Ik denk sowieso dat een aantal van deze mensen gewoon in een automaat rijdt normaal, maar dat is voor het programma niet leuk.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:53 schreef Cheiron het volgende:
Volle glazen meenemen. Als dat je eigen auto is zeg je toch "rot lekker op met je programma"?

Dat denk ik niet, want ze laten ze nu allemaal in een schakelauto rijden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:55 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik denk sowieso dat een aantal van deze mensen gewoon in een automaat rijdt normaal, maar dat is voor het programma niet leuk.

Ja precies. Dat maakt het natuurlijk veel leuker; mensen die al jaren niet meer in een schakelauto hebben gereden daar nu weer inzetten.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, want ze laten ze nu allemaal in een schakelauto rijden.

Oh zo, nee dacht dat je bedoelde dat ze ook alleen een rijbewijs voor automaat hebben.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:56 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ja precies. Dat maakt het natuurlijk veel leuker; mensen die al jaren niet meer in een schakelauto hebben gereden daar nu weer inzetten.

Als je auto kan rijden dan moet je met elke auto kunnen rijdenquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:56 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ja precies. Dat maakt het natuurlijk veel leuker; mensen die al jaren niet meer in een schakelauto hebben gereden daar nu weer inzetten.

Lijkt me sterk dat je dat snel verleerd.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:56 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]

Nee, dat zou inderdaad niet kunnen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh zo, nee dacht dat je bedoelde dat ze ook alleen een rijbewijs voor automaat hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |