SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hij zal hieronder wel doorgaan denk ik zo.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:00 schreef Kiid het volgende:
Bohhh, is er weer iemand aan het ragen? Ben ik nog op tijd?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
GroenLinks (Partij van Maver)![]()
![]()
Daarom, IT'er worden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
GroenLinks (Partij van Maver)
8 uur lang beetje internetten en weer in de leasebak naar huis.![]()
Dat Ibarbo daadwerkelijk moeite doet om de bal te ontwijken is wel tof, maarja..keepers..quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:02 schreef Tobi-wan het volgende:
Heerlijk hoe Ibarbo hier over de bal springt en de keeper gewoon op zijn plek blijft staan.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
gewoon mooi ingeschoten johquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:02 schreef Tobi-wan het volgende:
Heerlijk hoe Ibarbo hier over de bal springt en de keeper gewoon op zijn plek blijft staan.![]()
weer geen kommenterriequote:Op maandag 20 oktober 2014 15:53 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[..]
Jullie zitten er zoals altijd weer dichtbij.... Helaas geen prijzen gewonnen, deze keer ging het om een falende keeper!![]()
![]()
Ik moet een professionele mic kopen, bij de standaard xbox headset komt mijn zwoele stem niet tot zijn recht.![]()
wát een briljant plan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
GroenLinks (Partij van Maver)![]()
![]()
Bohh echelon richt zijn pijlen nu op jouquote:
Zo kut dat je posts van een uur geleden niet meer kan teruglezen hequote:Op maandag 20 oktober 2014 16:18 schreef Kiid het volgende:
Waarom ging DS nou weer ragen dan? Doritos niet meer op voorraad?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik hoopte op een kleine samenvattingquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo kut dat je posts van een uur geleden niet meer kan teruglezen he![]()
![]()
precies die N'Zonzi is echt een troublemakerquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:18 schreef Lindgren. het volgende:
but first let me make a kutteam
[ afbeelding ]
Lallana kan natuurlijk ook.
Ook wel FC Probleemkind.![]()
xDquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
precies die N'Zonzi is echt een troublemakerhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Wat dacht je van Sir. Balotelliquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
precies die N'Zonzi is echt een troublemaker![]()
![]()
Lindgren is een beetje kattig vandaag.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ahhh, beetje zand in de vagijn, no problemquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Lindgren is een beetje kattig vandaag.![]()
Er staat sowieso een autobuyer op IF Bonucci.Ik listte 'm en echt op de seconde dat ik dat deed was 'ie al verkocht. Kan geen handmatige geweest zijn.
Dude dubbel U maakt natuurlijk een garpje als in het zelfde team Arnautovic, Balotelli en Quaresma zitten.quote:
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik denk dat hij een beetje nerveus is voor zijn date.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ahhh, beetje zand in de vagijn, no problemRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Op hoeveel?quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:34 schreef Lindgren. het volgende:
Er staat sowieso een autobuyer op IF Bonucci.Ik listte 'm en echt op de seconde dat ik dat deed was 'ie al verkocht. Kan geen handmatige geweest zijn.
[..]
Dude dubbel U maakt natuurlijk een garpje als in het zelfde team Arnautovic, Balotelli en Quaresma zitten.
Door jouw reactie snapte ik dat het een garpje was, maar ik zelf had dat in eerste instantie niet doorquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dude dubbel U maakt natuurlijk een garpje als in het zelfde team Arnautovic, Balotelli en Quaresma zitten.![]()
![]()
Ik had even coins nodig dus ik listte er eentje voor 14,750.quote:
Dan heb je hem dus te cheap erop gezet?quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik had even coins nodig dus ik listte er eentje voor 14,750.
Lallana of Coutinho menschen. Roept u maar.Heb er nog een stuk of 4 dus yolo toch.quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Lallana.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:36 schreef Lindgren. het volgende:
Lallana of Coutinho menschen. Roept u maar.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Vorig jaar en het jaar ervoor was het wel een godje ja. Ik ga 'm uitproberen.quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
5* weak foot dit jaarquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vorig jaar en het jaar ervoor was het wel een godje ja. Ik ga 'm uitproberen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:![]()
Nu alleen nog even een BBVA keeper.. Bravo is gewoon nog 6k.Is die zoveel beter dan Ter Stegen?
Coutinho is bijzonder matig net zoals IRL.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:36 schreef Lindgren. het volgende:
Lallana of Coutinho menschen. Roept u maar.
[..]
Heb er nog een stuk of 4 dus yolo toch.![]()
Ik was helemaal niet aan het ragen. Maar ik word gewoon gek van het feit dat ik hier niet meer normaal mee kan posten.![]()
Komt er wel beter uit ja. Alleen niet erg groot.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
Nu alleen nog even een BBVA keeper.. Bravo is gewoon nog 6k.Is die zoveel beter dan Ter Stegen?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Doe ze de groeten.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar ik doe het toch wel gewoon. Zometeen even naar de winkel.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat ga je halen mi mang?quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar ik doe het toch wel gewoon. Zometeen even naar de winkel.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Zeker niet. Bijna 25 potjes gebruik van gemaakt op full chem, laat praktisch iedere lage bal sowieso door, geplaatste schoten met effect ook kansloos en pakt eigenlijk gewoon geen enkele een keer een bal waarbij je denkt, zó dat kan m'n 400bin non-rare gold keeper niet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Is die zoveel beter dan Ter Stegen?![]()
Casillas was zowaar nog bruikbaar deze versie, Ter Stegen was ik ook niet van onder de indruk en gebruik nu gewoon De Gea (IF) op 8 chem, wat een vooruitgang.Hier liep ie ruim 2 op 1, 2 spitsen-systeem, hij aan de rechterkant en dat beest loopt constant op de juiste plek en heeft echt een geweldig schot.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:45 schreef Tobi-wan het volgende:
Tevez staat op 2 goals uit 6 wedstrijden... Ik koop nog een keer een dure spits![]()
![]()
Dan doe je wat fout. Je moet rennen en schieten.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:45 schreef Tobi-wan het volgende:
Tevez staat op 2 goals uit 6 wedstrijden... Ik koop nog een keer een dure spits![]()
Klinkt veelbelovend.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:47 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zeker niet. Bijna 25 potjes gebruik van gemaakt op full chem, laat praktisch iedere lage bal sowieso door, geplaatste schoten met effect ook kansloos en pakt eigenlijk gewoon geen enkele een keer een bal waarbij je denkt, zó dat kan m'n 400bin non-rare gold keeper niet.![]()
Casillas was zowaar nog bruikbaar deze versie, Ter Stegen was ik ook niet van onder de indruk en gebruik nu gewoon De Gea (IF) op 8 chem, wat een vooruitgang.Heb 'm net gekocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ik vond het ook niks als sptis..en dat was zelfs de IFquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:45 schreef Tobi-wan het volgende:
Tevez staat op 2 goals uit 6 wedstrijden... Ik koop nog een keer een dure spits
Als CAM wel prima, maar ook niet heel bijzonder.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hehe, nou hoop dat ie voor jou meer rendement heeft.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Klinkt veelbelovend.Heb 'm net gekocht.
![]()
Hij is niet compleet waardeloos, maar ik gebruikte daarvoor Lloris die de gekste reddingen maakt en dan viel het even tegen.![]()
![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:50 schreef dion_v_k het volgende:
Coins overzetten en hier stoer zitten doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
LALLANAquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:36 schreef Lindgren. het volgende:
Lallana of Coutinho menschen. Roept u maar.
[..]
Heb er nog een stuk of 4 dus yolo toch.![]()
Haten op iemand die maar 1 account heeftquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Coins overzetten en hier stoer zitten doen.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Stinkerd.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:52 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Haten op iemand die maar 1 account heeftRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:47 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Hier liep ie ruim 2 op 1, 2 spitsen-systeem, hij aan de rechterkant en dat beest loopt constant op de juiste plek en heeft echt een geweldig schot.
Hij heeft wel veel assists maar hij staat bij mij haast nooit op de goede plek. Volgens mij heeft hij nog nauwelijks op doel geschoten... Staat in dit team.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan doe je wat fout. Je moet rennen en schieten.
Benzema komt binnenkort op de plek van Lacazette. Zou het veel uitmaken of ik hem links of rechts voorin heb staan? Normaal gesproken heeft de linkerspits vaker de kans om te schieten bij mij... Misschien botst hij een beetje met Marchisio omdat ze allebei H/H workrates hebben.![]()
Ik zit nu ook die 400 coin packs te openen maar krijg geen fuck. 2x een fitness shizzlequote:Op maandag 20 oktober 2014 16:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Trapzie, baas boven baas
Drie 400 coins-packs op rij een heal all kaartjen
Te weinig Pogba.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:53 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft wel veel assists maar hij staat bij mij haast nooit op de goede plek. Volgens mij heeft hij nog nauwelijks op doel geschoten... Staat in dit team.
[ afbeelding ]
Benzema komt binnenkort op de plek van Lacazette. Zou het veel uitmaken of ik hem links of rechts voorin heb staan? Normaal gesproken heeft de linkerspits vaker de kans om te schieten bij mij... Misschien botst hij een beetje met Marchisio omdat ze allebei H/H workrates hebben.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kijk het nog even aan maar anders komen Benzema en Modric of Pogba er gewoon wat sneller.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond het ook niks als sptis..en dat was zelfs de IF
Als CAM wel prima, maar ook niet heel bijzonder.![]()
Ha, JBGBNZSalsDS2quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zit nu ook die 400 coin packs te openen maar krijg geen fuck. 2x een fitness shizzle
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Frappant. Net weer 4 goals in 1 wedstrijd gemaakt voor mij.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:45 schreef Tobi-wan het volgende:
Tevez staat op 2 goals uit 6 wedstrijden... Ik koop nog een keer een dure spits
Wat een beest![]()
![]()
Hebben jullie eigenlijk ook van die lelijke gestreepte randen als het spel inzoomt op bijvoorbeeld een lopende speler?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Nope.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:01 schreef Reemi het volgende:
Hebben jullie eigenlijk ook van die lelijke gestreepte randen als het spel inzoomt op bijvoorbeeld een lopende speler?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
alleen bij ballen in herhalingen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:01 schreef Reemi het volgende:
Hebben jullie eigenlijk ook van die lelijke gestreepte randen als het spel inzoomt op bijvoorbeeld een lopende speler?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gadverdammequote:
Cabella vind ik gewoon na een wedstrijd al een baasje. Zo nadrukkelijk aanwezig als CAM
.
Matuidi is trouwens ook wel een goede versterking voor het middenveld, David Luiz komt soms nog wat chaotisch over.![]()
Zou er vanavond weer eens een HH komen![]()
gr gr maverAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb net een nieuw team gemaakt dus die kans is wel groot ja.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:45 schreef Tim86 het volgende:
gr gr maverhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Bohh, 4 wedstrijden op rij gewonnen en de titel in divisie 4 gepakt.
Scoorde net trouwens uit 3 corners in 1 wedstrijd. Twee keer binnen gekopt en een afgeslagen corner binnen geschoten met Fofana.
![]()
HH?quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:45 schreef Tim86 het volgende:
gr gr maver![]()
Is hij nu zo duur of gewoon Lucky?quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:58 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Blij dat ik er van af ben met beetje winst (op het veld ronduit kut en had er al te veel voor betaald, 67k ofzo, vlak voor zijn prijs instortte).
edit. en toen zocht ik zijn goedkoopste BIN op en die had toevallig ook finisher
[ afbeelding ]
Toch maar weer teruggehaald dan, kijken of het nog een keer lukt
lekker alles mixen lekker alles dubbele dosis yoquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:20 schreef Kamikazie het volgende:
Toch 3 mensen overleden door drugsgebruik op ADEhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
happy hourquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mwauh, denk dat het gevaar van drugs gewoon onderschat wordt door veel mensen. En zeker als je na een tijdje 'gewend' bent om op een feestje wat te nemen neem je toch eerder die niet geteste pil als er even niks anders aanwezig is.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
lekker alles mixen lekker alles dubbele dosis yo![]()
Soort van lucky, maar wel met beleid, als je kaarten er gewoon voor de normale prijs op zet krijg je natuurlijk nooit te veel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:18 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Is hij nu zo duur of gewoon Lucky?![]()
Ze moeten de mogelijkheid om drugs te testen gewoon weer terugbrengen... Maar ja, Europa vind dat niet zo leuk. Dan maar eens in de zoveel tijd een paar doden en dan hard roepen dat het zo echt niet langer kan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mwauh, denk dat het gevaar van drugs gewoon onderschat wordt door veel mensen. En zeker als je na een tijdje 'gewend' bent om op een feestje wat te nemen neem je toch eerder die niet geteste pil als er even niks anders aanwezig is.![]()
Je kunt drugs laten testen. Ook nu nog.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ze moeten de mogelijkheid om drugs te testen gewoon weer terugbrengen... Maar ja, Europa vind dat niet zo leuk. Dan maar eens in de zoveel tijd een paar doden en dan hard roepen dat het zo echt niet langer kan.![]()
Daar was ik niet van op de hoogte. Sinds wanneer is dat? Het is een hele tijd verboden geweest.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je kunt drugs laten testen. Ook nu nog.![]()
Oh pfiew, je leeft nogquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
lekker alles mixen lekker alles dubbele dosis yo![]()
Nog 1 Aogo te gaan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vanaf zaterdag Suarez
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wanneer dan? Volgens mij is dat altijd gewoon legaal geweest..quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:38 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Daar was ik niet van op de hoogte. Sinds wanneer is dat? Het is een hele tijd verboden geweest.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Godver voor hoeveel verkoop jij ze dan?quote:
Ben even de naam van die stichting/organisatie kwijt. Die mochten volgens mij niet meer op festivals & feesten drugs testen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wanneer dan? Volgens mij is dat altijd gewoon legaal geweest..![]()
Ohh ja dat klopt dacht dat je gewoon in het algemeen bedoelde. Was dat niet jellinek ofzo?quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:51 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ben even de naam van die stichting/organisatie kwijt. Die mochten volgens mij niet meer op festivals & feesten drugs testen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hier is nog iedereen present, toch?quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:20 schreef Kamikazie het volgende:
Toch 3 mensen overleden door drugsgebruik op ADE![]()
Stichting Martijn?quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:51 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ben even de naam van die stichting/organisatie kwijt. Die mochten volgens mij niet meer op festivals & feesten drugs testen.![]()
Even een presentielijstje doen?quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hier is nog iedereen present, toch?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Man, ik heb over 2 weken een hele belangrijke toets en elke dag wordt er gevraagd of ik al ben begonnen met leren. Ik word er gek van.![]()
Door wie?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Man, ik heb over 2 weken een hele belangrijke toets en elke dag wordt er gevraagd of ik al ben begonnen met leren. Ik word er gek van.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hoe oud ben je ook alweer?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Man, ik heb over 2 weken een hele belangrijke toets en elke dag wordt er gevraagd of ik al ben begonnen met leren. Ik word er gek van.![]()
Het is wel een moeilijk vak maar ik heb nu nog genoeg tijd.. maar ik heb ook nog geen planning gemaakt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:08 schreef Reemi het volgende:
[..]
Denken dat je twee weken van te voren al moet lerenOud genoeg zou je zeggen.quote:![]()
Zeg dat dan. Tenzij je ouders je studie betalen dan moet je maar gewoon braaf luisteren en leren.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is wel een moeilijk vak maar ik heb nu nog genoeg tijd.. maar ik heb ook nog geen planning gemaakt.
[..]
Oud genoeg zou je zeggen.![]()
Als je de vorige keer te laat bent begonnen of helemaal niet hebt geleerd dan snap ik best dat ze aan je kop zeuren.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is wel een moeilijk vak maar ik heb nu nog genoeg tijd.. maar ik heb ook nog geen planning gemaakt.
[..]
Oud genoeg zou je zeggen.
Planningquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[..]
Oud genoeg zou je zeggen.
Tijd om op jezelf te gaan Stewster...![]()
Kees woont toch ook niet op zichzelf?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Planning
Tijd om op jezelf te gaan Stewster...![]()
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kees woont toch ook niet op zichzelf?![]()
Dat het autisme wellicht de oorzaak is dat hij niet op zichzelf woont. Iemand die een internetslot nodig heeft kun je niet echt zelfstandig een (financieel) huishouden laten voeren lijkt me.quote:![]()
Ja, maar nu moet ik dat elke dag aanhoren en dat vind ik helemaal niet leuk.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als je de vorige keer te laat bent begonnen of helemaal niet hebt geleerd dan snap ik best dat ze aan je kop zeuren.![]()
Stel ze dan gerust en zeg dat je die toets wel haalt. En wel doen dan. Anders ben je een lul.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, maar nu moet ik dat elke dag aanhoren en dat vind ik helemaal niet leuk.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Oh zo, ja zou kunnen. Maar vind het een beetje raar om dat zo te bespreken alsof DS2 er niet 'bij is'quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat het autisme wellicht de oorzaak is dat hij niet op zichzelf woont. Iemand die een internetslot nodig heeft kun je niet echt zelfstandig een (financieel) huishouden laten voeren lijkt me.![]()
![]()
Ik ben nu bijna in Divisie 2, maar 1 op 1's afmaken blijft lastig voor mij.
Als ik met Tevez recht op de keeper afloop probeer ik met dubble B tap + finesse hem onder de keeper heen te schuiven, wat maar heel zelden lukt, en meestal blijft de keeper nog staan ook.
Any tips?
Dit is mijn team;
https://www.easports.com/(...)fId=bi9vkjHYbFjT:360
[ Bericht 49% gewijzigd door Pino0 op 20-10-2014 19:26:23 ]![]()
Ga even janken dan. Haal die toets gewoon en je bent voor de komende paar maanden van het gezeik af.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, maar nu moet ik dat elke dag aanhoren en dat vind ik helemaal niet leuk.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Jij snapt mijn situatie niet dus ga nu niet dit soort opmerkingen plaatsen die nergens op slaan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:21 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Ga even janken dan. Haal die toets gewoon en je bent voor de komende paar maanden van het gezeik af.![]()
dit ja. begin dan of zeg dat het wel lukt.. en als je dat vak al 5x? niet hebt gehaald snap ik wel dat ze 2 weken van te voren gaan vragen..quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:21 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Ga even janken dan. Haal die toets gewoon en je bent voor de komende paar maanden van het gezeik af.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Deze opmerking slaat op alles, bij iedere situatie is deze opmerking van toepassing.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij snapt mijn situatie niet dus ga nu niet dit soort opmerkingen plaatsen die nergens op slaan.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Jellinek inderdaad.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ohh ja dat klopt dacht dat je gewoon in het algemeen bedoelde. Was dat niet jellinek ofzo?![]()
Ik ook, al dachten mijn benen en voeten daar anders over.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:00 schreef Lindgren. het volgende:
Heeft ADE 2014 overleefd:
Toefjes
Lindgren. (beetje)![]()
Nee. Ik stel gewoon een vraag en jij moet meteen weer het woord wat ik zo haat gebruiken. Dan ben ik er klaar mee. Doeiquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:27 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Deze opmerking slaat op alles, bij iedere situatie is deze opmerking van toepassing.![]()
![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:28 schreef Badr_Harry het volgende:
Tering man.. hoe beter spelers ik koop hoe meer ik weg wordt gespeeld
Hoe beter spelers jij koopt hoe slechter je speldtquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:28 schreef Badr_Harry het volgende:
Tering man.. hoe beter spelers ik koop hoe meer ik weg wordt gespeeld![]()
crunchyroll werkt nog. belangrijkste hequote:zal zo ff checken of netflix werkt
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Het woord toets ?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee. Ik stel gewoon een vraag en jij moet meteen weer het woord wat ik zo haat gebruiken. Dan ben ik er klaar mee. DoeiRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik ben nu bijna in Divisie 2, maar 1 op 1's afmaken blijft lastig voor mij.
Als ik met Tevez recht op de keeper afloop probeer ik met dubble B tap + finesse hem onder de keeper heen te schuiven, wat maar heel zelden lukt, en meestal blijft de keeper nog staan ook.
Any tips??
Dit is mijn team;
https://www.easports.com/(...)fId=bi9vkjHYbFjT:360![]()
dat vraag ik nieetquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
crunchyroll werkt nog. belangrijkste he![]()
ja zie editquote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Geen idee, weet iig dat het in verslavingsklinieken kan. Niet dat dat nou een plek is waar je graag naartoe gaat maar tochquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:38 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Daar was ik niet van op de hoogte. Sinds wanneer is dat? Het is een hele tijd verboden geweest.![]()
![]()
Toets of janken?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee. Ik stel gewoon een vraag en jij moet meteen weer het woord wat ik zo haat gebruiken. Dan ben ik er klaar mee. Doeihttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
@rijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: