Leuk, Glen

Even kijken, ik begon ook ergens in 2006 te spelen. Maat van me speelde al sinds de release en zat al dik een jaar tegen me aan te zeuren dat ik ook WoW moest aanschaffen. Toen ik er achter kwam dat een gemeenschappelijke vriend óók al speelde ben ik overstag gegaan. M'n eerste char was een human paladin. Vriend stond met z'n lvl 20 ofzo op me te wachten en gaf me, heel genereus, 3 silver om dingen van te kopen. Ik was blij, extatisch, ik was rijk!

Heb een tijdje met de paladin gespeeld, daarna een nelf rogue, dwarf hunter en dwarf paladin en zeker een jaar bij Orions Horde (Alliance guild op Khadgar) gezeten voordat ik besloot naar de Horde over te stappen. Ik maakte een undead warlock, kwam tot lvl 4 á 5 in Tirisfal en ging daarna met een vreemde mee naar Orgrimmar waar ik compleet verdwaalde

Snapte er de ballen niet meer van en maakte maar een undead warrior. Die is tot op heden nog altijd mijn main, ookal staat 'ie op 85 geparkeerd.
Tegen de tijd dat TBC uitkwam was de warrior nog maar mid-40 en besteedde er weinig aandacht aan, behalve dat ik een tijdje belf paladin heb gespeeld. Ergens in 2009 stapten we ineens naar de Tarren Mill-server over omdat de chick van m'n vriend daar speelde en Khadgar een beetje dood was (de guild, Misfits, was helaas uit mekaar gevallen

). Tarren Mill was zo mogeljik nóg leger en een maand of 3 later waren we weer terug.
Van 2009 tot 2012 heb ik behoorlijk wat altjes gemaakt die allen max lvl 40 werden voordat ik weer wat anders wilde en was het vervolgens beu genoeg om er 2 jaar vanaf te blijven. Sinds een week of 3 ben ik weer terug bij m'n oude liefde Khadgar EU en heb in 3 weken tijd het volgende gedaan:
-
Naschtokh, undead warrior, van 84,5 tot 85;
-
Skarrgan, orc hunter, van 85 tot 88;
-
Kimek, tauren druid, van 56 tot 85;
-
Naschrakh, undead warlock, van 1 tot 65;
-
Naschtere, undead rogue, van 1 tot 62 (speel ik nu veel mee);
en nog wat altjes tussen de 10 en 35 staan
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >
https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]