Niet vreemdgaan jungequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:08 schreef GlenSpey het volgende:
Vanaf morgen moet ik de WoW-tijd delen met CIV: Beyond earth en Football manager 15. Vervelend hoor
Zul'Drakquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 02:28 schreef Isabeau het volgende:
Grizzly Hills vind ik juist leukIk vind Zul'Drak helemaal niks aan.
Same here. Howling Fjord>Grizzly Hils>Sholazar>alle dungeon quests en als ik dan nog geen 80 ben ene heel klein beetje Storm Peaks.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 02:28 schreef Isabeau het volgende:
Yep, Grizzly Hills is een groot Bob Ross schilderij. De muziek in Grizzly Hills is ook zo fijn.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 02:28 schreef Isabeau het volgende:
Haha dat viel mij ook opquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:08 schreef GlenSpey het volgende:
Plotseling doet iedereen Grubbs in Gnomeregan![]()
Dan speel je het verkeerdquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:19 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Blijf dan gewoon bij bows, zien dr vaak nog mooier uit ook
Overigens vind ik alle classes die ik tot nog toe geprobeerd heb saaier geworden. Mijn fury warrior begon me na 2 dagen ook al te vervelen op lvl 90charge > bloodthirst etc. etc. en afentoe een wildstrike en een raging blow, maar alleen als ze proccen
Nou, het komt daar wel een beetje op neer hoor.quote:
Enige jammere vind ik dat BT zo low damage is, alleen voor enrage gebruik je het of als er echt geen andere opties zijn.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:49 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Nou, het komt daar wel een beetje op neer hoor.
Maar toch wel leuk om top dps te zijn met 4 knopjes.
Jaaaaa, de muziek is tofquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:02 schreef Black-Hole het volgende:
Yep, Grizzly Hills is een groot Bob Ross schilderij. De muziek in Grizzly Hills is ook zo fijn.
Soms!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:56 schreef TweeGrolsch het volgende:
Zijn er mensen die Wow met geluid spelen
Geen music maar wel gewoon gamesoundquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:56 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Zijn er mensen die Wow met geluid spelen
Subtlety Roguequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:55 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ga denk ik ff nieuwe lvlen. Rogue, Mage, Paladin of DK...?
Shibbyquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:33 schreef Maureentje het volgende:
Mythic Garrosh gedaan via ingame groupfinder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |