ik heb je even een DM gestuurd!quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:24 schreef Amsel het volgende:
[..]
OK dan reserveer ik die voor jou!
En lief dat je vervoer aanbiedt voor de rest
waar moet het heen?quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:26 schreef gridjuh het volgende:
Ik heb wel interesse in pakket 1 en 7....
Moet even kijken voor evt vervoer
Als je geen haast hebt, zou ik ze bij Amsel vandaan mee kunnen nemen voor je, Sanger woont bij mij in de buurt en komt regelmatig in de buurt van oosterhout. ...quote:
Ik heb alle tijd. Zolang ik van te voren weet wanneer er iemand komt ben ik al blij.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als je geen haast hebt, zou ik ze bij Amsel vandaan mee kunnen nemen voor je, Sanger woont bij mij in de buurt en komt regelmatig in de buurt van oosterhout. ...
ik krijg net bericht terug dat hij ze wel bij mij wil ophalen. Wanneer hij ze dan weer bij jou brengt, moet hij zelf even afstemmen met jequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:56 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Ik heb alle tijd. Zolang ik van te voren weet wanneer er iemand komt ben ik al blij.
Ik begin lezen weer prettig te vinden(lang niet gedaan, ik vind lezen niet altijd makkelijk met mijn dyslexie, maar begin het wel als prettig te ervaren)
Maar als je het zo voor mij Wilt regelen 💖
Kun je hem/haar vragen met mij dan contact op te nemen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik krijg net bericht terug dat hij ze wel bij mij wil ophalen. Wanneer hij ze dan weer bij jou brengt, moet hij zelf even afstemmen met je
het is een hijquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:33 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Kun je hem/haar vragen met mij dan contact op te nemen?
Ik wil chicklit a en actie wel willen overnemen als ze nog beschikbaar zijnquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:41 schreef Amsel het volgende:
Leuk dat ik jullie blij kan maken met de boeken!
Nog beschikbaar:
Pakket 2: Chicklit A
Pakket 6: Actie
Pakketje 8: Humor
Pakketje 9: Cocktails
Als je alleen 8 wilt, die kunnen in een envelop en dan zijn de verzendkosten ¤ 3,84 dus dat valt best meequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:30 schreef GimmeGore het volgende:
Mocht NoInspiration ze toch niet willen om de een of andere gekke reden, heb ik ook interesse in pakket 6 en dan ook in 8 (het is me een beetje te ver treinen voor alleen 8)
Ik kan die 4 euro aan postzegels best missen en ik wil die boeken kwijt, dus DM/PM me je adres maar en dan komt het eraan hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:27 schreef GimmeGore het volgende:
Ik kom nu al maandelijks geld te kort, dus dan valt alles tegen
had je mijn laatste DM nog gezien?? kwam 18:00 uur op 't station uit ?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:39 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ik kan die 4 euro aan postzegels best missen en ik wil die boeken kwijt, dus DM/PM me je adres maar en dan komt het eraan hoor
Oh had ik nog niet geantwoord? Sorry! Ja is primaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
had je mijn laatste DM nog gezien?? kwam 18:00 uur op 't station uit ?
tot de 31e danquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:22 schreef Amsel het volgende:
[..]
Oh had ik nog niet geantwoord? Sorry! Ja is prima
💓👄quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
tot de 31e danDan neem ik meteen het pakket voor Miss-X mee (om dezelfde avond nog in Amsterdam af te leveren) en de pakketten voor Gridjuh, die via mij en Sanger hun weg naar haar gaan vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |