SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Stoere boy ga eens minder posten wil je.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Wat jij begin met "wonen daar überhaupt nog mensen" en jullie hebben litmanen, dus ik kan het onderbouwen.![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Schoorl/Bergen opgegroeid inmiddels verhuisd naar Alkmaar.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Gewoon een lekkere spinazie salada maken.indruk maken #jwz
Thanks trouwens.Pasta klinkt wel chill ja.
Of misschien is ze in een melige bui ( HAHAHAHA WOORDGRAP INCOMING) en wil ze wel sexy pannenkoeken bakken samen.Liev.
Eten nodig hebben om indruk te maken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Gewoon een lekkere spinazie salada maken.indruk maken #jwz
Gewoon de deur openmaken in enkel je kookschort. Succes gegarandeerd.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:14 schreef Lindgren. het volgende:
Of misschien is ze in een melige bui ( HAHAHAHA WOORDGRAP INCOMING) en wil ze wel sexy pannenkoeken bakken samen.Liev.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Je weet wat melig eigenlijk betekent?quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:14 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
Trapz sws niet.. die had altijd zijn anaconda die onder zijn broek uit kwam.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Eten nodig hebben om indruk te maken.
(ja schraal verwoord)![]()
Ja jij wel totdat ze erachter komt dat jij een gehandicapte huisman bent (zoals P4L) en ze naar een andere gaat. Jij alleen achter blijvend in je onderbroek op de bank vol met kapsalon vlekken,.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Eten nodig hebben om indruk te maken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
GroningenDrenthe
Friesland
Overijssel
Flevoland
Noord Holland
Zuid Holland
Zeeland
De rest is wel ok.![]()
Je vergeet Limburg. de grootste pauper provincie van Nederland.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:16 schreef DutchSL het volgende:
GroningenDrenthe
Friesland
Overijssel
Flevoland
Noord Holland
Zuid Holland
Zeeland
De rest is wel ok.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee, ik ben namelijk een downie.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je weet wat melig eigenlijk betekent?quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:15 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gewoon de deur openmaken in enkel je kookschort. Succes gegarandeerd.
Zo'n 'who is the daddy'-barbecueschort.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je vergeet Limburg. de grootste pauper provincie van Nederland.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, ik ben namelijk een downie.
[..]
Zo'n 'who is the daddy'-barbecueschort.
"Hallo meisje, heb ik even lekker gekookt voor jou"Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je vergeet Limburg. de grootste pauper provincie van Nederland.Dit.
Welnee joh. Alleen m'n aanwezigheid laat haar al vloerroeien.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja jij wel totdat ze erachter komt dat jij een gehandicapte huisman bent (zoals P4L) en ze naar een andere gaat. Jij alleen achter blijvend in je onderbroek op de bank vol met kapsalon vlekken,.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:17 schreef Kamikazie het volgende:
Gewoon chili con carne voor maken. Lekker ruften.
Dit.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Trapz sws niet.. die had altijd zijn anaconda die onder zijn broek uit kwam.
(ja schraal verwoord)
Koken voor een meisje.
Die post hier al zo'n 4,5 jaar niet meer.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:19 schreef Ajacied7 het volgende:
Pascal? Wil iets weten over eigenvalues en eigenvectorshallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Limburgquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:19 schreef Kamikazie het volgende:
Maastricht is wel een prima stad. Verder is Limburg kut ja.Elke limburger die zijn muil opentrekt neem ik al niet meer serieus. Stoere Mocro's die tegen je beginnen te schreeuwen veroorzaken alleen maar een lachbui.
Haten op Limburgdat is zoiets als haten op iemand met het syndroom van Down, die mensen kunnen er ook niks aan doen dat ze zijn zoals ze zijn.
![]()
easzyquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:19 schreef Ajacied7 het volgende:
Pascal? Wil iets weten over eigenvalues en eigenvectors
Maar vraag maar aan Yakuza, want ik heb geen zin in die shit
Of Mathijs/Timmy. Neem aan dat zij het ook wel hebben gehad![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:20 schreef DutchSL het volgende:
Haten op Limburgdat is zoiets als haten op iemand met het syndroom van Down, die mensen kunnen er ook niks aan doen dat ze zijn zoals ze zijn.
Dat hebben normale mensen dus met de gemiddelde havenslaaf.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
LimburgElke limburger die zijn muil opentrekt neem ik al niet meer serieus. Stoere Mocro's die tegen je beginnen te schreeuwen veroorzaken alleen maar een lachbui.
![]()
Ze kunnen in ieder geval proberen om niet iedere zin als een vraag te laten klinken met dat rare toontje van ze.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:20 schreef DutchSL het volgende:
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
maatquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:22 schreef Lindgren. het volgende:
Brabant.
Behalve meisjes met een zachte G is het hopeloos.
pas op![]()
Als ze in Limburg een keer wat bijdragen aan de economie hebben ze recht op spreken. Het enige wat ze hadden kunnen exporteren was de vlaai maar dat hebben ze ook al overgelaten aan de multivlaai.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat hebben normale mensen dus met de gemiddelde havenslaaf.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Alsof Lindgren echt kookadvies wil. Is gewoon een verkapte "ik heb een date" post
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
En dan wel een paar pannen + schort vies maken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:21 schreef Dudeweiser het volgende:
gewoon kant-en-klaar maaltijdje van de AH in de microgolf pleuren joh Lind.Klassieker ja.
Kom haten dan. Kermiskind.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:22 schreef Lindgren. het volgende:
Brabant.
Behalve meisjes met een zachte G is het hopeloos.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En met het beste export product Camiel Eurlings gaat het ook niet goed.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als ze in Limburg een keer wat bijdragen aan de economie hebben ze recht op spreken. Het enige wat ze hadden kunnen exporteren was de vlaai maar dat hebben ze ook al overgelaten aan de multivlaai.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je vergeet de mijnen. Ow, wacht...quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als ze in Limburg een keer wat bijdragen aan de economie hebben ze recht op spreken. Het enige wat ze hadden kunnen exporteren was de vlaai maar dat hebben ze ook al overgelaten aan de multivlaai.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Accent is schattig (i.t.t. bv. Twents, dat is pas spraakaids), zolang ze maar geen dialect tegen mij gaan spreken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze kunnen in ieder geval proberen om niet iedere zin als een vraag te laten klinken met dat rare toontje van ze.![]()
Jap.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:22 schreef Tim86 het volgende:
Alsof Lindgren echt kookadvies wil. Is gewoon een verkapte "ik heb een date" post
Nu nog vragen om een gifje uit zijn kladblok en hij spuit alles onder![]()
Niet eens meer verkapt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:22 schreef Tim86 het volgende:
Alsof Lindgren echt kookadvies wil. Is gewoon een verkapte "ik heb een date" postDoe dit alleen voor een erectere e-penis.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kom haten dan. Kermiskind.![]()
Wtf is een multivlaaiquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als ze in Limburg een keer wat bijdragen aan de economie hebben ze recht op spreken. Het enige wat ze hadden kunnen exporteren was de vlaai maar dat hebben ze ook al overgelaten aan de multivlaai.![]()
![]()
Ze hebben nu Geert.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En met het beste export product Camiel Eurlings gaat het ook niet goed.Door die stoflongen praten ze alsof ze een beroerte hebben gehad.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je vergeet de mijnen. Ow, wacht...Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
https://www.multivlaai.nl/quote:
De redder in nood die er voor zorgt dat we niet meer naar die pauper provincie hoeven te gaan voor een lekker stuk vlaai.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hoe kan je dat niet kennen danquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eet die rommel normaal al niet laat staan een multivlaaiquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
https://www.multivlaai.nl/
De redder in nood die er voor zorgt dat we niet meer naar die pauper provincie hoeven te gaan voor een lekker stuk vlaai.![]()
![]()
Net een team gemaakt met 4231.
Higuain in de spits en dan IF Hamsik, Callejon en Mertens op CAM. Krijgt Pogba die op CDM stond een rode kaart in de 30e minuut. Focking saaie wedstrijd verder, in de verlenging pleur ik Emenike in de spits en het gaat opeens draaien. 4x raak met Emenike in de verlenging.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Zo heet de winkel he...quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eet die rommel normaal al niet laat staan een multivlaaiRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
brandblusserzhano.gifquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nog bijzonderder dan dat Lindgren. een date heeft: ik heb laatst gepraat. Met een chick. gr grhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik ook. Maar ik moet het doen met wat kruidnotenquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:26 schreef Dudeweiser het volgende:
Nu heb ik zin in taart. [ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je mam telt niet mee.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nog bijzonderder dan dat Lindgren. een date heeft: ik heb laatst gepraat. Met een chick. gr gr
Holy shit. Lindgren kan nog veel van jou lerenquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nog bijzonderder dan dat Lindgren. een date heeft: ik heb laatst gepraat. Met een chick. gr gr![]()
![]()
Hopelijk ging het sociaal beter dan tegen Reus.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nog bijzonderder dan dat Lindgren. een date heeft: ik heb laatst gepraat. Met een chick. gr gr🍆![]()
Vlaai of pannenkoeken? Stem maar jongens.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je mam telt niet mee.
[ afbeelding ]![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ram even in m'n eentje dit hele ding naar binnen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik moet het doen met wat kruidnoten
Taart. Vlaai is een kutwoordquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:27 schreef Tim86 het volgende:
Vlaai of pannenkoeken? Stem maar jongens.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Was het een kassameisje of iemand van de bediening?quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nog bijzonderder dan dat Lindgren. een date heeft: ik heb laatst gepraat. Met een chick. gr grAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
En maakte je ook opmerkingen over haar overleden vrienden/ouders/familie ?quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nog bijzonderder dan dat Lindgren. een date heeft: ik heb laatst gepraat. Met een chick. gr gr![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:27 schreef Tim86 het volgende:
Vlaai of pannenkoeken? Stem maar jongens.
Pannenkoekenvlaai.
Dan zal je wel moeilijk lopen de rest van de dag.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ram even in m'n eentje dit hele ding naar binnen.
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jij wordt vast een gezellige tafelpartner straks, als je date komt eten.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ram even in m'n eentje dit hele ding naar binnen.
[ afbeelding ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
"Kan ik je misschien helpen of kijk je gewoon even rond?"quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was het een kassameisje of iemand van de bediening?
"AARragghhhhhh UMTITI"hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan zal je wel moeilijk lopen de rest van de dag.
Lijkt meer op een koeienvlaaiquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pannenkoekenvlaai.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee hij eet die troep niet en vooral niet van multivlaai.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Litmanen is nu snel naar KVK om de naam Multipannenkoek vast te laten leggen.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nou, dat verandert de zaak. Nu komen er direct slimme reacties. Zeker weten.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Al die domme reacties meteenDit is donderdag al gebeurd.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Situatieschets + paint aub. Eventueel een verkorte synopsis.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou, dat verandert de zaak. Nu komen er direct slimme reacties. Zeker weten.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Situatieschets + paint aub. Eventueel een verkorte synopsis.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Alsof jij haar ooit gaat aanduwen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
![]()
Zijn we al 4 dagen te laat met "je mams"-grappenquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
misschien als haar puch niet in een keer wil starten tochquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Alsof jij haar ooit gaat aanduwen.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Heb nu al zin in de rest van de dagquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
![]()
![]()
nee juh daar kom ik toch ook vandaanquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:29 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Pas op je woorden, niets tegen de bollenstreek![]()
![]()
![]()
Ik stond donderdag op de trein te wachten en ik kende haar al omdat ze ook uit Veenwouden komt. En toen begon ik het gesprek.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Situatieschets + paint aub. Eventueel een verkorte synopsis.![]()
Koningbaas.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik stond donderdag op de trein te wachten en ik kende haar al omdat ze ook uit Veenwouden komt. En toen begon ik het gesprek.Vertel.
"Hey"quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik stond donderdag op de trein te wachten en ik kende haar al omdat ze ook uit Veenwouden komt. En toen begon ik het gesprek.
"Hey"
"Ga je naar Veenwouden?"
"Ja"
"Cool"Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
"Hoi, wat doe jij hier op een perron? Sta je ook op de trein te wachten?"quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik stond donderdag op de trein te wachten en ik kende haar al omdat ze ook uit Veenwouden komt. En toen begon ik het gesprek.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
"Hey"
"Hey"
"Ga je naar Veenwouden?"
"Ja"
"Cool"quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
"Kan ik je misschien helpen of kijk je gewoon even rond?"
"AARragghhhhhh UMTITI"hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ging het over het weer of over eventuele treinvertraging?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
"Hoi, wat doe jij hier op een peron? Sta je ook op de trein te wachten?"
"Hee ga jij ook weleens met de trein?"
"Eh, ja?"
"we hebben zoveel gemeen lik mijn snaak"hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik denk dat hij zei:quote:
Hey schoonheid, mag ik je nummer?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hardop lachenquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:34 schreef Lindgren. het volgende:
"Eh, ja?"
"we hebben zoveel gemeen lik mijn snaak"
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:34 schreef Lindgren. het volgende:
"Eh, ja?"
"we hebben zoveel gemeen lik mijn snaak"![]()
![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zei:
Hey schoonheid, mag ik je nummer?
Ik zou gewoon mijn broodtrommeltje openmaken en dan even met haar gaan bekijken wat moeders erop had gedaan. Met wat geluk zit er wat fruit bij dat je zo, toedeledokie, op het spoor kan smijten.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:35 schreef Kamikazie het volgende:
Was het op een woensdag? Want dan had je kunnen vragen of zaagmans al was langsgekomen om de week door midden te zagenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vrouwen vallen op badasses.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon mijn broodtrommeltje openmaken en dan even met haar gaan bekijken wat moeders erop had gedaan. Met wat geluk zit er wat fruit bij dat je zo, toedeledokie, op het spoor kan smijten.
Iemand die de klassiekers kentquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon mijn broodtrommeltje openmaken en dan even met haar gaan bekijken wat moeders erop had gedaan. Met wat geluk zit er wat fruit bij dat je zo, toedeledokie, op het spoor kan smijten.![]()
![]()
ghe ghe ghequote:Op maandag 20 oktober 2014 14:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon mijn broodtrommeltje openmaken en dan even met haar gaan bekijken wat moeders erop had gedaan. Met wat geluk zit er wat fruit bij dat je zo, toedeledokie, op het spoor kan smijten.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
En dan ook iets te hard: "haha hodee deze bitch denkt ik eet kiwi's haha fuck haar ze denkt is fissa"hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Lineaire algebra?quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:19 schreef Ajacied7 het volgende:
Pascal? Wil iets weten over eigenvalues en eigenvectors
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik waag te ook te betwijfelen of je vervolg grappiger was geweest dan de scenario's die nu voorbij komenquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Laat maar, ik heb geen zin om verder te vertellen.![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Laat maar, ik heb geen zin om verder te vertellen.Ik was oprecht geïnteresseerd maar het duurde een beetje lang Steef.quote:Vertel.
Met nog meer geluk heb je komkommersla..dan kan je haar vragen hoe hele oude komkommersla heetquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
dit is echt onder de gordelkwamkw-..quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met nog meer geluk heb je komkommersla..dan kan je haar vragen hoe hele oude komkommersla heet
Eerst ging het over de trein die te laat was en daarna ging het ook over school. Ze doet ook een afstudeeropdracht in Heerenveen. Misschien kom ik haar vandaag wel weer tegen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Ik was oprecht geïnteresseerd maar het duurde een beetje lang Steef.Vertel.
![]()
KWAMKWAMMERSLOEG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
_
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:41 schreef Lindgren. het volgende:
Werkt ze ook bij de c1000?
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ja, daar heeft ze gewerkt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:41 schreef Lindgren. het volgende:
Werkt ze ook bij de c1000?
[ afbeelding ]![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Eerst ging het over de trein die te laat was en daarna ging het ook over school. Ze doet ook een afstudeeropdracht in Heerenveen. Misschien kom ik haar vandaag wel weer tegen.BAZINGAquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:34 schreef Tim86 het volgende:
Ging het over het weer of over eventuele treinvertraging?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
bokken met je kladblok lindquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:42 schreef Lindgren. het volgende:
Misschien wil ze je kamer wel zien, DS2?
[ afbeelding ]![]()
Waarom moet ik de uitreiking bekijken van de tegenstander als hij de bekerfinale wint? Ik word echt kk gek van al die filmpjes.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
sorry sorry real sorry guys it was me brothertjeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb ik nog nooit gehad hoor?quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:43 schreef DuTank het volgende:
Waarom moet ik de uitreiking bekijken van de tegenstander als hij de bekerfinale wint? Ik word echt kk gek van al die filmpjes.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ook niet. Nog geen bekerfinales verloren namelijk
Dat is natuurlijk de grap.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik hoop het niet. Ik heb nog niet opgeruimd namelijk.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:42 schreef Lindgren. het volgende:
Misschien wil ze je kamer wel zien, DS2?
[ afbeelding ]![]()
Ow sorryquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is natuurlijk de grap.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mijn overbuurman zit aan de telefoon. Hoor ik hem ineens zeggen:
"Nou, laten we even geen aannames maken. Als ik dat moet gaan doen, was ik wel aannemer geworden."
Het is dus zo'n dag vandaag![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
"Nou, laten we even geen aannames maken. Als ik dat moet gaan doen, was ik wel aannemer geworden."
![]()
![]()
Storm zal zo wel binnenkomen dan. Of juffrouw Janniequote:Op maandag 20 oktober 2014 14:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik denk dat ik zo jankend huiswaarts gaquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Storm zal zo wel binnenkomen dan. Of juffrouw Jannie
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het geslacht van Trapz voor 1,2k? Geen geld.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Een Oboabona (inb4 grappen over zijn naam) voor 1.2k, die miste ik vanmorgen nog voor 250c.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Daar krijg ik een Oboaboner vanquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
5.5k waard dus #SMLENO
[ afbeelding ]
oh chips lindje was me 4Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
A la tuhuelpa legria oboabonamacarena
Que tuhuelce paralla legria cosabuena
Eeeh, oboabonamacarena.🍆![]()
a-hai.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:54 schreef Johnbon het volgende:
Que tuhuelce paralla legria cosabuena
Eeeh, oboabonamacarena.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Goeieeesmorgennnnss Jufrouw Janniequote:Op maandag 20 oktober 2014 14:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon mijn broodtrommeltje openmaken en dan even met haar gaan bekijken wat moeders erop had gedaan. Met wat geluk zit er wat fruit bij dat je zo, toedeledokie, op het spoor kan smijten.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
In een laboratorium getest.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Storm zal zo wel binnenkomen dan. Of juffrouw Jannie
Het is gewoon een kwestie van wachten tot hij sorry zegt, en dan worden we geacht er direct mee te stoppenquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:55 schreef Kamikazie het volgende:
Dit is een groot grappen over DS2 topic
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat een types kom je tegen met FUT![]()
Tegenstander doet een kick-off glitch met Auba en 1-0 in de 2e minuut.Vervolgens maak ik in de 45e en 50e minuut een goal voor de 1-2. Bij zijn aftrap hou ik zijn glitch poging tegen en scoor ik in de counter 1-3Vervolgens doet hij weer een kick-off glitch en hij scoort met Auba de 2-3
Hierop doe Ik zelf de kick-off glitch en maak er 2-4 van en hij disconnect meteen
![]()
![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
2k15 >quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:57 schreef BDIL het volgende:
Wat een types kom je tegen met FUT![]()
Tegenstander doet een kick-off glitch met Auba en 1-0 in de 2e minuut.Vervolgens maak ik in de 45e en 50e minuut een goal voor de 1-2. Bij zijn aftrap hou ik zijn glitch poging tegen en scoor ik in de counter 1-3Vervolgens doet hij weer een kick-off glitch en hij scoort met Auba de 2-3
Hierop doe Ik zelf de kick-off glitch en maak er 2-4 van en hij disconnect meteen
![]()
![]()
![]()
Je propt alle FIFA moneyyzzz in NBA zie ikquote:
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Geen penny uitgegevenquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je propt alle FIFA moneyyzzz in NBA zie ik![]()
![]()
Tevez gaat er weer uit. Vind hem echt niet fijn spelen als spits, heeft pas een paar keer op de goede plek gestaan. H/H workrates als spits vind ik maar niets.![]()
Hoe open je zoveel packs danquote:
Hala Madrid !
Als er een worstenbroodje of een kokusmakroon aangeboden bij zit stop ik er wel mee.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is gewoon een kwestie van wachten tot hij sorry zegt, en dan worden we geacht er direct mee te stoppenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Worstenbroodjesquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als er een worstenbroodje of een kokusmakroon aangeboden bij zit stop ik er wel mee.![]()
![]()
Klinkt heel integerquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als er een worstenbroodje of een kokusmakroon aangeboden bij zit stop ik er wel mee.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
4k MT maar voor de duurstequote:![]()
En heb 3 collecties voltooid. Krijg je 25k MT voor. Vanavond even proberen om er wat meer te voltooien.![]()
Koop je spelers van auction om je collectie aan te vullen of ?quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
4k MT maar voor de duurste![]()
En heb 3 collecties voltooid. Krijg je 25k MT voor. Vanavond even proberen om er wat meer te voltooien.Hala Madrid !
Voor jou natuurlijk een Roy Donders worstenbroodje met spek.quote:Ik ben best een geheel getal.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja. Die kopen -> collectie compleet -> verkopen (vaak met winst). En dan naar de volgendequote:Op maandag 20 oktober 2014 15:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
Koop je spelers van auction om je collectie aan te vullen of ?
Weet niet of je al met Domination begonnen bent maar daar krijg je uiteindelijk ook goeie spelers.![]()
waar moest je heenquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:59 schreef Kamikazie het volgende:
Zo nu lekker 4 uur lang betaald in de trein zitten![]()
![]()
Ooh je moet een speler maar 1 keer in je bezit hebben gehad om hem in je collectie te krijgen en dan kan je hem weer wegdoenquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja. Die kopen -> collectie compleet -> verkopen (vaak met winst). En dan naar de volgende![]()
Ik dacht dat je hem moest houden
![]()
Hala Madrid !
Eindhoven-Breda en daarna vanuit Dordrecht naar Groningen. Wel tyfus lange dag zo maar wel een dikke Mercedes mogen rijden vanochtendquote:![]()
![]()
Naar Ebolacity geweest.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Eindhoven-Breda en daarna vanuit Dordrecht naar Groningen. Wel tyfus lange dag zo maar wel een dikke Mercedes mogen rijden vanochtendWel mooi een keer voor jou om aan de andere kant van de rivier te zijn.
Haha nee hoeft niet. Wel voor je collector level.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ooh je moet een speler maar 1 keer in je bezit hebben gehad om hem in je collectie te krijgen en dan kan je hem weer wegdoen![]()
Ik dacht dat je hem moest houden
![]()
![]()
Ik kom ook best vaak in Rotterdamquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Naar Ebolacity geweest.Wel mooi een keer voor jou om aan de andere kant van de rivier te zijn.
![]()
![]()
Nee maar wel die 200c voor die fitness en 800c voor team fitness.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die rare contracts zijn geen drol waard joh#profit.
Sexy. keer daten achter het CS?quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik kom ook best vaak in RotterdamRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kunnen we beter naar noord gaan want voor dat geld kan je dan 4x over een crackhoer.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:08 schreef Kamikazie het volgende:
Ja is goed, ik neem wel 20 euro mee.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik wilde liever een keer over je moeder heen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kunnen we beter naar noord gaan want voor dat geld kan je dan 4x over een crackhoer.![]()
Niet liev.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik wilde liever een keer over je moeder heen.<ragebericht over je slechte fifa skills en verloren familieleden/vrienden>
Was een grapje, en aangezien jij een van de weinige bent die dat soort grapjes kan hebben moest ik hem wel makenquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Niet liev.<ragebericht over je slechte fifa skills en verloren familieleden/vrienden>
![]()
![]()
Ja als ik nou mijn excuses aanbied stop jij dan met grappen maken?quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Was een grapje, en aangezien jij een van de weinige bent die dat soort grapjes kan hebben moest ik hem wel makenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Spoor jij eigenlijk wel?quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja als ik nou mijn excuses aanbied stop jij dan met grappen maken?![]()
Geen idee hoe ik hier op moet reageren met die PI van jou maar volgens mij was jij diegene die het nodig vond om een lage opmerking te maken.... Jankiehuilie.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Tfoe.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Overtreffende Trapz...
1x heal all, 1x knee en 1x fitness in een 400 coins packRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik deed jouw reactie van gisteren na. Iets wat jij nu ook de hele tijd doet maar dan doe je mijn reacties na.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geen idee hoe ik hier op moet reageren met die PI van jou maar volgens mij was jij diegene die het nodig vond om een lage opmerking te maken.... Jankiehuilie.![]()
En nu moeten we met zijn allen hier jou van gisteren na gaan doen? Dan zou het hier maar een rotzooitje zijn, denk je niet?quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik deed jouw reactie van gisteren na. Iets wat jij nu ook de hele tijd doet maar dan doe je mijn reacties na.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bijna het hele topic gaat daar nu over.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En nu moeten we met zijn allen hier jou van gisteren na gaan doen? Dan zou het hier maar een rotzooitje zijn, denk je niet?![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik deed jouw reactie van gisteren na. Iets wat jij nu ook de hele tijd doet maar dan doe je mijn reacties na.lekker bezig
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
niks mis met '95.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Vroeger naar bed knul. 3u is ook geen tijd voor iemand uit 1995
gr gr![]()
Niemand kijkt naar PI's.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Door die PI zien jullie toch wel dat het niet serieus is? Domme mensen hier (op een paar na).hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Promessiquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:24 schreef Lindgren. het volgende:
Speler <15k die je dit jaar sowieso gebruikt moet hebben.![]()
Lekker man dat ze die Goal line technologie gefixed hebben.
Ohnee, helaas toch niet gelukt
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Jimenez. O gold, laat dan maar.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:24 schreef Lindgren. het volgende:
Speler <15k die je dit jaar sowieso gebruikt moet hebben.![]()
Violaquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:24 schreef Lindgren. het volgende:
Speler <15k die je dit jaar sowieso gebruikt moet hebben.
en dan gewoon denken dat hij goud is![]()
Net verkocht.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Viola
en dan gewoon denken dat hij goud ishallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:27 schreef Lindgren. het volgende:
Misschien den Balo maar eens in een teampje plempen.quote:Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Vond ik ook kut. Het ligt waarschijnlijk gewoon aan mij, maar toch.quote:Balo is 25k ofzo? Dan maak ik wel wat coins vrij. Eerst maar eens een leuk team zien te fixen.quote:
IF appelvlaaiquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vond ik ook kut. Het ligt waarschijnlijk gewoon aan mij, maar toch.![]()
Lacasletjequote:Op maandag 20 oktober 2014 15:24 schreef Lindgren. het volgende:
Speler <15k die je dit jaar sowieso gebruikt moet hebben.
Witsel
Vargas
De Bruyne
KpB
CabellaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lacasletje, appelvlaai laggen hierDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Eerste drie al gebruikt. Hoe is The Broenje?quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lacasletje
Witsel
Vargas
De Bruyne
KpB
Cabellahallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Div 4 maar ik speel slecht de laatste dagenquote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Bazig. Ik vond de NIF al een held toen ik hem aan het begin had. De IF is dat ook, maar is wat boven je budget.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Eerste drie al gebruikt. Hoe is The Broenje?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat je zei klopt wel, 3 is echt al wel kutquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Div 4 maar ik speel slecht de laatste dagen![]()
![]()
Denk niet dat het aan die spelers ligt eigenlijk. Eerder aan de EA servers of de verbinding van jou of je tegenstander.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lacasletje, appelvlaai laggen hierAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
4 lijkt tot nu toe echt mijn niveauquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat je zei klopt wel, 3 is echt al wel kutIn 3 ben ik vaak wel beter maar word ik eruit gelopen door die kut Musa's Doumbia's enzo
Jij dus in 3?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
hihahoxdquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Denk niet dat het aan die spelers ligt eigenlijk. Eerder aan de EA servers of de verbinding van jou of je tegenstander.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Heb je tentamens?quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Denk niet dat het aan die spelers ligt eigenlijk. Eerder aan de EA servers of de verbinding van jou of je tegenstander.![]()
Nope. Why?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maar even serieus, het gaat bijna de hele tijd over mijn posts en dan maak ik 1 keer een grapje en het halve topic gaat er meteen op af. Nu weet ik hoe nieuwkomers zich hier voelen.![]()
Laatst een nieuwe lolbroek en grapjas gekocht, dus daar zal het wel aan liggenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar even serieus, het gaat bijna de hele tijd over mijn posts en dan maak ik 1 keer een grapje en het halve topic gaat er meteen op af. Nu weet ik hoe nieuwkomers zich hier voelen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nu begin je er zelf weer overquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar even serieus, het gaat bijna de hele tijd over mijn posts en dan maak ik 1 keer een grapje en het halve topic gaat er meteen op af. Nu weet ik hoe nieuwkomers zich hier voelen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
KPB is wel echt de beste CM die ik dit jaar gehad hebScoort ook bizar veel
Elke dag![]()
Kompany. En als RCB ook trouwens.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.voetbalzone.nl(...)&utm_campaign=FIFA15 nou, wie zouden jullie kiezen?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Pogba nog niet gehad zeker?quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja en heb eigenlijk hetzelfde als wat jij nu zegt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
4 lijkt tot nu toe echt mijn niveauIn 3 ben ik vaak wel beter maar word ik eruit gelopen door die kut Musa's Doumbia's enzo
Jij dus in 3?![]()
Nee die vind ik te overpricedquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Pogba nog niet gehad zeker?En M vila doet het prima
Elke dag![]()
...om maar even de context van je post aan te gevenquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee die vind ik te overpricedEn M vila doet het prima
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik had hem als CDM in 4222 en daar was hij ook geniaal. Alleen iets te aanvallend in de praktijk, maar wel echt een held. Scoorde veel, mega sterk, goed aan de bal en nu ook 4* skills weerquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zeker niet minder dan Pogba imo.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Klinkt eigenlijk dan beter als CAM...quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had hem als CDM in 4222 en daar was hij ook geniaal. Alleen iets te aanvallend in de praktijk, maar wel echt een held. Scoorde veel, mega sterk, goed aan de bal en nu ook 4* skills weer
Zeker niet minder dan Pogba imo.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Een schitterende save denk ikquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:43 schreef Tobi-wan het volgende:
Er komen weer twee filmpjes aan... De eerste is van een vrije trap, waar zou de tweede van zijn?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
CM of CAM ja. CDM heeft hij ook zeker stats en fysiek voor, maar met high/med stond hij wat te vaak voorin voor mij. Hij lijkt me in 41212(2) en 4312 als CM op rechts of links ook perfect. Jammer dat er maar weinig goede Ghanese golds zijn verder. Alleen Asamoah eigenlijk.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klinkt eigenlijk dan beter als CAM...Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die zijn meestal wat liever voor ons en geven toe dat ze slechter dan ons zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar even serieus, het gaat bijna de hele tijd over mijn posts en dan maak ik 1 keer een grapje en het halve topic gaat er meteen op af. Nu weet ik hoe nieuwkomers zich hier voelen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Een unboxing van een bestuurbare helicopterquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:43 schreef Tobi-wan het volgende:
Er komen weer twee filmpjes aan... De eerste is van een vrije trap, waar zou de tweede van zijn?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bohhh een ier voor je verzamelingquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
#swag #rijketattaquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maar.....uhm...jij koopt 750 coins packsRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat doe jij ook meneer de risktakerquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maar.....uhm...jij koopt 750 coins packsDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Klopt, ik kan me geen uitgaven van 750 coins veroorlovenquote:
Dat is het natuurlijk niet, maar ik heb gemerkt dat ik op de lange termijn meer winst maak met 400 coins packs
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mijn KPB in 16 wedstrijden 9 goals en 3 assistsBest prima voor een CM in 433 (4)
Elke dag![]()
nee, gewoon nee.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die zijn meestal wat liever voor ons en geven toe dat ze slechter dan ons zijn.
Ik ben nog steeds beter dan een aantal mensen hier (en sowieso kun je niet vergelijken vanwege de verschillende consoles)![]()
Ik ook als ik tenminste healing kaarten krijg. Die krijg ik vandaag (bijna) niet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt, ik kan me geen uitgaven van 750 coins veroorloven
Dat is het natuurlijk niet, maar ik heb gemerkt dat ik op de lange termijn meer winst maak met 400 coins packs![]()
Dan wie ben je beter? Slechter dan ik iigquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
nee, gewoon nee.
Ik ben nog steeds beter dan een aantal mensen hier (en sowieso kun je niet vergelijken vanwege de verschillende consoles)![]()
![]()
![]()
Ragequiteinzz
Elke dag![]()
Dat was in FUT13 en dus is dat geen goed vergelijkingsmateriaal.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan wie ben je beter? Slechter dan ik iig![]()
![]()
![]()
Ragequiteinzz
![]()
en de destructie van een Turtol Bietsj.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een unboxing van een bestuurbare helicopter![]()
Beter vergelijkingsmateriaal kunnen we niet krijgen met je inferieure consolequote:Op maandag 20 oktober 2014 15:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was in FUT13 en dus is dat geen goed vergelijkingsmateriaal.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Echt wel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was in FUT13 en dus is dat geen goed vergelijkingsmateriaal.Dit.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:51 schreef Kamikazie het volgende:
DS2 is volgens mij slechter dan iedereen hier. 6-0 koekoekRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik ben de beste in dit topic.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
nee, gewoon nee.
Ik heb toen ook potjes van jou gewonnen (en van anderen) en ik heb nog NOOIT, ik herhaal NOOIT, van Kami verloren.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Beter vergelijkingsmateriaal kunnen we niet krijgen met je inferieure console![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:51 schreef Kamikazie het volgende:
DS2 is volgens mij slechter dan iedereen hier. 6-0 koekoek
sorry steef![]()
![]()
Maar wel gelijkgespeeld tegen bronzes.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:52 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb NOOIT ik herhaal NOOIT ik herhaal NOOIT NOOIT van DS2 verloren.![]()
![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Een schitterende save denk ikJullie zitten er zoals altijd weer dichtbij.... Helaas geen prijzen gewonnen, deze keer ging het om een falende keeper!quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een unboxing van een bestuurbare helicopter
![]()
Je hebt alleen maar van mij verloren (op 1 gelijkspel na)quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:52 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb NOOIT ik herhaal NOOIT ik herhaal NOOIT NOOIT van DS2 verloren.![]()
dikke overtreding van die keeper laten we maar achterwege?quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:53 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[..]
Jullie zitten er zoals altijd weer dichtbij.... Helaas geen prijzen gewonnen, deze keer ging het om een falende keeper!![]()
Te grappig ditquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je weet niet eens waar je het over hebt dus dan ga je maar meelopen met anderen.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij faalt twee keerquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dikke overtreding van die keeper laten we maar achterwege?![]()
![]()
Huh? Ik weet toch echt wel waar ik over lul..?quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je weet niet eens waar je het over hebt dus dan ga je maar meelopen met anderen.
Ook tegen golds en silvers hoorquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Maar wel gelijkgespeeld tegen bronzes.![]()
![]()
Leugens!!quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je hebt alleen maar van mij verloren (op 1 gelijkspel na)![]()
Moeten liegen om je forum streetcred te behouden
Ik heb divisie 1 wel echt in 1x gewonnen vorig jaar dus.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Moeten liegen om je forum streetcred te behouden![]()
Misschien moet je eens nadenken over de wijze waarop je op dit soort grappen reageert. Misschien heeft het daar wel iets mee te maken. Tip van Flip.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat is er grappig aan? 1 iemand zegt dat ik niet goed ben en de rest loopt mee.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Fifa maakt het me ook wel erg makkelijk. Deze scoor ik gelukkig maar dit soort onzin gebeurt te vaak.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Binnenkort kun je wel een mooie compilatie maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |