zit ik in een 30 tonnen dieselquote:

'niets mankeren'..? ;')quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:12 schreef Cheiron het volgende:
Ik voorspel nog meer gasten die niets mankeren in brommobielen. Heerlijke trend

ah kiekquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:12 schreef WcPot het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik in een 30 tonnen diesel

quote:- promotiewerk op diverse beurzen oa kamasutrabeurs, motorbeurs, auto rai, HCC en 100% tuning

quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:13 schreef CherryOnTop het volgende:
die poolse of wat het ook is heeft een goede stem om 'kom op kom op kom op nouuuu' te zeggen

Ah, een model...¡Qué sorpresa! Da's al de eerste deelnemer die dus gewoon uit een kaartenbak is gehaald.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:06 schreef Chai het volgende:
https://www.facebook.com/emalisa.vella?fref=ts
Met de krantenpic met overige kandidaten!

Of "buurman, wat doet u nu?"quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:13 schreef CherryOnTop het volgende:
die poolse of wat het ook is heeft een goede stem om 'kom op kom op kom op nouuuu' te zeggen

Ben dus niet de enige die dat op vond vallenquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:13 schreef CherryOnTop het volgende:

Die moeten onwijs gelachen hebben..quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:14 schreef Dekatria het volgende:
Die brandweerwagen stalkt de Oekraieners
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |